ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Παρ Νοέμ 17, 2017 23:23

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 625 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 38, 39, 40, 41, 42
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 28, 2016 13:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2355
βάλτην στην 2ρη θέση και δοκίμασε ξανά.

επίσης μετά απο μια καλή βόλτα (με τέρμα γκάζια) δώσε και μια φωτό από το μπουζί να δούμε σε τι κατάσταση είναι ώστε να έχουμε μια εικόνα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 08, 2017 21:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Σεπ 22, 2009 03:44
Δημοσ.: 43
Moto: KTM EXC 200
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ και απο εμενα κατοχος KTM EXC 250 (SIXDAYS) 2008
ΠΡΩΤΗ βολτα και..... βραχυκηκλωμα μπουζι ατροφιες σβησιματα και υπερχιληση σε οριζοντια σταση μοτοσυκλετας
ΠΡΩΤΗ κινηση μου ανοιγμα καρμπυρατερ και αντικρισα αυτο

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

162 main
38 pro
βελονα δεν γραφει τιποτα επανω

τα φωτα σας :scared-eek: :scared-eek: :scared-eek:

_________________
Ζωή και κίνηση και ελεύθερη διακίνηση....⛽


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 08, 2017 21:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4568
Moto: 2017 RR 300
Για κοιτα εαν η βελονα εχει στο πανω μερος κοκκινο ή μπλε μαρκαρισμα. Εαν ναι τοτε ειναι JD.
Κατα τα αλλα, τα συμπτωματα μοιαζουν με αρυθμιστο φλοτερ...

_________________
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Εικόνα

shockmaster

'87 DT200R, '89 DTR200, '91 YZ/WR250, '96 CR500, '98 XR600, '07 EXC300, '09 EXC250/300, '10 RR450, '11 RR450, '12 RR498, '13 RR300, '13 RR300 Racing, '14 RR250/300 Racing, '17 RR300


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 08, 2017 21:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Σεπ 22, 2009 03:44
Δημοσ.: 43
Moto: KTM EXC 200
Η βελόνα έχει μπλε σημάδι στο επάνω μέρος...
Τα νούμερα ζιγκλερ προ ζιγλκερ οπως Επίσης και θέση της. Βελόνας αν είναι σε σωστή θέση στροφές αέρα. Και γενικά αν το jetting είναι σωστό...επιπροσθέτως θα ήθελα περεταίρω πληροφορίες φια ρύθμιση φλοτερ....

_________________
Ζωή και κίνηση και ελεύθερη διακίνηση....⛽


Τελευταία επεξεργασία απο ENDURAS! την Τρί Αύγ 08, 2017 22:03, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 08, 2017 21:57 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 462
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
1) Δες οτι σφραγγίζει καλα το φλοτέρ, κρατώντας το πάνω με το δάκτυλο και φυσώντας απο το σωληνάκι βενζίνης.
2) Δες και ρύθμισε την στάθμη φλοτερ.
3) Καθάρισε καρμπ..
4) Βάλε τα ίδια ζιγκλέρ (main - slow) και την βίδα αέρα στη 1 1/4.
5) Πρεπει να εχεις λύσει το πρόβλημα της υπερχείλησης.
6) Βάλε καινούριο μπουζί και κανε το μια βόλτα χαμηλομεσαίες για 10'. Βγάλε φωτογραφία το μπουζί (1). Μετα βάλε μπουζάκι και ανοιξέ του μια 4η-5η τερμα γκαζι, συμπλέκτη και kill switch. Βγάλε παλι μπουζάκι και φωτογραφιά (2).

Φρόντισε να εχεις 2% καλό λαδάκι και καθαρό φιλτρο - σωστά λαδωμένο...

Βάλε τις φωτογραφίες και θα σου πούν τα παιδιά που εχουν exc 250!

* Αν δεν σταματήσει να κάνει υπερχείληση θες σετ επισκευής (απλό ειναι ξεραίνεται το λαστιχάκι..)
** Το φλοτέρ να το ρυθμίσεις με βάση το service manual..

Μην το κάνεις εμπειρικά απο αλλους - πιο πολύ θα κουραστεις με τα λυσε - δεσε... Ακολούθα τον οδηγό για να εχεις μπούσουλα.. Καθε μηχανάκι - οδηγός - κλίμα - υψόμετρο - τερρεν ειναι διαφορετικά!
Μετά θα παίζεις ελεγχόμενα, ενα νουμερο πανω κατω Χειμώνα - Καλοκαίρι, κοκ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 09, 2017 17:16 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1543
Moto: KTM EXC 200 1999
Ενα πολυ καλο καθαρισμα θελει, :greetings-waveyellow:

τα σεταρισματα και η θεση της βελόνας ειναι μια χαρα για την εποχη. Μάλλον είχε κολλήσει το φλοττερ στην ανοιχτή θεση....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 09, 2017 19:34 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17091
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Πιστεύω ότι χρειάζεσαι αλλαγή στο "πυραυλάκι"

Είχα τα ίδια συμπτώματα σε exc 2008.
Με το μάτι δύσκολα θα το δείς.
Αλλαξέ το γιατί προφανώς από τα συμπτώματα που περιγράφεις δεν σφραγίζει.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 09, 2017 22:42 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 462
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
iatrodikastis έγραψε:
Πιστεύω ότι χρειάζεσαι αλλαγή στο "πυραυλάκι"

Είχα τα ίδια συμπτώματα σε exc 2008.
Με το μάτι δύσκολα θα το δείς.
Αλλαξέ το γιατί προφανώς από τα συμπτώματα που περιγράφεις δεν σφραγίζει.


Ακριβώς αυτό! Δες αν ειναι καλος ο λαστιχιένιος κώνος και μην εχει κανει πατούρα.
Αν δεν εχει κανει πατούρα και παρόλα αυτά δεν σφαγγίζει καθαρισε τον (τρίψτον) σε βαμβακερό πανί και θα καθαρίσει - δουλέψει για κανα - δυο χρόνια ακόμα... :handgestures-thumbup:
Kαθάρισε το ορειχάλκινο κομβίο που εδράζει με σπρέι καρμπ και μπατονέτα... ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 10, 2017 00:06 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1543
Moto: KTM EXC 200 1999
geormpal έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
Πιστεύω ότι χρειάζεσαι αλλαγή στο "πυραυλάκι"

Είχα τα ίδια συμπτώματα σε exc 2008.
Με το μάτι δύσκολα θα το δείς.
Αλλαξέ το γιατί προφανώς από τα συμπτώματα που περιγράφεις δεν σφραγίζει.


Ακριβώς αυτό! Δες αν ειναι καλος ο λαστιχιένιος κώνος και μην εχει κανει πατούρα.
Αν δεν εχει κανει πατούρα και παρόλα αυτά δεν σφαγγίζει καθαρισε τον (τρίψτον) σε βαμβακερό πανί και θα καθαρίσει - δουλέψει για κανα - δυο χρόνια ακόμα... :handgestures-thumbup:
Kαθάρισε το ορειχάλκινο κομβίο που εδράζει με σπρέι καρμπ και μπατονέτα... ;)


:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

Οπως ειπα, "πολυ καλο καθαρισμα"


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Αύγ 13, 2017 12:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2355
Δες και εδώ να πάρεις μια ιδέα, έχω σχόλια στις φωτογραφίες.

viewtopic.php?f=157&t=20417

Στο "πυραυλάκι" εκτός απο το λαστιχάκι του ελέγχεις και τους 4 οδηγούς του εαν είναι φθαρμένοι, εάν είναι δεν δουλεύει κάθετα ως προς την έδρα του και δεν σφραγίζει σωστά. Επίσης ελέγχεις και την έδρα του ώστε να μην έχει φθορές απο τους οδηγούς ή στο σημείο που σφραγίζει το πυραυλάκι. Την έδρα αυτή την καθαρίζεις ως εξής, βάζεις σε μια μπατονέτα λίγο ΥΓΡΟ γυαλιστικό που χρησιμοποιούν για γυάλισμα ασημικών σκευών (π.χ. BRASSO) και αρχίζεις να την γυρνάς μέχρι να καθαρίσει και επαναλαμβάνεις μέχρι να γυαλίσει καλά, δες το παραπάνω οδηγό που σου έστειλα για να δείς πριν και μετά. Τέλος την περνάς με μια καθαρή μπατονέτα και καθαρή βενζίνη για να φύγουν τα υπολείμματα του υγρού και ψεκάζεις με καθαριστικό καρμπυρατέρ όλη την δίοδο απο την εισαγωγή καυσίμου μέχρι την έξοδο στην έδρα ώστε να φύγουν τυχόν υπολοίματα.

Τυπικά το σωστό καθάρισμα είναι με υπέρηχους τα πάντα αλλά μπορείς να κάνεις ενα καλό καθάρισμα λύνοντας και καθαρίζοντας τα πάντα (μέχρι και την βίδα του αέρα) και ψεκάζεις με σπρέι καρμπυρατέρ ΟΛΕΣ τις οπές απο όπου περνάει αέρας και καύσιμο.

Το ύψος φλοτέρ για το συγκεκριμένο είναι 6-7mm εαν θυμάμαι καλά γιατί είναι το "κοντό", βεβαιώσου οτι το πυραβλάκι σφραγίζει όταν η νοητή γραμμή του φλοτέρ είναι παράλληλη με το σώμα του καρμπυρατέρ στο σημείο που πατάει το μπόλ, ειδάλλως είναι 16mm.

Εαν θέλεις και είσαι εντός Αθήνας στείλε μου πμ να το καθαρίσουμε παρέα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 625 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 38, 39, 40, 41, 42

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr