ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Παρ Νοέμ 24, 2017 02:15

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 4 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Καπάκι-κεφαλή High compression
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 15, 2017 18:57 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Ιουν 22, 2010 15:36
Δημοσ.: 127
Τοποθεσια: Lamia
Moto: BETA 300 RR
Βλέπουμε πως κάποιες ομάδες στήνουν τα μηχανάκια τους φτιάχνοντας τους κυλίνδρους (θυρίδες μάλλον) και αυξάνουν την συμπίεση βάζοντάς άλλες κεφαλές η φτιάχνοντας τις υπάρχων. Μετά αλλάζουν το jetting για να βάζουν την δύναμη στο χώμα.

1) Τι κάνουν στον κύλινδρο και τι αποτελέσματα έχουν αυτές οι αλλαγές?
2) Και με τη jetting καταφέρνουν να βάζουν τη δύναμη στο χώμα χωρίς να σκοτώνουν μεσαία-ψηλά?

Βλέποντας-ακούγοντας τα 2χρονα στο Παγκόσμιο στα Γρεβενά μου φαινόταν σαν να ήταν τέρμα πλούσια και να μην άνοιγαν καθαρά απο τη μέση και πάνω, ιδικά τα Beta.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καπάκι-κεφαλή High compression
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 15, 2017 20:39 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17162
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
kostasyz έγραψε:
Βλέπουμε πως κάποιες ομάδες στήνουν τα μηχανάκια τους φτιάχνοντας τους κυλίνδρους (θυρίδες μάλλον) και αυξάνουν την συμπίεση βάζοντάς άλλες κεφαλές η φτιάχνοντας τις υπάρχων. Μετά αλλάζουν το jetting για να βάζουν την δύναμη στο χώμα.

1) Τι κάνουν στον κύλινδρο και τι αποτελέσματα έχουν αυτές οι αλλαγές?
2) Και με τη jetting καταφέρνουν να βάζουν τη δύναμη στο χώμα χωρίς να σκοτώνουν μεσαία-ψηλά?

Βλέποντας-ακούγοντας τα 2χρονα στο Παγκόσμιο στα Γρεβενά μου φαινόταν σαν να ήταν τέρμα πλούσια και να μην άνοιγαν καθαρά απο τη μέση και πάνω, ιδικά τα Beta.


Κώστα, έχω την ίδια άποψη σχηματίσει μετά τα περσινά Γρεβενά.
Αλλά όχι τόσο από τα ΒΕΤΑ όσο από τα Sherco που τα άκουγα να πνίγονται.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καπάκι-κεφαλή High compression
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 17, 2017 11:24 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Ιουν 22, 2010 15:36
Δημοσ.: 127
Τοποθεσια: Lamia
Moto: BETA 300 RR
Δοκίμασα και εγώ μια κεφαλή S3 high compression και χαμηλά έγινε φανταστικό αλλά μεσαία ψιλά σκότωνε. Μετά το έκανα πιο πλούσιο και έγινε (ηλεκτρικό ) η δύναμη ήταν πάντα παρών.
Οπότε γιαυτό το πνίγουν μεσαία ψιλά εκεί που ούτως ή άλλως είναι δυνατό το μηχανάκι,για να μπορεί να βάζει την δύναμη κάτω.

Μήπως ξέρει κανείς να μας πει τη κάνουν στις θυρίδες και πως;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καπάκι-κεφαλή High compression
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 17, 2017 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2369
εξαρτάται σχετικό είναι, μπορεί στα σημεία που τα βλέπατε να δούλευαν χαμηλες στροφές και να "μπούκωναν" οπότε να τα ακούγατε έτσι.
Οι κορυφαίες αγωνιστικές ομάδες γενικά έχουν διάφορα setup με κεφαλές και ζιγκλέρωμα όπου στην ουσία αλλάζουν τον λόγο συμπίεσης ή και το squish αναλόγως συνθηκών για να αλλάζουν την λειτουργία του κινητήρα όπως την θέλουν.

Όσον αφορά το "θυρίδωμα" που γίνεται στον κύλινδρο είναι "σκοτεινή τέχνη" όπως και η ανάρτηση, θέλει πολύ διάβασμα, εμπειρία και να γνωρίζει ο καθένας πως θέλει την δύναμη/λειτουργία του κινητήρα :)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 4 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr