Ημερομηνία Πέμ Ιούλ 19, 2018 17:45

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 55 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sx125 Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 04, 2018 21:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 208
Moto: crf 450
Στο 1/4 είσαι στο μεταίχμιο από εκεί που πάυει να επιδρα τόσο το pilot jet και αρχίζει να παίζει περισσότερο ρόλο η βελονα(και needle jet).

Δοκίμασε ενώ μπουκώνει να ανοίξεις την βιδα του αέρα, μέχρι να σταματήσει να μπουκωνει. Αν χρειαζεται πολύ ανοιγμα ο αέρας τότε θες ενα ή δυο νούμερα μικρότερα ζιγκλερ pilot. Αν δεν εχει σχεδον καθόλου επίδραση η βίδα του αέρα τότε έχει να κανει με την βελονα. Ανοιγει περισσότερο και γίνεται πιο πλουσιο το μειγμα και πρέπει να παιξεις με την βελονα και τον τυπο της.
Ρίξε μια ματια και σε αυτο το αρθρακι. https://www.fixyourdirtbike.com/fix/how-to/2-stroke-carb-tuning/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sx125 Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 04, 2018 23:58 
Σε σύνδεση

Εγγραφη: Κυρ Οκτ 08, 2017 22:39
Δημοσ.: 83
To δοκιμασα χανει δυναμη κ σβήνει το μηχανακι το λογικο....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sx125 Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 10:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Νοέμ 30, 2008 21:30
Δημοσ.: 236
Τοποθεσια: Thiva
Moto: Ktm exc 125
Τα reed και οι τσιμουχες στροφαλου πρεπει να τσεκαριστουν.

_________________
Keep Riding


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sx125 Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 15:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 208
Moto: crf 450
Dinos_1998 έγραψε:
To δοκιμασα χανει δυναμη κ σβήνει το μηχανακι το λογικο....


Μιλάμε πάντα για το τι κανει στο 1/4 του γκαζιου(εκει που λες οτι μπουκωνει) ξεσφίγγοντας τον αερα..
Δεν μας νοιαζει τι κανει στο ρελαντι. Θελουμε να καταλαβουμε αν επηρεαζει κοντα στο φασμα του "1/4 του γκαζιου".
Γιατι αν δεν επηρεαζει τοτε ίσως ειναι θεμα βελονας.

Βεβαια ολα αυτα ειναι εικασίες. Παιζει να είναι κάτι και πέρα από καρμπυρατερ, γι αυτο καλο ειναι να το δει από κοντα ενας μάστορας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sx125 Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 10, 2018 18:34 
Σε σύνδεση

Εγγραφη: Κυρ Οκτ 08, 2017 22:39
Δημοσ.: 83
Μιλησα με το Γιάννη ολα διορθώθηκαν θελει αλλο slow jet αλλα δουλευει με βιδα στα 2.5


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sx125 Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 10, 2018 22:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 208
Moto: crf 450
Dinos_1998 έγραψε:
Μιλησα με το Γιάννη ολα διορθώθηκαν θελει αλλο slow jet αλλα δουλευει με βιδα στα 2.5



Καλα αυτο δεν σου ειπα πιο πανω και λες:
Dinos_1998 έγραψε:
To δοκιμασα χανει δυναμη κ σβήνει το μηχανακι το λογικο....

..τωρα που σου το ειπε ο Γιαννης δεν χανει δυναμη και σβηνει?? :scared-eek: :lol:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sx125 Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 10, 2018 23:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1031
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Petros_ έγραψε:
Dinos_1998 έγραψε:
Μιλησα με το Γιάννη ολα διορθώθηκαν θελει αλλο slow jet αλλα δουλευει με βιδα στα 2.5



Καλα αυτο δεν σου ειπα πιο πανω και λες:
Dinos_1998 έγραψε:
To δοκιμασα χανει δυναμη κ σβήνει το μηχανακι το λογικο....

..τωρα που σου το ειπε ο Γιαννης δεν χανει δυναμη και σβηνει?? :scared-eek: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sx125 Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 13, 2018 12:11 
Σε σύνδεση

Εγγραφη: Κυρ Οκτ 08, 2017 22:39
Δημοσ.: 83
Πετρο δν ηταν για σενα ρε συ η απαντηση χαχαχαχα στο geo πηγαινε για το ρουμπινετο. Οτι με έγραψες εσυ με ειπε κ ο Γιάννης αλλα ακομα προσπαθώ ν καταλαβω το ενω δουλευει σωστα οτι κατι δν μ κολλαει... Δλδ με αλλη εξάτμιση κ ρεεδ να εχει 45 180 ενω μαμα ειναι πιο πλουσιο...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sx125 Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 13, 2018 12:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2908
Με αλλη εξατμιση και reed αλλαζουν τα χαρακτηριστικα της ροης αερα εντος (εισαγωγη) και εκτος (εξαγωγη) κινητηρα οποτε αλλαζουν και οι απαιτησεις του καυσιμου ωστε να υπαρχει σωστο στοιχειομετρικο μειγμα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sx125 Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 13, 2018 12:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1031
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Dinos_1998 έγραψε:
Πετρο δν ηταν για σενα ρε συ η απαντηση χαχαχαχα στο geo πηγαινε για το ρουμπινετο. Οτι με έγραψες εσυ με ειπε κ ο Γιάννης αλλα ακομα προσπαθώ ν καταλαβω το ενω δουλευει σωστα οτι κατι δν μ κολλαει... Δλδ με αλλη εξάτμιση κ ρεεδ να εχει 45 180 ενω μαμα ειναι πιο πλουσιο...

Ημουν εκτος θέματος..! :handgestures-thumbup:
Αυτο με το ρουμπινέτο ειναι καλός τρόπος προσδιορισμού προβλήματος λογο σταθμης φλοτερ - αν αυτο ειναι πολύ ψηλά.. ;)
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 55 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr