ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Σάβ Νοέμ 18, 2017 08:25

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 47 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 16:20 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Χαιρετώ την παρέα,

Ύστερα από διαπίστωση ότι τα νερά του ψυγείου είναι χαμηλά και αφού έβγαλα μπουζί διαπίστωσα υγρασία. Οπότε έβγαλα το καπάκι της κεφαλής διότι κατάλαβα ότι έχει κάψει το εσωτερικό oring όπως και έγινε.

Το θέμα είναι ότι εσωτερικά του oring έχουν σπάσει λεπτά κομματάκια από τον κύλινδρο θα το δείτε και στην φωτογραφία.
Είναι σοβαρό πρόβλημα αυτό..? Και πώς λύνεται..?
Θα δείτε στην φώτο τα ασημί τμήματα τα οπόια είναι καλά και τα υπόλοιπα που έσπασαν(καηκαν) και τα έβγαλα..

υγ Αυτό που φοράει το μηχανάκι είναι πουκάμισο..?

ευχαριστω..

Εικόνα


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 17:19 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Σάβ Ιουν 12, 2010 21:06
Δημοσ.: 245
Τοποθεσια: Ρέντης
Moto: Beta 300RR
Παρε πρωτα λιγο συρμα κατσαρόλας και με λιγο λαδακι η πετρελαιο τριψε ολη την μαυριλα της καυσης από τον κυλινδρο.
Ετσι θα μπορούμε να δουμε ακριβως την εκταση τις ζημιας.
Καλο θα ηταν (αναλογα τις δυνατότητες σου) να αφαιρεθεί ο κύλινδρος και τα μπουζονια και να τριφτει ο κύλινδρος σε πλακα εφαρμογης.
Ετσι θα δεις που παταει και που δεν παταει.
Πρεπει να εχει πληρη εφαρμογή με το καπακι και ότι διαφορα υπαρχει να την παρει το ο-ρινγκ.
Αλλιως θα το ξανακαψει.
Χιτωνιο δεν εχει.
Θα το δεις όταν φυγει η καπνιλα.
Όπως και ποση ζημια εχει γινει στο λουκι.
Μπορει και να την σκαπουλάρεις.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 17:33 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
ευχαριστω για την απαντηση,, θα το καθαρισω και θα βάλω και άλλη φώτο..

απλα τα κομματάκια που εσπασαν έμειναν μέσα στην αυλακια του ορινγκ..δεν πέρασε τιποτα μεσα στον κυλινδρο..

το θέμα είναι ότι όπως ανέφερα και στην αρχή τα ασημί κομμάτια είναι από άλλο υλικο και εκεί που έφυγαν διακρίνεται μια σχισμή σαν να είναι έξτρα χιτώνιο..

η ζημια που αναφέρω εντοπίζεται σε εκείνα τα σημεία και όχι εσωτερικά του κυλινδρου..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 17:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2355
Απο οτι φαίνεται του έχουν περάσει χιτώνιο και το "φέρανε" στο όριο για να το περάσουν (λογικό) οπότε θεωρώ οτι κατα την εφαρμογή του ίσως να ραγίσανε αυτά τα κομμάτια και στην πορεία με τις θερμοκρασίες να σπάσανε και μείνανε στο αυλάκι του oring. Μπορείς εύκολα να επιβεβαιώσεις εαν έχει χιτώνιο με εναν μαγνήτη.

Για να γίνει σωστό πρέπει όμως να κάνεις την διαδικασία που ανέφερε ο Heatseeker και στην κεφαλή και στον κύλινδρο ώστε να είναι επίπεδες και οι δύο επιφάνειες και μετά να τοποθετήσεις τα δύο oring (καινούρια εννοείται). Αυτό σημαίνει οτι πρέπει να βγεί ο κύλινδρος οπότε επι την ευκαιρία να ελέγξεις και την κατάσταση του εμβόλου/ελατηρίων και κυλινδρου.

Θα χρειαστείς και τις σχετικές φλάντζες βάσεως και oring σαλίγκαρου.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 18:08 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
εχω ήδη παραγγειλει σετ φλάτζες παιδιά..

εδώ είναι η φωτογραφια αφου το καθαρισα.. είναι όντως χιτώνιο και έγινε όπως το είπε ο Byron..

Εικόνα

Αν πατήσει σωστά το καπακι της κεφαλής να το κλείσω έτσι όπως είναι με τα σπασμένα κομμάτια...? μήπως δεν πρέπει..?

μήπως να βάλω και φλατζόκολλα..?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 18:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2355
Τα σπασμένα κομμάτια δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα σε αυτή την φάση απο την στιγμή που το χιτώνιο καλύπτει αρκετό μέρος απο τον θάλαμο καύσης μέχρι το αυλάκι του oring. Η φλαντζόκολλα σε εκείνο το σημείο δεν θα κάνει διαφορά αλλά εαν θέλεις επικάλυψε ελαφρά με υψηλής θερμοκρασίας το εσωτερικό oring για να σφραγίσει καλύτερα στο σημείο που πατάει. Εννοείται οτι καθαρίζεις πολύ καλά το αυλάκι που εφαρμόζει το oring με προσοχή χωρίς να το γρατζουνίσεις! (χρησιμοποίησε scotch brite πανί)

Το θέμα είναι οτι πρέπει να κάνεις επίπεδη την επιφάνεια που πατάει η κεφαλή για να γίνει σωστή δουλειά ειδάλλως θα σου κάψει και το καινούριο oring σύντομα. Το παλιό oring σε τι κατάσταση βγήκε?
Εαν δεν θέλεις να βγάλεις τον κύλινδρο τουλάχιστον μέτρα την επιφάνεια με ειδική επίπεδη βέργα να δείς εαν υπάρχει εμφανές κενό μεταξύ των επιφανειών (έλεγξε το με φακό εαν περνάει φώς μεταξύ χιτώνιο-βέργας) , εαν όχι τότε ίσιωσε την επιφάνεια της κεφαλής και μοντάρισε.

Περίεργα σημάδια έχει το έμβολο περιμετρικά... η κεφαλή είναι καθαρή? θα σου πρότεινα λύσιμο και έλεγχο όλο.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 18:40 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Το παλιό οring είχε αλειωθεί αρκετά στην μια πλευρά και ήταν πιο λεπτο.. το θέμα έιναι ότι το είχα αλλάξει πάλι πριν 2 χρονια.. Τότε δεν είχαν σπάσει όμως τα κομματάκια του κυλινδρου...

αν δεν πατάει σωστά πώς θα το κάνω επίπεδο..? εδώ είναι φωτογραφία της κεφαλής.. υπάρχουν και εδώ σημαδακια..

που μπορεί να οφείλονται..?

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 20:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4568
Moto: 2017 RR 300
Τι μοντελο ειναι το ΥΖ?
Απο το 91 και μετα ηταν με nicasil κυλινδρο.
Οποτε εαν ειναι νεοτερο, τοτε του εχουν βαλει χιτωνιο. Σε αυτη τη περιπτωση καλο θα ηταν να βγαλεις τον κυλινδρο και να ελεγξεις τις θυριδες οπως βγαινουν στο χιτωνιο.

_________________
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Εικόνα

shockmaster

'87 DT200R, '89 DTR200, '91 YZ/WR250, '96 CR500, '98 XR600, '07 EXC300, '09 EXC250/300, '10 RR450, '11 RR450, '12 RR498, '13 RR300, '13 RR300 Racing, '14 RR250/300 Racing, '17 RR300


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2355
Πιθανότατα λόγο υπερθέρμανσης, εξού και περιμετρικά στον κύλινδρο/κεφαλή επίσης πολύ πιθανόν και απο τα υγρά που εισχώρησαν στον θάλαμο καύσεως. Τα μικρά κομματάκια λογικά έσπασαν λόγο της θερμικής διαστολής-συστολής επειδή είναι πολύ λεπτό στο σημείο εκείνο.

Για να γίνει ίσιο η κεφαλή-κύλινδρος είτε μπορείς να στο κάνει μηχανουργείο (να του τα πας στο χέρι) ή μόνος σου, κανονικά για να είναι 100% ίσιο θα χρειαστείς την ειδική πλάκα που ανέφερε ο heatseeker όμως είναι πανάκριβη και την έχουν μόνο ορισμένα μηχανουργεία. Μπορεί να γίνει η δουλειά και με την τεχνική του τριψίματος πάνω σε γυαλί και γυαλόχαρτο, θα χρειαστείς πολύ υπομονή και τέχνη για να γίνει με αυτή την διαδικασία όμως.

Μερικά βίντεο που βρήκα πρόχειρα για να πάρεις μια ιδέα.
Με γυαλί, https://www.youtube.com/watch?v=cQHdXcqAo-k
Με την ειδική πλάκα, https://www.youtube.com/watch?v=ATG_UYYfx7w

Με γυαλί, ίσιο εννοείται σαν τζάμι, φρόντισε να είναι χοντρό γιατί ο κύλινδρος είναι βαρύς, ξεκινάς με γυαλόχαρτο 320-400 (wet) και νερό πάντα, χρησιμοποιόντας μαρκαδόρο κάνεις γραμμές πρώτα και μετά ξεκινάς το τριψιμο μέχρι να εξαφανιστούν. Έπειτα περνάς σε γυαλόχαρτο 500-600 και μετά σε 800 μέχρι να γίνει η επιφάνεια σαν καθρέπτης. Φρόντισε στον κύλινδρο να τρίψεις μέχρι να καθαρίσει/πιάσει και η επιφάνεια του χιτωνίου.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 467
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Οπως σου πέρασαν το χιτώνιο, εφτασαν πολύ κοντά στο ρύθρο απο το o-ring και εμεινε αυτή η φλύδα που εσπασε τώρα..
Κάποια φορά εκαψε τη φλάντζα,εχασε νερα, ανέβασε θερμοκρασία και το ζέστανε (ετσι θρυματίστηκε).
Η έσχατη και πιο απλή των λύσεων ειναι να βάλεις κανονική φλάντζα απο το YZ250ΙΤ (τσεκαρε την διάμετρο).
Αλλιώς πήγαινε σε τορνο να στο γεμίσει και να σου κάνει ξανά το ρύθρο του o-ring!
Δεν ειναι τπτ! Πάρε και το καπάκι να στο πλανίσει λίγο και να μετρήσει squish...
20Ε δουλειά-μην δώσεις παραπάνω..! ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 20:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 467
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Με κάλυψε πάλι ο Βύρωνας...!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 20:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 467
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Ά, πες τους να σου φάνε λίγο και το τακούνι απο το χιτώνιο και μετα να το γεμίσουν μην ξαναμείνει φλούδα..!
Οταν χρειαστείς αλλο χιτώνιο, να τους το πεις να το ξεθάψουν αν το πανε πρεσαριστο.. ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 20:26 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά..

Αρχικά αύριο θα βγάλω τον κυλινδρο και θα ανεβάσω και καμιά φώτο..

Το YZ όπως είπα και πριν είναι 1997 μοντέλο..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 20:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 467
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
giorgosYT έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά..

Αρχικά αύριο θα βγάλω τον κυλινδρο και θα ανεβάσω και καμιά φώτο..

Το YZ όπως είπα και πριν είναι 1997 μοντέλο..

Βγάλε ολοκληρο το πουκάμισο (να φαίνονται και οι θυρίδες..).


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 10, 2017 18:20 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Εδώ είναι οι φωτο από τον κυλινδρο.. μου φανηκε εντάξει.. όπως και τα υπόλοιπα μέρη του κινητήρα..πιστόνι μπιέλα κλπ..

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 47 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr