ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Σάβ Νοέμ 18, 2017 08:21

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 625 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 13, 2016 19:54 
Σε σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9395
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ 450 14
astropareas έγραψε:
Καλησπέρα,
ήρθε και η σειρά μου γεμάτος απορίες.
Ξεκινάμε από τα βασικά.

ΚΤΜ
Έτος Κατασκευής-1999
Μοντέλο - EGS 200 sing.

Εργοστασιακά πρέπει να ήταν έτσι.
Κεντρικό Ζιγκλερ-178
Προζιγκλερ-42
Στροφές της Βίδας Αέρα-
Καρμπιρατέρ- keihin PWK 39
Βελόνα και θέση clip- NOZI #2
Αλλά η βελόνα σταματούσε στα 36mm

Εγώ το βρήκα έτσι
Κεντρικό Ζιγκλερ-170
Προζιγκλερ-42
Στροφές της Βίδας Αέρα-
Καρμπιρατέρ- keihin PWK 39
Βελόνα και θέση clip- NOZI #1
Χωρίς η βελόνα να σταματά κάπου
Βαθμό Ικανοποίησης-7
Δύσκολη εκκίνηση. Στις χαμηλές μπούκωμα. Ανάγκη για συχνό ξεκάπνισμα.

Δοκίμασα
Κεντρικό Ζιγκλερ-180
Προζιγκλερ-45
Στροφές της Βίδας Αέρα-1.1/5
Καρμπιρατέρ- keihin PWK 39
Βελόνα και θέση clip- NOZI #2
Βαθμό Ικανοποίησης-3
Εύκολη εκκίνηση ,καλές χαμηλές στροφές, άθλιες μεσαίες (με διακοπές),καλές υψηλές.

Λάδι μίξης (%) - 2%
Μετατροπές στον Κινητήρα- Επισκευασμένος κύλινδρος (chroming),v-force reeds

Και τώρα η ερωτήσεις.
Φαντάζομαι ότι το μηχανάκι ήρθε κομμένο λόγο Σιγκαπούρη. Θεωρώ ότι το αντίστοιχο είναι το exc? Με ποια βασικά ζιγκλερ και ρυθμίσεις να ξεκινήσω? Ποιο μοντέλο να συμβουλευτώ?




Βάλε
NOZH
178
45
2η θέση

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 13, 2016 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Σάβ Ιουν 23, 2012 22:46
Δημοσ.: 25
Τοποθεσια: Χαϊδάρι Αττικής
Moto: ΚΤΜ EGS 200 99',YAMAHA FZ6s 04',YAMAHA CRYPTONx 08'
Οπότε ψάχνω σίγουρα βελόνα NOZH

_________________
Αργύρη....το λάστιχο...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 13, 2016 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Μαρ 31, 2016 15:38
Δημοσ.: 73
Τοποθεσια: Αθήνα - Βριλησσια
Moto: goddam
JIMARAS έγραψε:
astropareas έγραψε:
Καλησπέρα,
ήρθε και η σειρά μου γεμάτος απορίες.
Ξεκινάμε από τα βασικά.

ΚΤΜ
Έτος Κατασκευής-1999
Μοντέλο - EGS 200 sing.

Εργοστασιακά πρέπει να ήταν έτσι.
Κεντρικό Ζιγκλερ-178
Προζιγκλερ-42
Στροφές της Βίδας Αέρα-
Καρμπιρατέρ- keihin PWK 39
Βελόνα και θέση clip- NOZI #2
Αλλά η βελόνα σταματούσε στα 36mm

Εγώ το βρήκα έτσι
Κεντρικό Ζιγκλερ-170
Προζιγκλερ-42
Στροφές της Βίδας Αέρα-
Καρμπιρατέρ- keihin PWK 39
Βελόνα και θέση clip- NOZI #1
Χωρίς η βελόνα να σταματά κάπου
Βαθμό Ικανοποίησης-7
Δύσκολη εκκίνηση. Στις χαμηλές μπούκωμα. Ανάγκη για συχνό ξεκάπνισμα.

Δοκίμασα
Κεντρικό Ζιγκλερ-180
Προζιγκλερ-45
Στροφές της Βίδας Αέρα-1.1/5
Καρμπιρατέρ- keihin PWK 39
Βελόνα και θέση clip- NOZI #2
Βαθμό Ικανοποίησης-3
Εύκολη εκκίνηση ,καλές χαμηλές στροφές, άθλιες μεσαίες (με διακοπές),καλές υψηλές.

Λάδι μίξης (%) - 2%
Μετατροπές στον Κινητήρα- Επισκευασμένος κύλινδρος (chroming),v-force reeds

Και τώρα η ερωτήσεις.
Φαντάζομαι ότι το μηχανάκι ήρθε κομμένο λόγο Σιγκαπούρη. Θεωρώ ότι το αντίστοιχο είναι το exc? Με ποια βασικά ζιγκλερ και ρυθμίσεις να ξεκινήσω? Ποιο μοντέλο να συμβουλευτώ?




Βάλε
NOZH
178
45
2η θέση



Επίσης 2% μίξη το βλέπω πολύ χωρίς να είμαι ειδικός 1:60 βάζω


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 14, 2016 01:57 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1543
Moto: KTM EXC 200 1999
2% παντα
:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

και ΝΟΖΗ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 19, 2016 08:35 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Κυρ Μάιος 31, 2015 10:13
Δημοσ.: 36
Moto: Sx 125
Για σας και απο εμενα εω το εξής θεμα
Οταν ανοιγω τερμα το γκαζι 1.2.3 ταχύτητα δουλεύει ξυράφι στην 4 κάνει κατι σαν μπουκωνει και μετα ξανα δίνει μηλαμε για συνθήκες πιστας οι αλλαγές στις ταχύτητες χωρίς να κλείσω το γκαζι.μιλαμε για sx 125 2002 με καινούργιο καρμπυλατερ pwk 38 και καινούργιο πιστονι vertex με 2 ελατήρια.γραναζια 14μπροστα 51 πισω στο ρελαντι το μηχανάκι ξυραφιαζη μετα απο λιγο ρυθμισμα του αερα. Βελονα στην μεσεα θεση οπως ηταν το καρμυλατερ καινούργιο.
Και στην εκκίνηση το ιδιο απο Δευτέρα σε Τρίτη με τερμα γκάζι.αν μπορεί κάνεις να βοηθήσει!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 19, 2016 11:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2355
δές το main jet τι νούμερο είναι και δοκίμασε την βελόνα στην δεύτερη θέση να δείς εαν καθαρίζει, εάν χειροτερεύει (δηλαδή δεν μπουκώνει/πλούσιο αλλά κάνει κοψίματα/φτωχαίνει) τότε δοκίμασε την στην 4η ή και 5η.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 19, 2016 11:29 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1543
Moto: KTM EXC 200 1999
Εχει αρκετα κρυο, μην το ΄σου κολλήσει

Πες μας τη main εχεις και τι βελόνα????


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 19, 2016 17:21 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Κυρ Μάιος 31, 2015 10:13
Δημοσ.: 36
Moto: Sx 125
Δεν ξερω τι βελονα και τι main jet εχει.
Καινουργιο το πήρα δεν εχει μεσα στανταρ ζιγκλερια και βελονα;
Οταν λες 2 θεση εννοείς την ασφάλεια να την παω μια θέση κατω;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 19, 2016 17:33 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1543
Moto: KTM EXC 200 1999
Φιλε Mike27 δεν υπαρχει καινουργιο καρμ με σωστα τα εντοστια, ανοιξε το πριν παθει καμια ζημια.....

Η 2η θεση ειναι απο πανω αρα ανεβαζεις το κλιπ μια πανω


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 19, 2016 17:41 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Κυρ Μάιος 31, 2015 10:13
Δημοσ.: 36
Moto: Sx 125
Αμα παω το κλιπ μια επανω δεν θα γίνει Ποιο φτωχό;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 19, 2016 18:14 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1543
Moto: KTM EXC 200 1999
Ναι πιο φτωχό στις χαμηλό μεσαίες απο την μεση και πάνω παιζει μονο το main jet και αν ειναι μικρο, που αυτο υποψιάζομαι θα εχεις θεμα....ειναι πολυ ευκολο να το βγάλεις, αφου θα βγάλεις το καπάκι για την βελόνα, γυρνα το καρμπ 90 μοίρες και με ενα 17αρι βγαλε την ταπα απο το κάτω μερος του μπολ και βλέπεις το main, με ενα 6αρακι καριδακι το βγαζεις και μας λες, πρεπει να εινα τουλαχιστον 180


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 19, 2016 18:28 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Κυρ Μάιος 31, 2015 10:13
Δημοσ.: 36
Moto: Sx 125
Οκ φίλε μου θα το δω και θα σας πω.
Ευχαριστώ πολύ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 19, 2016 18:43 
Σε σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9395
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ 450 14
178
2 or 3 θέση
45 εκκίνησης
20 γραμμαρια λάδι

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 20, 2016 15:59 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Κυρ Μάιος 31, 2015 10:13
Δημοσ.: 36
Moto: Sx 125
Φιλε μου dryz250 το main jet ειναι 160.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 20, 2016 16:24 
Σε σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9395
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ 450 14
mike27 έγραψε:
Φιλε μου dryz250 το main jet ειναι 160.

Τα υπόλοιπα;;;

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 625 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr