Ημερομηνία Τρί Ιούλ 17, 2018 17:25

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 44 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2018 07:08 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 14, 2008 13:36
Δημοσ.: 3026
Τοποθεσια: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Η nils που εχει CRF250 στο παγκοσμιο βαζει 5-40 στο 2018 που εχει ενιαιο λαδι σασμαν μοτερ στα προιγουμενα μοντελα το nils for clutch που το εχω δουλεψει σε CRF & YZ125 και σε ακραιες συνθηκες ηταν αψογο


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2018 07:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1029
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
xantiasupermoto έγραψε:
Η nils που εχει CRF250 στο παγκοσμιο βαζει 5-40 στο 2018 που εχει ενιαιο λαδι σασμαν μοτερ στα προιγουμενα μοντελα το nils for clutch που το εχω δουλεψει σε CRF & YZ125 και σε ακραιες συνθηκες ηταν αψογο

Κάτι τετοιο σκεφτομουν κ 'γω..! (5W40 ή 10W50) :handgestures-thumbup:
Αλλα δεν ειναι μονο σασμανόλαδο..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2018 08:37 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 15, 2013 20:13
Δημοσ.: 226
Τοποθεσια: GREVENA
Moto: HONDA CREF250R
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ LIQUI MOLY 10w50 OFF ROAD RACE EINAI OTI ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑ CRF ΜΑΣ,ΜΕ ΦΟΒΕΡΗ ΤΙΜΗ 50,00 ΤΟ 4LT ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΔΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ CRF TA ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΑΔΑΣ( ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ CRF KAI ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΩΡΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ)ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΗΣΤΙΜΕΝΟΙ ,ΣΟΥ ΠΡΟΤΙΝΩ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ!!!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2018 09:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 208
Moto: crf 450
και μοτερ και σασμαν το ιδιο?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2018 09:42 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 14, 2008 13:36
Δημοσ.: 3026
Τοποθεσια: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
geormpal έγραψε:
xantiasupermoto έγραψε:
Η nils που εχει CRF250 στο παγκοσμιο βαζει 5-40 στο 2018 που εχει ενιαιο λαδι σασμαν μοτερ στα προιγουμενα μοντελα το nils for clutch που το εχω δουλεψει σε CRF & YZ125 και σε ακραιες συνθηκες ηταν αψογο

Κάτι τετοιο σκεφτομουν κ 'γω..! (5W40 ή 10W50) :handgestures-thumbup:
Αλλα δεν ειναι μονο σασμανόλαδο..

Το σασμανολαδο παιζει κανονικα μονο σασμαν για ολα τα 250αρια crf απο το 2017 και κατω
Του μοτερ για τα ιδια μοντελα τωρα θα φερει ο Σωτηρης το 5-40 αλλα εχει 10-50 και 10-40
Η γνωμη μου τα NILS τα δουλεω περιπου 2 χρονια και σε 2χρονα και τετραχρονα κανενα απολυτως προβλημα τα σασμαν δουλευουν αψογα σε συνθηκες βαρβαρες ΜΧ
Του μοτερ σε ολα τα κινουμενα μερη οταν τα λυσαμε δεν βρηκαμε φθορες ειδικα τα πιστονια βγαιναν σε κατασταση που θα μπορουσαν ανετα να ξαναχρησιμοποιηθουν
Τελος να προσθεσω οτι και το ΥΖ λογω ηλεκτρονικης και κεφαλης δουλευει πανω απο τα επιτρεπτα ορια του κατασκευαστη για το crf απλα δουλευει πιο ψηλα απο τα ορια λογω ηλεκτρονικης
Και τα 2 δουλευουν με βενζινη ΕΚΟ 100αρα απο εταιρικα βενζιναδικα μονο


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2018 11:00 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 15, 2013 20:13
Δημοσ.: 226
Τοποθεσια: GREVENA
Moto: HONDA CREF250R
Petros_ έγραψε:
και μοτερ και σασμαν το ιδιο?

ΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2018 15:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1029
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
xantiasupermoto έγραψε:
geormpal έγραψε:
Κάτι τετοιο σκεφτομουν κ 'γω..! (5W40 ή 10W50) :handgestures-thumbup:
Αλλα δεν ειναι μονο σασμανόλαδο..

Το σασμανολαδο παιζει κανονικα μονο σασμαν για ολα τα 250αρια crf απο το 2017 και κατω
Του μοτερ για τα ιδια μοντελα τωρα θα φερει ο Σωτηρης το 5-40 αλλα εχει 10-50 και 10-40
Η γνωμη μου τα NILS τα δουλεω περιπου 2 χρονια και σε 2χρονα και τετραχρονα κανενα απολυτως προβλημα τα σασμαν δουλευουν αψογα σε συνθηκες βαρβαρες ΜΧ
Του μοτερ σε ολα τα κινουμενα μερη οταν τα λυσαμε δεν βρηκαμε φθορες ειδικα τα πιστονια βγαιναν σε κατασταση που θα μπορουσαν ανετα να ξαναχρησιμοποιηθουν
Τελος να προσθεσω οτι και το ΥΖ λογω ηλεκτρονικης και κεφαλης δουλευει πανω απο τα επιτρεπτα ορια του κατασκευαστη για το crf απλα δουλευει πιο ψηλα απο τα ορια λογω ηλεκτρονικης
Και τα 2 δουλευουν με βενζινη ΕΚΟ 100αρα απο εταιρικα βενζιναδικα μονο

Φίλε ακριβώς οπως τα λές, το 10W50 ή ακόμη και το 5W40 μου φαίνονονται η καλύτερη επιλογή! :handgestures-thumbup:
(Και 5W50 αν υπήρχαν ακόμη καλύτερα, αλλα λόγο συνθετικών το καλύπτουν..)

Μήπως ξέρεις τι ιξώδες εχουν τα Nils
(HIGH PERFORMANCE CLUTCH LUBRICANT αν εννοείς αυτά), γιατι απ'οτι κοίταξα δεν βρήκα παραπάνω πληροφορίες..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2018 16:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4702
Moto: 2017 RR 300
geormpal έγραψε:
xantiasupermoto έγραψε:
Το σασμανολαδο παιζει κανονικα μονο σασμαν για ολα τα 250αρια crf απο το 2017 και κατω
Του μοτερ για τα ιδια μοντελα τωρα θα φερει ο Σωτηρης το 5-40 αλλα εχει 10-50 και 10-40
Η γνωμη μου τα NILS τα δουλεω περιπου 2 χρονια και σε 2χρονα και τετραχρονα κανενα απολυτως προβλημα τα σασμαν δουλευουν αψογα σε συνθηκες βαρβαρες ΜΧ
Του μοτερ σε ολα τα κινουμενα μερη οταν τα λυσαμε δεν βρηκαμε φθορες ειδικα τα πιστονια βγαιναν σε κατασταση που θα μπορουσαν ανετα να ξαναχρησιμοποιηθουν
Τελος να προσθεσω οτι και το ΥΖ λογω ηλεκτρονικης και κεφαλης δουλευει πανω απο τα επιτρεπτα ορια του κατασκευαστη για το crf απλα δουλευει πιο ψηλα απο τα ορια λογω ηλεκτρονικης
Και τα 2 δουλευουν με βενζινη ΕΚΟ 100αρα απο εταιρικα βενζιναδικα μονο

Φίλε ακριβώς οπως τα λές, το 10W50 ή ακόμη και το 5W40 μου φαίνονονται η καλύτερη επιλογή! :handgestures-thumbup:
(Και 5W50 αν υπήρχαν ακόμη καλύτερα, αλλα λόγο συνθετικών το καλύπτουν..)

Μήπως ξέρεις τι ιξώδες εχουν τα Nils
(HIGH PERFORMANCE CLUTCH LUBRICANT αν εννοείς αυτά), γιατι απ'οτι κοίταξα δεν βρήκα παραπάνω πληροφορίες..


για ξανακοίτα...

_________________
_________________________________
Εικόνα

Εικόνα

_________________________________


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2018 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1029
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
SLabrou έγραψε:
geormpal έγραψε:
Φίλε ακριβώς οπως τα λές, το 10W50 ή ακόμη και το 5W40 μου φαίνονονται η καλύτερη επιλογή! :handgestures-thumbup:
(Και 5W50 αν υπήρχαν ακόμη καλύτερα, αλλα λόγο συνθετικών το καλύπτουν..)

Μήπως ξέρεις τι ιξώδες εχουν τα Nils
(HIGH PERFORMANCE CLUTCH LUBRICANT αν εννοείς αυτά), γιατι απ'οτι κοίταξα δεν βρήκα παραπάνω πληροφορίες..

για ξανακοίτα...

Thanks! :handgestures-thumbup: (στραβομάρα μου - δεν το είδα..)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2018 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1029
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
geormpal έγραψε:
Μήπως ξέρεις τι ιξώδες εχουν τα Nils
(HIGH PERFORMANCE CLUTCH LUBRICANT αν εννοείς αυτά), γιατι απ'οτι κοίταξα δεν βρήκα παραπάνω πληροφορίες..

Οπότε εχουμε ολικό ιξώδες 15W40.

https://wiki.anton-paar.com/en/astm-d22 ... d674764880
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q= ... EZ4DPYqlA8


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 21, 2018 00:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2907
Μπορεις να μας εξηγησεις τι ειναι το "ολικο ιξωδες" και πως εβγαλες οτι το Nils ειναι 15w-40?

Η Nils δινει τα εξης χαρακτηρηστικα του Clutch
Viscosity DIN 51562 40°C : 104
Viscosity DIN 51562 100°C : 14
Viscosity index ISO 2909 : 137
Density 15°C DIN 51757 Kg/dm3 : 0,89

Επισης πως εμφανιζεται το φαινομενο της υπερχειλησης απο τις αναθυμιασεις εαν υπερθερμανθουν τα λαδια του συμπλεκτη απο το Dynamic Viscosity?
Dynamic Viscosity https://en.wikipedia.org/wiki/Viscosity

Ο πινακας αυτος ειναι γενικος και δεν μπορεις να το συγκρινεις ακριβως παρα μονο με το εκαστοτε kinematic viscosity (cSt) @ 100oC που εχει το καθε λάδι (αναλογα την εταιρια) για να εχεις μια πιο σαφη εικονα σε θερμοκρασιες λειτουργιας. Επισης παιζει ρολο και το W (Winter) οταν ειναι κρυο το λαδι δηλαδη, εαν βαλεις 15W το λαδι αυτο εχει μεγαλυτερο kinematic viscosity συγκριτικα με ενα 10W η 5W οποτε εμφανιζεται και το φαινομενο που εχεις στο σασμαν με κρυο κινητηρα. To 10-50 που προτεινει ο monster-shop ειναι καλη επιλογη, παρεχει ακομα καλυτερη προστασια στις υψηλες θερμοκρασιες και απαιτητικες συνθηκες λειτουργιας.

Οσον αφορα το τι transmission oil προτεινει η Honda αναλογα τους κινητηρες και χρονιες προτεινει ειτε λαδι κινητηρα (MA specification) 10-30 η 10-40 η το Honda Pro Transmission Oil (80W-85).

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 21, 2018 07:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1029
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Μπορεις να μας εξηγησεις τι ειναι το "ολικο ιξωδες" και πως εβγαλες οτι το Nils ειναι 15w-40?

Η Nils δινει τα εξης χαρακτηρηστικα του Clutch
Viscosity DIN 51562 40°C : 104
Viscosity DIN 51562 100°C : 14
Viscosity index ISO 2909 : 137
Density 15°C DIN 51757 Kg/dm3 : 0,89

Επισης πως εμφανιζεται το φαινομενο της υπερχειλησης απο τις αναθυμιασεις εαν υπερθερμανθουν τα λαδια του συμπλεκτη απο το Dynamic Viscosity?
Dynamic Viscosity https://en.wikipedia.org/wiki/Viscosity

Ο πινακας αυτος ειναι γενικος και δεν μπορεις να το συγκρινεις ακριβως παρα μονο με το εκαστοτε kinematic viscosity (cSt) @ 100oC που εχει το καθε λάδι (αναλογα την εταιρια) για να εχεις μια πιο σαφη εικονα σε θερμοκρασιες λειτουργιας. Επισης παιζει ρολο και το W (Winter) οταν ειναι κρυο το λαδι δηλαδη, εαν βαλεις 15W το λαδι αυτο εχει μεγαλυτερο kinematic viscosity συγκριτικα με ενα 10W η 5W οποτε εμφανιζεται και το φαινομενο που εχεις στο σασμαν με κρυο κινητηρα. To 10-50 που προτεινει ο monster-shop ειναι καλη επιλογη, παρεχει ακομα καλυτερη προστασια στις υψηλες θερμοκρασιες και απαιτητικες συνθηκες λειτουργιας.

Οσον αφορα το τι transmission oil προτεινει η Honda αναλογα τους κινητηρες και χρονιες προτεινει ειτε λαδι κινητηρα (MA specification) 10-30 η 10-40 η το Honda Pro Transmission Oil (80W-85).

Καλημέρα :)
"Ποσοστό απώλειας μάζας από εξάτμιση σε ακραίες υψηλές θερμοκρασίες και συνθήκες που μπορεί να υπάρξουν στο εσωτερικό ενός κινητήρα (Noack):
Οι υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας ενός κινητήρα μπορεί να εξατμίσουν μέρος του ελαίου και αυτό να οδηγήσει σε υψηλή κατανάλωση καυσίμου και μεταβολές στις ιδιότητες του λιπαντικού.
ASTM D5800"
Ριξε μια ματια και εδώ:
http://www.speedmotoroil.gr/egkatastaseis/ximeio/
Γενικες πληροφορίες για λάδια που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις γιατι μετράμε το ιξώδες στους 40C και στους 100C. Επίσης πως προκύπτει το ISO 2909 (υπάρχει site να το επαληθευσεις και μονος σου.. https://wiki.anton-paar.com/en/astm-d22 ... d674764880)

Για το "ολικο ιξώδες" βγαινει απο πίνακα κατα προσέγγιση με αλλα λάδια που το αναγράφουν και ειναι ορυκτέλαια με τα ίδια πρόσθετα..
Πρακτικά στο περίπου δηλαδή - εχεις δίκιο, αλλα ετσι κ αλλιώς οταν λέμε 15W40 στο περίπου ειναι..
Εχεις δει πολλά λάδια 14,7W43,5; :lol: :lol:
Πχ: Εικόνα

Επίσης υπάρχει και αναλυτικός πίνακας με γράφημα, αλλα για να το υπολογίσεις σωστά πρέπει να εχεις πρόσθετα (κυρίως αντιτριβικά) και πίεση..
Η πιο σωστή προσέγγιση του ιξώδες ειναι:


Viscosity DIN 51562 40°C : XXX

Viscosity DIN 51562 100°C : XX

Viscosity index ISO 2909 : XXX

Density 15°C DIN 51757 Kg/dm3 : 0,XX

Pour point ISO 3016 ºC : -XX

:handgestures-thumbup: :obscene-drinkingcheers: :greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 21, 2018 08:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1029
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
monster-shop έγραψε:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ LIQUI MOLY 10w50 OFF ROAD RACE EINAI OTI ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑ CRF ΜΑΣ,ΜΕ ΦΟΒΕΡΗ ΤΙΜΗ 50,00 ΤΟ 4LT ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΔΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ CRF TA ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΑΔΑΣ( ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ CRF KAI ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΩΡΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ)ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΗΣΤΙΜΕΝΟΙ ,ΣΟΥ ΠΡΟΤΙΝΩ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ!!!!!

Με λίγο ψάξιμο κ απ'εξω, φαίνεται η καλύτερη επιλογή! :handgestures-thumbup:
Θα δοκιμαστει! - να δούμε τι θα πει κ ο Πέτρος..
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: crf επιλογη λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 21, 2018 08:33 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 15, 2013 20:13
Δημοσ.: 226
Τοποθεσια: GREVENA
Moto: HONDA CREF250R
geormpal έγραψε:
monster-shop έγραψε:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ LIQUI MOLY 10w50 OFF ROAD RACE EINAI OTI ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑ CRF ΜΑΣ,ΜΕ ΦΟΒΕΡΗ ΤΙΜΗ 50,00 ΤΟ 4LT ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΔΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ CRF TA ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΑΔΑΣ( ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ CRF KAI ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΩΡΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ)ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΗΣΤΙΜΕΝΟΙ ,ΣΟΥ ΠΡΟΤΙΝΩ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ!!!!!

Με λίγο ψάξιμο κ απ'εξω, φαίνεται η καλύτερη επιλογή! :handgestures-thumbup:
Θα δοκιμαστει! - να δούμε τι θα πει κ ο Πέτρος..
:obscene-drinkingcheers:

Θα μεινεις πολυ ευχαριστημενος και ειδικα μετα την δευτερη αλλαγη λαδιων θα δεις διαφορα και στο σαζμαν σου, στο κουμπωμα τον ταχυτητων.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 44 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr