Ημερομηνία Πέμ Ιουν 21, 2018 14:13

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 11 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 16, 2018 10:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1005
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Ερώτηση προς τους ψαγμένους του forum..

Υπάρχει 4Τ κινητήρας σε ευρεία παραγωγή που ΔΕΝ ΕΧΕΙ:
1) ρουλεμαν πουθενα,
2) δυνατότητα ρύθμισης βαλβίδων,
3) μέταλλα ή ρουλεμαν στο κομβίο μπιέλας,
4) αντλία λαδιού,
5) τσιμουχάκια βαλβίδων,

ΚΑΙ ΕΧΕΙ:

1) Φοβερό borexstroke (~ 1.3)
2) Σχέση συμπίεσης 12:1

Λύνω ενα τετοιο της δουλειάς τωρα για εμβολο και μπιέλα και εξεπλάγην.... :lol:

briggs & stratton 12.5 hp

https://www.youtube.com/watch?v=DXvgJttmfOs
https://www.youtube.com/watch?v=j7IA8IB0Jq4
https://www.youtube.com/watch?v=JBYoXZWI3Dk
https://www.youtube.com/watch?v=fFxlspnnof0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 16, 2018 12:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2878
Ναι, ακριβώς αυτή όπως και πολλές άλλες χλοοκοπτικές μηχανές :lol:

Χαμηλές στροφές λειτουργίας οπότε και οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές, πολύ χαμηλότερες, άσε που κοιτάνε μόνο το χαμηλό κόστος για την κατασκευή τους οπότε...

1) πουθενά, παντού κουζινέτα ή ακόμα και μέταλλο-μέταλλο (χαμηλές στροφές λειτουργίας)
2) άξιο απορίας! Λογικά για να μειώσουν και άλλο το κόστος, στο κάτω-κάτω είναι με ωστήρια - θα έχουν κανα χιλιοστό διάκενο εκ εργοστασίου και όσο αντέξουν! :lol:
3) πουθενά, δεν χρειάζεται (χαμηλές στροφές λειτουργίας)
4) έχει "αντλία", είναι τύπου splash lubrication.
5) δεν χρειάζεται τσιμουχάκια, όπως είναι σχεδιασμένος ο συγκεκριμένος κινητήρας οι βαλβίδες είναι ανάποδα.

Έχουν πλάκα οταν τις συγκρίνεις με άλλες!

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 16, 2018 13:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1005
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Ναι, ακριβώς αυτή όπως και πολλές άλλες χλοοκοπτικές μηχανές :lol:

Χαμηλές στροφές λειτουργίας οπότε και οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές, πολύ χαμηλότερες, άσε που κοιτάνε μόνο το χαμηλό κόστος για την κατασκευή τους οπότε...

1) πουθενά, παντού κουζινέτα ή ακόμα και μέταλλο-μέταλλο (χαμηλές στροφές λειτουργίας)
2) άξιο απορίας! Λογικά για να μειώσουν και άλλο το κόστος, στο κάτω-κάτω είναι με ωστήρια - θα έχουν κανα χιλιοστό διάκενο εκ εργοστασίου και όσο αντέξουν! :lol:
3) πουθενά, δεν χρειάζεται (χαμηλές στροφές λειτουργίας)
4) έχει "αντλία", είναι τύπου splash lubrication.
5) δεν χρειάζεται τσιμουχάκια, όπως είναι σχεδιασμένος ο συγκεκριμένος κινητήρας οι βαλβίδες είναι ανάποδα.

Έχουν πλάκα οταν τις συγκρίνεις με άλλες!


:handgestures-thumbup:

Ναι οντως! Τι πλάκα δηλαδή, για κλάματα... :)

Αυτό ειναι το εργαλείο:
https://i.pinimg.com/736x/1e/e3/19/1ee3 ... wer-it.jpg

Ξερεις κανα κινητήρα diesel κάθετου άξονα..;
Κατα προτίμηση lombardini.. (που εχουμε και άλλα)
Να δουλεύει εως 2500rpm για να μην αλλάξουμε και το F. drive..!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 16, 2018 13:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2878
Οχι, δεν έχω ιδέα!

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 16, 2018 13:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1005
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Οχι, δεν έχω ιδέα!

:handgestures-thumbup:

4) αντλία λαδιού,
Αυτό με την "αντλία" τύπου splash lubrication δεν το ειχα ξανα δει..
Προφανώς κανει και "αντιστάθμιση" με το μπιελάκι που εχει στον 3ο με 4ο χρόνο.
5) τσιμουχάκια βαλβίδων δεν εχει αλλα εχει κατι πιο ψαγμένο.. Το μοτερ ειναι τοποθετημένο οριζόντια (κάθετου άξονα). Αν δεν ηταν ετσι θα ρουφαγε τα λαδάκια με την υποπίεση της εισαγωγής..
Εχει ενα θαλαμο πίεσης μεταξύ ωστηρίων και βαλβίδων (στα ελατήρια), οπου ποσότητα των καυσαερίων που περνάει απο τα καλάμια-οδηγούς των βαλβίδων, δημιουργεί μια αντίστροφη πίεση και σπρώχνει τα λάδια προς τα πίσω! Στην συνέχεια αυτή η ποσότητα μαυρίζει τα λάδια και ολο το εσωτερικό και βγαίνει απο μια άλλη τρύπα στο πάνω μέρος μαζί με τις αναθυμιάσεις! Ξανα καταλήγει στο καρμπυλατέρ με κολάρο!
Αμερικανιές..! Θα πάρει ποδι απο 'κει πάνω αυτο το κατασκεύασμα... :lol: :lol: :lol:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 16, 2018 14:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1005
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 19923.html


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 24, 2018 16:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1005
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Έλεγχος στο σασμαν..


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα



Πουθενά ρουλεμαν!
Ορειχάλκινα κουζινέτα που παραδόξως δεν ειχαν την παραμικρή φθορά..!
Πάντος περα απο αυτό που ανέφερε κ ο Βύρωνας για χαμηλές στροφές λειτουργίας και κόστος, ειναι και η τεχνοτροπία των Αμερικάνων τετοια να παίζουν με μέταλλα - κουζινέτα.
Σε αντίστοιχες Honda (επαγγελματικες πάλι) δεν υπάρχει πουθενα κουζινέτο - μονο ρουλεμαν.
Για τους παρατηρητικούς της παρέας, ουτε η τσιμούχα του δευτερευον αξονα (πριν το φρένο) που ειναι εξωτερική και ήθελα να αλλάξω δεν αλλάζει χωρις να κόψεις το σασμαν..
Απλά απαράδεχτοι για μενα! :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 24, 2018 16:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2878
Μια χαρά το εργαλείο, τα κουζινέτα εκτός απο το κόστος αντέχουν και μεγαλύτερες δυνάμεις σε σχέση με τα ρουλεμάν οπότε μην μασας :lol:

Για την τσιμούχα δοκίμασε να ξεπρεσάρεις την τροχαλία ώστε να αλλαχτεί εαν είναι εύκολο, αλλά πριν το δοκιμάσεις δες εαν υπάρχει διαθέσιμη γιατί πολυ πιθανόν να είναι και σε inches και τρέχα γύρευε μετα, δύσκολο να βρείς.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 24, 2018 16:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1005
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Μια χαρά το εργαλείο, τα κουζινέτα εκτός απο το κόστος αντέχουν και μεγαλύτερες δυνάμεις σε σχέση με τα ρουλεμάν οπότε μην μασας :lol:

Για την τσιμούχα δοκίμασε να ξεπρεσάρεις την τροχαλία ώστε να αλλαχτεί εαν είναι εύκολο, αλλά πριν το δοκιμάσεις δες εαν υπάρχει διαθέσιμη γιατί πολυ πιθανόν να είναι και σε inches και τρέχα γύρευε μετα, δύσκολο να βρείς.

Αυτο που φαίνεται σαν τροχαλία ειναι δισκος που πάνω του πιανει δαγκάνα με τακάκι για το φρένο..
Και να το βγάλεις, αυτο δεν φαίνεται η τσιμούχα - εδράζει παραμέσα και την "μαγκωνουν" τα κάρτερ..

Εικόνα

Αστα να πάνε - δεν μπορώ να εξηγήσω καποια ιδιότροπα - ιδιόμορφα χαρ/κα τους..!
Το πιστεύεις οτι δεν εχει στάθμη βαλβολίνης; (750ml και δεν το γράφει πουθενα..)
Δεν εχει μαγνήτη πουθενα (οχι ταπα - ουτε μεσα)..
Τώρα θα του φτιάξω ενα δεικτη απο πάνω να το ελέγχω.
Το μονο που μου εκανε εντύπωση ειναι το συγχρονιζέ του που ειναι για ολο τον προτεύον και λειτουργεί με βάση το φορτίο.. Δηλαδή οσο εχει φορτίο δεν αλλάζει ταχύτητα (για ευνόητους λόγους..).


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 24, 2018 16:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1005
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Όντως σε inches ειναι Βύρωνα! Οπως και καθε βίδα - κλειδι που εχει πάνω!
Αλλο και τουτο.. :bow-blue:
Να γράψει αλλες 500ώρες το Καλοκαίρι του '18 με καιρούριο πιστόνι - μπιέλα και θα πάρει ποδι - θα το κάνω diesel το εργαλείο! :lol:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 20, 2018 15:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1005
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Δέθηκε το εργαλείο - σούζα το μοτόρι - σαν CRF κάνει... :lol: :lol: :lol:

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 11 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr