ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Πέμ Νοέμ 23, 2017 09:10

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 46 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 20, 2017 22:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Γεια σας παιδιά!
Στο παρελθον ειχα βάλει πάλι θέμα για κακή αποσύμπλεξη! Ειχα λιμάρει το καλάθι της καμπάνας - πολύ μικρή διαφορά!
Όταν πήρα την μηχανή, εκανα γενικο service, αλλαξα λάδια. Μετα απο ουτε 4 ώρες προέκυψε το πρόβλημα με την αποσύμπλεξη και τριμαρισα την καμπάνα, καθώς και εγραψα το παρακάτω ποστ.
viewtopic.php?f=81&t=20647
Εριξα την μηχανή κάτω για να λύσω το καπάκι χωρις να αλλάξω-χύσω τα λάδια, γιατι ειχαν ουτε 4 ώρες και το θεώρησα υπερβολή..! Όταν στην συνέχεια άλλαξα λάδια (παρατήρησα οτι ήταν πολύ φθαρμενα) και το πρόβλημα διορθώθηκε εντελώς! Απο την πρώτη στιγμή, ακόμη και κρύο που ήταν, ο συμπλέκτης δούλευε ρολόι! Τώρα μετά την τελευταία βόλτα και ενω εχει ούτε 4 ωρες πάλι, μου κάνει τα ίδια! Η αλήθεια ειναι οτι παρατηρώ χαρακτηριστική φθορά στα λάδια, στη ρευστότητα τους (,motul 10-30 Transoil) και δεν καταλαβαίνω πως εξηγείται..!
Δεν περναει νερά στα λάδια! Μπορει να φταίνε οι δίσκοι (;), γιατι παρατηρώ και κατι σαν γρέζι (-οχι μεταλλο).

Πως εξηγείται να φθείρονται τα λάδια τοσο γρήγορα;
Στις πόσες ώρες αλλάζετε;
Εχει τύχει σε κάποιον άλλο κάτι παρόμοιο;
Να δοκιμάσω Bel-Ray Gear Saver Thumper Transmission Oil - 80W85 (που το εχω σπίτι απο λάθος παραγγελία), να δω τι θα κάνει;;


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 21, 2017 00:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
Συνήθως κάθε περίπου 20-25ώρες το αλλάζω, βγαίνει μαυρισμένο μεν αλλά ο συμπλέκτης δουλεύει δε, μήπως δουλεύεις πάρα πολύ τον συμπλέκτη σου και υπερθερμαίνεται συχνά?

Αν και δεν μου έχει ξανατύχει παρόμοια περίπτωση όμως ναι μπορεί να είναι και η ποιότητα των δίσκων σου σε συνδιασμό με το φθαρμένο καλάθι. Το "γρέζι" που λές, τι είναι? μήπως έχουν αρχίσει οι δίσκοι και φθείρονται και φεύγουν κομματάκια.

Βεβαίως να δοκιμάσεις το συγκεκριμένο BelRay, αναμένουμε να μας πείς εντυπώσεις.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 21, 2017 01:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Η αλήθεια ειναι οτι ζορίζεται πολύ ο συμπλέκτης για τον λόγο που εχω πολλες φορες περιγράψει (μακρια πρώτη και πολύ μπατινάρισμα στα δύσκολα κομμάτια) αλλα και πάλι δικαιολογείται..; Οι δίσκοι, μου ειχαν φανει καλοί αλλα το "γρέζι" που λεω, προφανώς απ' αυτούς προέρχεται..
Θα δοκιμάσω τα άλλα λάδια και θα ξαναγράψω. Μάλλον αυτό που λες ειναι.. :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 21, 2017 11:17 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 05, 2008 21:02
Δημοσ.: 1427
Τοποθεσια: GARDEN CITY
Moto: KTM 250 EXC
Γιώργο άλλαξε λάδι....

Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα τα MOTOREX 10W40 4Τ με πολύ καλά αποτελέσματα σε απόδοση και διάρκεια (αλλάζω λάδια κάθε εξάμηνο αφού η χρήση τελευταία ήταν μικρή).
Πριν από τα Χριστούγεννα έβαλα και εγώ τα MOTUL και χωρίς να έχω ώρες λειτουργίας (δυο τρεις προπονήσεις, η βόλτα των βετεράνων στα Μέγαρα και η βόλτα των Μεγάρων χωρίς να ολοκληρωθεί), προχθές σε προπόνηση διάρκειας (μισάωρα και πάνω σε πίστα) δεν μου άλλαζε στις γρήγορες αλλαγές και γενικά είχε σκληρή λειτουργία).
Λόγω του αγώνα Scrable της Κυριακής, αποφάσισα να τα αλλάξω και είδα ακριβώς αυτά που είδες και εσύ. Έβαλα τα Motorex που γνωρίζω και θα σου πω την δευτέρα πως θα συμπεριφερθεί μετά από 1,30 ώρα αγώνα.

Πάντως μην βάλεις το gear saver αφού είναι χοντρό και θα σου δημιουργήσει φθορές. Τα καινούρια (σχετικά αφού το δικό μου είναι του '04), θέλουν λάδια τετράχρονου....

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 21, 2017 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
mitsos-ktm έγραψε:
Γιώργο άλλαξε λάδι....

Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα τα MOTOREX 10W40 4Τ με πολύ καλά αποτελέσματα σε απόδοση και διάρκεια (αλλάζω λάδια κάθε εξάμηνο αφού η χρήση τελευταία ήταν μικρή).
Πριν από τα Χριστούγεννα έβαλα και εγώ τα MOTUL και χωρίς να έχω ώρες λειτουργίας (δυο τρεις προπονήσεις, η βόλτα των βετεράνων στα Μέγαρα και η βόλτα των Μεγάρων χωρίς να ολοκληρωθεί), προχθές σε προπόνηση διάρκειας (μισάωρα και πάνω σε πίστα) δεν μου άλλαζε στις γρήγορες αλλαγές και γενικά είχε σκληρή λειτουργία).
Λόγω του αγώνα Scrable της Κυριακής, αποφάσισα να τα αλλάξω και είδα ακριβώς αυτά που είδες και εσύ. Έβαλα τα Motorex που γνωρίζω και θα σου πω την δευτέρα πως θα συμπεριφερθεί μετά από 1,30 ώρα αγώνα.

Πάντως μην βάλεις το gear saver αφού είναι χοντρό και θα σου δημιουργήσει φθορές. Τα καινούρια (σχετικά αφού το δικό μου είναι του '04), θέλουν λάδια τετράχρονου....

Ευχαριστώ πολύ ρε φίλε! Αισιοδοξο αυτό που λες..! Θα βάλω 10W 40 απο το CRF του Πέτρου..!
Πότε θα ερθετε προς τα'δώ..;;;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 22, 2017 10:54 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 05, 2008 21:02
Δημοσ.: 1427
Τοποθεσια: GARDEN CITY
Moto: KTM 250 EXC
geormpal έγραψε:
mitsos-ktm έγραψε:
Γιώργο άλλαξε λάδι....

Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα τα MOTOREX 10W40 4Τ με πολύ καλά αποτελέσματα σε απόδοση και διάρκεια (αλλάζω λάδια κάθε εξάμηνο αφού η χρήση τελευταία ήταν μικρή).
Πριν από τα Χριστούγεννα έβαλα και εγώ τα MOTUL και χωρίς να έχω ώρες λειτουργίας (δυο τρεις προπονήσεις, η βόλτα των βετεράνων στα Μέγαρα και η βόλτα των Μεγάρων χωρίς να ολοκληρωθεί), προχθές σε προπόνηση διάρκειας (μισάωρα και πάνω σε πίστα) δεν μου άλλαζε στις γρήγορες αλλαγές και γενικά είχε σκληρή λειτουργία).
Λόγω του αγώνα Scrable της Κυριακής, αποφάσισα να τα αλλάξω και είδα ακριβώς αυτά που είδες και εσύ. Έβαλα τα Motorex που γνωρίζω και θα σου πω την δευτέρα πως θα συμπεριφερθεί μετά από 1,30 ώρα αγώνα.

Πάντως μην βάλεις το gear saver αφού είναι χοντρό και θα σου δημιουργήσει φθορές. Τα καινούρια (σχετικά αφού το δικό μου είναι του '04), θέλουν λάδια τετράχρονου....

Ευχαριστώ πολύ ρε φίλε! Αισιοδοξο αυτό που λες..! Θα βάλω 10W 40 απο το CRF του Πέτρου..!
Πότε θα ερθετε προς τα'δώ..;;;


:handgestures-thumbup: Ελπίζω το Πάσχα...... Θα δείξει.

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 23, 2017 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
-Πήρα τηλέφωνο γνωστό αντιπρόσωπο με ανταλλακτικά μοτοσυκλετών και λάδια να τον ρωτήσω γιατι μου εστειλε Bel-Ray Thumper Gear Saver Transmission Oil 80W-85 και οχι 10W30 που του ζήτησα!
-Μου ειπε να τα βάλω και τελος γιατι ειναι καλοκαίρι και μπορώ να παω σε 20W-50!
-Του λέω οτι δεν ειναι 20W-50, ειναι 80W-85!
-Μου λέει να ρωτάω να μαθαίνω και οτι ασχολείται με την κατηγορία,κλπ,κλπ.
-Του λεω αυτοί που έγραψαν το manual της μηχανής μου δλδ ειναι μ@λ@κες;;; (!)
-Μου λέει τοτε δεν υπήρχαν συνθετικά λάδια - μονο κατι Yamalube εβαζαν που αντιστοιχούν στα πιο φθηνιάρικα σημερινα λάδια...!
Επίσης οτι κατι αλλάζει στη ρευστότητα στα 100% συνθετικά για σασμαν και κινητήρα και υπάρχει αντιστοιχία..!
Τέλος πάντον μου ειπε οτι 10W-30 δεν φέρνει πια για σασμαν επειδη δεν ειναι συνθετικά και να βάλω αυτά!

Βρήκα οτι αυτά που λέει τα υποστηρίζει και η Bel-Ray, Castrol, κλπ...
Διαβάστε τι ακριβώς λενε και τον πίνακα που τα αντιστοιχίζουν!

http://www.belray.com/bel-ray-engine-oi ... -explained


Ξερει κανεις τι γίνεται γιατι δεν βγάζω άκρη! (?)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 23, 2017 21:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
Ανάμεσα στις "ιστορίες" που σου πλάσαρε έχει ενα δίκιο όσον αφορά το θέμα των ιξώδων όπως αναγράφεται και στο site της BelRay.

Δεν ήξερα οτι το 80-85 της BelRay αντιστοιχεί σε 20-50, θυμάμαι το 80-90 να είναι αντίστοιχο του 20-50 οπότε μην το βάλεις το 80-85! ζήτα να στο αντικαταστήσει με 75αρι η 80. Ακόμα και το καλοκαίρι σε καλύπτει το 10-40 ή το αντίστοιχο 80 της BelRay. Το χειμώνα να προτιμάς 10-30 ή 75 BelRay, μην πάς ποτέ σε 20-50 για τον συμπλέκτη, άσχετα εάν είναι συνθετικά η μή το ιξώδες είναι το ίδιο, μην ακούς τις παπάτζες που σου πλάσαρε, απλά ήθελε να σου πουλήσει το στόκ του.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 23, 2017 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Ανάμεσα στις "ιστορίες" που σου πλάσαρε έχει ενα δίκιο όσον αφορά το θέμα των ιξώδων όπως αναγράφεται και στο site της BelRay.

Δεν ήξερα οτι το 80-85 της BelRay αντιστοιχεί σε 20-50, θυμάμαι το 80-90 να είναι αντίστοιχο του 20-50 οπότε μην το βάλεις το 80-85! ζήτα να στο αντικαταστήσει με 75αρι η 80. Ακόμα και το καλοκαίρι σε καλύπτει το 10-40 ή το αντίστοιχο 80 της BelRay. Το χειμώνα να προτιμάς 10-30 ή 75 BelRay, μην πάς ποτέ σε 20-50 για τον συμπλέκτη, άσχετα εάν είναι συνθετικά η μή το ιξώδες είναι το ίδιο, μην ακούς τις παπάτζες που σου πλάσαρε, απλά ήθελε να σου πουλήσει το στόκ του.

Αρα Βύρωνα επειδη θα πάω αυριο Σέρρες και μπορώ να περάσω απο Θεσσαλονίκη να το αλλάξω..
Τι να πάρω 75 ή 80; (Συνδύασε το και με την αδυναμία στην αποσύμπλεξη που ειχε..)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 23, 2017 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 59
Moto: crf 450
σε αυτη την σελιδα εξηγει καποια πραγματα που δεν εχουμε οι περισσοτεροι ξεκαθαρα.

http://www.weberlubricants.com/index.php/el/quality/genika-peri-lipantikon


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 23, 2017 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
geormpal έγραψε:
Αρα Βύρωνα επειδη θα πάω αυριο Σέρρες και μπορώ να περάσω απο Θεσσαλονίκη να το αλλάξω..
Τι να πάρω 75 ή 80; (Συνδύασε το και με την αδυναμία στην αποσύμπλεξη που ειχε..)

Με αυτό τον καιρό στις Σέρρες θα σου συνιστούσα το 75 σε συνδιασμό με την αδυναμία αποσύμπλεξης.


Petros_ έγραψε:
σε αυτη την σελιδα εξηγει καποια πραγματα που δεν εχουμε οι περισσοτεροι ξεκαθαρα.

http://www.weberlubricants.com/index.php/el/quality/genika-peri-lipantikon

:handgestures-thumbup:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 23, 2017 23:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Με αυτό τον καιρό στις Σέρρες θα σου συνιστούσα το 75 σε συνδιασμό με την αδυναμία αποσύμπλεξης.

Έγινε! :handgestures-thumbup: :obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 24, 2017 00:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Petros_ έγραψε:
σε αυτη την σελιδα εξηγει καποια πραγματα που δεν εχουμε οι περισσοτεροι ξεκαθαρα.

http://www.weberlubricants.com/index.php/el/quality/genika-peri-lipantikon


Κατατοπιστικότατο Πέτρο!! Τον τελευταίο πίνακα έψαχνα... ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 07, 2017 00:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Γεια σας και πάλι παιδιά!
Μετά απο κάποιες δοκιμές που έκανα σε σχέση με τα λάδια, εχω κάποια συμπεράσματα σε σχέση και με το ιστορικό της μηχανής μου (κακή αποσύμπλεξη).
Λάδια έβαζα motul 10W30 transoil. Παρατηρούσα χαρακτηριστική φθορά του λιπαντικου μετα απο 3-5 ωρες απαιτητικής χρήσης του συμπλέκτη (μονοπάτι).
Όταν έβγαζα τα λάδια ειχαν χαρακτηριστικα ρινίσματα απο υλικό τριβής (δίσκους). Μαύρα κ άραχνα, πολύ, πολύ ταλαιπωρημένα!
Ενώ μετα απο κάθε αλλαγή ο συμπλέκτης ειχε καλή απομόνωση, στην συνέχεια (μετα τις 4ώρες), καλή απομόνωση ειχε μονο με πολύ ζεστο μοτέρ κατα την ανάβαση για ώρα με λίγα χλμ (κακή ψύξη). Με το που βρίσκαμε ανοιχτοσιά ή κατηφόρα σε 5 λέπτα δεν ειχα συμπλέκτη και οι ταχύτητες αλλαζαν πολύ δύσκολα..!
Έβαλα 10W40 noname για να ξεπλύνω ουσιαστικά το μοτερ απο την ταπα που εφτιαξα ξανα βολτες και ο συμπλέκτης εγινε βούτηρο απο την αρχη μέχρι το τελος..
Στην συνεχεια (μιας και τα ειχα) ηθελα να δοκιμάσω Bel-Ray Gear Saver Thumper Transmission Oil - 80W85 και ηταν σχέτη απογοήτευση!!
Περιττό να πω οτι κόλλαγε ο μύλος, δεν κουμπωνε 3η - 4η (σαν να τις πέταγε) μετα απο 3ώρες συνεχόμενη βόλτα. Όσο ανεβαίναμε κατι γινόταν (1η ώρα λειτουργίας με καυτό μοτερ) αλλα στο τελευταίο κατέβασμα (μετα απο 3ώρες και σε παρατεταμένη κατηφόρα με κρύο μοτερ) η κατάσταση εγινε απελπιστική!!! (Η πατούσα συμπλέκτη ή οχι ενα και αυτό!)
Σκεφτόμουν οτι καλύτερα να ειχε την τάση να πατινάρει παρά αυτο το πράγμα!!! :scared-eek:
Δεν υποστηρίζω οτι φταίνε μονο τα λάδια - προφανώς μπορεί και τα δισκάκια να μην μπορούν να ανταποκριθούν στο παρατεταμένο συμπλεκτάρισμα ή να ειναι πλέον φθαρμένα.. (αν και το πάχος τους ειναι 2,9μμ και εχουν σεβαστό τακούνι)
Μπορεί και κάτι άλλο να μου διαφεύγει...
Παράλληλα με εδώ, διαβάζω και σε ξένα φορουμ (π.χ. thumpertalk) σε πολλά yz το ίδιο πρόβλημα! Οι περισσότεροι προτείνουν τα πιο φθηνά (απο τα επώνυμα) 10W40 4Τ λάδια που να μην ειναι "energy conserving oil" και αλλαγή καθε 2-3 βόλτες ή 150Km..
Μου φαίνεται τραγικό..!
Θα δοκιμάσω MOTOREX 10W40 4Τ που λέει ο Δημήτρης και θα το παρακολουθήσω ξανά!
Καμιά αλλη γνώμη - εμπειρία..;
Ο,τι γράφω ειναι ακριβώς οπως εγινε - χωρις σαλτσες και υπερβολές.. :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 07, 2017 07:21 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17152
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Μετά από συγκέντρωση πληροφοριών από την πράξη φίλων και δικής μου έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κάθε μοτοσυκλέτα έχει τον τύπο λαδιού που της ταιριάζει όσον αφορά τον συμπλέκτη.
Μιλάω για δίχρονα γιατί εκεί είχα ενδιαφέρον να μάθω.

Λοιπόν για το ΒΕΤΑ, το δικό μου αλλά και φίλων που το δοκίμασαν, μετά από δοκιμές αρκετών λαδιών, NILS -SILCOLENE -MOTUL δουλεύει κορυφαία με σασμάν βούτυρο με τα
GRO και συγκεκριμένα,
https://www.globalracingoil.com.au/moto ... gear-trans

Εικόνα

Όσα ΚΤΜ φίλων το δοκίμασαν δεν είχαν ανάλογη άποψη, αντίθετα βλέπουν τρομερή λειτουργία σασμάν με το ΝILS for clutch

Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 46 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr