ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Κυρ Νοέμ 19, 2017 07:07

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 34 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 29, 2017 18:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Σεπ 13, 2015 04:06
Δημοσ.: 196
Moto: CR250
97αρι cr εχεις? Το μοτερ ειναι ιδιο με το 99αρι μου....τουλαχιστον οπτικα απεξω :p


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 29, 2017 18:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2362
Valentino_Ptossi έγραψε:
το βολταρες βουνο να μας πεις εντυπωσεις?

Οι εντυπώσεις ήταν αρκετές, ειδικά στο συγκεκριμένο κινητήρα η λειτουργία του άλλαξε δραματικά! Αν και δεν το δοκίμασα σε καλή χωμάτινη βόλτα λόγο χρόνου, πήγα όμως μια μικρή βόλτα σε άσφαλτο με αρκετές ανηφόρες κατηφόρες κλπ.

1) Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ο τρόπος και η ευκολία που ξεκινάει πλέον απο στάση, σε ανηφόρα καλή ξεκίνησα με δευτέρα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και με λιγότερο γκάζι, με πρώτη δε...για πλάκα πλέον επίσης με πολύ λιγότερο γκάζι. Βελτιώθηκε δραματικά η ροπή στα χαμηλά, σαν ξαφνικά να "εμφανίστηκε" ροπή στις χαμηλές στροφές, εκεί που δεν είχε καθόλου αυτο το μηχανάκι και με δυσκολία ξεκινούσα με πρώτη και με έντονο τον φόβο να σβήσει οπου και έσβηνε τελικά τις περισσότερες φορές. Γενικά δεν σβήνει τόσο εύκολα όπως πριν αλλά θα δείξει και η χωμάτινη δοκιμή.

2) Η εναλλαγή στις στροφές του κινητήρα δεν άλλαξαν τουλάχιστον αισθητά ώστε να πώ οτι έπεσε η απόδοση του κινητήρα η κάτι τέτοιο. Ισα-ίσα "μαλάκωσε" λίγο στα χαμηλά ο τρόπος που ανεβαίνουν οι στροφές και σου δίνει καλύτερο έλεγχο στην σύμπλεξη/αποσύμπλεξη που αυτό είναι και το ζητούμενο. Τώρα πλέον λιγότερη κατάχρηση του συμπλέκτη. Είμαι περίεργος να δώ στο χώμα πως θα βγάζει την δύναμη ο πίσω τροχός.

3) Επίσης έχει μεγαλύτερη ροπή και στις μεσαίες στροφές, πλέον ο μπροστινός τροχός σηκώνεται με μεγαλύτερη ευκολία! Στις υψηλές δεν παρατήρησα καμία αισθητή αλλαγή.

Απορώ πώς και δεν το είχα κάνει τόσο καιρό, θα είχα γλυτώσει αρκετά σιχτίρια... :angry-banghead:
Τώρα το βολάν είναι συνολικά στα 900gr, το έξτρα βάρος ήταν 440gr δηλαδή περίπου 15,5oz για όσους έχουν ψαχτεί στα Αμερικάνικα sites. Σκέφομαι οτι θα ήταν καλύτερα να ήταν ακόμα πιο βαρύ στα 1050-1100! Ίσως μελλοντικά 8-)

Εν κατακλείδι, όσοι δεν έχετε βάλει να βάλετε άμεσα, αξίζει και με το παραπάνο και εσάς θα διευκολύνει οδηγικά και στο longrun θα οδηγάτε πιο "ξεκούραστα", προσωπικά πλέον θεωρώ οτι σε όλα τα ΜΧ που έχουν τόσο ελαφρύ βολάν είναι must! Όσοι ενδιαφέρεστε να βάλετε βάρος απλά μια συμβουλή είναι να ζυγίσετε πρώτα το μαμά και μετά να προσθέσετε ανάλογο βάρος γιατι δεν είναι όλα τα βολάν και οι κινητήρες το ίδιο. Μεγάλο ρόλο παίζουν οι σχέσεις του κάθε σασμάν όπως και το βάρος του συμπλέκτη, στροφάλου με το πόσο βάρος θα χρειαστεί αλλά αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να μετρηθεί έτσι απλά, εμείς πρέπει να δούμε σε σύγκριση με άλλες μοτό πώς συμπεριφέρεται και πως το αισθανόμαστε για να επιλέξουμε. Αρκετές φορές πολύ πιθανό είναι να χρειαστεί να δοκιμάσουμε διαφορετικά για να βρούμε το ιδανικό :handgestures-thumbup:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Τελευταία επεξεργασία απο Byron την Τετ Μαρ 29, 2017 18:21, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 29, 2017 18:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2362
Valentino_Ptossi έγραψε:
97αρι cr εχεις? Το μοτερ ειναι ιδιο με το 99αρι μου....τουλαχιστον οπτικα απεξω :p

'93 τα κάρτερ/βολάν σε όλα τα CR250 92-01 είναι ίδια ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 30, 2017 14:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Σεπ 13, 2015 04:06
Δημοσ.: 196
Moto: CR250
εβαλες πολυ βαρος :o
σε aftermarket υπαρχει απο 9oz εως 14oz το μεγαλυτερο που εχω βρει. ελεγα να βαλω 12oz η να φτιαξω κατι εκει γυρω.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 30, 2017 17:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2362
τα aftermarket καλύπτουν μια συγκεκριμένη γκάμα προτιμήσεων για το ευρύτερο κοινό/πελάτες/χρήστες και εγώ όπως και εσυ - έτσι σκεφτόμουν, μέχρι 14oz έβρισκα αλλά μόλις ζύγισα το μαμά και είδα πόσο ελαφρύ είναι άλλαξα γνώμη!

Αν και δεν έχω πλήρη άποψη ακόμα αλλά εάν σε ενδιαφέρει για αυτό που κάνουμε - εντούρο/βόλτα - αυτό το βάρος για το συγκεκριμένο κινητήρα/μοτό είναι πολύ καλό, εδώ σκέφτομαι να πάω σε λίγο ακόμα πιο βαρύ! Εάν κάνεις αποκλειστική χρήση ΜΧ πολύ πιθανόν το 12-14 να είναι πιο ιδανικό.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 01, 2017 20:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2362
Και για να έχουμε μια εικόνα απο διαφορετικά βολάν σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες απο άλλα εντούρο μοντέλα. Οι πρώτες δύο είναι απο ΚΤΜ και η τελευταία απο Husqvarna 300, το τελευταίο εκτός οτι είναι πολύ μεγαλύτερο σε διάμετρο έχει και το γρανάζι μίζας που σημαίνει οτι είναι αρκετά πιο βαρύ. Όλα τα μοντέλα με μίζα έχουν πιο βαρύ βολάν ούτοσι άλλως εκ κατασκευής.


Εικόνα

Εικόνα


Συνημμένα:
flywheel.jpg
flywheel.jpg [ 52.77 KiB | 1035 προβολές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 01, 2017 23:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 472
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Πάντος Βύρωνα ειναι σημαντικό οι βελτιώσεις τετοιου είδους να γίνονται απο τον κάτοχο και να μην το παίρνεις ετοιμο..!
Εγώ για παράδειγμα που το πήρα έτοιμο (με βάρος) το yz θα ήθελα πολύ να το οδηγήσω και χωρίς βάρος για να διαπιστώσω την διαφορά μονος μου.. Σε πιστεύω οτι εχει τραγική διαφορά - αυτό λενε ολοι!
Στο ρελαντί παρατήρησες καμια διαφορά; Πρεπει να κραταει ευκολα πιο χαμηλο ρελαντί..(;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 02, 2017 09:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2362
Σχετικό είναι αυτό, δεν υπάρχει το "ιδανικό" βάρος και δύσκολο να το πετύχεις με την πρώτη οπότε πολύ πιθανόν να χρειαστεί να δοκιμάσεις και δεύτερο, η διαφορά μεταξύ πχ 10-12oz (56gr) είναι πολύ μικρή και πολύ πιθανόν να μην την αντιληφθούμε. Επίσης διάβαζα σε gasgas forum να βάζουνε στα 300 μέχρι και 23oz! αντίστοιχα και σε KDX τα οποία γίνανε "τράκτορες", το μόνο που παρατηρήσανε σε τόσο "extreme" βάρος είναι οτι αργούσανε ελαφρώς να πέσουν οι στροφές αντί να ανέβουν! :lol:

Όσο για το δικό σου είναι απλό, βγάλε το βάρος και δοκίμασε για να δεις την διαφορά.

Τώρα που το λές για το ρελαντί μια μικρη διαφορά ναι υπήρχε, όταν πέφτανε οι στροφές δεν έσβηνε εύκολα και τις κρατούσε σταθερές το συγκεκριμένο μοτέρ. Αν και γενικά είχα θέμα με την μοτό μου και το ρελαντί της γενικά για αυτό και δεν το ανέφερα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 02, 2017 10:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 472
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Όσο για το δικό σου είναι απλό, βγάλε το βάρος και δοκίμασε για να δεις την διαφορά.


Φοβάμαι μηπως ειναι διαδικασία να το βγάλω - ξερω 'γω..- και ειδικά μονο για μια δοκιμη..!
Μην εχει τπτ σκουριές στις βίδες, αν θα ξανα κεντραριστει - σταθερεοποιηθεί σωστά, μην μπλέξω... ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 02, 2017 11:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2362
Εισαι και μακρυα να σε βοηθουσα, θα βγει - βγαλε το καπακι βολαν και στειλε φωτο.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 02, 2017 11:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 472
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Εισαι και μακρυα να σε βοηθουσα, θα βγει - βγαλε το καπακι βολαν και στειλε φωτο.


Επειδή οποιος καεί απο το χυλό φυσάει και το γιαουρτι και την εχω πάθει στο παρελθόν με τα διχρονα (αλλη νοοτροπία - ειχα δώσει πολλά λ7 για το τιποτα), λεω να μην το πειράξω καθόλου για το καλοκαίρι (να κανουμε καμια βόλτα) και τελος σεζόν θα χρειαστώ τις γνώσεις σου-σας να του κάνουμε μια γενική να το ξαναέχω καινούριο στα χέρια μου! Εχω παθει ψυχολογικό με αυτό το μηχανάκι - νομίζω οτι το παραμικρό που πειράζω λειτουργεί καταστροφικά!! :)
Ενω αντίθετα το CRF δεν μου βγάζει καθόλου αυτο το συναίσθημα - μπορώ να το κάνω βίδες και για μη σημαντικό λόγο..
Στα WR πάντα κατι δεν θα πετύχαινε! Κυλινδροπίστονο; Θα μάσαγε ρουλεμαν στροφάλου; θα επαιρνε απο κάπου αέρα; Πάντος κάτι..!
Μην σου χαλάω και το topic - θα σε χρειαστώ πάντος αν εχεις την καλοσύνη, εσύ η κάποιος αλλος να το σενιάρουμε...! :handgestures-thumbup:
Σε ευχαριστώ πολύ! :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 05, 2017 17:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 10, 2013 00:16
Δημοσ.: 26
Moto: yamaha yz250
Byron έγραψε:
Valentino_Ptossi έγραψε:
το βολταρες βουνο να μας πεις εντυπωσεις?

Οι εντυπώσεις ήταν αρκετές, ειδικά στο συγκεκριμένο κινητήρα η λειτουργία του άλλαξε δραματικά! Αν και δεν το δοκίμασα σε καλή χωμάτινη βόλτα λόγο χρόνου, πήγα όμως μια μικρή βόλτα σε άσφαλτο με αρκετές ανηφόρες κατηφόρες κλπ.

1) Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ο τρόπος και η ευκολία που ξεκινάει πλέον απο στάση, σε ανηφόρα καλή ξεκίνησα με δευτέρα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και με λιγότερο γκάζι, με πρώτη δε...για πλάκα πλέον επίσης με πολύ λιγότερο γκάζι. Βελτιώθηκε δραματικά η ροπή στα χαμηλά, σαν ξαφνικά να "εμφανίστηκε" ροπή στις χαμηλές στροφές, εκεί που δεν είχε καθόλου αυτο το μηχανάκι και με δυσκολία ξεκινούσα με πρώτη και με έντονο τον φόβο να σβήσει οπου και έσβηνε τελικά τις περισσότερες φορές. Γενικά δεν σβήνει τόσο εύκολα όπως πριν αλλά θα δείξει και η χωμάτινη δοκιμή.

2) Η εναλλαγή στις στροφές του κινητήρα δεν άλλαξαν τουλάχιστον αισθητά ώστε να πώ οτι έπεσε η απόδοση του κινητήρα η κάτι τέτοιο. Ισα-ίσα "μαλάκωσε" λίγο στα χαμηλά ο τρόπος που ανεβαίνουν οι στροφές και σου δίνει καλύτερο έλεγχο στην σύμπλεξη/αποσύμπλεξη που αυτό είναι και το ζητούμενο. Τώρα πλέον λιγότερη κατάχρηση του συμπλέκτη. Είμαι περίεργος να δώ στο χώμα πως θα βγάζει την δύναμη ο πίσω τροχός.

3) Επίσης έχει μεγαλύτερη ροπή και στις μεσαίες στροφές, πλέον ο μπροστινός τροχός σηκώνεται με μεγαλύτερη ευκολία! Στις υψηλές δεν παρατήρησα καμία αισθητή αλλαγή.

Απορώ πώς και δεν το είχα κάνει τόσο καιρό, θα είχα γλυτώσει αρκετά σιχτίρια... :angry-banghead:
Τώρα το βολάν είναι συνολικά στα 900gr, το έξτρα βάρος ήταν 440gr δηλαδή περίπου 15,5oz για όσους έχουν ψαχτεί στα Αμερικάνικα sites. Σκέφομαι οτι θα ήταν καλύτερα να ήταν ακόμα πιο βαρύ στα 1050-1100! Ίσως μελλοντικά 8-)

Εν κατακλείδι, όσοι δεν έχετε βάλει να βάλετε άμεσα, αξίζει και με το παραπάνο και εσάς θα διευκολύνει οδηγικά και στο longrun θα οδηγάτε πιο "ξεκούραστα", προσωπικά πλέον θεωρώ οτι σε όλα τα ΜΧ που έχουν τόσο ελαφρύ βολάν είναι must! Όσοι ενδιαφέρεστε να βάλετε βάρος απλά μια συμβουλή είναι να ζυγίσετε πρώτα το μαμά και μετά να προσθέσετε ανάλογο βάρος γιατι δεν είναι όλα τα βολάν και οι κινητήρες το ίδιο. Μεγάλο ρόλο παίζουν οι σχέσεις του κάθε σασμάν όπως και το βάρος του συμπλέκτη, στροφάλου με το πόσο βάρος θα χρειαστεί αλλά αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να μετρηθεί έτσι απλά, εμείς πρέπει να δούμε σε σύγκριση με άλλες μοτό πώς συμπεριφέρεται και πως το αισθανόμαστε για να επιλέξουμε. Αρκετές φορές πολύ πιθανό είναι να χρειαστεί να δοκιμάσουμε διαφορετικά για να βρούμε το ιδανικό :handgestures-thumbup:


Πολύ καλή επιλογή..Το σκεφτόμουν εδω και πολυ καιρό για έτοιμο..Ομως κολλάω στο ποσο ανθεκτικό ειναι το μοτερ ετσι?Πχ υπαρχει πιθανότητα να έχουμε καμια ζημιά με το στροφαλο?Παλιοτερα σε παπι που ειχα δοκιμασει να βαλω μικρο βολάν μου ειχε κοψει ο στροφαλος..Θελω να φτιαξω και εγω βαρος αλλα εχω μεινει στο φοβο..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 05, 2017 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2362
Μιλάμε για δύο εντελώς διαφορετικούς κινητήρες και ποιότητες μετάλλων, μην το φοβάσαι - κάντο, αλλά κάντο σωστά όμως.

Στη περίπτωση του παπιού σου υπάρχουν και άλλα θέματα, συνήθως το ελαφρυ βολαν σε συνδιασμο με το απότομο, υψηλο στροφάρισμα και καταπόνεση (δεν νομίζω οτι κόπηκε και στο ρελαντί... 8-) ) να δημιούργησε ρογμή και να κόπηκε, ειδικά εάν είχε τον συμπλέκτη πάνω στον στρόφαλο απο την δεξιά μεριά.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 05, 2017 22:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 10, 2013 00:16
Δημοσ.: 26
Moto: yamaha yz250
Byron έγραψε:
Μιλάμε για δύο εντελώς διαφορετικούς κινητήρες και ποιότητες μετάλλων, μην το φοβάσαι - κάντο, αλλά κάντο σωστά όμως.

Στη περίπτωση του παπιού σου υπάρχουν και άλλα θέματα, συνήθως το ελαφρυ βολαν σε συνδιασμο με το απότομο, υψηλο στροφάρισμα και καταπόνεση (δεν νομίζω οτι κόπηκε και στο ρελαντί... 8-) ) να δημιούργησε ρογμή και να κόπηκε, ειδικά εάν είχε τον συμπλέκτη πάνω στον στρόφαλο απο την δεξιά μεριά.


Το παπι ναι πανω στο στροφαρισμα εκοψε.Βεβαια ο στροφαλος ηταν πολυ καλης ποιοτητας και δεν ειχε το συμπλεκτη πανω στο στροφαλο...Θα το κανω και θα γραψω εντυπώσεις..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 05, 2017 21:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2362
Εντυπώσεις μετα απο 4 εντουρίσιες ώρες, τώρα κατάλαβα την πραγματική σημασία του βολάν, στα ανηφορικά και στα δύσκολα γενικά τραβούσε πολύ πιο άνετα και εκει που πριν έλεγα θα σβήσει θα σβήσει... τώρα εκείνο απλά ανέβαινε, με λίγο γκάζι παραπάνω όπου χρειαζόταν ακόμα πιο άνετα. Όποτε κολλούσα στα ανηφορικά λουκια εκεί επίσης μου έδειξε την πραγματική του αξία όπου μπορούσα να ελέγξω καλύτερα την πρόσφυση με συμπλεκτάρισμα ώστε να ξεκινήσω όπου ήταν εφικτό. Γενικά έσβηνε αρκετά πιο δύσκολα στις "δύσκολες" καταστάσεις.

Στα ψηλά έγινε ελαφρά λίγο πιο διστακτικό στο ανέβασμα των στροφών χωρίς να μειωθούν οι μέγιστες στροφές του όμως δεν αλλά στα χαμηλά-μεσαία είναι σαν να αυξήθηκε η ροπή του δραματικά. Επίσης στις στροφές πηγαίνοντας "τάπα" στο "ξεσπασμα" που κάνει οταν ανοίγει το PV είναι ελαφρώς καλύτερα ελεγχόμενη η πρόσφυση οπου βοηθάει στις εξόδους των στροφών για όσους ελέγχουν το στρίψιμο με γκάζι.

Γενικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος! :handgestures-thumbup:

υ.γ. τωρα που το σκέφτομαι ίσως να χρειαζόταν λίγα γραμμάρια παραπάνω... :mrgreen:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 34 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr