ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Παρ Νοέμ 24, 2017 02:13

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 5 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: YZ250 1998 - Διαρροή καυσαερίων απο το Power Valve
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 27, 2017 22:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Γεια σας παιδιά!!
Μετα απο κατι πετυχημένες βολτίτσες που ξεκινήσαμε με τα παιδια εδώ, παρατήρησα διαρροή καυσαερίων απο αυτή τη μαυρη τσιμουχόφλαντζα...
Χανει δηλαδή απο το δαχτυλίδι του PV. Ξερει κανείς που μπορώ να βρώ service kit..; Βλέπω στο manual οτι εχει κατι o-ring που φωλιάζουν στο δακτυλίδι... Χρειάζεται κατι πιο εξειδικευμένο..; Τα αγοράζω απ'όπου να'ναι.....;
Εικόναimage sharing

[Σε αντιστοιχη περίπτωση στα WR μας, ειχε ορειχάλκινα δαχτυλίδια (δεξια-αριστερα), που τα φτιάχναμε στον τόρνο.. Εδω όμως βλέπω οτι δεν παίζει κάτι τετοιο - απλά αλλάζω τις λαστιχένιες τσιμούχες - o-rings (?) ]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 - Διαρροή καυσαερίων απο το Power Valve
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 27, 2017 23:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2369
Μην ξεχνάς οτι επικοινωνούν με λάδια κάρτερ πολύ πιθανόν να είναι λάδια απο εκεί και όχι καυσαερίων, λύσε καπάκι να δείς από που χάνει.

εδώ είσαι,
http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html

τσεκάρεις ανοχές/τζόγους στο Νο23 (βάση/καπάκι) εάν έχει το αλλάζεις κομπλέ ειδάλλως μόνο το oring του Νο24, αλλάζεις το Νο28, την τσιμούχα Νο25 και τσεκάρεις το δαχτυλίδι που σφραγίζει ειδάλλως το αλλάζεις και αυτό, το λαστιχάκι Νο37 και την φλάντζα Νο32, γνήσια απο Yamaha.

Παλίο είναι το εργαλείο πολύ πιθανόν να τα χρειάζεται όλα τα παραπάνω για να το κάνεις σαν καινούριο, αφού φτάσεις σε αυτό το σημείο βγάλε και το PV και ξεκάπνισε το να ξυρίζει ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 - Διαρροή καυσαερίων απο το Power Valve
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 27, 2017 23:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Μην ξεχνάς οτι επικοινωνούν με λάδια κάρτερ πολύ πιθανόν να είναι λάδια απο εκεί και όχι καυσαερίων, λύσε καπάκι να δείς από που χάνει.

εδώ είσαι,
http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html

τσεκάρεις ανοχές/τζόγους στο Νο23 (βάση/καπάκι) εάν έχει το αλλάζεις κομπλέ ειδάλλως μόνο το oring του Νο24, αλλάζεις το Νο28, την τσιμούχα Νο25 και τσεκάρεις το δαχτυλίδι που σφραγίζει ειδάλλως το αλλάζεις και αυτό, το λαστιχάκι Νο37 και την φλάντζα Νο32, γνήσια απο Yamaha.


Όταν λές οτι επικοινωνει με λάδια κάρτερ, δηλαδή μπορεί να φταίει μονο το Νο37;
Αν και εχω δει να βγάζει καυσαέρια απο 'κει, οπότε δύσκολο..

Ευχαριστώ πολύ φίλε! :handgestures-thumbup:
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 - Διαρροή καυσαερίων απο το Power Valve
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 28, 2017 07:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2369
Πρέπει ανοίξεις το καπάκι και να δείς τι συμβαίνει και από πού χάνει, επίσης έκανα λάθος όταν λέω επικοινωνεί εννοώ όχι πλήρως αλλά μπορεί να περνάει λίγο λάδι απο τους μηχανισμούς η αναθυμιάσεις, στο συγκεκριμένο μοντέλο όμως δεν περνάει τίποτα, σφραγίζει ο αξονας του governor με τσιμούχα! (Νο6) οπότε μπορεί να είναι και από εκεί.

http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html

το Νο37 είναι το λαστιχάκι που σφραγίζει το καπάκι του PV μόνο δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο :handgestures-thumbup:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 - Διαρροή καυσαερίων απο το Power Valve
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 28, 2017 16:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Πρέπει ανοίξεις το καπάκι και να δείς τι συμβαίνει και από πού χάνει, επίσης έκανα λάθος όταν λέω επικοινωνεί εννοώ όχι πλήρως αλλά μπορεί να περνάει λίγο λάδι απο τους μηχανισμούς η αναθυμιάσεις, στο συγκεκριμένο μοντέλο όμως δεν περνάει τίποτα, σφραγίζει ο αξονας του governor με τσιμούχα! (Νο6) οπότε μπορεί να είναι και από εκεί.

http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html

το Νο37 είναι το λαστιχάκι που σφραγίζει το καπάκι του PV μόνο δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο :handgestures-thumbup:

Τελικά Βύρωνα λύθηκε το θέμα με το PV..
Όπως τα ειχαμε ξαναπεί, ήταν φθαρμένα τα δύο ορειχάλκινα δακτυλίδια, τα 2 o-ring και διαλυμένη η κεντρική τσιμούχα στεγανοποίησης..
Τα μάζεψα ολα, το έδεσα και ειναι πένα το εργαλείο!
Ξεβίδωσε στην πρώτη βόλτα η βίδα του PV που κρατάει το κοκόρι που περιστρέφει το PV. Του έβαλα λίγο locktite και νομίζω οτι ετσι λύθηκε και αυτό το πρόβλημα..!
Νομίζω οτι έκλεισε για φέτος και αυτό το κεφάλαιο... ;)
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 5 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr