ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Πέμ Νοέμ 23, 2017 07:25

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 72 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 16, 2016 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Γεια σας παιδιά! Αν και καιρό παρακολουθώ το forum, τώρα πήρα χωματερο μηχανάκι και κάνουμε χωματόβολτες στην περιοχή..! Αγόρασα λοιπόν ενα YZ250 1998 μοντέλο, αρκετά προσεγμένο, με βάρος στο βολάν και εντουράδικες αναρτήσεις.
Ηθελα τα φώτα σας (απο τους γνώστες) για 2-3 πραγματάκια..
1) Καθάρισα καρμπυλατέρ και φοράει 170 - 52 ζιγκλέρ. Το 52 δεν είναι λίγο μεγάλο για εως 1000μ υψόμετρο..; Παρόλα αυτά, όταν το βάζω μπρος και κλείνω το τσοκ φαίνεται οτι του λείπει καύσιμο - σα να μπάζει αέρα - μέχρι να ζεσταθεί.. Την καλύτερη συμπεριφορά την εχει στην "1 παρα κατι" βιδα αέρα.
(φοράει fmf fatty φούσκα και pro circuit τελικό)
2) Θέλω το κάτω κουζινέτο πίσω ανάρτησης (shock bearing) - απο που μπορώ να το πάρω - πως το ζητούν, τιμες..
3) Όταν πατάω συμπλέκτη δεν αποσυμπλέκει πλήρως και οταν σταματήσω σβήνει. Αν ενώ πατήσω συμπλέκτη του σκάσω ενα ξερόγκαζο αποσυμπλέκει εντελώς. Λείανα τα σημεία που εφάπτονται οι δίσκοι με την καμπάνα (αυτό δλδ.: https://www.youtube.com/watch?v=w0AmOBzYeHk ) και το πρόβλημα μειώθηκε αρκετά αλλα δεν μπορώ να πώ οτι εξαλειφθηκε εντελώς.. Τι άλλο μπορεί να παίζει..;; (είχε αρκετό δοντι-λιγότερο όμως απ'οτι δειχνει το βιντεο)
4) Λάδι του βάζω απλό belray 22-24ml / λίτρο για enduro - καλά δεν είναι;

Αρχικά αυτά με προβληματίζουν - κατα τα άλλα ειμαι πολύ ευχαριστημένος απο το μηχανάκι..
Περιμένω γνώμες και ευχαριστώ προκαταβολικά..! :obscene-drinkingcheers:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 17, 2016 22:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
geormpal έγραψε:
Γεια σας παιδιά! Αν και καιρό παρακολουθώ το forum, τώρα πήρα χωματερο μηχανάκι και κάνουμε χωματόβολτες στην περιοχή..! Αγόρασα λοιπόν ενα YZ250 1998 μοντέλο, αρκετά προσεγμένο, με βάρος στο βολάν και εντουράδικες αναρτήσεις.
Ηθελα τα φώτα σας (απο τους γνώστες) για 2-3 πραγματάκια..
1) Καθάρισα καρμπυλατέρ και φοράει 170 - 52 ζιγκλέρ. Το 52 δεν είναι λίγο μεγάλο για εως 1000μ υψόμετρο..; Παρόλα αυτά, όταν το βάζω μπρος και κλείνω το τσοκ φαίνεται οτι του λείπει καύσιμο - σα να μπάζει αέρα - μέχρι να ζεσταθεί.. Την καλύτερη συμπεριφορά την εχει στην "1 παρα κατι" βιδα αέρα.
(φοράει fmf fatty φούσκα και pro circuit τελικό)
2) Θέλω το κάτω κουζινέτο πίσω ανάρτησης (shock bearing) - απο που μπορώ να το πάρω - πως το ζητούν, τιμες..
3) Όταν πατάω συμπλέκτη δεν αποσυμπλέκει πλήρως και οταν σταματήσω σβήνει. Αν ενώ πατήσω συμπλέκτη του σκάσω ενα ξερόγκαζο αποσυμπλέκει εντελώς. Λείανα τα σημεία που εφάπτονται οι δίσκοι με την καμπάνα (αυτό δλδ.: https://www.youtube.com/watch?v=w0AmOBzYeHk ) και το πρόβλημα μειώθηκε αρκετά αλλα δεν μπορώ να πώ οτι εξαλειφθηκε εντελώς.. Τι άλλο μπορεί να παίζει..;; (είχε αρκετό δοντι-λιγότερο όμως απ'οτι δειχνει το βιντεο)
4) Λάδι του βάζω απλό belray 22-24ml / λίτρο για enduro - καλά δεν είναι;

Αρχικά αυτά με προβληματίζουν - κατα τα άλλα ειμαι πολύ ευχαριστημένος απο το μηχανάκι..
Περιμένω γνώμες και ευχαριστώ προκαταβολικά..! :obscene-drinkingcheers:

Κανένας?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 18, 2016 03:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
1) αυτό φοράει 48/172 από το εργοστάσιο PWM type και έχει παρόμοιο σύστημα με το PJ καρμπυρατερ, όπως τα περιγράφεις πολύ πιθανον να χρειάζεται να δοκιμάσεις 55 και 1-1/2 στροφή αέρα, "κανονικά" έπρεπε στα 1000 να δουλέψει με το μαμά, τσέκαρε για διαρρροές αέρα ενδιάμεσα σε ριντιερα με λάστιχο καρμπυρατερ και βάση κυλίνδρου.
Τι εννοείς σαν να μπάζει αέρα? σου κάνει κοψίματα στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού ή αργούν να πέσουν οι στροφές με κοψίματα? εάν ανοίξεις την βίδα αέρα στις 2 στροφές τι κάνει/πως συμπεριφέρεται? ρωτώ για να έχουμε καλύτερη εικόνα.

2) ρουλεμάν αμορτισέρ κάτω, κωδ. yamaha 4JX-22226-00-00 το ζητάς απο αντιπρόσωπο yamaha, και επειδή είναι σχεδόν σίγουρο οτι θα έχουν καταστραφέι οι δύο τσίμουχες & orings του συγκεκριμένου ρουλεμαν καλό είναι να τα αλλάξεις (3JE-22475-00-00 & 4EW-22474-00-00). Υπάρχει κιτ της Pivotworks PWSHK-Y07-421 στα 55ε πάνω/κατω ρουλεμαν αμορτισέρ με όλα τα παρελκόμενα (αποστάτες/ρουλεμαν/τσιμουχες/ορινγ) εάν θες με πμ να σου πω.

3) καλά έκανες και τριμάρισες τα δόντια από το καλάθι αλλά πολύ πιθανόν τώρα πιά να υπάρχει μεγάλο κενό μεταξύ "αυτιά δίσκων" και καλάθι συμπλέκτη (ίσως να το λίμαρες λίγο παραπάνω) όποτε το φαινόμενο δεν εξαλείφεται τελείως. Εαν βαλεις καινουριους δισκους και οι καινούριοι δίσκοι μειώσουν το κενό ακόμα λίγο το φαινόμενο θα διορθωθεί. Επίσης βασικο, τι λάδι χρησιμοποιείς στον συμπλέκτη/σασμαν?

4) καλά είσαι σε γενικές γραμμές, πιό belray χρησιμοποιείς? εάν είναι full συνθετικό δούλεψε το στα 20ml/lt

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 18, 2016 09:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις..!

1) Ναι, φοράει Keihin PWM 38. Όταν το βάζω μπρος, ανοίγω τσοκ, παίρνει με την 3η-4η μανιβέλα και κλείνωντας το τσοκ (στα 10 δευτερόλεπτα) θέλει λίγο γκάζι για να κρατήσει στροφές, δεν καπνίζει και κάνει σαν να δουλεύει στεγνό. Δηλαδή δίνοντας ήπια ξερόγκαζα για να μην σβήσει κάνει οτι μπουκώνει και μετα παίρνει πολλές στροφές. Επιστρέφει ομως γρήγορα στο ρελαντί. Αφου ζεσταθεί δουλεύει καλά - αρκετα λειτουργικό χωρις πρόβλημα. Δεν κάνει κοψίματα πουθενά.
*Οταν το πήρα, καθάρισα καρμπυλατερ και η βελόνα ήταν στη δευτερη εγκοπή (απο πάνω). Την άφησα στην 3η που λέει το manual και βελτιώθηκε κατα πολύ το cold start. Επίσης έγινε πιο απότομο στο άνοιγμα του γκαζιού και απέκτησε δύναμη στα χαμηλά - στο ξεκίνημα.
-> Αν ανοίξεις την βίδα στις 2 στροφές, ψιλοκαθυστερεί να ρίξει στροφές και δεν ειναι τοσο λειτουργικό - σβήνει στο ρελαντί, ακούγεται φτωχό, δεν καπνίζει.

2) :handgestures-thumbup: (αν χρειαστεί θα σου στείλω π.μ.)

3) Πρώτη φορά τωρα δηλαδή που το έκανα service του έβαλα motul gearoil 10-30W. Αυτό που λές με το κενό μεταξύ "αυτιά δίσκων" και καλάθι συμπλέκτη δεν το ήξερα. Η αλήθεια είναι οτι το καθάρισα καλά εκει (τα δόντια) αλλα χωρίς υπερβολές. Κοίταξα να γίνει λείο. Εχει κενό της τάξης 1μμ +-. Αλλα και πρίν είχε - πιθανά απο προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Να βάλω πιο λεπτό λάδι; (ειδικά τώρα για Χειμώνα)

4) Το λάδι που του βάζω δεν είναι συνθετικό. Το επόμενο θα είναι! Είναι Bel-Ray 2T Mineral - απλό λαδάκι μίξης και του βάζω 24ml/L.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 18, 2016 18:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
1) τώρα το χειμώνα είναι έντονο το φαινόμενο μέχρι να ζεσταθεί λόγο θερμοκρασιών, εάν θές βάλε 55 και παίξε με περίπου 1-1/2 αέρα αναλόγως όσο χρειάζεται ή άστο όπως είναι εφόσον όταν ζεσταθεί σου δουλεύει καλά.
Κάτι άλλο όταν π.χ. με 3-4η στο κιβώτιο με μεσαίες-ψηλές στροφές αφήνεις το γκάζι οι στροφές πέφτουν κανονικά η σου κάνει κοψίματα?

3) πιό motul συγκεκριμένα γιατι gear oil motul δεν υπάρχει, μόνο Transoil μήπως εννοείς αυτό?
https://www.motul.com/gr/en/products/oi ... ange%5D=21

εάν ναι τότε καλά είσαι, καλύτερα χρησιμοποίησε το αντίστοιχο 10-40 το καλοκαίρι, είναι και συνθετικό.
https://www.motul.com/gr/en/products/oi ... ange%5D=21

ή ακόμα καλύτερα από τον χορηγό του φόρουμ GRO Gear Trans 10W-30 :handgestures-thumbup:
viewtopic.php?f=108&t=17407&p=192990#p192990

στο καλάθι 1mm είναι οριακό όποτε μπορεί να έχει συμπτώματα, τώρα πότε στο κάνει, όταν είναι κρύο ή όταν ζεσταθεί ο κινητήρας σταματάει? Επίσης δίσκους πότε είχες αλλάξει τελευταία φορά και τι δίσκους φοράει (εάν γνωρίζεις), γνήσιους? Έχεις δεί μήπως έχει τζόγο το καλάθι (μεταξύ άξονα/καλαθιού στο ρουλεμάν)?

4) για εντούρο χρήση καλά είσαι με αυτό το λάδι, άντε 25ml/lt για να την στρογγυλοποίηση :-D

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 18, 2016 23:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Φίλε εισαι πολύ καλός - σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον..
1) Όταν αφήνω το γκάζι ρολαριστός με πολλες στροφές δεν κάνει τίποτα και μόλις πλησιαζει στο ρελαντί αρχίζει να ψευτοσκάει (ντίν-ντίν-ντίν). (φυσιολογικά θεωρώ)

** Σήμερα που πήγα βουνο με πάγο, απο τα 700μ στα 400Μ συνεχόμενα κατηφόρα, με το που σταμάτησα έσβησε και δεν έπαιρνε με τπτ μπρός.. (τα ψυγεία είχαν χλιαρώσει..) Με το που άνοιξα τσόκ, πήρε με την πρώτη! (αν βοηθάει σε κάτι αυτό..)

-> Να σου βάλω ενα βιντεάκι μήπως και το ακούσεις, αν και δεν είναι καθόλου καλός ο ήχος απο την κινέζικη gopro που έχω...

3) Motul Transoil - εχεις δίκο - απο κεκτημένη ταχύτητα το έγραψα.
Όταν μου έσβησε και γενικότερα σε όλο το κατέβασμα (που το μοτερ "ξύλιασε") οι ταχύτητες έμπαιναν δύσκολα - το πρόβλημα με το συμπλέκτη εντείνεται! Στο ανέβασμα με "καυτό" μοτερ (με πρώτη πολύ αργά λόγω πάγου), οι ταχύτητες βούτηρο. Γενικότερα ο συμπλέκτης αποσυμπλέκει καλύτερα με ζεστό μοτερ!!
Τους δίσκους (αν και δεν ξέρω τι ράτσα είναι) τους μέτρησα με παχύμετρο και είναι προβλεπέ.. (μομίζω 2,9mm?-δεν θυμάμαι καλά).
Τζόγο στο καλάθι δεν παρατήρησα - αν μιλάς για τον πρωτεύον του σασμάν..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 19, 2016 11:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
να΄σε καλά.

1) με αυτά τα ψευτοσκασίματα που λές και όπως το περιγράφεις δείχνει ότι χρειάζεται λίγο παραπάνο καύσιμο χαμηλά, δοκίμασε 55αρι με 1-1/2 αέρα και ρυθμίζεις αναλόγως, θα βοηθήσει και στο οτι δεν σου έπερνε μπροστά. Γενικά εάν δεν σου πέρνει μετά απο σβήσιμο πρίν δοκιμάσεις το τσόκ δοκίμαζε να το βάζεις μπροστά με τέρμα ανοιχτό το γκάζι (με το που πάρει το αφήνεις εννοείτε...), ειδικά μετά απο τούμπα δηλαδή υπερχείληση είναι must.

3) η λειτουργία όπως την περιγράφεις, λόγο χαμηλών θερμοκρασιών είναι κάπως φυσιολογικό εαν συνυπολογίσεις και την κατάσταση του συμπλέκτη σου, σε αυτό όμως παίζει ρόλο και η ποιότητα/υλικό τριβής των δίσκων (για αυτό ρώτησα τι μάρκα είναι) εκτός του πάχους και του λαδιού φυσικά. Το ζεστό λάδι είναι λεπτόρευστο όποτε δημιουργεί λιγότερη αντίσταση στα λειτουργικά μέρη του συμπλέκτη άρα λειτουργεί όπως το περιγράφεις.

Ναι τον τζόγο που μπορεί να έχει το καλάθι μεταξύ του και του προτεύον άξονα όπου δουλεύει, έχει και εναν οδηγό με ρουλεμάν μπορεί να ύπαρχει φθορά εκεί οπότε και μεγαλώνει ο τζόγος όποτε δημιουργεί παρόμοιο πρόβλημα, καλό είναι να το ελέγξεις. Γενικά δύο είναι τα σημεία ένα αυτό και το άλλο το κενό μεταξύ αυτιά δίσκων και καλαθιού που σου ανέφερα προηγουμένως. Δύο τελευταία πράγματα που μου έρχονται στο μυαλό που πρέπει επίσης να ελέγξεις είναι και το εσωτερικό καλάθι των μεταλλικών δίσκων, μήπως έχει και εκείνο "δόντια" και τέλος εάν έχει "δόντι" το pressur plate ή το εσωτερικό καλάθι εκεί που δουλεύουν οι τελευταίοι από κάθε μεριά δίσκοι.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 19, 2016 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17147
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Byron,
δεν χορταίνω να σε διαβάζω.
:clap:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 19, 2016 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
1) Μου εχεις δώσει ήδη την απάντηση όπως την περίμενα, για ενα νούμερο μεγαλύτερο προζιγκλέρ (55), αν και "φοβόμουν" να το γράψω γιατι παντου διαβάζω για 42,45,48 και μου φαινόταν υπερβολή το 55, αλλα τελικά μαλλον αυτό είναι..!
Θα το πάω λίγο σταδιακά (και πες μου την γνώμη σου), δηλαδη:
Α. Θέλω να δώ πρώτα λίγο την αβανσ μηπως το έχουν πειράξει - δουλεύει πολύ "αγρια" στο ρελαντί.
Β. Παράλληλα θα κοιτάξω για διαρροές εκεί που μου είπες (κάτω κύλινδρο - εισαγωγή) με σπρέι καρμπ ή αέρα με αναμένο μοτερ - αν κάνω λάθος διορθωσέ με.. και,
Γ. Στην συνέχεια θα πάω σε 55 προζιγκλέρ αν και λαμβάνω υπ'οψη μου οτι είναι ακραίες οι συνθήκες με -3 βαθμούς που βγαίνω βόλτα τώρα και θέλω να το δουλεύω και το καλοκαίρι.

-> Επίσης τα μηχανάκια μας δεν ζορίζονται ιδιαιτέρα γιατι κάνουμε κάτι σαν trial - δύσβατο enduro οπότε σπάνια εως ποτε θα δουλέψουν τερμα γκάζι για πάνω απο 2 δευτερόλεπτα.. :shock:
(με βολεύει να είναι το κατώτερο επιτρεπτο jetting)

** Θέλω να δώ και τι βάρος στο βολάν εχουν βάλει, καθώς εχουν βάλει στο καπάκι εναν αποστάτη 0,5cm που κανόνικά δεν βάζουν καθόλου (απ'οσο βλέπω κιτ σε ebay,κλπ)

3) Για αρχή θα το αφήσω έτσι (που είναι και καταχείμωνο,δεν υπάρχει χρόνος και χρήμα,κλπ) και όταν ερθει η ώρα για ενα γενικότερο ξεψαχνισμα-service στο μοτερ (εμβολο,δισκάκια,ρουλεμαν-τσιμούχες στροφάλου) θα μου πείτε συγκεκριμένα τι πρέπει να κάνω με την καμπάνα..!
Μέσες-άκρες ήδη εχει υποθεί το πρόβλημα και επαληθεύεται ό,τι είπες με ζεστό - κρύο μοτέρ :clap:
Όταν έρθει η ώρα θα βάλω και φωτογραφίες της καμπάνας (με τα κενα), μπας και φαίνεται κάτι και απο 'κει..!

Σε ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις! :handgestures-thumbup:

:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 19, 2016 23:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Αν μπορεί να βοηθήσει και αυτό το βίντεο, παρότι ειναι χάλια ο ήχος.. Στην αρχή και το τέλος κάτι ακούγεται για το πως κάνει στο ρελαντί....
https://www.youtube.com/watch?v=PU9iTOB ... e=youtu.be


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 20, 2016 10:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2368
δεν ακούγεται καθαρά από το βίντεο, λίγο στο τέλος ακούγεται αλλα φυσιολογικό ρελαντί για ΥΖ250... ίσως ελάχιστα πρός ψηλά αλλά οκ.

1) οι περισσότεροι δεν έχουν αυτό το καρμπυρατερ, για αυτό και θα ακούσεις μικρότερα μεγέθη ζιγκλέρ ;)

Α. μοτοκρός κινητήρας είναι, μην περιμένεις να έχει "ήπιο" ρελαντί ούτε να δουλεύει ομαλά στα χαμηλά, επειδή είναι σχεδιασμένος για "τέρμα" γκάζι. Εάν θέλεις λίγο καλύτερη λειτουργία στα χαμηλά (ρελαντί-χαμηλές στροφές) στο συγκεκριμένο θα πρέπει να αλλάξεις καρμπυρατέρ σε PWK, το βάρος στο βολάν βοηθάει εώς ένα σημείο πάντος.

Β. & Γ. αν και δεν "ακούγεται" να υπάρχει πρόβλημα κοίταξε το για να είσαι σίγουρος (με σπρει καρμπ), συνήθως οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες είναι που αλλάζουν την λειτουργία του όποτε μην σε ανησυχεί. παρόλα αυτά δεν γίνεται να έχεις ίδιο ζιγκλέρ από -3 που λές μέχρι +35 το καλοκαίρι οπότε δοκίμασε ενα 55 τώρα στα κρύα να δείς διαφορές και βάλε 52 το καλοκαίρι. Το καταλαβαίνω ότι πας χαλαρά με το γκάζι στις διαδρομές όποτε δεν θέλεις να είσαι προς το πλούσιο αλλά βάζοντας σωστό ζιγκλέρ θα δουλεύει καλύτερα χαμηλά όποτε θα ανοίγεις λιγότερο και το γκάζι ;) Αν και η συγκεκριμένη μοτό δεν ενδείκνυται για να την πηγαίνεις χαλαρά... 8-)
Επίσης θα πρέπει στους "-3" να ανεβάσεις και την βελόνα ένα κλίκ πάνω, δηλαδή να βάλεις την ασφάλεια μία θέση κάτω μεταξύ χειμώνα-καλοκαίρι.

και κάτι τελευταίο, ο πετροβάμβακάς στο καζανάκι εξάτμισης (τελικό) είναι σε καλή κατάσταση? αν και δεν μπορώ να ακούσω από το βίντεο να έχει πρόβλημα, απλά εάν χρήζει αλλαγής επηρεάζει την λειτουργία του κινητήρα, επίσης τι μπουζί φοράει?

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 20, 2016 16:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
1) Ναι όντως, αυτο δεν το ειχα σκεφτεί οτι τα καινούρια εχουν PWK, οπότε και άλλη κατανομή απο τα ζιγκλέρ.. :handgestures-thumbup:

Α. Αβανσ δεν παίζει να είναι; Θα τραβήξω ενα βινεάκι με την DSLR του αδερφού μου και θα εχεις πολύ καλύτερη εικόνα (χρειάζεται..)!
Γ. Απορώ πως το είχε αφήσει ο προηγούμενος μια εγκοπή πάνω την βελόνα. (πιο φτωχό..)

-Το τελικό δεν το εχω λύσει ακόμα, γιατι δεν κάνει πολύ θόρυβο και φαντάστηκα οτι θα είναι σε καλή κατάσταση ο πετροβάμβακας.. Η αλήθεια είναι οτι δεν το έβαλα και προτεραιότητα, λόγο ελλειψης χρόνου.
-Μπουζί το άλλαξα και έβαλα οτι λέει το manual - δεν θυμάμαι τώρα - νομίζω NGK BR8EG.

-> Σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος είμαι, δεν έχω παραπονο και 2-3 πραγματάκια που ήθελε τα δρομολόγησα.. Είμαι λίγο παραπάνω ψύρρας και δεν το έχω μετανιώσει μεχρι στιγμής.. Βλέπεις τα WR200 πως τα έχουμε!
Αυτό που εχω κατα ευχαριστηθεί στο YZ είναι τις αναρτήσεις που του είχε βάλει ο προηγούμενος! Μεγάλο πράγμα παιδια (για το enduro).. Παρότι motocross μηχανάκι εχουν δημιουργηθεί οι προυποθέσεις και για enduro!
Το μονο που δεν μπορώ να χωνέψω ειναι το κωλοσασμάν των MX, που στο πρώτο λύσιμο θα πάρει δρόμο και θα μπει απο WR250Z ή φτιαχτό δικό μου.. 1η 65χλμ κόφτη, 5η 130χλμ κόφτη! Γραναζώνεις για να κοντύνεις την πρώτη, να ξεκινάει μεσα στη ρεματιά και μετά πρέπει να πηγαίνεις 1η,3η,5η - φαίνονται όλες ίδιες και η 5η παει 100χλμ μετα βίας! Πίκρα! Ενω στην πίστα ετσι πρέπει, σε αυτό που κάνουμε εμεις χρειάζεται άλλη κλιμάκωση - συνάρτηση ταχυτήτων. Θες 1η κοντή, 2,3,4 καπακωτές (95% αυτές δουλεύεις) και 5η over drive για ξεκούραση της μηχανής αλλα και του αναβάτη.. Αυτά πιστεύω εγω βεβαια - ο καθένας εχει την δική του άποψη..
Αυτή πάντος θεωρώ οτι ειναι και η μεγαλύτερη διαφορά στις κατηγορίες motocross - enduro οσον αφορά τον κινητήρα πάντα..
Τελοσπαντον θα δούμε πως θα πάει - για αρχή θα βάλω ενα ΚΑΛΟ βιντεάκι να ακούσετε το μηχανάκι και θα το κάνω και παρουσίαση...! :greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 29, 2017 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Ρε παιδιά, να ρωτήσω..

Πόσα χιλιόμετρα μπορεί να βγάζει ενα ρεζερβουάρ σε YZ 250 1998 (8L) σε βατό μονοπάτι μεσα στο βουνό;

Αντίστοιχα αν γνωρίζει κάποιος και για CRF 450R (7.2L) ;

Μιλάμε πάντα για καλορυθμισμένα μηχανάκια σε καλή κατάσταση..!

Μέτρια οδήγηση σε επιβλητικό τερρεν (απο αμμο μεχρι λάσπη) αλλα κανονική πορεία - χωρίς στύψιμο...! :scared-eek:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 02, 2017 15:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
geormpal έγραψε:
Ρε παιδιά, να ρωτήσω..

Πόσα χιλιόμετρα μπορεί να βγάζει ενα ρεζερβουάρ σε YZ 250 1998 (8L) σε βατό μονοπάτι μεσα στο βουνό;

Αντίστοιχα αν γνωρίζει κάποιος και για CRF 450R (7.2L) ;

Μιλάμε πάντα για καλορυθμισμένα μηχανάκια σε καλή κατάσταση..!

Μέτρια οδήγηση σε επιβλητικό τερρεν (απο αμμο μεχρι λάσπη) αλλα κανονική πορεία - χωρίς στύψιμο...! :scared-eek:


Οσον αφορά το "καλορυθμισμενα" που εγραψα πιο πάνω, θέλω βοήθεια..!!
Κάναμε χθές μια διαδρομή 10km μετρημένη απο google maps. Χωματόδρομος σε ενα ποταμο και ανέβασμα στο βουνο (μιση-μιση) με επιστροφή.
Ανοίγματα και παιχνίδι στη διαδρομη, και εκαψα 1,6lt.
Δηλαδή με αυτούς τους ρυθμούς με ενα ρεζερβουαρ (8L) βγαζω 50km..

Είναι φυσιολογικό;;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 Γιώργος απο Εύβοια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 02, 2017 23:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Τελικά όλα οκ! Είχα κανει λάθος στη μέτρηση του ρεζερβουάρ, το έκανα πιο φτωχό με το airscrew και δεν μπουκώνει πια.. Όλα ok! :handgestures-thumbup: :auto-swerve:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 72 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr