Ημερομηνία Σάβ Ιούλ 21, 2018 15:28

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 58 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2012 19:41 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17790
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Στην παρακάτω εικόνα τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν,
λείπει μόνο η σιλικόνη.

Ο Ερρίκος Καρρέρ συμβουλεύει,
ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟΒΑΜΒΑΚΑ ΜΕ ΓΥΜΝΑ ΧΕΡΙΑ,
ΝΑ "ΚΑΙΜΕ" ΦΛΟΓΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΑΚΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ.


Στην φωτογραφία απεικονίζεται ένα άλλο είδος πετροβάμβακα από αυτό που χρησιμοποιήσαμε.
Είναι ο πετροβάμβακας "μαλλί" ενώ αυτός που χρησιμοποιήσαμε είναι τύπου "κουβέρτα",
το "μαλλί" είναι πιο μπελαλίδικο στην τοποθέτηση,θέλει σιγά σιγά σπρώξιμο και καλό στούμπωμα μέσα στο τελικό,
ένα σακουλάκι όπως το εικονιζόμενο 100 γραμμαρίων,δεν φτάνει για ένα εντούρο μακρύ τελικό,αλλά μόνο για ένα 125 MΧ μηχανάκι.

Η όλη εργασία-υλικό στοιχίζει 25-30 ευρώ,
ανάλογα με το υλικό και μπορείτε να την έχετε από το κατάστημα EMPORIO KARRER,
viewtopic.php?f=107&t=5449
ΤΗΛ.: 210 92 28 242 ,
ή να προμηθευτείτε τον πετροβάμβακα και να κάνετε την εργασία μόνοι σας.

Ευχαριστώ τον Ερρίκο Καρρέρ για τον χρόνο του.



:obscene-drinkingcheers:


Συνημμένα:
P1010129.JPG
P1010129.JPG [ 148.19 KiB | 4098 προβολές ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
Εικόνα
Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2012 19:59 
Χωρίς σύνδεση
DirtBike.gr official support group
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 19:24
Δημοσ.: 3813
Τοποθεσια: Θεσσαλονίκη
Moto: μας άφησε.....
Φαντάζομαι είναι ιδιαίτερα χρήσιμο το φωτορεπορτάζ
:clap: :clap: :clap:

_________________
Just remember I'll always be there ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2012 21:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Ιαν 08, 2010 21:30
Δημοσ.: 1031
Τοποθεσια: Aθηνα
Moto: BETA 400RR
Παρα πολυ χρησιμο!! Μπραβο και ευχαριστουμε! :handgestures-thumbup:

Ετσι να μαθαινουμε και τιποτα! Απο τα πιο απλα μεχρι να πιο πολυπλοκα, και σιγουρα τα φωτορεπορταζ βοηθανε! :handgestures-thumbup:

_________________
31 and still f@ckin Rock 'n' Rolling!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2012 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17790
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
NikosCB έγραψε:
Παρα πολυ χρησιμο!! Μπραβο και ευχαριστουμε! :handgestures-thumbup:

Ετσι να μαθαινουμε και τιποτα! Απο τα πιο απλα μεχρι να πιο πολυπλοκα, και σιγουρα τα φωτορεπορταζ βοηθανε! :handgestures-thumbup:


Η γνώμη σου μετράει,
γιατί είσαι ο άνθρωπος με τις περισσότερες εργατοώρες μέσα στην πηγή της μάθησης. :lol:

:handgestures-thumbup:

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2012 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Ιαν 08, 2010 21:30
Δημοσ.: 1031
Τοποθεσια: Aθηνα
Moto: BETA 400RR
iatrodikastis έγραψε:
NikosCB έγραψε:
Παρα πολυ χρησιμο!! Μπραβο και ευχαριστουμε! :handgestures-thumbup:

Ετσι να μαθαινουμε και τιποτα! Απο τα πιο απλα μεχρι να πιο πολυπλοκα, και σιγουρα τα φωτορεπορταζ βοηθανε! :handgestures-thumbup:


Η γνώμη σου μετράει,
γιατί είσαι ο άνθρωπος με τις περισσότερες εργατοώρες μέσα στην πηγή της μάθησης. :lol:

:handgestures-thumbup:


Kαταπληκτικο! :lol: Πλακα πλακα...

_________________
31 and still f@ckin Rock 'n' Rolling!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2012 23:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 20:27
Δημοσ.: 3901
Τοποθεσια: Αγρινιο
Moto: EXC 250
ωραια δουλιτσα πραγματι :handgestures-thumbup:

αληθεια βοηθησες λιγακι η το εχεις ριξει στο φωτορεπορταζ? :lol: :lol:

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2012 23:33 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Πέμ Απρ 05, 2012 10:00
Δημοσ.: 53
Moto: KTM EXC 200
Πολυ ωραιο θεμα.
Να μαθαινουμε σιγα σιγα ωστε καποια απλα να μπορουμε να τα κανουμε μονοι μας.

:handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 11, 2012 08:26 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 05, 2008 21:02
Δημοσ.: 1511
Τοποθεσια: GARDEN CITY
Moto: KTM 250 EXC
Δεν μας είπες τι είδους σιλικόνη βάζεις στο κλείσιμο??? :doh: :lol:

























Φυσικά ΥΨΗΛΗΣ θερμοκρασίας

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 11, 2012 09:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 18, 2009 23:02
Δημοσ.: 1173
Τοποθεσια: Θεσσαλονικη
Moto: Husqy 250 TE
Πολυ ωραιο :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 11, 2012 09:27 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Κυρ Φεβ 05, 2012 20:56
Δημοσ.: 163
Τοποθεσια: Patras
Moto: gas gas ec 250
Κατατοπιστικοτατο!!! :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 11, 2012 10:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Φεβ 15, 2011 14:13
Δημοσ.: 943
Τοποθεσια: Περιστερι-Φοινικουντα
Moto: HONDA CRF 250
:handgestures-thumbup:
Μπράβο! Πολύ καλή δουλειά.

_________________
I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you.
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 24, 2012 19:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Σάβ Σεπ 18, 2010 13:04
Δημοσ.: 243
Τοποθεσια: Αργυρουπολη
Moto: Husqvarna TE250
iatrodikastis έγραψε:
Στην παρακάτω εικόνα τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν,
λείπει μόνο η σιλικόνη.

Ο Ερρίκος Καρρέρ συμβουλεύει,
ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟΒΑΜΒΑΚΑ ΜΕ ΓΥΜΝΑ ΧΕΡΙΑ,
ΝΑ "ΚΑΙΜΕ" ΦΛΟΓΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΑΚΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ.


Στην φωτογραφία απεικονίζεται ένα άλλο είδος πετροβάμβακα από αυτό που χρησιμοποιήσαμε.
Είναι ο πετροβάμβακας "μαλλί" ενώ αυτός που χρησιμοποιήσαμε είναι τύπου "κουβέρτα",
το "μαλλί" είναι πιο μπελαλίδικο στην τοποθέτηση,θέλει σιγά σιγά σπρώξιμο και καλό στούμπωμα μέσα στο τελικό,
ένα σακουλάκι όπως το εικονιζόμενο 100 γραμμαρίων,δεν φτάνει για ένα εντούρο μακρύ τελικό,αλλά μόνο για ένα 125 MΧ μηχανάκι.

Η όλη εργασία-υλικό στοιχίζει 25-30 ευρώ,
ανάλογα με το υλικό και μπορείτε να την έχετε από το κατάστημα EMPORIO KARRER,
viewtopic.php?f=107&t=5449
ΤΗΛ.: 210 92 28 242 ,
ή να προμηθευτείτε τον πετροβάμβακα και να κάνετε την εργασία μόνοι σας.

Ευχαριστώ τον Ερρίκο Καρρέρ για τον χρόνο του.



:obscene-drinkingcheers:


Η εργασια με την τιμουλα αυτη εξακολουθει να ισχυει;;
:greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 25, 2012 09:25 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Ιουν 02, 2009 12:00
Δημοσ.: 1331
Moto: Απ'αυτές χωρίς φώτα..
Πολύ ωραίο φώτο-ρεπορτάζ! :clap:
Είχα κάνει ένα αντίστοιχο για την δικιά μου εξάτμιση στο 625.

Να προσθέσω μερικές μικρές παρατηρήσεις.
- Το "υλικό μαλλί" αντέχει καλύτερα από την κουβέρτα και ναι είναι λίγο πιο μπελαλίδικο.
- Είναι πολύ καλό τη φλογέρα να την τυλίξουμε με ανοξείδωτο "σύρμα", σαν και αυτό που τρίβουμε τις κατσαρόλες.
Κρατάει ένα κενό μεταξύ του πετροβάμβακα και της φλογέρας και την αφήνει να "αναπνέει" καλύτερα ;-)
- Είναι προτιμώμενο να χρησιμοποιήσουμε πριτσίνια ανοξείδωτα, είναι πολύ μεγαλύτερης αντοχής αλλά κοστίζουν περισσότερο και θέλουν δυνατό πριτσιναδόρο για να τα "κλείσει"

Ορίστε και το δικό μου φώτο-ρεπορτάζ (είναι στα Αγγλικά :) )

Παράθεση:
Well, what we need:
Materials
a) 1 bag of exhaust wool
b) inox rivets 4,8 x 8 mm at least 12 pieces
c) 2 inox straps
d) 2-3 bags (depends how big they are) of metal wool
Tools
a) Rivet gun capable for inox rivet up to 5mm
b) 2 exhaust O-rings from any KTM dealer
c) High temp sealant
d) A long rod
e) Driller with a cobalt drill 5mm
f) Metal saw (not for standard repair - only for mod)

Now let's take a look.
My materials:
Εικόνα

In order to mark and drill right the rivet holes on the inox straps, you can take a paper board at the same thickness and round it over the exhaust and mark the holes. Then put it over the inox straps and make the holes.
Εικόνα

Drill the old rivets and take apart the exhaust.
Εικόνα

For my case I cut off the pipe from the last exhaust part in order the last chamber has less pressure. That will make the exhaust a little bit more noisier.
Εικόνα

Wrap around the "hole tube" (sorry, I don't know the term for this part) with the metal wool.
Εικόνα

Wrap around with glass-fiber or with exhaust wool the end chamber.
Εικόνα

Εικόνα

And we insert it into the main exhaust body and bolt up the side screws.
Then with the rod we press the material so as to be tight enough into its space.
Εικόνα

Εικόνα

After we finished, we mount the hole-tube that we had wrap with metal wool inside the main exhaust body and starting to fill it up with exhaust wool. We push the wool with the rod as we did for the end of the exhaust.
Εικόνα

Once we finished with the filling we take the lid, putting on the O-ring and cover the whole part with high temp sealant as you can see below.
Be careful to line up correctly the tube in order the lid will close properly.
We do the same for the the other end.
Εικόνα

Once we have closed the lids we take the inox strap and starting to putting round the exhaust body and rivet it up.
Εικόνα

Both ends has been closed properly with inox straps and inox rivets.
Εικόνα

I had cut few mm from the main exhaust body on my exhaust cause the holes on it had been ruined ;)
Εικόνα

Εικόνα

Till now the exhaust if fine and I have better performance because I've made the last chamber more open.

Maybe I forgot to mention something, so if you have any question, just ask me ;)
Hope you like it..

_________________
«ΤΗΝ ΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟΙΣΙΝ ΕΛΙΣΣΟΜΕΝΗΝ ΔΕΔΑΗΚΕ ΘΝΗΤΟΣ ΑΝΗΡ»

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 13, 2012 10:28 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17790
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
nikhusky250 έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
Στην παρακάτω εικόνα τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν,
λείπει μόνο η σιλικόνη.

Ο Ερρίκος Καρρέρ συμβουλεύει,
ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟΒΑΜΒΑΚΑ ΜΕ ΓΥΜΝΑ ΧΕΡΙΑ,
ΝΑ "ΚΑΙΜΕ" ΦΛΟΓΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΑΚΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ.


Στην φωτογραφία απεικονίζεται ένα άλλο είδος πετροβάμβακα από αυτό που χρησιμοποιήσαμε.
Είναι ο πετροβάμβακας "μαλλί" ενώ αυτός που χρησιμοποιήσαμε είναι τύπου "κουβέρτα",
το "μαλλί" είναι πιο μπελαλίδικο στην τοποθέτηση,θέλει σιγά σιγά σπρώξιμο και καλό στούμπωμα μέσα στο τελικό,
ένα σακουλάκι όπως το εικονιζόμενο 100 γραμμαρίων,δεν φτάνει για ένα εντούρο μακρύ τελικό,αλλά μόνο για ένα 125 MΧ μηχανάκι.

Η όλη εργασία-υλικό στοιχίζει 25-30 ευρώ,
ανάλογα με το υλικό και μπορείτε να την έχετε από το κατάστημα EMPORIO KARRER,
viewtopic.php?f=107&t=5449
ΤΗΛ.: 210 92 28 242 ,
ή να προμηθευτείτε τον πετροβάμβακα και να κάνετε την εργασία μόνοι σας.

Ευχαριστώ τον Ερρίκο Καρρέρ για τον χρόνο του.



:obscene-drinkingcheers:


Η εργασια με την τιμουλα αυτη εξακολουθει να ισχυει;;
:greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:


Ναι ισχύει.
Αλλά πάρε τηλέφωνο πριν να συννενοηθείς γιατί Αύγουστο είναι κλειστά για διακοπές.
:handgestures-thumbup:

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 13, 2012 12:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 20:27
Δημοσ.: 3901
Τοποθεσια: Αγρινιο
Moto: EXC 250
blacksmith έγραψε:
- Είναι πολύ καλό τη φλογέρα να την τυλίξουμε με ανοξείδωτο "σύρμα", σαν και αυτό που τρίβουμε τις κατσαρόλες.
Κρατάει ένα κενό μεταξύ του πετροβάμβακα και της φλογέρας και την αφήνει να "αναπνέει" καλύτερα ;-)




το 'χεις δοκιμασει αυτο με το συρμα?
εχεις παρατηρισει καποια διαφορα στην αποδοση?

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 58 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr