View active topics with classifieds | Προβολή ενεργών θεμάτων
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
giorgosYT
|
Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250 Δημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 16:20 |
|
Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06 Δημοσ.: 66 Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ) Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
|
Χαιρετώ την παρέα, Ύστερα από διαπίστωση ότι τα νερά του ψυγείου είναι χαμηλά και αφού έβγαλα μπουζί διαπίστωσα υγρασία. Οπότε έβγαλα το καπάκι της κεφαλής διότι κατάλαβα ότι έχει κάψει το εσωτερικό oring όπως και έγινε. Το θέμα είναι ότι εσωτερικά του oring έχουν σπάσει λεπτά κομματάκια από τον κύλινδρο θα το δείτε και στην φωτογραφία. Είναι σοβαρό πρόβλημα αυτό..? Και πώς λύνεται..? Θα δείτε στην φώτο τα ασημί τμήματα τα οπόια είναι καλά και τα υπόλοιπα που έσπασαν(καηκαν) και τα έβγαλα.. υγ Αυτό που φοράει το μηχανάκι είναι πουκάμισο..? ευχαριστω.. 
|
|
Κορυφή |
|
 |
heatseeker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250 Δημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 17:19 |
|
 |
Moderator |
 |
Εγγραφη: Σάβ Ιουν 12, 2010 21:06 Δημοσ.: 251 Τοποθεσια: Ρέντης Moto: Beta 300RR
|
Παρε πρωτα λιγο συρμα κατσαρόλας και με λιγο λαδακι η πετρελαιο τριψε ολη την μαυριλα της καυσης από τον κυλινδρο. Ετσι θα μπορούμε να δουμε ακριβως την εκταση τις ζημιας. Καλο θα ηταν (αναλογα τις δυνατότητες σου) να αφαιρεθεί ο κύλινδρος και τα μπουζονια και να τριφτει ο κύλινδρος σε πλακα εφαρμογης. Ετσι θα δεις που παταει και που δεν παταει. Πρεπει να εχει πληρη εφαρμογή με το καπακι και ότι διαφορα υπαρχει να την παρει το ο-ρινγκ. Αλλιως θα το ξανακαψει. Χιτωνιο δεν εχει. Θα το δεις όταν φυγει η καπνιλα. Όπως και ποση ζημια εχει γινει στο λουκι. Μπορει και να την σκαπουλάρεις.
|
|
Κορυφή |
|
 |
giorgosYT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250 Δημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 17:33 |
|
Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06 Δημοσ.: 66 Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ) Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
|
ευχαριστω για την απαντηση,, θα το καθαρισω και θα βάλω και άλλη φώτο..
απλα τα κομματάκια που εσπασαν έμειναν μέσα στην αυλακια του ορινγκ..δεν πέρασε τιποτα μεσα στον κυλινδρο..
το θέμα είναι ότι όπως ανέφερα και στην αρχή τα ασημί κομμάτια είναι από άλλο υλικο και εκεί που έφυγαν διακρίνεται μια σχισμή σαν να είναι έξτρα χιτώνιο..
η ζημια που αναφέρω εντοπίζεται σε εκείνα τα σημεία και όχι εσωτερικά του κυλινδρου..
|
|
Κορυφή |
|
 |
Byron
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250 Δημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 17:37 |
|
Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54 Δημοσ.: 2769
|
Απο οτι φαίνεται του έχουν περάσει χιτώνιο και το "φέρανε" στο όριο για να το περάσουν (λογικό) οπότε θεωρώ οτι κατα την εφαρμογή του ίσως να ραγίσανε αυτά τα κομμάτια και στην πορεία με τις θερμοκρασίες να σπάσανε και μείνανε στο αυλάκι του oring. Μπορείς εύκολα να επιβεβαιώσεις εαν έχει χιτώνιο με εναν μαγνήτη.
Για να γίνει σωστό πρέπει όμως να κάνεις την διαδικασία που ανέφερε ο Heatseeker και στην κεφαλή και στον κύλινδρο ώστε να είναι επίπεδες και οι δύο επιφάνειες και μετά να τοποθετήσεις τα δύο oring (καινούρια εννοείται). Αυτό σημαίνει οτι πρέπει να βγεί ο κύλινδρος οπότε επι την ευκαιρία να ελέγξεις και την κατάσταση του εμβόλου/ελατηρίων και κυλινδρου.
Θα χρειαστείς και τις σχετικές φλάντζες βάσεως και oring σαλίγκαρου.
_________________ Homo Kaminius la Grezius
|
|
Κορυφή |
|
 |
giorgosYT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250 Δημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 18:08 |
|
Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06 Δημοσ.: 66 Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ) Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
|
εχω ήδη παραγγειλει σετ φλάτζες παιδιά.. εδώ είναι η φωτογραφια αφου το καθαρισα.. είναι όντως χιτώνιο και έγινε όπως το είπε ο Byron..  Αν πατήσει σωστά το καπακι της κεφαλής να το κλείσω έτσι όπως είναι με τα σπασμένα κομμάτια...? μήπως δεν πρέπει..? μήπως να βάλω και φλατζόκολλα..?
|
|
Κορυφή |
|
 |
Byron
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250 Δημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 18:25 |
|
Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54 Δημοσ.: 2769
|
Τα σπασμένα κομμάτια δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα σε αυτή την φάση απο την στιγμή που το χιτώνιο καλύπτει αρκετό μέρος απο τον θάλαμο καύσης μέχρι το αυλάκι του oring. Η φλαντζόκολλα σε εκείνο το σημείο δεν θα κάνει διαφορά αλλά εαν θέλεις επικάλυψε ελαφρά με υψηλής θερμοκρασίας το εσωτερικό oring για να σφραγίσει καλύτερα στο σημείο που πατάει. Εννοείται οτι καθαρίζεις πολύ καλά το αυλάκι που εφαρμόζει το oring με προσοχή χωρίς να το γρατζουνίσεις! (χρησιμοποίησε scotch brite πανί)
Το θέμα είναι οτι πρέπει να κάνεις επίπεδη την επιφάνεια που πατάει η κεφαλή για να γίνει σωστή δουλειά ειδάλλως θα σου κάψει και το καινούριο oring σύντομα. Το παλιό oring σε τι κατάσταση βγήκε? Εαν δεν θέλεις να βγάλεις τον κύλινδρο τουλάχιστον μέτρα την επιφάνεια με ειδική επίπεδη βέργα να δείς εαν υπάρχει εμφανές κενό μεταξύ των επιφανειών (έλεγξε το με φακό εαν περνάει φώς μεταξύ χιτώνιο-βέργας) , εαν όχι τότε ίσιωσε την επιφάνεια της κεφαλής και μοντάρισε.
Περίεργα σημάδια έχει το έμβολο περιμετρικά... η κεφαλή είναι καθαρή? θα σου πρότεινα λύσιμο και έλεγχο όλο.
_________________ Homo Kaminius la Grezius
|
|
Κορυφή |
|
 |
giorgosYT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250 Δημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 18:40 |
|
Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06 Δημοσ.: 66 Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ) Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
|
Το παλιό οring είχε αλειωθεί αρκετά στην μια πλευρά και ήταν πιο λεπτο.. το θέμα έιναι ότι το είχα αλλάξει πάλι πριν 2 χρονια.. Τότε δεν είχαν σπάσει όμως τα κομματάκια του κυλινδρου... αν δεν πατάει σωστά πώς θα το κάνω επίπεδο..? εδώ είναι φωτογραφία της κεφαλής.. υπάρχουν και εδώ σημαδακια.. που μπορεί να οφείλονται..? 
|
|
Κορυφή |
|
 |
SLabrou
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250 Δημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 20:09 |
|
Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59 Δημοσ.: 4645 Moto: 2017 RR 300
|
Τι μοντελο ειναι το ΥΖ? Απο το 91 και μετα ηταν με nicasil κυλινδρο. Οποτε εαν ειναι νεοτερο, τοτε του εχουν βαλει χιτωνιο. Σε αυτη τη περιπτωση καλο θα ηταν να βγαλεις τον κυλινδρο και να ελεγξεις τις θυριδες οπως βγαινουν στο χιτωνιο.
_________________ _________________________________


_________________________________
|
|
Κορυφή |
|
 |
Byron
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250 Δημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 20:10 |
|
Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54 Δημοσ.: 2769
|
Πιθανότατα λόγο υπερθέρμανσης, εξού και περιμετρικά στον κύλινδρο/κεφαλή επίσης πολύ πιθανόν και απο τα υγρά που εισχώρησαν στον θάλαμο καύσεως. Τα μικρά κομματάκια λογικά έσπασαν λόγο της θερμικής διαστολής-συστολής επειδή είναι πολύ λεπτό στο σημείο εκείνο. Για να γίνει ίσιο η κεφαλή-κύλινδρος είτε μπορείς να στο κάνει μηχανουργείο (να του τα πας στο χέρι) ή μόνος σου, κανονικά για να είναι 100% ίσιο θα χρειαστείς την ειδική πλάκα που ανέφερε ο heatseeker όμως είναι πανάκριβη και την έχουν μόνο ορισμένα μηχανουργεία. Μπορεί να γίνει η δουλειά και με την τεχνική του τριψίματος πάνω σε γυαλί και γυαλόχαρτο, θα χρειαστείς πολύ υπομονή και τέχνη για να γίνει με αυτή την διαδικασία όμως. Μερικά βίντεο που βρήκα πρόχειρα για να πάρεις μια ιδέα. Με γυαλί, https://www.youtube.com/watch?v=cQHdXcqAo-kΜε την ειδική πλάκα, https://www.youtube.com/watch?v=ATG_UYYfx7wΜε γυαλί, ίσιο εννοείται σαν τζάμι, φρόντισε να είναι χοντρό γιατί ο κύλινδρος είναι βαρύς, ξεκινάς με γυαλόχαρτο 320-400 (wet) και νερό πάντα, χρησιμοποιόντας μαρκαδόρο κάνεις γραμμές πρώτα και μετά ξεκινάς το τριψιμο μέχρι να εξαφανιστούν. Έπειτα περνάς σε γυαλόχαρτο 500-600 και μετά σε 800 μέχρι να γίνει η επιφάνεια σαν καθρέπτης. Φρόντισε στον κύλινδρο να τρίψεις μέχρι να καθαρίσει/πιάσει και η επιφάνεια του χιτωνίου.
_________________ Homo Kaminius la Grezius
|
|
Κορυφή |
|
 |
geormpal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250 Δημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 20:10 |
|
Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32 Δημοσ.: 912 Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας Moto: YZ250 LC
|
Οπως σου πέρασαν το χιτώνιο, εφτασαν πολύ κοντά στο ρύθρο απο το o-ring και εμεινε αυτή η φλύδα που εσπασε τώρα.. Κάποια φορά εκαψε τη φλάντζα,εχασε νερα, ανέβασε θερμοκρασία και το ζέστανε (ετσι θρυματίστηκε). Η έσχατη και πιο απλή των λύσεων ειναι να βάλεις κανονική φλάντζα απο το YZ250ΙΤ (τσεκαρε την διάμετρο). Αλλιώς πήγαινε σε τορνο να στο γεμίσει και να σου κάνει ξανά το ρύθρο του o-ring! Δεν ειναι τπτ! Πάρε και το καπάκι να στο πλανίσει λίγο και να μετρήσει squish... 20Ε δουλειά-μην δώσεις παραπάνω..! 
|
|
Κορυφή |
|
 |
geormpal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250 Δημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 20:13 |
|
Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32 Δημοσ.: 912 Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας Moto: YZ250 LC
|
|
Κορυφή |
|
 |
geormpal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250 Δημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 20:16 |
|
Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32 Δημοσ.: 912 Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας Moto: YZ250 LC
|
Ά, πες τους να σου φάνε λίγο και το τακούνι απο το χιτώνιο και μετα να το γεμίσουν μην ξαναμείνει φλούδα..! Οταν χρειαστείς αλλο χιτώνιο, να τους το πεις να το ξεθάψουν αν το πανε πρεσαριστο.. 
|
|
Κορυφή |
|
 |
giorgosYT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250 Δημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 20:26 |
|
Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06 Δημοσ.: 66 Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ) Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
|
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά..
Αρχικά αύριο θα βγάλω τον κυλινδρο και θα ανεβάσω και καμιά φώτο..
Το YZ όπως είπα και πριν είναι 1997 μοντέλο..
|
|
Κορυφή |
|
 |
geormpal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250 Δημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 09, 2017 20:30 |
|
Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32 Δημοσ.: 912 Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας Moto: YZ250 LC
|
giorgosYT έγραψε: Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά..
Αρχικά αύριο θα βγάλω τον κυλινδρο και θα ανεβάσω και καμιά φώτο..
Το YZ όπως είπα και πριν είναι 1997 μοντέλο.. Βγάλε ολοκληρο το πουκάμισο (να φαίνονται και οι θυρίδες..).
|
|
Κορυφή |
|
 |
giorgosYT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250 Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 10, 2017 18:20 |
|
Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06 Δημοσ.: 66 Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ) Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
|
|
Κορυφή |
|
 |
Μελη σε συνδεση |
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Dinos_1998 και 2 επισκέπτες |
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|