ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Κυρ Νοέμ 19, 2017 07:09

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 46 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 12, 2017 07:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 472
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Έτσι ειναι λίγο πιο σωστό το σχέδιο και δεν ξέρω με βάση αυτό αν όντως τάπωνε αυτή την τρύπα..
Η τάπα της μανας του ήταν 12x15, με 12mm μηκος σπειρώματος. Μειον 1mm χαλκοροδελα που δίνει για αυτο το μοντέλο (1998), μενουν 11mm.
Αρα κλείνει τα 3 απο τα 8mm της πλάγιας οπής λαδιού!
Δεν ξέρω πως το εχουν σκεφτεί, παντος ετσι το σασμαν δουλεύει καλα..
Το σχέδιο ειναι υπο κλίμακα.
Αυτό που λες για λάδι, δίσκους, καμπάνα, εχεις δίκιο - θα το δούμε στο λύσιμο - δεν ξανα ασχολούμαι..

Εικόναfree screen capture software


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 12, 2017 14:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2362
Όπως φαίνεται τότε η τρύπα κλείνεται απο την τάπα, όμως δεν πρέπει να κλείνεται απο την μούφα που έχεις ωστε να στραγγίζουν τα λάδια και απο τις δύο μεριές.

Στην παρακάτω φωτό φαίνεται οτι η εργοστασιακή τάπα οτι κλείνει την οπή άρα δεν ισχύουν όλα αυτά που λέμε και λογικά περνάνε απο το κάτω ρουλεμάν, άρα όποτε αλλάζεις λάδια υπομονή και γύρε την μοτό απο την μεριά του σασμάν γιανα βοηθήσεις να περάσει σωστή ποσότητα λαδιού και ξανα μετράς μέχρι να βάλεις τουλάχιστον όπως λές τα 600 απο τα 650ml.

Όπως το έχεις τώρα σαφώς και βοηθάς στην λίπανση του σασμάν καθότι κυκλοφορούν πιο εύκολα τα λάδια απο την μία μεριά στην άλλη παρότι εργοστασιακά είναι μπλοκαρισμένα απο εκείνο το σημείο. Επίσης μελετόντας το συγκεκριμένο κάρτερ δεν βλέπω άλλη οπή εκτός απο μία στο πίσω μέρος ώστε να κυκλοφορεί το λάδι και αυτό είναι ενα μείον στο συγκεκριμένο σχεδιασμό του κάρτερ, συνήθως έχουν μία πίσω και μία μπροστά και με την κίνηση της καμπάνας του συμπλέκτη κινείται το λάδι.

Εικόνα


Θα μπορούσες εύκολα να κάνεις μια τρύπα όταν βγάλεις το καλάθι του συμπλέκτη (δες παρακάτω φωτό) 8mm ώστε να βοηθήσεις την λίπανση αρκετά, επίσης σου προτείνω να βάλεις μαγνητική τάπα.

Εικόνα

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 12, 2017 19:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 472
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Μπράβο ρε Βύρωνα, έψαχνα να βρώ φωτογραφίες απο το συγκεκριμένο κάρτερ κ δεν έβρισκα!!
Τώρα οπως το έκανα με τη μούφα, μένει ελέυθερη η τρύπα αλλα αυτό δεν ξερω αν ειναι τοσο καλό, γιατι τα γρέζια πάνε προς τα κάτω και μαζεύονται εκει μεχρι να ανοίξεις την τάπα... Τώρα δεν γίνεται πλέον αυτο... Επισης γρέζια με γρέζια διαφέρουν και καλα ειναι να χωρίζονται ;)
Κοινώς ψιλολαλακίαα εκανα και τώρα δεν βγαίνει και η μούφα - ειναι κολλημένη..! Θα βάλω μια μαγνητική τάπα και τελος!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 12, 2017 19:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2362
Για τα γρέζια οπως και να έχει με την ροή που δημιουργείται απο όλα τα κινούμενα μέρη κυλοφορούν παντού δεν κάθονται μόνο στην τρύπα, με την μαγνητική τάπα μόνο θα κάνεις δουλειά. Άνοιξε με την πρώτη ευκαιρία την οπή στο κάρτερ στο σημείο που σου έχω μαρκάρει, θα σου κάνει δουλειά.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 17, 2017 06:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 472
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Παιδιά ετσι για να βγαίνει και κανα συμπέρασμα μην τυχόν και βοηθήσει και κανα αλλο το topic, ηθελα να πω οτι τελευταία φορά του εβαλα motorex gear oil 10w30 synthetic και μεχρι στιγμής εχω 15ωρες και δεν εχει παρουσιάσει το παραμικρό. Οσο ειναι κρύο εχει μια δυσκολία αποσύμπλεξης, αλλα μετά το 10λεπτο δουλεύει ρολόι! Στο ενδιάμεσο δεν πείραξα κατι άλλο, αρα του "ταιριάζουν" αυτά τα λαδάκια..! ;)
Θα το κάνω ακόμη 5 ωρες και θα τα χύσω να δούμε τι θα βγάλει...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τοσο μεγάλη διαφορά απο λάδι σε λάδι!
Ισως ισχύει αυτο με τα μεταξοτά βρακιά και τους κόλους.. :-D :dance:
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 17, 2017 08:51 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 05, 2008 21:02
Δημοσ.: 1426
Τοποθεσια: GARDEN CITY
Moto: KTM 250 EXC
geormpal έγραψε:
Παιδιά ετσι για να βγαίνει και κανα συμπέρασμα μην τυχόν και βοηθήσει και κανα αλλο το topic, ηθελα να πω οτι τελευταία φορά του εβαλα motorex gear oil 10w30 synthetic και μεχρι στιγμής εχω 15ωρες και δεν εχει παρουσιάσει το παραμικρό. Οσο ειναι κρύο εχει μια δυσκολία αποσύμπλεξης, αλλα μετά το 10λεπτο δουλεύει ρολόι! Στο ενδιάμεσο δεν πείραξα κατι άλλο, αρα του "ταιριάζουν" αυτά τα λαδάκια..! ;)
Θα το κάνω ακόμη 5 ωρες και θα τα χύσω να δούμε τι θα βγάλει...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τοσο μεγάλη διαφορά απο λάδι σε λάδι!
Ισως ισχύει αυτο με τα μεταξοτά βρακιά και τους κόλους.. :-D :dance:
:obscene-drinkingcheers:



:clap: :clap:

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 18, 2017 22:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2362
και έλεγα στο δικό μου να αλλάξω τους μεταλλικούς επειδή είναι με οπές στην επιφάνεια τριβής τους και έχουν μεγαλύτερο drag αλλά πρίν το κάνω θα δοκιμάσω το Motorex! :handgestures-thumbup:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 03, 2017 06:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 472
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
geormpal έγραψε:
Παιδιά ετσι για να βγαίνει και κανα συμπέρασμα μην τυχόν και βοηθήσει και κανα αλλο το topic, ηθελα να πω οτι τελευταία φορά του εβαλα motorex gear oil 10w30 synthetic και μεχρι στιγμής εχω 15ωρες και δεν εχει παρουσιάσει το παραμικρό. Οσο ειναι κρύο εχει μια δυσκολία αποσύμπλεξης, αλλα μετά το 10λεπτο δουλεύει ρολόι! Στο ενδιάμεσο δεν πείραξα κατι άλλο, αρα του "ταιριάζουν" αυτά τα λαδάκια..! ;)
Θα το κάνω ακόμη 5 ωρες και θα τα χύσω να δούμε τι θα βγάλει...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τοσο μεγάλη διαφορά απο λάδι σε λάδι!
Ισως ισχύει αυτο με τα μεταξοτά βρακιά και τους κόλους.. :-D :dance:
:obscene-drinkingcheers:


Εγινε αλλαγή λαδιών στις 22ωρες, με βόλτα πριν απο την αλλαγή χωρις κανένα πρόβλημα συμπλέκτη!
Τα λάδια βεβαια μαυρα κ άραχνα αλλα χωρίς μεταλικό γρέζι!
Λύθηκε το πρόβλημα με Motorex gearoil 10W30.
:obscene-drinkingcheers: :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 03, 2017 07:17 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17121
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
geormpal έγραψε:
geormpal έγραψε:
Παιδιά ετσι για να βγαίνει και κανα συμπέρασμα μην τυχόν και βοηθήσει και κανα αλλο το topic, ηθελα να πω οτι τελευταία φορά του εβαλα motorex gear oil 10w30 synthetic και μεχρι στιγμής εχω 15ωρες και δεν εχει παρουσιάσει το παραμικρό. Οσο ειναι κρύο εχει μια δυσκολία αποσύμπλεξης, αλλα μετά το 10λεπτο δουλεύει ρολόι! Στο ενδιάμεσο δεν πείραξα κατι άλλο, αρα του "ταιριάζουν" αυτά τα λαδάκια..! ;)
Θα το κάνω ακόμη 5 ωρες και θα τα χύσω να δούμε τι θα βγάλει...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τοσο μεγάλη διαφορά απο λάδι σε λάδι!
Ισως ισχύει αυτο με τα μεταξοτά βρακιά και τους κόλους.. :-D :dance:
:obscene-drinkingcheers:


Εγινε αλλαγή λαδιών στις 22ωρες, με βόλτα πριν απο την αλλαγή χωρις κανένα πρόβλημα συμπλέκτη!
Τα λάδια βεβαια μαυρα κ άραχνα αλλα χωρίς μεταλικό γρέζι!
Λύθηκε το πρόβλημα με Motorex gearoil 10W30.
:obscene-drinkingcheers: :handgestures-thumbup:


Τι όμορφο το συναίσθημα όταν "βρίσκεται" λύση.

:handgestures-thumbup:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 03, 2017 12:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2362
:handgestures-thumbup:

Βρήκα τελικά motorex, θα γράψω εντυπώσεις όταν συμπληρώσω 20ωρες!

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 03, 2017 22:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 472
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
;) :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2017 00:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 472
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Γεια σας παιδιά!
Ελυσα τη γρια για γενικό service και με την ευκαιρία ασχολήθηκα λίγο και με το συμπλέκτη..
Παρα την "ταλαιπωρία" που εχει χιλιο υποθει σε καλάθι και δίσκους, το πρόβλημα τελικά ήταν στο ωστήριο μετατώπισης των δίσκων (clutch push rod).
Του ελειπε μισο χιλιοστό απο φθορά και εκει οφειλόταν η κακη αποσύμπλεξη.
Φυσικά οσο και να επαιρνες τα "κενα" απο το συμπλέκτη δεν αλλαζε κάτι..
Το υποψιάστηκα απο την γωνία μπράτσου - ντίζας που δεν ηταν (οπως θα επρεπε) ορθή, αλλα αμβλεία.
Το μπράτσο (push lever) ειναι οκ.
Το πρόβλημα λύθηκε.. :obscene-drinkingcheers:

https://thumpertalk.com/forums/topic/82 ... -behavior/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2017 09:16 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17121
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
geormpal έγραψε:
Γεια σας παιδιά!
Ελυσα τη γρια για γενικό service και με την ευκαιρία ασχολήθηκα λίγο και με το συμπλέκτη..
Παρα την "ταλαιπωρία" που εχει χιλιο υποθει σε καλάθι και δίσκους, το πρόβλημα τελικά ήταν στο ωστήριο μετατώπισης των δίσκων (clutch push rod).
Του ελειπε μισο χιλιοστό απο φθορά και εκει οφειλόταν η κακη αποσύμπλεξη.
Φυσικά οσο και να επαιρνες τα "κενα" απο το συμπλέκτη δεν αλλαζε κάτι..
Το υποψιάστηκα απο την γωνία μπράτσου - ντίζας που δεν ηταν (οπως θα επρεπε) ορθή, αλλα αμβλεία.
Το μπράτσο (push lever) ειναι οκ.
Το πρόβλημα λύθηκε.. :obscene-drinkingcheers:

https://thumpertalk.com/forums/topic/82 ... -behavior/


Οπότε το πρόβλημα δεν ήταν στο λάδι.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2017 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2362
Με τα Motorex δεν λύθηκε το πρόβλημα?

Πως το επισκέυασες τελικά, το δοκίμασες?

Αυτο που περιγράφουν στο thumpertalk είναι η περίπτωση που στην ουσία δεν σηκώνεται αρκετά το pressure plate (δεν υπάρχει αρκετό κενό) με τον συμπλέκτη πατημένο, άρα δεν αποσυμπλέκει σωστά.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2017 21:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 472
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Γεια σας παιδιά!! :)
Μονο με τα Motorex 10-30 FS η κατάσταση ήταν υποφερτή σε βαθος χρόνου 10+ ωρες! (εως 20+ που τα αλλαξα τωρα)
Με ολα τα αλλα μετα τις 5 ωρες εκανες πείραμα στα γραναζάκια του.. ;)
Επειδή ολα εξηγούνται σε αυτη τη ζωή, τα motorex εχουν πιο σταθερο ιξώδες σε θερμοκρασια προθερμανσης απο τα αλλα.. και θα συνεχίσω να τα βάζω.
Οσον αφορά το πως το εφτιαξα, ακομα το σκέφτομαι..
Διαπίστωσα οτι με ενα valve shim 1mm δουλευει ρολοι. Τα πιο παλιά ειχαν μπίλια. Και το shim δεν επηρεάζει αρνητικά κατι αλλο, πχ λίπανση, κλπ.. Τι φθορά θα εχει και αυτό στο μελλον δεν ξερω αλλα θα το ελέγχω απο την θεση του μπράτσου (push lever), εκει που αρχίζει η μετατόπιση των δίσκων. Ετσι ελέγχεις την φθορά ολου του "συστήματος" (push lever+clutch push rod), σε μηχανάκια που εχουν συμπλέκτη με ντίζα. Ετσι κατευθύνθηκα και 'γω προς τα 'κει μιας και το ψαχνω τοσο καιρό..
Στη φωτογραφία φαίνεται η φθορά του ωστηρίου. Προφανως και το shim θα μπει απο αυτή τη μεριά και θα πατάει το ρουλεμαν της καμπάνας.
Η αλλη μεριά που ειναι καλή θα απτει το push lever.

Αλλιως θα μπορούσα να το γεμίσω με σκληρη κολληση ή και καινούριο να το επαιρνα 30Ε κανει..

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 46 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr