Ημερομηνία Κυρ Απρ 20, 2014 3:19 pm

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 46 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΤΜ EXC 300 2010 vs KTM EXC 250 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 2:33 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 28, 2012 4:35 pm
Δημοσ.: 1346
Τοποθεσια: Πατρα
Moto: Ktm SuperDuke 990
Παιδια οταν ειναι κουμπωμενη η φυσα ειναι στην κανονικη του αποδοση ο κινητηρας οταν το ξεκουμπωσεις γινετε λιγο πιο soft η αποδοση.
Καλυτερα ακολουθηστε το manual της μοτοσυκλετας κι οχι το ΜΟΤΟ.

_________________
https://www.youtube.com/user/thanosvag

https://www.facebook.com/profile.php?id=1312866028

https://www.facebook.com/pages/Goji-Ber ... 0366125824


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΤΜ EXC 300 2010 vs KTM EXC 250 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 2:47 pm 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Μάιος 06, 2011 8:12 am
Δημοσ.: 1045
Τοποθεσια: Αθήνα-Μεσολόγγι
tha έγραψε:
Παιδια οταν ειναι κουμπωμενη η φυσα ειναι στην κανονικη του αποδοση ο κινητηρας οταν το ξεκουμπωσεις γινετε λιγο πιο soft η αποδοση.
Καλυτερα ακολουθηστε το manual της μοτοσυκλετας κι οχι το ΜΟΤΟ.


Το manual δεν λέει κάτι (τουλάχιστον από οσα εχω δει/διαβασει εγώ). :think:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΤΜ EXC 300 2010 vs KTM EXC 250 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 3:45 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 8:27 pm
Δημοσ.: 3993
Τοποθεσια: Ιωαννινα Αγρινιο
Moto: EXC 250
S16 έγραψε:
tha έγραψε:
Παιδια οταν ειναι κουμπωμενη η φυσα ειναι στην κανονικη του αποδοση ο κινητηρας οταν το ξεκουμπωσεις γινετε λιγο πιο soft η αποδοση.
Καλυτερα ακολουθηστε το manual της μοτοσυκλετας κι οχι το ΜΟΤΟ.


Το manual δεν λέει κάτι (τουλάχιστον από οσα εχω δει/διαβασει εγώ). :think:


στο εγχειριδιο στις τελευταιες σελιδες εκει που περιγραφετε το διαγραμμα συνδεσμολογιας εχει διπλα απ την μοναδα ελεγχου το Χ1 που το δηλωνει στα 150xc και 200xc-w 250-300xc h xc-w ως φισα καμπυλης χαρτη αναφλεξης ενω στα exc παρολο που υπαρχει η ιδια συνδεσμολογια δεν το αναφερει καν.
προσωπικη εκτιμηση ειναι οτι με κλειστο το κυκλωμα ειναι ελαχιστα πιο δυνατο και οποιος θελει το βαζει στη συνδεσμολογια του φλας δεν χρειαζεται να δωσει τα 30 ευρουδακια απαραιτητα

_________________
γεννηθήκαμε φτωχοί, με πλούσια ελατώματα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΤΜ EXC 300 2010 vs KTM EXC 250 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 6:22 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 24, 2011 8:32 pm
Δημοσ.: 151
Moto: TE 449 & SXF 350
Λοιπον εχω κανει λαθος , δεν το διαβασα σωστα ..... :oops: :oops:

Το σωστο εχει ως εξης
Αποσυνδεοντας το φισακι αναφλεξης ( που ενωνει στην ηλεκτρονικη ) μεταβαλλετε την αποδοση απο στανταρντ σε σοφτ για
μεγιστη ευκολια οδηγησης.
Αρα ενωμενο ειναι performance ( μεγιστη αποδοση ) αποσυνδεμενο ειναι soft αποδοση.
Στην ουσια αυτο κανει και το power parts διακοπτη στο τιμονι που αλλαζει την χαρτογραφηση ακομα και εν κινηση.


Πετρος

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΤΜ EXC 300 2010 vs KTM EXC 250 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 7:17 pm 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 2:24 pm
Δημοσ.: 11788
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
katsanick έγραψε:
προσωπικη εκτιμηση ειναι οτι με κλειστο το κυκλωμα ειναι ελαχιστα πιο δυνατο και οποιος θελει το βαζει στη συνδεσμολογια του φλας δεν χρειαζεται να δωσει τα 30 ευρουδακια απαραιτητα


το 200άρι έχει τεράστια διαφορά στο δυνατό.
Στο off-γίνεται τρομερά γραμμικό...γεμίζει αέναα,τρομερό για γλιστερά,βρεγμένους βράχους κλπ.

βάζοντάς το στην συνδεσμολογία των φλας,
εκμεταλλεύεσαι-να φανταστώ το διακοπτάκι των φλας,
όχι το ρεύμα των φλας. ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΤΜ EXC 300 2010 vs KTM EXC 250 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 7:54 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 8:27 pm
Δημοσ.: 3993
Τοποθεσια: Ιωαννινα Αγρινιο
Moto: EXC 250
iatrodikastis έγραψε:
βάζοντάς το στην συνδεσμολογία των φλας,
εκμεταλλεύεσαι-να φανταστώ το διακοπτάκι των φλας,
όχι το ρεύμα των φλας. ;)


με καταλαβε :whistle:

_________________
γεννηθήκαμε φτωχοί, με πλούσια ελατώματα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΤΜ EXC 300 2010 vs KTM EXC 250 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 8:27 pm 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 2:24 pm
Δημοσ.: 11788
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
katsanick έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
βάζοντάς το στην συνδεσμολογία των φλας,
εκμεταλλεύεσαι-να φανταστώ το διακοπτάκι των φλας,
όχι το ρεύμα των φλας. ;)


με καταλαβε :whistle:


ναι,
θέλω να βγάλω τον διακόπτη,
από φλας πρέπει να έχω 2-3 διακόπτες στα ανταλλακτικά μου.

:handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΤΜ EXC 300 2010 vs KTM EXC 250 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 11:09 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 8:27 pm
Δημοσ.: 3993
Τοποθεσια: Ιωαννινα Αγρινιο
Moto: EXC 250
iatrodikastis έγραψε:
katsanick έγραψε:

με καταλαβε :whistle:


ναι,
θέλω να βγάλω τον διακόπτη,
από φλας πρέπει να έχω 2-3 διακόπτες στα ανταλλακτικά μου.

:handgestures-thumbup:


να κανεις ενα βραχυκυκλωμα μεταξυ του δεξι αριστερο ωστε να εχεις μονο στο κεντρο το αργο και το γρηγορο δεξια αριστερα αν φυσικα σε βολευει

_________________
γεννηθήκαμε φτωχοί, με πλούσια ελατώματα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΤΜ EXC 300 2010 vs KTM EXC 250 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2012 6:45 am 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 2:24 pm
Δημοσ.: 11788
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
katsanick έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:

ναι,
θέλω να βγάλω τον διακόπτη,
από φλας πρέπει να έχω 2-3 διακόπτες στα ανταλλακτικά μου.

:handgestures-thumbup:


να κανεις ενα βραχυκυκλωμα μεταξυ του δεξι αριστερο ωστε να εχεις μονο στο κεντρο το αργο και το γρηγορο δεξια αριστερα αν φυσικα σε βολευει


Γεφύρωμα εννοείς,
θα γεφυρώσω δεξί αριστερό με ένα καλώδιο ε?

οπότε όταν ο διακόπτης είναι στο κέντρο(ανοικτό κύκλωμα) θα έχω το "αργό" και
όταν είναι δεξιά ή αριστερά θα κλείνει το κύκλωμα και θα μπαίνει στο "γρήγορο".

Δεν καταβαίνω όμως γιατί να το γεφυρώσω,
αφού κλείνει κύκλωμα και χωρίς γεφύρωμα. :confusion-questionmarks:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΤΜ EXC 300 2010 vs KTM EXC 250 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2012 7:42 am 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 7:48 pm
Δημοσ.: 7260
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
iatrodikastis έγραψε:
Δεν καταβαίνω όμως γιατί να το γεφυρώσω,
αφού κλείνει κύκλωμα και χωρίς γεφύρωμα. :confusion-questionmarks:



Για να μην ψάχνεις που θα στρίψεις .......... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



(Αριστερά ή δεξιά ???????) ;)

_________________
http://diathlisi.webnode.gr/

Εικόνα Εικόνα Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΤΜ EXC 300 2010 vs KTM EXC 250 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2012 7:45 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 6:59 pm
Δημοσ.: 4086
Moto: 2014 RR 250 Racing
ntsaglas έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
Δεν καταβαίνω όμως γιατί να το γεφυρώσω,
αφού κλείνει κύκλωμα και χωρίς γεφύρωμα. :confusion-questionmarks:



Για να μην ψάχνεις που θα στρίψεις .......... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



(Αριστερά ή δεξιά ???????) ;)


Πολλά μυαλά που πάνε χαμένα σ'αυτή τη χώρα ρε πστ μου..... :snooty: :snooty:

_________________
Εικόνα

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΤΜ EXC 300 2010 vs KTM EXC 250 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2012 7:55 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Ιαν 08, 2010 9:30 pm
Δημοσ.: 1246
Τοποθεσια: Aθηνα
Moto: BETA 400RR
:lol: :lol: :lol:

_________________
31 and still f@ckin Rock 'n' Rolling!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΤΜ EXC 300 2010 vs KTM EXC 250 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2012 12:40 pm 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 2:24 pm
Δημοσ.: 11788
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
SLabrou έγραψε:
ntsaglas έγραψε:


Για να μην ψάχνεις που θα στρίψεις .......... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



(Αριστερά ή δεξιά ???????) ;)


Πολλά μυαλά που πάνε χαμένα σ'αυτή τη χώρα ρε πστ μου..... :snooty: :snooty:
ntsaglas έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
Δεν καταβαίνω όμως γιατί να το γεφυρώσω,
αφού κλείνει κύκλωμα και χωρίς γεφύρωμα. :confusion-questionmarks:



Για να μην ψάχνεις που θα στρίψεις .......... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



(Αριστερά ή δεξιά ???????) ;)



@ntaglas,ευχαριστώ για την απάντηση,
@SLabrou,υπάρχουν μέλη που χρειάζονται λεπτομέρειες. ;)


Απάντηση δική μου,
για να αποφύγω το γεφύρωμα,λόγω έλλειψης χώρου στον διακόπτη,
θα "κόλαγα" απλά το δεξί ή αριστερό πάτημα του διακόπτη.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΤΜ EXC 300 2010 vs KTM EXC 250 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2012 2:19 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 8:27 pm
Δημοσ.: 3993
Τοποθεσια: Ιωαννινα Αγρινιο
Moto: EXC 250
:lol: :lol: :lol: :lol:

δεν ειναι δυσκολο ουτε χωρο πιανει
το κανεις μεσα στο διακοπτη δηλαδη για την ακριβεια ακριβως επανω στους ακροδεκτες δεν ανακατευεις τα αλλα καλωδια

εγω που ειμαι ξεχασιαρης εβαλα το κυκλωμα να κλεινει και στα δυο.

αμα μπορεσω θα σου βαλω 2-3 φωτο

_________________
γεννηθήκαμε φτωχοί, με πλούσια ελατώματα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΤΜ EXC 300 2010 vs KTM EXC 250 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2012 5:16 pm 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 7:48 pm
Δημοσ.: 7260
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Αυτό λέω κι εγώ.......

Άντε να ψάχνεις στο βουνό, προς ποια κατεύθυνση θα πατήσεις το φλάς......... :confusion-questionmarks: :confusion-questionmarks: :confusion-questionmarks:

_________________
http://diathlisi.webnode.gr/

Εικόνα Εικόνα Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 46 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr