ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Παρ Νοέμ 24, 2017 02:17

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 47 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 11, 2017 00:05 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Σάβ Ιουν 12, 2010 21:06
Δημοσ.: 245
Τοποθεσια: Ρέντης
Moto: Beta 300RR
Φιλε μου στην φαση που βρίσκεσαι, η επισκεψη σε μηχανουργειο είναι μονόδρομος.
Θα χρειαστείς ρεκριφιε επιφανειας στον κυλινδρο (το μπουζονια τα αφαιρουν εκει), μετρημα τον κυλινδρο και ένα γυαλισμα (honing). Παρε και το πιστονι να μετρηθει και αυτό.
Για το καπακι, η μέθοδος που ανεφερε ο Byron με το σμυριδοπανο, είναι υπεραρκετη.
Μετα το γυαλισμα (το οποιο μονο γυαλισμα δεν είναι, αλλα στην ουσια αμυδρες αυλακωσεις για να κρατουν το λαδι) το χιτωνιο σου θα παρει λιγο ακομα ζωη και θα φυγουν οι γραμμωσεις που φαινονται στις φωτο.
Όλα τα παραπανω max κοστος 40-50 ευρω.
Αν δεν φυγουν, αναλογα τις μετρήσεις, το κρατας λιγο ακομα και μετα κοιτας το επομενης διαμετρου πιστονι.
Οσο για τα σημαδια που εχεις στο πιστονι και στο καπακι είναι εμφανες ότι προεκυψαν από εισαγωγη στερεου αντικειμενου στον κυλινδρο.
Παλαιοτερα μου εχει τυχει από υπερβολικα φτωχο μιγμα (λερωμενο ζιγκλερ) να λιωσει και να φυγει η ακιδα από το μπουζι. Ο κινητήρας περασε σε λειτουργεια semi-diesel και δουλευε οσο ηταν ζεστος. Όταν κρυωσε δεν ξαναπηρε.
Η ακιδα δε, δεν βρεθηκε ποτε. Προφανως την πεταξε στην εξαγωγή, αφου προλαβε να κανει καποια σημαδακια παρομοια με το δικο σου.
Μαλλον δεν θα μαθεις ποτε τι ακριβως εγινε.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 11, 2017 08:45 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Στην μια φώτο γίνεται και αντανάκλαση του πάγκου και φαίνονται σαν αυλακωσεις..
Σκεφτόμουν να ξαναβάλω τον κυλινδρο όπως είναι αλλά αφού λέτε θέλει μηχανουργειο μάλλον θα πρέπει να το κάνω..
Φοβάμαι όμως μην γίνει χειρότερο γιατί μπορεί να μην ξέρουν ολοι αυτή τη δουλειά.. Ή να χρειαστεί να αλλάξω πιστονι αν δεν πατάει σωστά μετά..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 11, 2017 09:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2369
Η αλήθεια είναι πως πρέπει να βρείς σωστό μηχανουργό που να γνωρίζει τι κάνει και τι πρέπει να κάνει ώστε να γίνει σωστή δουλειά και να σε καθοδηγήσει με το τι χρειάζεται. Καλές οι φωτογραφίες για μια πρώτη γνώμη απο εμάς, όμως μόνο απο κοντά μπορεί να κρίνει κάποιος που είναι ειδικός σε αυτά και να κάνει σωστές μετρήσεις και στην δική σου περίπτωση δεν είναι μόνο μία μέτρηση που είναι να γίνει για να βγάλει συμπέρασμα, πίστεψε με! :handgestures-thumbup:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 11, 2017 15:02 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 05, 2008 21:02
Δημοσ.: 1427
Τοποθεσια: GARDEN CITY
Moto: KTM 250 EXC
Byron έγραψε:
Η αλήθεια είναι πως πρέπει να βρείς σωστό μηχανουργό που να γνωρίζει τι κάνει και τι πρέπει να κάνει ώστε να γίνει σωστή δουλειά και να σε καθοδηγήσει με το τι χρειάζεται. Καλές οι φωτογραφίες για μια πρώτη γνώμη απο εμάς, όμως μόνο απο κοντά μπορεί να κρίνει κάποιος που είναι ειδικός σε αυτά και να κάνει σωστές μετρήσεις και στην δική σου περίπτωση δεν είναι μόνο μία μέτρηση που είναι να γίνει για να βγάλει συμπέρασμα, πίστεψε με! :handgestures-thumbup:



Όταν λέμε μηχανουργείο εννοούμε εξειδικευμένο μηχανουργείο δηλαδή ρεκτιφιέ. Κανένα άλλο μηχανουργείο δεν μπορεί να κάνει τέτοια δουλειά.

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 11, 2017 15:04 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Σωστά.. Θα δω παιδιά.. Θα το ψάξω από θέματος μηχανουργειου κλπ για να γίνει σωστή δουλειά και να μην ξαναανοιγω κινητήρα..
Ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες..!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 20, 2017 20:08 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τελικά βρήκα καλό ρεκτιφιέ και γυαλιστηκε ο κύλινδρος σύμφωνα με το καινουριο πιστονι που πήρα (68,44 mm).. Προχωράω σιγα σιγά στο μαντάρισμα παιδιά.. αφού αλλαχθουν όλες οι φλάτζες στον κιλυνδρο τη βαλβίδα ροπής κλπ..

Εικόνα

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 20, 2017 20:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
giorgosYT έγραψε:
Τελικά βρήκα καλό ρεκτιφιέ και γυαλιστηκε ο κύλινδρος σύμφωνα με το καινουριο πιστονι που πήρα (68,44 mm).. Προχωράω σιγα σιγά στο μαντάρισμα παιδιά.. αφού αλλαχθουν όλες οι φλάτζες στον κιλυνδρο τη βαλβίδα ροπής κλπ..

Εικόνα

Εικόνα

Γιώργο με προβληματίζει λίγο η αυλακιά στο κοκκινο o-ring.. Πρέπει να ειναι αντίστοιχη του διαμετρήματος του o-ring γιατι ασκείται πίεση και απο τις 2 μεριές.. Βρές πιο χοντρό απο αλλο μηχανάκι και πες του να σου λειάνει την αυλακιά ή να σου το γεμίσει και να την ξανακάνει ίδια στον τόρνο.. Φοβάμαι οτι θα εχεις πάλι τα ίδια.. :(


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 20, 2017 20:42 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Το ξέρω.. Μου καθάρισε λίγο το αυλάκι στο Ρεκτιφιε..
Έχω σκοπό να βάλω και φλατζοκολλα υψηλης στο αυλάκι για να γεμίσει.. Σκέφτηκα ακόμα να βάλω και τα δύο oring.. Μέσα το καινούργιο και εξω το παλιό.. :P


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 21, 2017 17:03 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Παιδιά έχω ένα πρόβλημα.. Αφού πέρασα το πιστονι και τον κυλινδρο με επιτυχία έβαλα το καπάκι της κεφαλής διαπίστωσα ότι με το κατέβασμα της μανιβελας ακούγεται ένα τακ...
Προφανώς ακουμπάει λίγο το πιστονι στην κεφαλή..
Θα πρέπει να πάω το καπάκι στο Ρεκτιφιε να μου το πάρει λίγο από μέσα.. ??


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 21, 2017 18:40 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17162
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
giorgosYT έγραψε:
Παιδιά έχω ένα πρόβλημα.. Αφού πέρασα το πιστονι και τον κυλινδρο με επιτυχία έβαλα το καπάκι της κεφαλής διαπίστωσα ότι με το κατέβασμα της μανιβελας ακούγεται ένα τακ...
Προφανώς ακουμπάει λίγο το πιστονι στην κεφαλή..
Θα πρέπει να πάω το καπάκι στο Ρεκτιφιε να μου το πάρει λίγο από μέσα.. ??



Μάλλον έχεις λάθος πάχος φλάντζα κυλίνδρου.
Μέτρα την προηγούμενή σου και λάβε υπόψιν ότι είναι και ελαφρά πατημένη.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 21, 2017 20:52 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Παρήγγειλα ένα σετ που είναι στάνταρ για το μοντέλο μου μιας και είναι παλιό... Από ότι είδα η φλατζα ήταν ίδια..
Αυτό έγινε τώρα επειδή πλανιαρα λίγο το πάνω μέρος του κυλίνδρου και το καπάκι της κεφαλής..
Επίσης στον κυλινδρο έγινε φρεζα οπότε φαρδυνε 0,5 mm..
Έτσι βρίσκουν τα άκρα του πιστονιου στο καπάκι..
Απλά ρωτάω αν λυθεί το πρόβλημα όταν φάω το εσωτερικό από το καπάκι ώστε να έρθει και στις νέες διαστάσεις του κυλίνδρου..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 21, 2017 22:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 59
Moto: crf 450
πρεπει το ρεκτιφιε κατα το πλανισμα του κυλιδρου και της κεφαλής να διατηρησει την συμπιεση και το squish της κεφαλης ιδιο. Αν εχουν μεταβληθει πρεπει να ξανα δημιουργησει το ιδιο squish με επεξεργασια της κεφαλης.

πατα στο google "squish 2 stroke" και θα παρεις αρκετες πληροφοριες. Ειναι ζωτικο κομματι του διχρονου κινητηρα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 21, 2017 22:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Να μετρήσεις squish.. ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 21, 2017 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Petros_ έγραψε:
πρεπει το ρεκτιφιε κατα το πλανισμα του κυλιδρου και της κεφαλής να διατηρησει την συμπιεση και το squish της κεφαλης ιδιο. Αν εχουν μεταβληθει πρεπει να ξανα δημιουργησει το ιδιο squish με επεξεργασια της κεφαλης.

πατα στο google "squish 2 stroke" και θα παρεις αρκετες πληροφοριες. Ειναι ζωτικο κομματι του διχρονου κινητηρα.

Ουτε να γράψω δεν προλαβαίνω...! :lol: :lol:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 21, 2017 22:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 59
Moto: crf 450
Ειδες..?? :dance:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 47 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr