ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Πέμ Νοέμ 23, 2017 09:18

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 72 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 17, 2017 15:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Μια τελευταία μέτρηση κατανάλωσης για YZ250 και CRF450 σε χωματόδρομο και μονοπάτι (μικτό) 33Km ειναι 3,2L και 3L αντίστοιχα!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 31, 2017 14:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Γενικά εάν δεν σου πέρνει μετά απο σβήσιμο πρίν δοκιμάσεις το τσόκ δοκίμαζε να το βάζεις μπροστά με τέρμα ανοιχτό το γκάζι (με το που πάρει το αφήνεις εννοείτε...), ειδικά μετά απο τούμπα δηλαδή υπερχείληση είναι must.

Σήμερα φίλε που βγήκαμε μια βόλτα, το έσβησα και μετα εκανε ενα σκασιμο απο εξάτμηση και δεν επαιρνε με τπτ μπρός!!
Δοκίμασα αυτο που μου ειπες με τερμα γκάζι και πήρε με την πρώτη..! :handgestures-thumbup:
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 13, 2017 17:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Γεια σας παίδες και χρόνια πολλά!!
Χθές πήγαμε μια φοβερή βόλτα 80Km. 3 μηχανες, δύσβατο χωματόδρομο, δασικές ζώνες και μονοπάτι..
Κάθε φορά που κοίταζα το ρεζερβουάρ (8L) απο το YZ250 που έχω με επιανε η καρδιά μου.. για το αν θα γυρίσω πίσω.. Παρ'όλα αυτά, ο ρυθμός που κατέβαινε δεν ήταν ο ίδιος και προφανώς ειχε να κάνει με την οδηγησή μου, το τερεν και το σχήμα του ρεζερβουάρ.....!
Το ερώτημα μου ειναι αν μπορώ να βάλω ρουμπινέτο με ρεζερβα, ετσι ωστε να υπολογίσω να μου βαράει καμπανάκι οταν μένουν κανα-δυό λίτρα, να κατεβάζω ρυθμούς και να παίρνω το δρόμο προς τα πίσω (όταν δεν κουβαλάω καυσιμο μαζι..).
Αν ναι, απο τι ταιριάζει (?), πχ απο κανα DT200, WR?
Περιττό να πω οτι σε μενα εμεινε ουτε μισό λίτρο (αλλα δεν το άφησα καθόλου σε ησυχία!), το CRF450R του Πέτρου εκαψε αισθητά λιγότερο, αν και το πίεζε αρκετά κ αυτος κ σε ψηλές στροφές σε μερικά κομμάτια και το KXF450 (ψεκαστό) του φίλου που είμασταν μαζί δεν έκαψε τιποτα.. (αλλα πολύ εμπειρος αυτος, πολλα χρόνια στο χώρο, δεν το χαζοπίεζε το μηχανάκι αν και ηταν πολύ γρήγορος)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 14, 2017 12:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
τυχερός είσαι, τυχαία χάζευα αυτό το θέμα και λέει οτι ταιριάζει απο WR, έχει φωτό...

https://www.southbayriders.com/forums/t ... 282/page-6

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 14, 2017 15:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
τυχερός είσαι, τυχαία χάζευα αυτό το θέμα και λέει οτι ταιριάζει απο WR, έχει φωτό...

https://www.southbayriders.com/forums/t ... 282/page-6


Που τα βρίσκεις ρε φίλε;
Φοβερός οδηγός σε όλα...! Τελικά θελει πολλά για να γίνει enduro!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 14, 2017 15:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 59
Moto: crf 450
και λεει και για μετατροπη σασμαν που σε ενδιαφερει λεπτομεριες.. ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 14, 2017 15:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Petros_ έγραψε:
και λεει και για μετατροπη σασμαν που σε ενδιαφερει λεπτομεριες.. ;)

Το ίδιο πάντρεμα που λέμε κ 'μεις εκανε Πέτρο..
1,2,4,5 απο WR...
Αλλιώς απο WR250Z ;)
Μιας και το εχω ευκολο..:
WR250Z - WR400 YZ250
1st 2.285 32/14 27/14 1.929
2nd 1.706 29/17 25/16 1.563
3rd 1.333 24/18 23/18 1.278
4th 1.050 23/22 24/22 1.091
5th 0.840 21/25 20/21 0.952
Primary 2.88:1 Primary 3.00:1
14/52 std gearing 14/50 std gearing


Και θα φτιάξω αυτό...:

Conversation to enduro
2.285 32/14 (wr)
1.706 29/17 (wr)
1.278 23/18 (yz)
1.050 23/22 (wr)
0.840 21/25 (wr)
Primary 3.00:1
14/50 std gearing


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 19, 2017 18:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
τυχερός είσαι, τυχαία χάζευα αυτό το θέμα και λέει οτι ταιριάζει απο WR, έχει φωτό...

https://www.southbayriders.com/forums/t ... 282/page-6

Νομίζω οτι εχω απο WR.. (δεν εχω επιστρέψει ακόμη Εύβοια)
Βύρωνα εμπειρικά, δικαιολογείς την κατανάλωση...; -ή παίζει και jetting στην μέση;
(κάτι εχω στο μυαλό μου για ενα νούμερο μικρότερο προζιγκλερ-ξέρεις το ιστορικό για Χειμώνα..)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 19, 2017 18:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
Προσωπικά πιστεύω όπως το δουλεύεις οτι 80χλμ με 8λτ για αυτή τη μοτό είναι στα πολύ καλά. Σε κάθε βόλτα δεν είναι πάντα σταθερή η κατανάλωση όμως να το γνωρίζεις ασχέτως jetting, μεγάλο ρόλο το δεξί χέρι!

Εάν θέλεις μικρότερη κατανάλωση θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις μικρότερο καρμπυρατέρ με αυτό οτι συνεπάγεται στην απόδοση του κινητήρα, αν και θεωρώ για εντούρο θα σε βοηθήσει το 36αρι θα γίνει πιο ομαλή η λειτουργία του.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 19, 2017 18:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Προσωπικά πιστεύω όπως το δουλεύεις οτι 80χλμ με 8λτ για αυτή τη μοτό είναι στα πολύ καλά. Σε κάθε βόλτα δεν είναι πάντα σταθερή η κατανάλωση όμως να το γνωρίζεις ασχέτως jetting, μεγάλο ρόλο το δεξί χέρι!

Με κάλυψες απόλυτα...!!! :handgestures-thumbup:
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 27, 2017 23:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Ξερει κανεις τι πρέπει να κάνω που εχει αυτό το χρώμα το μπουζί μετά απο 30' μοτοκρoσάδικης χρήσης..; (YZ250 1998)

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Λάδι βάζω 2% full συνθετικό και καπνίζει γενικά πολύ..
Επίσης το προηγούμενο μπουζί μου το έκαψε.....
Πολλοι ξερουν και το ιστορικό, απο αυτά που εχω γράψει..!
Ευχαριστώ εκ τον πρωτέρον.. :handgestures-thumbup:
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 28, 2017 03:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
Δεν φαίνεται καθολου καλα στην φωτο, σου καπνίζει σε συγκεκριμένες στροφές η σε όλο το φάσμα? πες μας και τι ζιγκλέρ/βελόνα/θέση βελόνας/στροφές βίδα αέρα έχει.
Το μόνο που θυμάμαι είναι το μικρό ζιγκλέρ όπου που εβαλες μεγαλύτερο, τωρα καλοκαίρι μαλλον πρέπει να χρησιμοποιήσεις ενα νούμερο μικρότερο για το καρμπυρατέρ που εχει αυτη η μοτο.

Προσωπικά δεν δουλεύω πια το BR8EG, το έχω γυρίσει στο B8ES, ελαφρώς καλύτερη καύση, "καθαρίζει" το μπουζί πιο εύκολα με την θερμοκρασία (αν και δεν μου εχει βραχυκυκλώσει ποτέ μπουζί) σαν αποτέλεσμα έχω την αίσθηση οτι χαμηλά δουλεύει και καθαρίζει λίγο καλύτερα. Δοκίμασε το δεν εχεις να χάσεις κατι ειναι και πολυ φθηνο.
viewtopic.php?f=81&t=17180&p=212343&hilit=br8eg#p212343

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 28, 2017 06:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Δεν φαίνεται καθολου καλα στην φωτο, σου καπνίζει σε συγκεκριμένες στροφές η σε όλο το φάσμα? πες μας και τι ζιγκλέρ/βελόνα/θέση βελόνας/στροφές βίδα αέρα έχει.
Το μόνο που θυμάμαι είναι το μικρό ζιγκλέρ όπου που εβαλες μεγαλύτερο, τωρα καλοκαίρι μαλλον πρέπει να χρησιμοποιήσεις ενα νούμερο μικρότερο για το καρμπυρατέρ που εχει αυτη η μοτο.

Προσωπικά δεν δουλεύω πια το BR8EG, το έχω γυρίσει στο B8ES, ελαφρώς καλύτερη καύση, "καθαρίζει" το μπουζί πιο εύκολα με την θερμοκρασία (αν και δεν μου εχει βραχυκυκλώσει ποτέ μπουζί) σαν αποτέλεσμα έχω την αίσθηση οτι χαμηλά δουλεύει και καθαρίζει λίγο καλύτερα. Δοκίμασε το δεν εχεις να χάσεις κατι ειναι και πολυ φθηνο.
viewtopic.php?f=81&t=17180&p=212343&hilit=br8eg#p212343

170/52/N4AF(2η θέση), 1 κ κάτι στροφή αέρας.
Καπνίζει λίγο παραπάνω!
Να μειώσω λίγο το λάδι; (συνθετικό βάζω 2% - να βάλω 1,5%)
Να βάλω πιο θερμο μπουζί..; (ngk b6es)
Απο κατανάλωση ειναι οκ - το τρώει το φαϊ του και μου δίνει την αίσθηση οτι ειναι λίγο πιο πλούσιο απο την κάπνα, αλλα κατα τα άλλα αν το φτωχίνω κ άλλο, δεν κρατάει ρελαντί, αργεί να ρίξει στροφές, κλπ.
Απο τον πίνακα με τα χρώματα των μπουζί ειναι το πρώτο πρώτο, δηλαδή ολο κατάμαυρο (και η πορσελάνη), με λίγο καφέτισμα πάνω στην ακίδα...
Εκει που κάνει τον σπινθήρα ο δακτύλιος του ηλεκτροδίου ειναι ασπρος.
Να πώ επίσης οτι ολο το πρόβλημα κάπνα εντοπίζεται σε χαλαρή εντουροβόλτα (χαμηλές στροφές και οταν μένει στο ρελαντί). Όταν ανεβαίνουν οι ρυθμοί του περνάνε ολα και καπνίζει ελάχιστα στους κοφτες, οπως και το θέλω για ασφάλεια..
Επίσης, αυτη ηταν η εικόνα με καινούριο μπουζί μετα απο μιση ωρα σκίσιμο, αλλα δυστυχώς δεν το είδα κατευθείαν (δεν ειχα μπουζόκλειδο μαζι) και ειχε ρολάρει κανα δυο χιλιόμετρα και κανα δυο λεπτά ρελαντί....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 28, 2017 08:36 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17152
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
geormpal έγραψε:
Byron έγραψε:
Δεν φαίνεται καθολου καλα στην φωτο, σου καπνίζει σε συγκεκριμένες στροφές η σε όλο το φάσμα? πες μας και τι ζιγκλέρ/βελόνα/θέση βελόνας/στροφές βίδα αέρα έχει.
Το μόνο που θυμάμαι είναι το μικρό ζιγκλέρ όπου που εβαλες μεγαλύτερο, τωρα καλοκαίρι μαλλον πρέπει να χρησιμοποιήσεις ενα νούμερο μικρότερο για το καρμπυρατέρ που εχει αυτη η μοτο.

Προσωπικά δεν δουλεύω πια το BR8EG, το έχω γυρίσει στο B8ES, ελαφρώς καλύτερη καύση, "καθαρίζει" το μπουζί πιο εύκολα με την θερμοκρασία (αν και δεν μου εχει βραχυκυκλώσει ποτέ μπουζί) σαν αποτέλεσμα έχω την αίσθηση οτι χαμηλά δουλεύει και καθαρίζει λίγο καλύτερα. Δοκίμασε το δεν εχεις να χάσεις κατι ειναι και πολυ φθηνο.
viewtopic.php?f=81&t=17180&p=212343&hilit=br8eg#p212343

170/52/N4AF(2η θέση), 1 κ κάτι στροφή αέρας.
Καπνίζει λίγο παραπάνω!
Να μειώσω λίγο το λάδι; (συνθετικό βάζω 2% - να βάλω 1,5%)
Να βάλω πιο θερμο μπουζί..; (ngk b6es)
Απο κατανάλωση ειναι οκ - το τρώει το φαϊ του και μου δίνει την αίσθηση οτι ειναι λίγο πιο πλούσιο απο την κάπνα, αλλα κατα τα άλλα αν το φτωχίνω κ άλλο, δεν κρατάει ρελαντί, αργεί να ρίξει στροφές, κλπ.
Απο τον πίνακα με τα χρώματα των μπουζί ειναι το πρώτο πρώτο, δηλαδή ολο κατάμαυρο (και η πορσελάνη), με λίγο καφέτισμα πάνω στην ακίδα...
Εκει που κάνει τον σπινθήρα ο δακτύλιος του ηλεκτροδίου ειναι ασπρος.
Να πώ επίσης οτι ολο το πρόβλημα κάπνα εντοπίζεται σε χαλαρή εντουροβόλτα (χαμηλές στροφές και οταν μένει στο ρελαντί). Όταν ανεβαίνουν οι ρυθμοί του περνάνε ολα και καπνίζει ελάχιστα στους κοφτες, οπως και το θέλω για ασφάλεια..
Επίσης, αυτη ηταν η εικόνα με καινούριο μπουζί μετα απο μιση ωρα σκίσιμο, αλλα δυστυχώς δεν το είδα κατευθείαν (δεν ειχα μπουζόκλειδο μαζι) και ειχε ρολάρει κανα δυο χιλιόμετρα και κανα δυο λεπτά ρελαντί....


Εδώ οι προτάσεις κατασκευαστή μπουζί.

viewtopic.php?f=60&t=18337

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 28, 2017 14:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
iatrodikastis έγραψε:
geormpal έγραψε:
170/52/N4AF(2η θέση), 1 κ κάτι στροφή αέρας.
Καπνίζει λίγο παραπάνω!
Να μειώσω λίγο το λάδι; (συνθετικό βάζω 2% - να βάλω 1,5%)
Να βάλω πιο θερμο μπουζί..; (ngk b6es)
Απο κατανάλωση ειναι οκ - το τρώει το φαϊ του και μου δίνει την αίσθηση οτι ειναι λίγο πιο πλούσιο απο την κάπνα, αλλα κατα τα άλλα αν το φτωχίνω κ άλλο, δεν κρατάει ρελαντί, αργεί να ρίξει στροφές, κλπ.
Απο τον πίνακα με τα χρώματα των μπουζί ειναι το πρώτο πρώτο, δηλαδή ολο κατάμαυρο (και η πορσελάνη), με λίγο καφέτισμα πάνω στην ακίδα...
Εκει που κάνει τον σπινθήρα ο δακτύλιος του ηλεκτροδίου ειναι ασπρος.
Να πώ επίσης οτι ολο το πρόβλημα κάπνα εντοπίζεται σε χαλαρή εντουροβόλτα (χαμηλές στροφές και οταν μένει στο ρελαντί). Όταν ανεβαίνουν οι ρυθμοί του περνάνε ολα και καπνίζει ελάχιστα στους κοφτες, οπως και το θέλω για ασφάλεια..
Επίσης, αυτη ηταν η εικόνα με καινούριο μπουζί μετα απο μιση ωρα σκίσιμο, αλλα δυστυχώς δεν το είδα κατευθείαν (δεν ειχα μπουζόκλειδο μαζι) και ειχε ρολάρει κανα δυο χιλιόμετρα και κανα δυο λεπτά ρελαντί....


Εδώ οι προτάσεις κατασκευαστή μπουζί.

viewtopic.php?f=60&t=18337


:handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 72 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr