Ημερομηνία Πέμ Ιουν 21, 2018 14:19

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 40 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κατασκευή Ανθροκονήματα, χωρίς καλούπι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 22, 2015 17:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Μαρ 31, 2013 09:30
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Και ρώτησε ο Θεός τον Enduρα:
- Τι θες άνθρωπε μου να μη πιάνεις στο στόμα σου τον Υιό μου και την Μητέρα του όταν πέφτεις με το μηχανάκι?
-Άμα σου βρίσκεται κάποιο υλικό δυνατό σαν το ατσάλι αλλά ελαφρύ σαν το πλαστικό, θα κάνω ντούμπανο το μοτέρ να μη σπάει…
Και ο Θεός του έδωσε το carmponnnnnnnnnn :angelic-cyan:

Ωραία τα ανθρακονήματα αλλά είναι λέει ακριβά, και θέλουν αντλία κενού και καλούπια και τρέχα γύρευε…
Με λίγο χρόνο, κάνεις το πάντα, και χωρίς κόστος (εκτός εξάτμισης).
Τα υλικά για προστατευτικό δεξιά και αριστερά του μοτέρ πήγαν 50€ και έχω και περίσσευμα.
Όλα τα πήρα από μαγαζί στο Μεταξουργείο. Εξαιρετική εξυπηρέτηση, τεχνικές συμβουλές και από τηλεφώνου. (Στοιχεία με ΠΜ)
Υλικά:
1. Για να μην κολλήσεις
a. Διάφανες ναΐλον (αυτό που βάζουν στα θερμοκήπια (PE,PVC) ή αλλιώς και το απλό των ελαιοχρωματιστών, εγώ αυτό έβαλα)
b. PVA, είναι ένα υγρό που απλώνει με πινέλο και φτιάχνει μία λεπτή μεμβράνη για να μη κολλάει η ρητίνη εκεί που δεν πρέπει, μόλις σκληρύνει η ρητίνη το τραβάς και βγαίνει (3 χέρια τουλάχιστον)

2. Για να μείνεις καθαρός, ασετον καλής ποιότητας (ελαιοχρωματισμοί) όχι της γυναίκας με τα λάδια και τα αρώματα
3. Ύφασμα από ανθρακονήματα για την επιφάνεια που θέλουμε Χ4 (τέσσερα στρώματα είναι υπέρ αρκετά συνήθως)
4. Εποξική ρητίνη
a. Για νορμάλ θερμοκρασίες
b. Με αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες (λαιμός εξάτμισης)… (εδώ είναι πιο δύσκολα τα πράγματα, γιατί θέλει κλίβανο ή φούρνο σπιτιού και πολύ χρονόμετρο…)

5. Πινέλα
6. Ζυγαριά ακριβείας (αναλογία ρητίνης-σκληρυντή βάρος/βάρος)

Εικόνα

Πρώτο βήμα
Με ένα σχετικά χονδρό ύφασμα, τζίν μου έκατσε πολύ καλά, κάνουμε πατρόν αυτό που θέλουμε να καλύψουμε.
Αυτό είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι, θέλει φαντασία για να βρούμε τον καλύτερο τρόπο στερέωσης.
Πολύ βολικά είναι τα μαύρα μεταλικά μανταλάκια Εικόνα

Εικόνα

Έπειτα κόβουμε τα φύλλα carbon. Δεν χρειάζεται κανένα σουπερ ψαλίδι, απλά να μην είναι εντελώς της πλάκας.
Προσοχή!! Το ύφασμα μαδάει για πλάκα.
Για πιο μεγάλα κοψίματα, μπορούμε να βάλουμε πρώτα χαρτοταινία
Ότι ρετάλι περισσεύει είναι πολύτιμο!
Θα πάει στα πιο νευραλγικά σημεία, για να νευρώσει και να δώσει έξτρα πάχος και ακαμψία (στο κατω μέρος του καπακιού του συμπλέκτη έβαλα, τοπικά, 8 φύλλα!! :scared-eek: :scared-eek:

Εικόνα

Στη συνέχεια πάμε κουζίνα

Εικόνα

Οχι δεν είναι Martini... το καλαμάκι είναι για ανακάτεμα... :obscene-drinkingcheers:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατασκευή Ανθροκονήματα, χωρίς καλούπι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 22, 2015 18:16 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9762
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Finally an interesting article :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατασκευή Ανθροκονήματα, χωρίς καλούπι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 22, 2015 18:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Μαρ 31, 2013 09:30
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Άντε να αρχίσει το καλό το πράμμμμα
Απλώνουμε ένα μεγάλο κομμάτι ναΐλον και βάζουμε επάνω το πρώτο φύλλα ανθρακονημάτων.
Το ποτίζουμε με ρητίνη χρησιμοποιώντας πινέλο, με συνεχείς πιέσεις. Όχι σαν να βάφουμε, γιατι οι ίνες θα κάνουν βόλτα…
Επαναλαμβάνουμε για κάθε φύλλο και για τις ενισχύσεις.
Στο τέλος βάζουμε άλλο ένα φύλλο νάΐλον από πάνω και το αφήνουμε για 5-10 ώρες, ανάλογα την θερμοκρασία.
Πρέπει να «στέκεται» όσο πιο πολύ γίνεται, αλλά να είναι αρκετά μαλακό για να μπορούμε να του δώσουμε γωνίες για τις λεπτομέρειες
Πριν την πρώτη εφαρμογή, καλό είναι να γίνει ένα μικρό δείγμα, 5χ5εκ, με αριθμό στρώσεων, όσο θα χρησιμοποιήσουμε κανονικά, για να δούμε τους χρόνους… από μία στιγμή και μετά δεν θα μπορούμε να του δώσουμε σχήμα εύκολα, και θα χρειάζεται μεγάλες και συνεχείς πιέσεις.

Εικόνα



Τρύπες φρεζάτες στην ποδιά, για να παίρνει τις πολλές πιέσεις.
Εικόνα

Από εδώ και πέρα θέλει πλήρη αφοσίωση (2-4 ώρες, ούτε κατούριμα :tools-hammerdrill: ).
Όπως είναι σάντουιτς το τοποθετούμε στο σημείο που θα καλύψουμε.
Αυτή η διαδικασία, πρέπει να έχει γίνει 100% πρόβα με το υφασμάτινο πατρόν!!
Αρχικά, με το χέρι, δίνουμε το πρώτο σχήμα. Σε αυτή τη φάση, έχει την τάση να γυρνά στην επίπεδη κατάσταση, οπότε θέλει συνέχεια «χούφτωμα» και «δαχτυλάκι»
Με ότι τρόπο βρούμε, εφαρμόζουμε συνεχή πίεση στα σημαντικότερα σημεία.

Εικόνα
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατασκευή Ανθροκονήματα, χωρίς καλούπι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 22, 2015 18:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Μαρ 31, 2013 09:30
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Γενικά, μόλις σκληρύνει (30 ώρες @ 20Cᴼ, 48 ώρες @15Cᴼ πολύ χοντρικά) Βγάζουμε το ναΐλάκι και έχουμε μια λεία και γαμάτη επιφάνεια. Πάντα θα υπάρχουν ζάρες και φουσκαλίτσες.
Οπότε τρίβουμε διαδοχικά με ντουκόχαρτο 300-800-1200. Μη φάμε όμως τα ανθρακονήματα…
Μετά, ξανα περνάμε ρητίνη, σαν να βάφουμε τώρα, και μετά ξανά τρίβουμε.
Αυτός ο κύκλος γίνεται όσες φορές θέλουμε. (Έτσι επισκευάζουμε και σπασίματα γδαρσίματα)
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Είναι πολλές οι λεπτομέρειες που θα μπορούσα να αναπτύξω αλλά θέλει χρόνο το γράψιμο…
Το αποτέλεσμα βγήκε πιο γερό από όσο περιμενα!
Ελπίζω να επιβεβαιωθεί και στην πράξη, μετά από οδηγηκή απραξία 2 εβδομάδων


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατασκευή Ανθροκονήματα, χωρίς καλούπι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 22, 2015 18:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Μαρ 31, 2013 09:30
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Η γούβα στην ποδιά είναι από πλακέ κοτρόνα ίσα με το κεφάλι μου. Μετά από άλμα σκάει ο μπροστά, κατευθείαν στο πλάι της κοτρόνας και χαμός!!
Νόμιζα ότι θα το πάρω στο χέρι αλλά νταξξ εν έγινε πράμμα!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατασκευή Ανθροκονήματα, χωρίς καλούπι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 22, 2015 22:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Φεβ 16, 2014 13:49
Δημοσ.: 617
Moto: Beta350
Ε δεν παίζεσαι ρε Κωστάκη!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπράβο!!!!!
Πες εντυπώσεις και ετοιμάσου για παραγγελία!!!!

_________________
Μόνο ΧΩΜΑ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατασκευή Ανθροκονήματα, χωρίς καλούπι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 22, 2015 22:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Φεβ 08, 2010 23:56
Δημοσ.: 1402
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Moto: ΥΑΜΑΗΑ
:clap: :clap: :clap:

_________________
Δεν μπορείς εσύ να κλ@σεις, και κουλούρια θες να πλάσεις.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατασκευή Ανθροκονήματα, χωρίς καλούπι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 22, 2015 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Νοέμ 30, 2009 18:14
Δημοσ.: 134
Moto: honda cr 250 αρχαιο
Ωραιος....

_________________
«Ω ξειν, αγγέλλειν Λακεδαιμονίοις, ότι τήδε κείμεθα, τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι.»


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατασκευή Ανθροκονήματα, χωρίς καλούπι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 23, 2015 00:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Μαρ 31, 2013 09:30
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Oigres έγραψε:
Ε δεν παίζεσαι ρε Κωστάκη!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπράβο!!!!!
Πες εντυπώσεις και ετοιμάσου για παραγγελία!!!!


Τούμπανο θα το κάνουμε το εργαλείο... :character-bowser:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατασκευή Ανθροκονήματα, χωρίς καλούπι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 23, 2015 09:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2878
ωραιος! :handgestures-thumbup:

επισης θα μπορουσες να ανοιξεις τρυπες/λοριδες σε σημεια ωστε να περναει αερας για να ψυχει και τον κινητηρα, τουλαχιστον απο την μερια της τρομπας νερου & συμπλεκτη ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατασκευή Ανθροκονήματα, χωρίς καλούπι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 23, 2015 09:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Μαρ 31, 2013 09:30
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Byron έγραψε:
ωραιος! :handgestures-thumbup:

επισης θα μπορουσες να ανοιξεις τρυπες/λοριδες σε σημεια ωστε να περναει αερας για να ψυχει και τον κινητηρα, τουλαχιστον απο την μερια της τρομπας νερου & συμπλεκτη ;)


Δεν μπορει να φανεί καλά στη φωτογραφία αλλά ακριβώς για αυτο το λόγο χρησιμοποιησα μόνο τις 2 πίσω τρύπες που έκανα στην ποδιά (σχέδιο πάμε και βλέπουμε...) Η τρόμπα νερού παίρνει αέρα απο παντού, και σε στάση.
Επίσης ο συμπλέκτης έχει πολύ χώρο στην κάτω μεριά και σε όλη την επιφάνεια 1-2 χιλιοστά περιθώριο, δεν είναι κολλητά.
Θα μπορούσα όμως να κόψω μικρά ανοίγματα, με βάση κάποιο σχήμα ή αρχικά.
Ευχαριστώ :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατασκευή Ανθροκονήματα, χωρίς καλούπι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 23, 2015 13:05 
Σε σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 05, 2008 21:02
Δημοσ.: 1509
Τοποθεσια: GARDEN CITY
Moto: KTM 250 EXC
Σωραίος λέμε....Άπαιχτος :bow-blue: :bow-blue:

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατασκευή Ανθροκονήματα, χωρίς καλούπι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 23, 2015 14:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2878
τοτε μερικα ανοιγματα στο πανω και πισω μερος του συμπλεκτη για να αποβαλεται ο θερμος αερας :handgestures-thumbup:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατασκευή Ανθροκονήματα, χωρίς καλούπι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 23, 2015 22:01 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 05, 2008 21:52
Δημοσ.: 3971
Moto: ΚAWASAKI KX 85- KLX 300 R
ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ ΤΟ ΚΑΡΜΠΟΝ ΜΕ ΤΟ ΑΛΟΥ !!!!!!!!!!!!! :handgestures-thumbup:
Τα ιδια υλικά κ τεχνογνωσία κ τα υφάσματα χρησιμοποιούν κ οι σερφάδες με τα ιστιοσανίδια ,μάτσες ,αλμπουρα κλπ .
Πολύ λεπτομέρεια κ λεπτοδουλειά !!!!!!!!!!!!!!!!!!Μπράβο σου !!!!!!!!!!!!!!! :handgestures-thumbup: :bow-blue:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατασκευή Ανθροκονήματα, χωρίς καλούπι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 25, 2015 09:52 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Νοέμ 17, 2008 20:56
Δημοσ.: 645
Moto: ktm 175 με λιγο απο honda :P
:clap: :clap: :obscene-drinkingcheers:

αν μπορείς στείλε μου με πμ το μαγαζί γιατι εγω πέρνω απο μια εταιρεία στο βόλο αφου στην "πειραιώς" ποναει ο :orcs-buttshake: :greetings-waveyellow:

_________________
Δημήτρης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 40 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr