Ημερομηνία Παρ Ιουν 22, 2018 20:26

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 8 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: YZ250 1998 - Επιδιόρθωση PV και οχι μονο..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 06, 2018 07:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1006
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Μετα το λυσε - δεσε για επισκευή top end παρατήρησα φθορά στο PV, οχι πλεον διαρροή στα καυσαέρια (οπως παλιότερα σε αλλο ποστ μου) αλλα στα ορια που του εχει δώσει ο κατασκευαστής για περιστροφή. Επίφοβο για να ακουμπήσει έμβολο με τις συνέπειες που ολοι φανταζόμαστε!
Ετσι λοιπόν και στα πλαίσια της ψευτοεντουροποίησης του, προχώρησα στα παρακάτω..

Το καλό της υπόθεσης, ειναι οτι ο κινητήρας ερχεται απο τα WR250z της εποχής, που εχουν αξονικο PV και οχι KIPS.. (παρότι εχει εξτρα θυρίδες οπως στα συγχρονα..)
Αυτό σημαίνει οτι μπορεί να εχει (σε καποιο βαθμο) "αναλογικό" χαρακτήρα, κάτι που χρειαζόμαστε στις εντουροκαταστάσεις μας, στα σκαρφαλώματα..

Η φθορά που παρατήρησα ήταν εδώ,

Εικόνα

εδώ,

Εικόνα

και εδώ.

Εικόνα

Ετσι εγινε ξαναχρονισμός του PV με τα νέα χαρακτηριστικά που θέλουμε να έχει.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα



Θα προσπαθήσουμε να χάσουμε οσο το δυνατόν λιγότερη δύναμη στις ψηλές, ανεβάζοντας συμπίεση στις χαμηλές και προσπαθώντας η μεταβαση απο το ενα σημείο στο άλλο να ειναι πιο "αναλογική"..
Η διαδρομή που θα κάνει θα ειναι μεγαλύτερη κατα 2mm στο κλείσιμο.
Λειάνθηκε στην ελλειψη για να μην βρίσκει πια έμβολο, κλείνει περισσότερο ενώ παραμένουν κλειστές και οι άλλες θυρίδες..

Εικόνα

Εικόνα

Εχει περισσότερη διαρροή καυσαερίων κλειστό, αλλα κατεβαίνει πιο χαμηλά (σχέση συμπίεσης). Κατι σαν μεταβαλλόμενο θυρίδωμα για τους πιο παλιούς, που θα εχει μεγαλύτερο εύρος απο του κατασκευαστή. Ο κατασκευαστής δεν ειναι χαζός απλα δεν τον απασχόλησε ποτέ να σκαρφαλώνει το YZ και εδωσε έμφαση στη μεγαλύτερη δυνατή παραγόμενη ισχύ..

Αξίζει να σημειωθεί, οτι τα αξονικά PV εχουν πολύ μεγαλύτερες φθορες απο τα kips γι'αυτό και "εμειναν πίσω" στα MX. Αντιθέτως στα εντούρο ακομα ζουν και βασιλεύουν..! :lol:

Το επόμενο βήμα ειναι το φυγοκεντρικό του PV, στο οποίο πρέπει να αντικατασταθεί το ελατήριο με ενα πιο σκληρό με αναλογική τάση που θα κάνει το PV να περιστρέφεται σε μεγαλύτερο φασμα στροφών, αντι τυπου διακόπτη που ειναι τώρα στις 5.500rpm. Πιο απλά αυτό μπορεί να γίνει μετατρέποντας και το ίδιο, μειώνοντας τις περιελίξεις αλλα να παραμείνει παράλληλα ίδια η δύναμη εκκίνησης του.
Δηλαδή να ξεκινά το ίδιο ευκολα την περιστροφή, αλλα στην διάρκεια να σκληραίνει..

Επεται συνέχεια.. :greetings-waveyellow:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 - Επιδιόρθωση PV και οχι μονο..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 06, 2018 11:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1006
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Επιστροφή στη λάσπη...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 - Επιδιόρθωση PV και οχι μονο..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 06, 2018 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 05, 2008 21:02
Δημοσ.: 1509
Τοποθεσια: GARDEN CITY
Moto: KTM 250 EXC
Τα αδέρφια μαμάνε.........

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 - Επιδιόρθωση PV και οχι μονο..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 07, 2018 19:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 203
Moto: crf 450
χαχαχα.. το προσπαθουμε.. :obscene-drinkingcheers:

σημερα το πηρα βολτα και ..γαζωνει το εργαλειο!! δεν κρατιεται κατω!! :clap: :auto-dirtbike:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 - Επιδιόρθωση PV και οχι μονο..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 07, 2018 23:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1006
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Ναι, οντως.. Πλέον σηκώνεται 5η χωρίς τράβηγμα.. για οποιον δεν το πιστευει υπάρχει κ βιντεο!
Αυτο με το PV παιδια λειτούργησε... Οχι επειδη το εκανα, αλλα πραγματικά το PV ειναι το παν στα 2Τ..!
Αλλο μηχανάκι..! :o
[Γράφω κ τοσα πολλά (θα το κοψω αυτο) που πολλες φορες δεν ειναι ευκολα πιστευτά! Αλλα καλώς - κακως βλέπω ουσιαστική διαφορά!
Ρωτήστε τον Πέτρο τι "κολούμπρα" επαθε με το συμπλέκτη....!]

Σε ενα φιλο που ειμασταν πριν, εδειξα τις φωτογραφίες και δεν μπορούσε να πιστεψει οτι το καρέ σύνδεσης εγινε με το χέρι..

Εικόνα

Ετσι:

Εικόνα

Εικόνα

Λεει οτι ετσι ηταν πριν και παιζω με τις φωτογραφίες....!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 - Επιδιόρθωση PV και οχι μονο..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 25, 2018 18:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1006
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Παιδιά χθες κάναμε μια χωματόβολτα (επίπεδο χωματόδρομου που εχει να πατηθεί χρόνια)..
Το YZ ξεκίναγε με πεταχτό συμπλέκτη.. Κ κατι περιφερειακά επαιξαν το ρόλο τους (πχ μανέτα συμπλέκτη, κλπ), απλά ευχαριστήθηκα μηχανάκι..
Δεν ξέρω πόσο υποκειμενικό μπορεί να είναι, αλλα το γκάζι δεν άνοιξε ούτε κατα το ήμισυ και τι να πω..
Πολύ δυναμη χαμηλά..! Σαν 300άρι εκανε και στα ψηλα αλυσσοπρίονο..!!
Χωματόδρομος με καθετα νεροφαγώματα, ορθιος, γεμάτη 5η (80χλμ/ω), μονο σούζα "- μεχρι να κοπεί η αλυσίδα........." - πολύ δύναμη παιδιά!
Φταίει και η παρέα που ήταν γρήγορη..

Μπορει να γίνομαι βαρετός, αλλα εχω χάσει πάσα ιδέα για το τι μπορεί να κάνει το PV στα δίχρονα... (και καινούριο top end - ολα μετράνε..)
Στην παρέα είχαμε κ ενα αλουμινένιο CR! Μέρα - νυχτα,...

Περιμένω να το ξανακαβαλήσω (το μηχανάκι μου..)!!


Υ.Γ.: Φίλε Γιώργο να το κάνεις και 'συ!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 - Επιδιόρθωση PV και οχι μονο..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 10, 2018 21:56 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 23, 2010 15:06
Δημοσ.: 66
Τοποθεσια: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
:handgestures-thumbup: τέτοια να βλέπουμε... Και εγώ έκανα επισκευή του power valve όταν άλλαξα πιστονι και ξυριζει το yz...!!!
Γειά σου φίλε Γιώργο..!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ250 1998 - Επιδιόρθωση PV και οχι μονο..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 10, 2018 23:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1006
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
giorgosYT έγραψε:
:handgestures-thumbup: τέτοια να βλέπουμε... Και εγώ έκανα επισκευή του power valve όταν άλλαξα πιστονι και ξυριζει το yz...!!!
Γειά σου φίλε Γιώργο..!!

:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

Και μενα..

Στην επόμενη επισκευή του PV, ανέβασε του συμπίεση (κατέβασε λίγο το PV) και θα με θυμηθείς..
Εμένα ξεκινάει πλέον χωρίς γκάζι σαν EXC..!

Πολύ εντυπωσιασμένος ειμαι - μην λέω τα ίδια..! Δύναμη παντού!
Ξεβρακώνω ολα τα συγχρονα 2Τ250 καθαρά που πάνε βουνό.. ;)

(μακάρι να ειχα και μια δυναμομέτρηση για να μην λέω "αερολογίες" (εκει φαίνονται ΟΛΑ) και να δούμε τι έχασα-κέρδισα / ψηλά-χαμηλά..)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 8 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr