ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Σάβ Νοέμ 18, 2017 08:27

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 625 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 04, 2013 10:37 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1543
Moto: KTM EXC 200 1999
Λοιπον ξεκινάμε μιά σηζήτιση για το τζεταρισμα στα διχρονάκια μας ώστε να βοηθηθούμε στην βελτίωση της απόδωσης του κινητήρα και στην μείωση της κατανάλωσης

Ξεκινάω για τα δημοφιλοι ΚΤΜακια αλλα παίζουν όλα τα διχρονα της αγοράς

Έτος Κατασκευής-
Μοντέλο (SX, EXC)-
Κεντρικο Ζιγκλερ-
Προζιγκλερ-
Στροφλες της Βίδας Αέρα-
Καρμιρατερ(Keihin PWK AS 36,38,39)-
Βελόνα και θέση clip-
Υψόμετρο-
Θερμοκρασία-
Λάδι μίξης (%) και μάρκα-
Μετατροπές στον Κινητηρα-
Βαθμο Ικανοποίησης-
Παρατηρήσεις-


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 04, 2013 10:44 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1543
Moto: KTM EXC 200 1999
Έτος Κατασκευής-1999
Μοντέλο (SX, EXC)-ΕXC
Κεντρικο Ζιγκλερ-185
Προζιγκλερ-42
Στροφλες της Βίδας Αέρα-1 1/2
Καρμιρατερ(Keihin PWK AS 36,38,39)-38
Βελόνα και θέση clip- Honda 1370dka #2
Υψόμετρο- 300-1000m
Θερμοκρασία-10 - 20 C
Λάδι μίξης (%) και μάρκα- 2% Motul 710
Μετατροπές στον Κινητηρα- Βελτιομενος Θαλαμος Καυσης στην Κεφαλι- αλλαγη slide απο #6.5 σε #7
Βαθμο Ικανοποίησης- Ενα μικρο 300αρι με πολυ ευστροφία
Παρατηρήσεις- Γραμμικο και με πολυ ροπη απο χαμηλα και άμεση απόκρουση


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 04, 2013 12:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4568
Moto: 2017 RR 300
Μηχανάκι είναι ή τερματοφύλακας......... :think:

_________________
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Εικόνα

shockmaster

'87 DT200R, '89 DTR200, '91 YZ/WR250, '96 CR500, '98 XR600, '07 EXC300, '09 EXC250/300, '10 RR450, '11 RR450, '12 RR498, '13 RR300, '13 RR300 Racing, '14 RR250/300 Racing, '17 RR300


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 04, 2013 13:17 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1543
Moto: KTM EXC 200 1999
Και τα δυο!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 04, 2013 13:30 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1543
Moto: KTM EXC 200 1999
Σορρυ για τα Ελληνικα μου..αποκρουση=απόκρηση!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 04, 2013 13:53 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Απρ 28, 2010 15:16
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Χαλκίδα
Moto: Jotagas
=απόκριση :greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 04, 2013 13:58 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1543
Moto: KTM EXC 200 1999
Ναι το ξερω....απόκριση αλλα εδω δεν κανουμε μαθημα ορθογραφιας....

Για βαλτε τα τζεταρισματα σας λοιπον...copy paste και συμπληρωστε


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 04, 2013 21:09 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 14, 2008 13:36
Δημοσ.: 2977
Τοποθεσια: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
To τζετταρισμα γενικα στα 2τ ειναι σχετικο
1.θερμοκρασια
2.υψομετρο
3.τροπος,επιπεδο οδηγησης
4 τερρεν
5 κατασταση ,περιφεριακα κινητηρα (αβανς,ηλεκτρονικη,reed,ροικη)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 05, 2013 08:41 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1543
Moto: KTM EXC 200 1999
xantiasupermoto έγραψε:
To τζετταρισμα γενικα στα 2τ ειναι σχετικο
1.θερμοκρασια
2.υψομετρο
3.τροπος,επιπεδο οδηγησης
4 τερρεν
5 κατασταση ,περιφεριακα κινητηρα (αβανς,ηλεκτρονικη,reed,ροικη)


Συμφωνω οπως και τα αναφερομαι στον πιο πανω πινακα.

Η προσπαθεια που κανω ειναι για να μοιραστουμε τα προσοπικα μας settings ωστε να βελτιωσουμε την αποδοση των κινητηρων μας αναλογα με της απαιτησεις μας


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 05, 2013 19:54 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1543
Moto: KTM EXC 200 1999
210 veiws και ουτε ενας να ενδιαφερθει.....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 05, 2013 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 20:27
Δημοσ.: 3895
Τοποθεσια: Αγρινιο
Moto: EXC 250
dryz250 έγραψε:
210 veiws και ουτε ενας να ενδιαφερθει.....


τι σε νοιαζει, βαλε πραμμα...εξαλλου οι περισοτεροι παμε με το βιβλιο στα χερια οποτε λιγο δυσκολο.

για το exc 250 του 2010 που ειχες πει, ( CCK απο την Sudco) αυτη ισχυει χειμωνα καλοκαιρι (με το αναλογο ανεβοκατεβασμα της ασφαλειας) ?
που την βρισκεις εδω?

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 06, 2013 08:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Μάιος 06, 2011 08:12
Δημοσ.: 1369
Τοποθεσια: Αθήνα
dryz250 έγραψε:
210 veiws και ουτε ενας να ενδιαφερθει.....

Εγώ και στα δυο μου μηχανάκια exc 250 (2010 και 2013) είχα το jetting που πρότεινε ο κατασκευαστής.
Δεν μπορώ να πω οτι με τρέλαινε, αλλά αυτόν ξέρουμε αυτόν εμπιστευόμαστε.
Θα ήθελα να έχω πιο καθαρή (στακάτη) λειτουργία στις χαμηλές μέχρι μεσαιες στροφές, αλλά:
1. Δεν ξέρω πως μπορώ να το πετύχω
2. Φοβάμαι μην κάνω ζημιά

οπότε κάθομαι στα αυγά μου. ;)

_________________
ThePhysicist


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 06, 2013 11:16 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1543
Moto: KTM EXC 200 1999
OK λοιπόν, για τα πιο καινουργια μοτερ (2007 - 2012) η προτεινόμενη και δοκιμασμένη συνταγή είναι η σειρά από Suzuki RM 250 2008 με κωδικό ΝΕCJ NECW και ΝΕCH στην τριτη θέση. Ζιγλέρ 38/165 με 40/168 το χειμώνα. Η ΝΕCJ και W είναι για ανοιξιάτικους και καλοκαιρινους μήνες και το Η για κρίους μήνες βαζουμε την Η. Η J ειναι η πιο φτωχη και η Η η πιο πλουσια και της βαζουμε στην 3η ή 4η θέση από πάνω. Ρυθμιζουμε τον αέρα ωστε με ζεστο κινητήρα σε ξερογκαζια απο το ρελαντη να μην εχουμε δισταγμους ή μπουκωματα. Εαν η βίδα είναι κάτω από 1 στροφή έξω βάζουμε 40αρι προζιγκλερ.

Αυτές οι βελωνες δίνουν ευστροφία και καθαρή λειτουργία παντου. Κάνουν και για αργό μονοπάτι και για πίστα.

Εάν θέλετε σας τις δανείζω να τις δοκιμασεται. Η αντιπροσωπεία της φέρνει σε 10 μερες και στοιχίζουν 9 Ευρώ.

Μιά αλλή βελώνα είναι η σειρά ΝΟΖΙ και ΝΟΖΗ αλλα είναι για αγωνιστική χρήση όπου δουλευουμε μεσαίες και πάνω, χαμήλα ειναι αρκετά πλουσια για να δίνει ροπη στο απότομο άνοιγμα. Χρησιμοποιήται σε όλα τα SX250.

Και αλλη σειρα ειναι της Yamaha YZ250 που την χρησιμοποιει και η ΚΤΜ τα τελευταια χρονια. Ειναι η Ν2ΖJ Ν2ΖW και η N8RJ -W που ειναι 1/2 κλιπ πιο φτωχες. Αυτες μάλλον εχουν τα μηχανακια σας τωρα με 38/168 ζιγλερ. Καλή βελωνα για εντουρο. Αν εχεται την Ν2Ζ αλλαξτε την με μια Ν8R για καλήτερη απόκριση χαμηλα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 06, 2013 11:20 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1543
Moto: KTM EXC 200 1999
katsanick έγραψε:
dryz250 έγραψε:
210 veiws και ουτε ενας να ενδιαφερθει.....


τι σε νοιαζει, βαλε πραμμα...εξαλλου οι περισοτεροι παμε με το βιβλιο στα χερια οποτε λιγο δυσκολο.

για το exc 250 του 2010 που ειχες πει, ( CCK απο την Sudco) αυτη ισχυει χειμωνα καλοκαιρι (με το αναλογο ανεβοκατεβασμα της ασφαλειας) ?
που την βρισκεις εδω?



Η CCK κανει για τους παλιότερους κινητηρες (μέχρι το 2003)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 06, 2013 11:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 13, 2011 21:45
Δημοσ.: 1167
Τοποθεσια: Θεσ/νικη
Moto: ΒΕΤΑ #377
Husqvarna WR 125 2007

Κεντρικο Ζιγκλερ- 175
Προζιγκλερ- 40
Στροφλες της Βίδας Αέρα- 1 3/4 - 2
Καρμιρατερ Keihin PWK AS 38,39
Βελόνα και θέση clip- NOZH #3
Υψόμετρο- 300-800
Θερμοκρασία- 15-30
Λάδι μίξης (%) και μάρκα- Bel ray SI7 2%
Μετατροπές στον Κινητηρα- Ολοσωμη scalvini, power valve ρυθμισμενο να ανοιγει λιγο νωριτερα απο την εργοστασιακη ρυθμιση, μπουζι BR8ES αντι για BR9ES
Βαθμο Ικανοποίησης-
Παρατηρήσεις-

Λοιπον αυτες ειναι οι ρυθμισεις που δουλεψα το καλοκαιρι με διαφορα οτι αρχικα ειχα την μαμα εξατμιση και το δουλευα με ΝΟΖΕ στη θεση #2 απο πανω. Δουλευε αριστα και πολυ γραμμικα.
Με τη σκαλβινι ειχα μια υστερηση στις μεσαιες και αλλαξα βελονα σε ΝΟΖΗ στην θεση #3. Ξαναεστρωσε το μοτερ και ειμαι αρκετα ευχαρηστημενος, ισως μπορει να βελτιωθει κι αλλο με μια ενδιαμεση βελονα ή διαφορετικου τυπου αλλα δεν το εχω ψαξει και παρα πολυ. Τωρα που κρυωσε ο καιρος δεν εχω αλλαξει ακομα κατι περαν του οτι το εκανα λιγο πιο πλουσιο απ τη βιδα αερα. Καποιες φορες, μαλλον μετα απο πολυ αργα μονοπατια, μπουκωνει λιγο στο τερμα γκαζι αλλα μετα απο λιγο ξαναστρωνει.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 625 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr