ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Πέμ Νοέμ 23, 2017 07:35

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 72 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 28, 2017 14:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Απλά σκέφτομαι μηπως ειναι και κατι άλλο.. :think:
Σήμερα τραμπάραμε με τον Πέτρο τα μηχανάκια και εκατσα απο πίσω να δώ τι κάπνα βγάζει..! :scared-eek:
Καπνίζει παααρα πολύ (λογικό το χρώμα απο το μπουζάκι). Επίσης μύριζε και άσχημα... (!)
Όταν κλείνεις το γκάζι και οσο πέφτουν οι στροφές πετάει τούφα! :!:
Αν κάνεις ξερόγκαζο ενω εχει κρατήσει ακόμη στροφές κανει γκουκ και δεν σκάει - σα να πνίγεται...!
Αν κλείσεις το ρουμπινέτο - μετα απο λίγο - δουλεύει καλα και δεν καπνίζει!
Αρα σκέφτομαι,
1) Φλοτερ - ελεγχος/ρυθμιση στάθμης,
2) Τσιμούχα στροφάλου - επικοινωνια με σασμανόλαδο,
3) Ελεγχος οτι λειτουργεί σωστά το PV.

Τι λέτε; Μπορεί να ειναι κάτι άλλο..;


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 28, 2017 14:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 59
Moto: crf 450
Εγω George νομιζω οτι ειναι απλα λιγο πιο πλουσιο και αυτο εχει ως αποτελεσμα να ψιλομπουκωνει στα χαμηλα... πάντως γαζωνει το θηρίο!!! :auto-dirtbike:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 28, 2017 16:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
geormpal έγραψε:
Απλά σκέφτομαι μηπως ειναι και κατι άλλο.. :think:
Σήμερα τραμπάραμε με τον Πέτρο τα μηχανάκια και εκατσα απο πίσω να δώ τι κάπνα βγάζει..! :scared-eek:
Καπνίζει παααρα πολύ (λογικό το χρώμα απο το μπουζάκι). Επίσης μύριζε και άσχημα... (!)
Όταν κλείνεις το γκάζι και οσο πέφτουν οι στροφές πετάει τούφα! :!:
Αν κάνεις ξερόγκαζο ενω εχει κρατήσει ακόμη στροφές κανει γκουκ και δεν σκάει - σα να πνίγεται...!
Αν κλείσεις το ρουμπινέτο - μετα απο λίγο - δουλεύει καλα και δεν καπνίζει!
Αρα σκέφτομαι,
1) Φλοτερ - ελεγχος/ρυθμιση στάθμης,
2) Τσιμούχα στροφάλου - επικοινωνια με σασμανόλαδο,
3) Ελεγχος οτι λειτουργεί σωστά το PV.

Τι λέτε; Μπορεί να ειναι κάτι άλλο..;

Πριν σου δούλευε κανονικά ή τώρα άρχισε να σου δουλεύει έτσι?

Δοκίμασε την βίδα του αέρα 2 με 2.5 στροφές να δεις εαν σου δουλέψει καλύτερα. Επίσης τι νούμερο slide cut away έχει αυτο?

Όπως λες τσεκάρεις υψος φλοτερ, οταν η τσιμουχα χανει ελαχιστα δεν μπορεις να το καταλαβεις μονο εαν μετρησεις τα λαδια που βγαινουν απο το σασμαν εαν υπαρχει μεγαλη αποκλιση μεταξυ των αλλαγων. Με την τσιμουχα σε προχωρημενη κατασταση θα σου καπνιζε και θα εκανε διακοπες σε ολες τις στροφες ειδικα στις υψηλες, ασε που το μπουζι θα ηταν μαυρο και υγρο. Εφοσον οπως λες οταν το ξεκαπνιζεις μετα δεν καπνιζει τοτε ειναι καθαρα θεμα μειγματος/καρμπυρατερ.

Με full συνθετικο ποιοτικό λάδι μπορείς να πέσεις και στο 1,7% σε αυτα τα κυβικά, συνθήκες και στροφές λειτουργίας.

Δεν θυμαμαι αλλα νομιζω οτι ειχα αναφερει παλιότερα οτι η συγκεκριμενη μοτο φοραει PWM οπου ρυθμιζεις το ρελαντι απο το τσοκ όπως το PJ. Δεν θα βγαλεις ποτε ακρη με αυτο το καρμπυρατερ για να σου δουλεύει σωστα και να μην καπνιζει οταν το λειτουργεις σε χαμηλες στροφες πρεπει να μπει PWK. Τραβαει ελάχιστα καύσιμο απο το τσοκ με αποτελεσμα μετα απο λιγη ωρα εαν το πηγαινεις με χαμηλες στροφες να δουλεύει πλούσιο. Σε γενικές γραμμές πάντος οταν βρείς το σωστό ζιγκλερομα αυτό είναι "φυσιολογικό" απλά όχι τόσο έντονα όπως συμβαίνει στο δικό σου, γενικά είναι ευαίσθητα τα 2Τ με τα μείγματα, οταν το δουλεύεις χαμηλες στροφές για αρκετή ώρα γεμίζει ο θάλαμος του κυλινδρου με "περισσιο" καύσιμο οποτε θέλει μερικες καλες γκαζιές (ξεμπούκωμα) για να δουλέψει πάλι στα φυσιολογικά του.

Εγώ εν μέρη βρήκα λύση κάνοντας αυτό,
viewtopic.php?f=157&t=21096
δεν ξέρω εαν μπορεις στο δικό σου να προσαρμόσεις αυτό που γράφει ο ΤΕΟ για να ρυθμίζεις πιο εύκολα το ρελαντι, φαντάσου οτι χρησιμοποιώ πλέον μικρό ζιγκλέρ απο το 55-58 που είχε στο 42 και τώρα ζητάει 40... είναι πιο σταθερό στην λειτουργία του στις χαμηλές στροφές αλλά δεν το έχω τεσταρει ακόμα καλά και έχει και slide cut away 5.0 (πλούσιο...)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 28, 2017 18:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Οταν το έβαζα εμπρός με τσοκ εκανε σαν dragster γρουν, γρουν, γρουν, κλπ.. (Χειμώνας)
Ίχνος κάπνας! Ανέβασα την βελόνα στην 3η θέση και εστρωσε!
Στην συνέχεια (Ανοιξη) πνιγόταν! Πήγα την βελόνα μια θεση κάτω (2η θεση) και εστρωσε! Ετσι ήταν οταν το αγόρασα με 1 1/4 στροφή αέρα. Προζιγκλέρ δεν εχω αλλάξει ποτέ... Φοράει 52.
Σήμερα ειχαμε και κατσαβίδι μαζί και την δοκιμάζαμε απο μισή στροφή εως 2! Σχεδόν καμία διαφορά! Απο το PV που εχει μια μικροδιαρροή στάζει πλέον λάδι. Το ίδιο εκανε και πιο παλιά και με το που πετύχαινα το jetting σταμάταγε να στάζει απο PV και εξάτμηση!
Δεν θυμάμαι αν ειχα πειράξει στάθμη φλοτέρ - μπορώ να το δώ και χωρίς να το λύσω με ενα σωληνάκι και ανοικτή την υπερχείληση - ετσι δεν ειναι;
Μοιάζει σαν να εχει φράξει το φίλτρο αέρος και θα το ελέγξω, αν και το Χειμώνα δεν είχε σκόνες - μου φαίνεται δύσκολο...
Η αλήθεια ειναι οτι μια φορά το καθάρισα - οταν το αγόρασα... (30ώρες πρίν)
Το καταλαβαίνω αυτό που λές για τα PWM αλλα δεν ειναι φυσιολογικό σε τετοιο βαθμό - να καίει μπουζί...
Διακοπές δεν κάνει πουθενά - ουτε κοψίματα,τπτ!
Τα λάδια αν και τα χύνω συχνά με το θεματάκι που είχα, απ'οτι βλέπω δεν τα πίνει..
Τι άλλο μπορει να το κάνει να πνίγεται εκτος απο jetting γιατι ειναι πολύ μεγάλη η διαφορά για να οφείλεται σε αλλαγή θερμοκρασίας... (;)
Και το φλοτερ δεν μπορεί να αλλαξε μονο του!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 28, 2017 23:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
geormpal έγραψε:
Δεν θυμάμαι αν ειχα πειράξει στάθμη φλοτέρ - μπορώ να το δώ και χωρίς να το λύσω με ενα σωληνάκι και ανοικτή την υπερχείληση - ετσι δεν ειναι;
Μοιάζει σαν να εχει φράξει το φίλτρο αέρος και θα το ελέγξω, αν και το Χειμώνα δεν είχε σκόνες - μου φαίνεται δύσκολο...
Δεν θυμάμαι εαν εχει βιδάκι στο μπόλ το PWM, εάν έχει ναι το κάνεις όπως λές αρκεί το καρμπυρατέρ (οχι η μοτό) να είναι κάθετα ώς προς το έδαφος, επειδή μερικά είναι υπο γωνία όταν είναι πανω στην μοτό ίσως να μην διαβάσεις σωστά το ύψος φλοτέρ με το καρμπυρατέρ πάνω στην μοτό.


geormpal έγραψε:
Το καταλαβαίνω αυτό που λές για τα PWM αλλα δεν ειναι φυσιολογικό σε τετοιο βαθμό - να καίει μπουζί...
Εννούσα οτι είναι φυσιολογικό να το κάνει όσον αφορά την λειτουργία του σε μικρό βαθμό με σωστό jetting, οχι να βραχυκυκλώνει τα μπουζί ;)
Όταν δεν έχει σωστό jetting το κάνει πολύ πιο έντονα και φυσικά βραχυκυκλώνει μπουζί εύκολα, παίζει ρόλο και το slide cut away.
Όσον αφορά το πιο θερμό μπουζί μην πάς στο 6άρι ειδικά τώρα το καλοκαίρι, 7άρι εάν θες δοκίμασε το όπως και την βελόνα δοκίμασε την στην πρώτη θέση (πρώτη απο την άνω άκρη, φτωχό).
Πρωτού κάνεις το οτιδήποτε εννοείται οτι το φίλτρο αέρος πρέπει να είναι καθαρό. Όσον αφορά οτι δεν ακούει η βίδα του αέρα, διάβασε το άρθρο που εχω γράψει για το PJ idle mod για να έχεις εικόνα του τι συμβαίνει. Εφόσον και στο PWM δεν ακούει ο αέρας τότε αναγκαστικά δοκίμασε 50αρι ζιγκλερ ή δοκίμασε την βίδα του αέρα 2,5-3 στροφές να δείς εαν δουλέψει.

Είναι πολύ μπέρδεμα όταν έχεις ενα καρμπυρατέρ που είναι για ΜΧ χρήση να το δουλέψεις "χαλαρά" ειδικά όταν δεν ακούει στις χαμηλές ρυθμίσεις!

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 30, 2017 02:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Τελικά φίλτρο αέρος ήταν, γι'αυτό και δεν ειχε απόκριση το βιδάκι του αέρα..
Οπως και να 'χει ειναι πλούσιο και πάλι λόγω αύξησης της θερμοκρασίας, αλλα πλέον δεν καπνίζει και γαζώνει το εργαλείο...!
Το δοκίμασα με τρείς στροφές αέρα και πριόνιαζε καλά, αλλα τελικά το άφησα στις 2..
Θέλει ενα νουμερο προζιγκλέρ μικρότερο (50 ή 48), αλλα θα το αφήσω για αργότερα.
Το καπάκι του PV σταμάτησε να τρέχει λάδι και πίσω δεν υπάρχει πια κάπνα...- κάτι λαδάκια μονο εχει κρατήσει η εξάτμηση..
Ξερόγκαζο κανονικά. Δεν πνίγεται και σβήνει πια στο ρελαντί..
Θα το κάνω κανα δυο ωρες για να δω μπουζάκι!
:obscene-drinkingcheers: :greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 03, 2017 21:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Παιδιά οσον αφορά το φίλρο αέρος, μετα απο 2 ώρες βόλτας και παρότι δεν παρατήρησα κανένα πρόβλημα ξανα στο μηχανάκι, το εβγαλα να το καθαρίσω και εβγαλε παλι βρώμα! Πολύ σκόνη! Δεν το ειχα λαδώσει - εσεις το λαδώνετε (;) - βοηθάει; Πώς; Το μπουζάκι βγήκε υπέροχο - καπνα μηδεν!! Παρατήρησα βεβαια αυτο που λεει ο Βυρωνας - αν το αφήσεις ωρα στο ρελαντι ή το πηγαίνεις χαλαρά παει να καπνίσει ενα ελάχιστο, αλλα με ενα ξερόγκαζο καθαρίζει ευκολά! Ποτε δεν φανταζόμουν οτι θα με επιανε αδιάβαστο ενα φίλτρο αέρος.... :( Και το θεμα ειναι οτι η επιδείνωση ήταν σταδιακή που δεν το καταλαβαίνεις... Πάει το μυαλό σε χιλια πράγματα και μπορεί να ειναι μια παπαντζα οπως πχ φίλτρο αέρος.
Γενικά η κατηγορία ειναι πολύ χάσιμο και για να νιώθεις ασφάλεια στο μηχανάκι σου θέλει έλεγχο σχεδό πριν απο κάθε βόλτα...
Είχε μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση ετσι φημωμένο που ήταν... :scared-eek: Τελικά δεν καίει και τοοοσο πολύ, ειδικά αν δεν παίζεις συνέχεια και εχεις να βγάλεις διαδρομη..
Τέλος καλό - ολα καλά...! :handgestures-thumbup:
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 04, 2017 08:20 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17147
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
geormpal έγραψε:
Παιδιά οσον αφορά το φίλρο αέρος, μετα απο 2 ώρες βόλτας και παρότι δεν παρατήρησα κανένα πρόβλημα ξανα στο μηχανάκι, το εβγαλα να το καθαρίσω και εβγαλε παλι βρώμα! Πολύ σκόνη! Δεν το ειχα λαδώσει - εσεις το λαδώνετε (;) - βοηθάει; Πώς; Το μπουζάκι βγήκε υπέροχο - καπνα μηδεν!! Παρατήρησα βεβαια αυτο που λεει ο Βυρωνας - αν το αφήσεις ωρα στο ρελαντι ή το πηγαίνεις χαλαρά παει να καπνίσει ενα ελάχιστο, αλλα με ενα ξερόγκαζο καθαρίζει ευκολά! Ποτε δεν φανταζόμουν οτι θα με επιανε αδιάβαστο ενα φίλτρο αέρος.... :( Και το θεμα ειναι οτι η επιδείνωση ήταν σταδιακή που δεν το καταλαβαίνεις... Πάει το μυαλό σε χιλια πράγματα και μπορεί να ειναι μια παπαντζα οπως πχ φίλτρο αέρος.
Γενικά η κατηγορία ειναι πολύ χάσιμο και για να νιώθεις ασφάλεια στο μηχανάκι σου θέλει έλεγχο σχεδό πριν απο κάθε βόλτα...
Είχε μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση ετσι φημωμένο που ήταν... :scared-eek: Τελικά δεν καίει και τοοοσο πολύ, ειδικά αν δεν παίζεις συνέχεια και εχεις να βγάλεις διαδρομη..
Τέλος καλό - ολα καλά...! :handgestures-thumbup:
:obscene-drinkingcheers:


όλα για το φίλτρο αέρα στα 4 πρώτα θέματα εδώ,
viewforum.php?f=157

Προσωπικά, αντικαθιστώ το φίλτρο αέρα μετά από κάθε βόλτα με σκόνη και μετά από κάθε 2-3 βόλτες σε νωπό έδαφος.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 04, 2017 16:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
iatrodikastis έγραψε:
geormpal έγραψε:
Παιδιά οσον αφορά το φίλρο αέρος, μετα απο 2 ώρες βόλτας και παρότι δεν παρατήρησα κανένα πρόβλημα ξανα στο μηχανάκι, το εβγαλα να το καθαρίσω και εβγαλε παλι βρώμα! Πολύ σκόνη! Δεν το ειχα λαδώσει - εσεις το λαδώνετε (;) - βοηθάει; Πώς; Το μπουζάκι βγήκε υπέροχο - καπνα μηδεν!! Παρατήρησα βεβαια αυτο που λεει ο Βυρωνας - αν το αφήσεις ωρα στο ρελαντι ή το πηγαίνεις χαλαρά παει να καπνίσει ενα ελάχιστο, αλλα με ενα ξερόγκαζο καθαρίζει ευκολά! Ποτε δεν φανταζόμουν οτι θα με επιανε αδιάβαστο ενα φίλτρο αέρος.... :( Και το θεμα ειναι οτι η επιδείνωση ήταν σταδιακή που δεν το καταλαβαίνεις... Πάει το μυαλό σε χιλια πράγματα και μπορεί να ειναι μια παπαντζα οπως πχ φίλτρο αέρος.
Γενικά η κατηγορία ειναι πολύ χάσιμο και για να νιώθεις ασφάλεια στο μηχανάκι σου θέλει έλεγχο σχεδό πριν απο κάθε βόλτα...
Είχε μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση ετσι φημωμένο που ήταν... :scared-eek: Τελικά δεν καίει και τοοοσο πολύ, ειδικά αν δεν παίζεις συνέχεια και εχεις να βγάλεις διαδρομη..
Τέλος καλό - ολα καλά...! :handgestures-thumbup:
:obscene-drinkingcheers:


όλα για το φίλτρο αέρα στα 4 πρώτα θέματα εδώ,
viewforum.php?f=157

Προσωπικά, αντικαθιστώ το φίλτρο αέρα μετά από κάθε βόλτα με σκόνη και μετά από κάθε 2-3 βόλτες σε νωπό έδαφος.


:handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 15, 2017 20:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Γεια σας παιδια!
Να κανω μια ερώτηση πάλι σε σχέση με jetting και κοψίματα..
Εχει κανα - δυο βόλτες (4 ώρες) που αν κρατήσω σταθερες στροφές πανω στη ροπή (με ελάχιστο γκάζι) κανει οτι μπερδευει και κοβει σαν να στεγνώνει..! Στο μονοπάτι με αυξομοίωση γκαζιού δεν καταλαβαίνεις τπτ.
170/52/ 2ο κλιπ βελόνα απο πάνω.
Καθαρό φίλτρο, καινούριο PV, απο γενικό σερβις.
Ανοιγμα τερμα και σβήσιμο με kill switch και μπουζάκι καλό (λίγο πλούσιο αλλα καλό).
Λάδια motul 710 2t 20ml/L.
Πολύ λάδι σε εξάτμηση και στην ενωση της - τρέχει απο παντού!
Πρέπει να ανησυχώ για κάτι ή απλά παραζέστανε ο καιρός και πνίγεται...;
Πότε κάνουν κοψίματα τα δίχρονα; (απο πολύ καυσιμο ή οταν στεγώνουν;)
Εμένα οταν κάνει το κόψιμο που περιγράφω, εχει αφήσει ενα σύνεφο λάδι πίσω..
Το κάνει ΜΟΝΟ με σταθερό γκάζι πάνω στην ροπή.. Οταν το ματσουκώνεις πυροβολάει!
Τι λέτε;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 15, 2017 21:25 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17147
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Δώσε λίγο αέρα παραπάνω για αρχή.
Αν στρώσει κοιτάμε βελόνα και κεντρικό ζιγκλέρ.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 15, 2017 22:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
iatrodikastis έγραψε:
Δώσε λίγο αέρα παραπάνω για αρχή.
Αν στρώσει κοιτάμε βελόνα και κεντρικό ζιγκλέρ.

Ok Πέτρο, θα το δοκιμάσω αύριο που εχει βολτίτσα...
Κάτι άλλο που μου περνάει απο το μυαλό ειναι η εξάτμηση...!
Να κάνω ελεγχο πετροβάμβακα, παίζει να ειναι απο 'κει;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 16, 2017 10:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Άνοιξα τον αέρα κατα 1/4 και άλλαξα κ πετροβάμβακα στην εξάτμηση.
Σταμάτησε να το κάνει αυτό παρότι φαίνεται οτι ειναι πλούσιο..
1:30 λεπτά βολτάρα πρωινή και 1/4 πιστα και ολα οκ! :-D :handgestures-thumbup:
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 18, 2017 22:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
geormpal έγραψε:
Πρέπει να ανησυχώ για κάτι ή απλά παραζέστανε ο καιρός και πνίγεται...;
Πότε κάνουν κοψίματα τα δίχρονα; (απο πολύ καυσιμο ή οταν στεγώνουν;)
Εμένα οταν κάνει το κόψιμο που περιγράφω, εχει αφήσει ενα σύνεφο λάδι πίσω..
Το κάνει ΜΟΝΟ με σταθερό γκάζι πάνω στην ροπή.. Οταν το ματσουκώνεις πυροβολάει!
Τι λέτε;


1) Λόγο ζέστης το κάνει, γίνεται υπερβολικά πλούσιο.
2) "Κόψιμο" μπορεί να σου κάνει όπως το περιγράφεις και απο πλούσιο και απο φτωχό, απλά υπάρχει μια διαφορά στο φτωχό οταν αφήσεις το γκάζι θα σου κάνει έντονα κοψίματα λόγο μη ολοκληρωμένης καύσης ενώ στο πλούσιο θα βγάζει ντουμάνι απο την εξάτμιση και θα είναι σαν να "μπερδέυει".

Με αυτο το καρμπυρατερ δυσκολα θα βρεις ακρη να δουλευει σωστα στα μεσαία-χαμηλα με τις αλλαγες θερμοκρασίας, όπως το περιγράφεις θα χρειαστείς να ανοίξεις τον αέρα ακόμα πιο πολύ άνοιξε ακόμα 1/4, μην σου φανεί περίεργο εαν απο χαμηλες σε υψηλές θερμοκρασίες χρειαστεί να ρυθμίσεις τον αέρα μέχρι και μία στροφή με το συγκεκριμένο καρμπυρατέρ. Επίσης πρέπει να δείς τι νούμερο slide φοράει και πολύ πιθανόν εαν ο αέρας είναι πολυ ανοιχτός να χρειαστείς πιο μικρό ζιγκλέρ (50) η άλλη βελόνα, γενικά είναι πλούσιες οι μαμά βελόνες σε αυτά τα μοντέλα, εάν βάλεις και την φθορά που υπάρχει στο needle jet απο τα χρόνια/χρήση, άστα...
Άσε τα plug chops, αυτά είναι για το main πιο πολύ, παρατήρησε μετά απο 2-3 ώρες λειτουργίας τι χρώμα θα έχει το μπουζί για να έχεις ενα μπούσουλα διότι μπορεί να σου είναι Ο Κμε plug chop αλλά μετα απο μερικά λεπτά/ώρες λειτουργίας να στο λαδώσει εαν δεν είναι σωστό το τζετάρισμα στα χαμηλά-μεσαία.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 19, 2017 06:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
geormpal έγραψε:
Πρέπει να ανησυχώ για κάτι ή απλά παραζέστανε ο καιρός και πνίγεται...;
Πότε κάνουν κοψίματα τα δίχρονα; (απο πολύ καυσιμο ή οταν στεγώνουν;)
Εμένα οταν κάνει το κόψιμο που περιγράφω, εχει αφήσει ενα σύνεφο λάδι πίσω..
Το κάνει ΜΟΝΟ με σταθερό γκάζι πάνω στην ροπή.. Οταν το ματσουκώνεις πυροβολάει!
Τι λέτε;


1) Λόγο ζέστης το κάνει, γίνεται υπερβολικά πλούσιο.
2) "Κόψιμο" μπορεί να σου κάνει όπως το περιγράφεις και απο πλούσιο και απο φτωχό, απλά υπάρχει μια διαφορά στο φτωχό οταν αφήσεις το γκάζι θα σου κάνει έντονα κοψίματα λόγο μη ολοκληρωμένης καύσης ενώ στο πλούσιο θα βγάζει ντουμάνι απο την εξάτμιση και θα είναι σαν να "μπερδέυει".

Με αυτο το καρμπυρατερ δυσκολα θα βρεις ακρη να δουλευει σωστα στα μεσαία-χαμηλα με τις αλλαγες θερμοκρασίας, όπως το περιγράφεις θα χρειαστείς να ανοίξεις τον αέρα ακόμα πιο πολύ άνοιξε ακόμα 1/4, μην σου φανεί περίεργο εαν απο χαμηλες σε υψηλές θερμοκρασίες χρειαστεί να ρυθμίσεις τον αέρα μέχρι και μία στροφή με το συγκεκριμένο καρμπυρατέρ. Επίσης πρέπει να δείς τι νούμερο slide φοράει και πολύ πιθανόν εαν ο αέρας είναι πολυ ανοιχτός να χρειαστείς πιο μικρό ζιγκλέρ (50) η άλλη βελόνα, γενικά είναι πλούσιες οι μαμά βελόνες σε αυτά τα μοντέλα, εάν βάλεις και την φθορά που υπάρχει στο needle jet απο τα χρόνια/χρήση, άστα...
Άσε τα plug chops, αυτά είναι για το main πιο πολύ, παρατήρησε μετά απο 2-3 ώρες λειτουργίας τι χρώμα θα έχει το μπουζί για να έχεις ενα μπούσουλα διότι μπορεί να σου είναι Ο Κμε plug chop αλλά μετα απο μερικά λεπτά/ώρες λειτουργίας να στο λαδώσει εαν δεν είναι σωστό το τζετάρισμα στα χαμηλά-μεσαία.

Το εχω καταλάβει αυτο που λες για το συγκεκριμένο καρμπ και βλέπω να παίζω με την βιδούλα του αέρα οπως λες..
Αν θυμάσαι το ιστορικό και απο το Χειμώνα, με το 52 ειναι για Ανοιξη - Φθινόπωρο για τα μέρη μου. Οριακά Χειμώνα (ψιλοστεγνώνει) - οριακά Καλοκαίρι (πνίγεται).
Μαλιστα το βαρύ Χειμώνα θελει και ενα κλιπ τη βελόνα πάνω..!
Αφου βελτιώθηκε και ειναι λειτουργικό - χωρις κοψιματα - με λιγο ανοιγμα του αέρα, λεω να το αφήσω ετσι!
Το πιο σημαντικο ειναι αυτό που μου απάντησες για τα κοψίματα, που οντως ετσι κάνει και στις δυο περιπτώσεις! Απο οσο θυμάμαι το Χειμώνα (στεγνό) αλλα και τωρα διαφορετικά απο πλούσιο το Καλοκαιρι.
Με τον πετροβάμβακα Βύρωνα, ειχε μεγάλη διαφορά στον ήχο ("καθάρισε" ο ηχος του) αλλα δεν ειδα και τραγικές διαφορες στο a/f.
Εξάλλου δεν μπορώ να καταλάβω διαφορά στην ροπή απο την εξάτμηση, γιατι εχει πολυ δύναμη το μηχανάκι για enduro.
Εκει που ειδα τραγική διαφορά, ηταν οταν εφτιαξα το PV και τα παρελκομενά του, που πλέον πραγματικά το μηχανακι ειναι πάντα μεσ'τη ροπή και ας εχασε και κατι στις ψηλές.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 72 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr