Ημερομηνία Τρί Ιουν 19, 2018 14:40

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 44 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2018 16:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2878
Βαλβολινες οχι.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2018 16:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 203
Moto: crf 450
σαν αυτο εννοω.. οχι? https://www.skroutz.gr/s/13704484/Motor ... 0-1lt.html


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2018 16:10 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Σεπ 15, 2017 08:02
Δημοσ.: 113
Moto: Honda Cre250r HM
Petros_ έγραψε:
σαν αυτο εννοω.. οχι? https://www.skroutz.gr/s/13704484/Motor ... 0-1lt.html

Αυτο εβαλα εαν δεις το κουτι γραφει 10w 30!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2018 16:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 203
Moto: crf 450
:handgestures-thumbup: καταλαβα..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2018 16:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 203
Moto: crf 450
https://www.skroutz.gr/s/8307936/Bel-Ra ... mendations

αυτα τα εχει δοκιμασει κανεις?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2018 16:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2878
Αυτα της Bel-Ray ειναι για διαφορικα μονο (hypoid type) χωρις συμπλεκτη.

Βγαζει και για συμπλεκτη για μοτο συγκεκριμενα Gear Saver Transmission Oil

75W
https://store.belray.com/products/bel-r ... 9240-b1lw/

80W
https://store.belray.com/products/bel-r ... 9250-b1lw/

H Bel Ray χρησιμοποιει αλλα νουμερα για το ιξωδες αλλα για να εχεις εικονα το 80W ειναι παρομοιο με το 10-40 ενω το 75W ειναι παρομοιο με το 10-30, η ιδια η Bel Ray συνιστα το 80W για το δικο σου.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2018 16:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 203
Moto: crf 450
Είσαι πρώτος!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2018 19:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1004
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Το W80-85 θα αντιστοιχει στο 15W35..

Αλλιώς motorex gear oil 10w30 (πρώτο με διαφορά απ'ολα) αλλα δεν σου κάνει γιατι το CRF εχει θερμοκρασίες...

Το MOTOREX Racing Pro Gear Oil 10/40 παλι δύσκολα το βρίσκεις Ελλάδα.

Δες και αυτό https://www.bobistheoilguy.com/viscosity-charts/ γιατι ο απλός πίνακας δεν εχει αντιστοιχία ΜΟil & GOil.

Εγώ θα εβαζα Bel-Ray 75W90 για CRF... (Εστω δοκιμαστηκά..)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2018 19:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1004
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
geormpal έγραψε:
Το W80-85 θα αντιστοιχει στο 15W35..

Αλλιώς motorex gear oil 10w30 (πρώτο με διαφορά απ'ολα) αλλα δεν σου κάνει γιατι το CRF εχει θερμοκρασίες...

Το MOTOREX Racing Pro Gear Oil 10/40 παλι δύσκολα το βρίσκεις Ελλάδα.

Δες και αυτό https://www.bobistheoilguy.com/viscosity-charts/ γιατι ο απλός πίνακας δεν εχει αντιστοιχία ΜΟil & GOil.

Εγώ θα εβαζα Bel-Ray 75W90 για CRF... (Εστω δοκιμαστηκά..)


Δυστυχώς για Ελλάδα μονο αυτα βρίσκω..:
Ipone Trans4 75W-90
MPM Gearbox Oil 75W-90

Ας γράψει αν ξερει καποιος λάδι με περίπου αυτό το ιξώδες (για υγρο συμπλέκτη).


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2018 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 17, 2013 21:51
Δημοσ.: 188
Τοποθεσια: ΜΗΛΟΣ
Moto: CRF 250R
Για τις θερμοκρασίες έχεις δίκιο Γιώργο εγώ που του έβαλα σασμανολαδο δεν γράφει ιξωδες αλλά 10/30 φαντάζομαι μίας και το πρότεινει και η Honda, καποιες φορές σε extreme καταστάσεις έτρεχαν τα λάδια απο τις αναθυμιάσεις του σασμαν...

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2018 21:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 203
Moto: crf 450
Λεω να πάω πρώτα σε 10-30 ή 10-40 και σε επόμενη αλλαγή δοκιμάζω αλλο..
10-30 motorex?

Γιωργο τα 75w-90 ειναι ακριβα..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2018 22:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2878
Να διευκρινησω μερικα πραγματα,

1) Ολα τα 75W-90 που αναφερετε ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ για σασμαν-συμπλεκτη (wet clutch) μοτοσυκλετας. Ειναι οι λεγομενες "βαλβολινες" και εχουν προδιαγραφες και προσθετα αντιτριβικα για σασμαν αυτοκινητων, η μονη περιπτωση εαν θελετε να τα χρησιμοποιησετε ειναι μονο για διαφορικα σε Scooter η BMW η οποιαδηποτε αλλη μοτο που εχει διαφορικο (hypoid type oils) κοινως όπου δεν υπαρχει συμπλεκτης αλλα μονο γραναζια. Το πιο πιθανο ειναι να αρχισει να πατιναρει ο συμπλεκτης οποτε μην τα δοκιμασετε καν. ΜΟΝΟ εαν αναφερει την προδιαγραφη JASO MA μπορει να χρησιμοποιηθει σε wet clutch.

2) Bel-Ray 75W-90 για wet clutch δεν υπαρχει, μονο για Hypoid, η ιδια η Bel Ray συστηνει το 75 η 80 Transmission oil για ολα τα wet clutch. Το MOTOREX Racing Pro Gear Oil 10/40 ειναι απο τα κορυφαια της Motorex προσδιορισμενο για καθαρα αγωνιστικη χρηση και πανακριβο. Το Ipone Trans4 75W-90 & MPM Gearbox Oil 75W-90 ΔΕΝ κανουν για wet clutch, ειναι για σασμαν αυτοκινητων.

Η ιδια η Ipone δινει αυτα
Φουλ συνθετικο https://www.ipone.fr/en/product/box-x-trem/
Ημι συνθετικο https://www.ipone.fr/en/product/box-2/

και η ΜΡΜ αυτα
http://www.mpmoil.nl/products/product.4 ... duct=53000
http://www.mpmoil.nl/products/product.4 ... duct=54000

3) Το transmission 10-30 και το 10-40 ειναι σχεδιασμενο ειτε για 4Τ η 2Τ, το οτι το 4Τ δουλευει σε υψηλοτερες θερμοκρασιες σε σχεση με το 2Τ δεν εχει σημασια καθοτι το λαδι ειναι σχεδιασμενο να υπερκαλυπτει τις απαιτησεις στις προδιαγραφομενες θερμοκρασιες λειτουργιας και των δυο. Ο μονος πραγματικος λογος να χρησιμοποιησεις 10-40 ειναι ειτε λογο καλοκαιριου (ζεστης) η εαν το πας ταπα συνεχεια σε επιπεδο Dakar Rallye. Και τα δυο σε επιπεδο χομπιστα θα δουλεψουν μια χαρα, μην ανησυχειτε.

4) milos350, η υπερχειληση δεν ηταν λογο του ιξωδες λαδιου που χρησιμοποιησες αλλα επειδη ειτε εβαλες περισσοτερη ποσοτητα ειτε απο καποιο καλο ξαπλωμα της μοτο, συνηθως εαν γυρισει η μοτο περαν τις 90 μοιρες το πιο πιθανο ειναι να σου φυγει το λαδι απο τις αναθυμιασεις. Εκτος και εαν υπαρχει αλλο θεμα εσωτερικα του κινητηρα οποτε ψαχνουμε αλλου!

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2018 22:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1004
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
milos530 έγραψε:
Για τις θερμοκρασίες έχεις δίκιο Γιώργο εγώ που του έβαλα σασμανολαδο δεν γράφει ιξωδες αλλά 10/30 φαντάζομαι μίας και το πρότεινει και η Honda, καποιες φορές σε extreme καταστάσεις έτρεχαν τα λάδια απο τις αναθυμιάσεις του σασμαν...

Καταλαβαίνω..
Το "κακό" ειναι οτι παρατηρούμε διαφορά ζεστό - κρύο! Εχει να κάνει με το ιξωδες και οχι άμεσα με λοιπά μηχανικά μερη!
Για παράδειγμα οταν ανεβαινα βουνο με χαμηλές ταχύτητες και φορτίο ολα δουλευαν ρολόι! Με το που κατέβαινα συνεχόμενα κανα χιλιόμετρο και μάλιστα φλατ με χλμετρα, ψυγεία πάγος, μοτερ πάγος -> δυσλειτουργία σε αποσύμπλεξη και φουρκέτες..!!
Απο οταν εφτιαξα το clutch arm (ακόμη εχει μια ελάχιστη δυσκολία αποσύμπλεξης κρύο - ζεστό, που ξέρω πλέον οτι ειναι απο το καλάθι), τα μονα λάδια που δεν παρατηρώ καμιά διαφορά στο συμπλέκτη κρύο - ζεστό, ειναι αυτα που δίνει το manual για Ελλάδα (10W30) και πιο συγκεκριμένα τα motorex 10W30 gearoil σε full synthetic. Και με τα motul 10W30 transoil πλέον δουλέυει αριστα αλλα θέλει στις 15ώρες αλλάγή ενω με τα motorex στις 25ώρες (το ίδιο βγαίνει σε χρήμα και με τα δύο δηλαδή..)

Τωρα για τα CRF, επειδη η θερμοκρασία εκκίνησης ειναι ίδια αλλα οι θερμοκρασίες που μπορεί να δουλέψει το κιβώτιο ειναι πολύ παραπάνω, πιστεύω οτι τα 10w40 ή και τα 15W50 για καλοκαίρι ειναι καλά..
Ποιο εξειδικευμένο λάδι μονο για σασμάν με υγρό συμπλέκτη δεν βρίσκεις ευκολα 10W50 στην Ελλάδα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2018 22:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2878
geormpal έγραψε:
Το "κακό" ειναι οτι παρατηρούμε διαφορά ζεστό - κρύο! Εχει να κάνει με το ιξωδες και οχι άμεσα με λοιπά μηχανικά μερη!

Ακριβως, το ιξωδες παιζει ρολο σε αυτο, ειδικα εαν χρησιμοποιειτε λαδια με μεγαλο ιξωδες στους συγκεκριμενους κινητηρες moto, αλλα οχι μονο αυτο, το transmission oil εχει ειδικα προσθετα για να δουλευει καλυτερα ο συμπλεκτης σε οποιεσδηποτε συνθηκες.
Για να αντιληφθειτε καπως τα πραγματα καλυτερα, ας πουμε οτι οταν ειναι κρυος ο κινητηρας με το 10-30 (transmission) δουλευει οπως με σχεδον ζεστο κινητηρα εαν ειχε 15-50 (moto oil).

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2018 23:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1004
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Να διευκρινησω μερικα πραγματα,

1) Ολα τα 75W-90 που αναφερετε ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ για σασμαν-συμπλεκτη (wet clutch) μοτοσυκλετας. Ειναι οι λεγομενες "βαλβολινες" και εχουν προδιαγραφες και προσθετα αντιτριβικα για σασμαν αυτοκινητων, η μονη περιπτωση εαν θελετε να τα χρησιμοποιησετε ειναι μονο για διαφορικα σε Scooter η BMW η οποιαδηποτε αλλη μοτο που εχει διαφορικο (hypoid type oils) κοινως όπου δεν υπαρχει συμπλεκτης αλλα μονο γραναζια. Το πιο πιθανο ειναι να αρχισει να πατιναρει ο συμπλεκτης οποτε μην τα δοκιμασετε καν. ΜΟΝΟ εαν αναφερει την προδιαγραφη JASO MA μπορει να χρησιμοποιηθει σε wet clutch.

2) Bel-Ray 75W-90 για wet clutch δεν υπαρχει, μονο για Hypoid, η ιδια η Bel Ray συστηνει το 75 η 80 Transmission oil για ολα τα wet clutch. Το MOTOREX Racing Pro Gear Oil 10/40 ειναι απο τα κορυφαια της Motorex προσδιορισμενο για καθαρα αγωνιστικη χρηση και πανακριβο. Το Ipone Trans4 75W-90 & MPM Gearbox Oil 75W-90 ΔΕΝ κανουν για wet clutch, ειναι για σασμαν αυτοκινητων.

Η ιδια η Ipone δινει αυτα
Φουλ συνθετικο https://www.ipone.fr/en/product/box-x-trem/
Ημι συνθετικο https://www.ipone.fr/en/product/box-2/

και η ΜΡΜ αυτα
http://www.mpmoil.nl/products/product.4 ... duct=53000
http://www.mpmoil.nl/products/product.4 ... duct=54000

3) Το transmission 10-30 και το 10-40 ειναι σχεδιασμενο ειτε για 4Τ η 2Τ, το οτι το 4Τ δουλευει σε υψηλοτερες θερμοκρασιες σε σχεση με το 2Τ δεν εχει σημασια καθοτι το λαδι ειναι σχεδιασμενο να υπερκαλυπτει τις απαιτησεις στις προδιαγραφομενες θερμοκρασιες λειτουργιας και των δυο. Ο μονος πραγματικος λογος να χρησιμοποιησεις 10-40 ειναι ειτε λογο καλοκαιριου (ζεστης) η εαν το πας ταπα συνεχεια σε επιπεδο Dakar Rallye. Και τα δυο σε επιπεδο χομπιστα θα δουλεψουν μια χαρα, μην ανησυχειτε.

4) milos350, η υπερχειληση δεν ηταν λογο του ιξωδες λαδιου που χρησιμοποιησες αλλα επειδη ειτε εβαλες περισσοτερη ποσοτητα ειτε απο καποιο καλο ξαπλωμα της μοτο, συνηθως εαν γυρισει η μοτο περαν τις 90 μοιρες το πιο πιθανο ειναι να σου φυγει το λαδι απο τις αναθυμιασεις. Εκτος και εαν υπαρχει αλλο θεμα εσωτερικα του κινητηρα οποτε ψαχνουμε αλλου!

Εχεις δίκιο για τα Ipone και MPM - δεν ειδα οτι δεν κάνουν για wet cluch, χαζομάρα μου.. :bow-blue:
Τα Bel-Ray 75W ή Bel-Ray 80W σε εμένα δεν έκαναν τπτ - επαληθέυτηκε ο πίνακας που έβαλα παραπάνω..
Δηλαδή τα Bel-Ray 75W αντιστoιχούσαν σε 10W20 motor oil και τα Bel-Ray 80W σε 20W35.
Βάση λογικής, τα 10W30 εχουν μεγαλύτερο φάσμα θερμοκρασιών!
Οι διαφορές και με τα 2 (Bel-Ray 75W & Bel-Ray 80W) ήταν αντιληπτές και μάλιστα αντίστροφα. Τα μεν 75W κρύο δούλευε και ζεστό ετσι και έτσι, τα δε 80W κρύο σερνόταν ο μύλος - δεν επέστρεφε κάν ο λεβιές και ζεστό δούλευε.
Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό, αλλα οποιος δει τους πίνακες με το Viscosity/temp θα το διαπιστώσει.
Ενα αλλο ειναι οτι τα λάδι το "επιλέγει" ο κατασκευαστής με βάση τις εξωτερικές συνθήκες (ανα χώρα), τις προδιαγραφές της μοτο - το ευρος των θερμοκρασιών λειτουργίας.
Στο CRF δινει 15W50, στο YZ δινει 10W30 για Ελλάδα. Δεν ειναι τυχαίο..
Ο Πέτρος τώρα, ψάχνεται να βάλει πιο εξειδικευμένο λάδι μονο σασμαν, αντι για 15W50 που δίνει η Honda μικτής χρήσης (motor oil & gear oil σε ενα).
Τι να βάλει..;
Εγω πιστεύω οτι το 10W30 που βάζω εγώ, ειναι πολύ λέπτο για CFR, με βάση αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής, την αντιστοιχία του με το 15W50.
Το Bel-Ray 75W ειμαι σχεδόν σίγουρος οτι δεν κανει! (δες κ τον πίνακα..)
Το ποιο λογικό κατα την γνώμη μου ειναι να του κάνει το 80W αλλα και πάλι θα εχει μικρότερο φάσμα θερμοκρασιών απο το 15W50 μικτής χρήσης που προτείνει η Honda..
Τα πρόσθετα που λές προφανώς και παίζουν το ρόλο τους (ειδικά στα συνθετικά λάδια).
Μπορείς να παρατηρήσεις τις θερμοκρασίες που δουλεύουν τα συνθετικά λάδια σε σχέση με τα ημισυνθετικα με ίδιο ιξώδες..

Το να τρέχει λάδι απο την εξοδο των αναθυμιάσεων ειναι συνήθες φαινόμενο οταν το κάψεις - dynamic viscosity..


Αφησα ασχολίαστο το:
Byron έγραψε:
Για να αντιληφθειτε καπως τα πραγματα καλυτερα, ας πουμε οτι οταν ειναι κρυος ο κινητηρας με το 10-30 (transmission) δουλευει οπως με σχεδον ζεστο κινητηρα εαν ειχε 15-50 (moto oil).

;) :greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 44 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: kyrduc και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr