Ημερομηνία Παρ Ιαν 30, 2015 2:21 am

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 22 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: να κρατήσω το δίχρονο ή να πάρω τετράχρονο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 10, 2014 10:17 pm 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 05, 2008 8:19 pm
Δημοσ.: 2317
Τοποθεσια: Αχαρναί
Moto: Pateritsa...
heatseeker έγραψε:
kdc έγραψε:
ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΒΟΛΤΕΣ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!
ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 2 Η ΓΙΑ 4Τ?

Tα διχρονα βγαινουν σε αλλες βολτες και άλλα μέρη απο τα τετραχρονα? Μαλλον οι μικτες παρέες ( το 99% δηλ.) κάτι κανουν λάθος


Αυτό το κατάλαβες αφού πήρες δίχρονο? :think: :lol:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: να κρατήσω το δίχρονο ή να πάρω τετράχρονο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 11, 2014 2:35 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Σάβ Μαρ 06, 2010 9:04 pm
Δημοσ.: 191
Τοποθεσια: Μπουκα Αμφιλοχιας
Moto: HONDA MTX 50cc '93
Γιαννη το μηχανακι που εχεις ειναι το ιδανικοτερο για εντουρο . ειτε εισαι αρχαριος ειτε εισαι πρωταθλητης το μηχανακι αυτο δε θα σε αφησει ποτε! το μονο που λειπει ειναι δυνατοτερες προπονησεις για σενα.
επειδη υπηρχαν 2 τετοια στη παρεα μας,σου λεω οτι μπορεις να το μεταμορφωσεις απο κατσικακι που σκαρφαλωνει παντου μεχρι και λυκο που αφηνει πισω τα 450 ! στα ειπαν κ τα παιδια παραπανω,ελατηριο στο pv,εξατμιση,γραναζια.. ωστε να το φερεις στην ιδανικη για σενα λειτουργια !
βασικα δε μπορω να καταλαβω γιατι ενα τετραχρονο 250 θα σε ωφελησει περισσοτερο απ αυτο που εχεις ηδη . σε οποιοδηποτε κομματι ! πιο βαρια αισθηση, λιγοτερη ροπη ..
καλα για μοτοκρος δε το συζηταω.. γελανε και οι πετρες για καποιον του επιπεδου μας ! εκτος κ αν πας για πρωταθλημα !
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: να κρατήσω το δίχρονο ή να πάρω τετράχρονο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 11, 2014 4:05 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Σάβ Δεκ 27, 2008 11:44 am
Δημοσ.: 191
Τοποθεσια: Κηφισιά
Moto: Honda Z50R' 85, CR250R HM
Eγώ είχα τετράχρονο και το πούλησα, τώρα παιδεύομαι να μάθω ένα δανεικό δίχρονο, αλλά το καλύτερο είναι ένα τρίχρονο που έχω (την κόρη μου)!

_________________
THE ULTIMATE MX BIKΕ: HONDA Ζ50R 1985


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: να κρατήσω το δίχρονο ή να πάρω τετράχρονο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 11, 2014 5:27 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Απρ 22, 2013 3:57 pm
Δημοσ.: 100
Moto: ΚΤΜ EXC 250F
Εγω παντως που εχω 250 τετραχρονο σε πληροφορω πως δεν ειναι καθολου ευκολο!Καθολου ροπη στα χαμηλα με αποτελεσμα να προσπαθεις να εχεις παντα το μοτερ ψηλα για να βγαλει δυναμη...Ετσι κ ξεχαστεις και εχεις χαμηλα τις στροφες η μια ταχυτητα πανω τελος!Οι φιλοι μου με πιο μεγαλα τετραχρονα βγαζουν τα μονοπατια πιο ευκολα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: να κρατήσω το δίχρονο ή να πάρω τετράχρονο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 11, 2014 10:11 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Φεβ 15, 2012 5:26 pm
Δημοσ.: 28
Τοποθεσια: Thessaloniki
Moto: dt125x
Εαν ήμουν στη θέση σου ο μόνος λόγος να αλλάξω το δίχρονο σου θα ήταν για ένα άλλο δίχρονο με μίζα ομως

_________________
you rise you fall you're down then you rise again


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: να κρατήσω το δίχρονο ή να πάρω τετράχρονο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 12, 2014 9:14 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 7:05 pm
Δημοσ.: 102
Τοποθεσια: Βριλήσσια
Moto: ΚΤΜ 250 EXCF
doc έγραψε:
Allst@rf έγραψε:
Θες να τρεξεις αγωνα εντουρο;

Αν οχι ,πουλα το διχρονο εντουρο και παρε τετραχρονο mx και φτιαξτο εντουρο...



Διαφωνώ τελείως!
Για ερασιτέχνη αναβάτη, ένα τετράχρονο ΜΧ δεν είναι καλή επιλογή...
για 7 λόγους:
- Κιβώτιο
- Πινακίδα
- φώτα
- απότομη απόδοση κινητήρα
- σταντ - μίζα - εξοπλισμός
- αναρτήσεις πιο σκληρές και αργές
- Γενική φιλικότητα μοτοσυκλέτας

Για να κάτσει να τα φτιάξει αυτά ερασιτέχνης, πιάστο αυγό και κούρευτο!


Να προσθέσω βεντιλατερ, δοχείο overflow, μικρότερο ρεζερβουάρ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: να κρατήσω το δίχρονο ή να πάρω τετράχρονο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 25, 2014 2:55 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Σάβ Δεκ 03, 2011 12:27 am
Δημοσ.: 2
Moto: KTM EXC 250cc 2T
Προς το παρόν πήρα την απόφαση να το κρατήσω. Δυο μικρές αλλα σημαντικές αλλαγές βοήθησαν να πάρω αυτή την απόφαση:

1. Σφυξιμο της μπροστινής και της πίσω ανάρτησης απο 1 κλικ, το οποίο ελάττωσε τη βύθιση της ανάρτησης που προκαλούσε κούραση στα χέρια.

2. Η αλλαγή των O-ring της εξάτμισης και στεγανοποίησή της. Είχα παρατηρήσει πως ήθελαν αλλαγή αλλά δεν περίμενα τόσο μεγάλη αλλαγή στην λειτουργία της μηχανής: γέμισε δύναμη στα χαμηλά και απαιτεί λιγότερο γκάζι κάθε φορά που χρειάζεται να περάσω από κάποιο εμπόδιο (εδώ τα τα εύσημα θα πρέπει να πανε στον Δημήτρη Χελιωτη που βοήθησε με το κατατοπιστικο βίντεο αλλαγής των O-rings: http://youtu.be/BE8tErcVDdU)


Προφανώς και λόγω της οικονομικής κρίσης, θα σφιξω περισσότερο τα δόντια και θα αφήσω την αγορά καινούριας μηχανής στη σφαίρα της φαντασίας.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσου κατέθεσαν τη γνώμη τους και με βοήθησαν να πάρω αυτή την απόφαση.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 22 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr