ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Πέμ Νοέμ 23, 2017 07:24

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 47 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 21, 2017 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Petros_ έγραψε:
Ειδες..?? :dance:
600 χλμ ταξίδι σήμερα και δεν σε κολάει ύπνος...... Τα νιατα τα μπερμπαντικα.... :lol: :lol: :lol:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 22, 2017 19:48 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Παιδιά μέτρησα το squish και είναι συμφωνα με την παρακατω φωτο 1,2 το υπολογίζω εγω... προφανως θέλει άλλο όργανο για την ακρίβεια το οποίο διαθέτει το ρεκτιφιέ και θα μου το μετρησουν εκει..
Απλά θέλω να μου πείτε ποιο είναι το στάνταρ ...??

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 22, 2017 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Σάβ Ιουν 23, 2012 22:46
Δημοσ.: 25
Τοποθεσια: Χαϊδάρι Αττικής
Moto: ΚΤΜ EGS 200 99',YAMAHA FZ6s 04',YAMAHA CRYPTONx 08'
Το παχύνετε στη φωτογραφία νομίζω δείχνει 1,475 mm

_________________
Αργύρη....το λάστιχο...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 22, 2017 20:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
Κάτι πολύ βασικό που ψιλιάζομαι είναι το νέο decking του εμβόλου, είπες οτι πλάνισε τον κύλινδρο εκεί που πατάει η φλάντζα σωστά?
Και εαν έχουν ανοίξει την κεφαλή στην σωστή διάμετρο για να ταιρίαξει με την νέα διάμετρο του κυλίνδρου.

Π.Χ. κατεβάζοντας τον κύλινδρο 0,2mm το έμβολο πλέον θα "εξέχει" 0,2mm πιο ψηλά απο τον κύλινδρο στο ΑΝΣ οπότε και θα ακουμπάει στην κεφαλή περιμετρικά.
Ελεγξε οτι το έμβολο έρχετε εντελώς πρόσωπο με την άκρη του κυλίνδρου διότι εαν το περνάει έστω και λίγο πολύ πιθανόν να ακουμπάει ελαφρά σε κάποια άκρη της κεφαλής. Επίσης ποτέ δεν κάθονται εντελώς τέλεια στον κύκλο ειδικά τώρα που είναι 0,5mm μεγαλύτερος ο κύλινδρος.

Βγάλε κεφαλή και μέτρα διάμετρο, πρέπει να είναι 68,50mm εαν δεν στην έχει ανοίξει το ρεκτιφιέ τότε πρέπει να στο κάνει.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 22, 2017 20:26 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Έχω πλανιαρει λίγο την κεφαλή και τον κυλινδρο για να πατήσει σωστά.. Αλλά το εσωτερικό από το καπάκι της κεφαλής δεν το πειραξαμε κάτι που θα έπρεπε να γίνει αφού φαρδυνε κατά 0,5 ο κυλινδρος..
Πιστεύω αν γίνει 68,50 το εσωτερικό πάτημα της κεφαλής να λυθεί το πρόβλημα..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 22, 2017 20:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Ο κύλινδρος πρέπει να ειναι μετωπο με το πιστόνι στο ΑΝΣ. Πιο κάτω θα μπορούσε - ποτέ παραπάνω! Το squish ειναι το τόξο που σχηματίζεται απο το μπουζί εως τη φλάντζα (στο καπάκι) και πάνω απο το εμβολο στο ΑΝΣ θα πρέπει να ειναι 1,2 με 1,4 για το YZ σου.. Βάλε πιο μεγάλη φλάντζα κατω κυλίνδρου και ανοιξε το καπάκι στα χιλιοστά σου.. Μην φτιάξεις το squish στο καπάκι, γιατι μετά θα ψαχνεις για καπάκι.., YZ ειναι - δεν ειναι DT... ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 22, 2017 20:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Για το squish (1,2-1,4) δεν ειμαι σίγουρος.. :think: Κάτσε να γράψουν και οι υπόλοιποι ή αλλιώς να κοιτάξω το manual - το ιδιο μηχανάκι εχουμε...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 25, 2017 17:43 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τελικά όλα πήγαν καλά παιδιά ... πήραμε 0,5 mm το καπάκι.. μπήκε και πιο χοντρή φλάντζα βάσης και έκατσε μια χαρά..

Εικόνα

Σήμερα πήρε μπρός και από αύριο ξεκινάω στρώσιμο...!!

Εικόνα
Κατι τελευταίο.. πρόσφατα άλλαξα λάδια..αλλα τώρα πήρα και καινούρια..

Να τα αλλάξω τώρα ή μετά το στρώσιμο...??


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 25, 2017 18:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
Δεν επηρεάζουν τα λάδια του σασμάν το στρώσιμο, άλλαξε τα βάση ώρα λειτουργίας που έχουν.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 25, 2017 20:39 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Οκ Byron.. Ευχαριστώ..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 26, 2017 06:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
giorgosYT έγραψε:
Τελικά όλα πήγαν καλά παιδιά ... πήραμε 0,5 mm το καπάκι.. μπήκε και πιο χοντρή φλάντζα βάσης και έκατσε μια χαρά..

Σήμερα πήρε μπρός και από αύριο ξεκινάω στρώσιμο...!!

Κατι τελευταίο.. πρόσφατα άλλαξα λάδια..αλλα τώρα πήρα και καινούρια..

Να τα αλλάξω τώρα ή μετά το στρώσιμο...??


Αντε καλο στρώσιμο και καλολάσπωτο το εργαλείο!! :handgestures-thumbup: :obscene-drinkingcheers:

(Για το squish το manual γράφει μονο ογκο (22,9cm3), δεν αναφέρει την καμπύλη του τόξου οπως σε αλλα, γι'αυτό δεν σου έγραψα - πιο πολύ θα σε μπέρδευα.. ;) )

Καθε ποτε αλλάζεις λάδια και τι λάδι βάζεις; Πληροφοριακά σε σχέση με το δικό μου σε ρωτάω..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 26, 2017 18:46 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Ευχαριστώ φίλε.. εγω εχω χρησιμοποιησει τα παρακατω λαδια σε αναλογες φορές.. το δεξί είναι που πήρα τώρα από μαγαζί του αντικειμένου με εμπειρία στα χωμάτινα και μου είπε ότι είναι πολύ καλο.. συνηθως κάθε 6 μήνες αλλάζω λάδια αν και δεν το βγαζω κάθε Κυριακή το μηχανάκι...

Εικόνα

μια ακόμα ερώτηση παιδιά.. η πρώτη βόλτα για το στρώσιμο πήγε καλά.. μετά από πόσες βόλτες θα μπορώ να φτάσω στην ροπή τη μαχανή..?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 26, 2017 19:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
Απο τώρα, απλά άνοιγε το γκάζι ομαλά για να ανέβουν οι στροφές μέχρι ψηλά και να είσαι μια ταχύτητα κάτω (μην το ζορίζεις δηλαδή).

Αυτό για ένα ρεζερβουάρ και εννοείται οτι αποφεύγεις τα βρασίματα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 26, 2017 20:08 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 63
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Οκ Byron θα το εφαρμοσω.. :-)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 27, 2017 00:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
giorgosYT έγραψε:
Ευχαριστώ φίλε.. εγω εχω χρησιμοποιησει τα παρακατω λαδια σε αναλογες φορές.. το δεξί είναι που πήρα τώρα από μαγαζί του αντικειμένου με εμπειρία στα χωμάτινα και μου είπε ότι είναι πολύ καλο.. συνηθως κάθε 6 μήνες αλλάζω λάδια αν και δεν το βγαζω κάθε Κυριακή το μηχανάκι...

Εικόνα

μια ακόμα ερώτηση παιδιά.. η πρώτη βόλτα για το στρώσιμο πήγε καλά.. μετά από πόσες βόλτες θα μπορώ να φτάσω στην ροπή τη μαχανή..?

Δεν ξερω αν ετυχε να δεις ενα θεμα που εχω ανεβάσει σε σχέση με δυσλειτουργία καμπάνας και λάδια.. (viewtopic.php?f=81&t=21082&start=30)
Εχω δουλέψει αρκετα το motul 10-30 transoil που ειχα και τα καλύτερα αποτελέσματα πριν γνωρίσω το motorex gear oil 10w-30..
Στις 5 ωρες βουνό καταλάβαινα διαφορά (ειδικά στην αποσύμπλεξη), οσον αφορά την απόκριση του συμπλέκτη και με το δευτερο στις 20+ ωρες που τα άλλαξα απο φιλότιμο..
ΔΕΝ στα λέω αυτά για να σε επηρεάσω ή να σπονσοράρω λάδια, απλά θέλω να μου πεις αν συμβαίνει κ σε σενα κατι τετοιο ή παρομοιο μιας και εχουμε ίδιο μηχανάκι...
Πολύ πιθανα να ειναι συνδυαστικός παράγοντας και η πραγματική αιτία του προβλήματος να βρίσκεται αλλού, απλά ειναι τσεκαρισμένη η διαφορά, γι'αυτο και το γράφω.. :)
Παρατηρείς πρόβλημα αποσύμπλεξης μετα απο 5-7 ώρες..;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 47 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr