ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Κυρ Νοέμ 19, 2017 07:09

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 61 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 15, 2017 06:15 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 14, 2008 13:36
Δημοσ.: 2977
Τοποθεσια: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Δημητρακη Ξερεις ποσο σε αγαπαω
Τα Χοντα γενικα δεν βραζουν η μαλλον καλυτερα βραζουν τελευταια με τισΣτρομπες δεν εχουν κανενα προβλημα
Για να σαν το λυσω το θεμα ταπας το 2012 ολα τα crf 250 450 ειχαν ενα προβλημα με την ταπα ειδικα αν εβαζες κακης ποιοτητας αντιψυκτικο και εγω ειχα προβλημα απλα πηρα μια απο 2008 και τελειωσε
Με 1.1 ταπα ειναι μια χαρα


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 15, 2017 06:58 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9402
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ 450 14
xantiasupermoto έγραψε:
Δημητρακη Ξερεις ποσο σε αγαπαω
Τα Χοντα γενικα δεν βραζουν η μαλλον καλυτερα βραζουν τελευταια με τισΣτρομπες δεν εχουν κανενα προβλημα
Για να σαν το λυσω το θεμα ταπας το 2012 ολα τα crf 250 450 ειχαν ενα προβλημα με την ταπα ειδικα αν εβαζες κακης ποιοτητας αντιψυκτικο και εγω ειχα προβλημα απλα πηρα μια απο 2008 και τελειωσε
Με 1.1 ταπα ειναι μια χαρα

ελα στα Γιαννενα για εντουρο στα κατσαβραχα και θα μου πεις μετα........... :lol: :lol: :lol:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2017 21:20 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Νοέμ 07, 2017 23:02
Δημοσ.: 22
Moto: HONDA CRF 450
Καλησπέρα και πάλι παιδιά!! Αγόρασα καινούργια τάπα έκανα εξαέρωση με όλους τους τρόπους έδειξε μια μικρή βελτίωση αλλά πάλι πετάει νερά!!!! Υπάρχει περίπτωση να φταίει η τρόμπα;
Ευχαριστώ!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2017 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2362
Εφοσον εισαι σιγουρος οτι τα νερα βγαινουν απο την ταπα τοτε πηγαινε σε ενα συνεργειο να μετρησουν για διαρροες απο το κυκλωμα ψυξης.

Συνδεουν στην ταπα μια ειδικη τρομπα με πιεσομετρο και γεμιζουν το κυκλωμα με αερα στα 2 bar. Επειτα εαν δεν κραταει πιεση τοτε ψαχνεις για διαρροες. Εαν δεν ειναι εμφανη εξωτερικα τοτε πολυ πιθανον να ειναι φλαντζα κεφαλης.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2017 23:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 472
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Ολα εγιναν αδειάζοντας τα νερά..; Πιο πρίν ήταν οκ η μηχανή; Δεν μιλας για 5 σταγόνες που ετσι κ αλλιώς φευγουν απο τα ΜΧ κατα το ζέσταμα γιατι δεν εχουν δοχειο πληρώσεως..;
Μεγάλη ποσότητα υγρων;
Τα ψυγεία κατα την προθέρμανση ζεσταίνονται ολόκληρα; (απο πάνω μεχρι κάτω)
Φλάντζα κεφαλής δεν εχω ακούσει να καψει κανενα CRF!
Βαλτο μπρος να ζεσταθεί χωρις τάπα και μολις αρχίσουν να τρέχουν τα νερά δες αν βγάζει μπουρμπουλίθρες..!
Σε ποια περιοχή εισαι; , να σου στείλουμε εναν απο 'δω..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2017 23:13 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Νοέμ 07, 2017 23:02
Δημοσ.: 22
Moto: HONDA CRF 450
Όχι αν ήταν 5 σταγόνες δεν θα το συζητούσα καν!!! Πέφτει η στάθμη και φαίνονται οι κυψέλες μέσα! Τώρα τ μόνο που σκέφτομαι είναι η φλατζουλα της αντλίας και μετά τα πιο χαρντ τα οποία δεν θέλω καν να σκέφτομαι!!!
Έλυσα και την αντλία και είδα ότι ο πύρος έχει λίγα κενά!
Παιδιά σορρυ αλλά δεν ξέρω και παρά πολλά για αυτό και τόσες ερωτήσεις!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2017 23:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 472
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Σε ολα τα μηχανακια που δεν εχουν δοχειο πληρώσεως, τα ψυγεία ποτε δεν ειναι γεματα κρύο και βαση manual τα νερά θελουν ελεγχο πριν απο καθε βόλτα! Στο CRF που εχει πιο μεγάλη ποσοτητα υγρών η στάθμη των ψυγείων κρύο μετα απο βολτα ειναι 1,5-2,5cm κατω απο την τάπα και ειναι φυσιολογικο! Φαίνονται οι κυψέλες..! Οταν ζεσταθούν τα νερά ξανα διαστελλωνται και πληρώνουν πάλι τα ψυγεία..
Η αντλία θα σου τα περναγε στα λάδια - δεν φταίει αυτή..
Εσύ μιλάς για ΜΟΝΙΜΗ απώλεια υγρών - ετσι δεν ειναι;;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2017 23:23 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Νοέμ 07, 2017 23:02
Δημοσ.: 22
Moto: HONDA CRF 450
Εγώ γεμίζω υγρά κάνω μια βόλτα το πολύ πέντε λεπτά όταν γυρνάω και αφήνω λίγο το μηχανάκι να κρυώσει ανοίγω την ταπα και η κυψέλες είναι στεγνές!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2017 23:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 472
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
george crf έγραψε:
Εγώ γεμίζω υγρά κάνω μια βόλτα το πολύ πέντε λεπτά όταν γυρνάω και αφήνω λίγο το μηχανάκι να κρυώσει ανοίγω την ταπα και η κυψέλες είναι στεγνές!

Δηλαδή ποσο νερό συμπληρώνεις;;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2017 23:27 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Νοέμ 07, 2017 23:02
Δημοσ.: 22
Moto: HONDA CRF 450
Περίπου 150-200 γραμμάρια!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2017 23:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 472
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
george crf έγραψε:
Περίπου 150-200 γραμμάρια!!

Οχι ειναι πολύ! Κατι αλλο παίζει - ψαξτο! Εως το 5% της συνολικής ποσοτητας του ψυκτικού υγρού ειναι φυσιολογικό να απολυεται, αν και εφόσον φοράς σωστή τάπα και δεν κανουν διαστολή τα κολάρα. Αν παιρνει δηλαδή 1 λίτρο, μολις 50ml διαστέλλεται στους 110oC και 1 bar..
(Εγώ στο YZ συμπληρώνω περίπου 1 καπάκι (10-20ml) και στο πρώτο 5λεπτο τα εχει ξανα χύσει! Ο αδερφός μου στο CRF ομως πολύ παραπάνω..)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2017 23:51 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Νοέμ 07, 2017 23:02
Δημοσ.: 22
Moto: HONDA CRF 450
Δηλαδή τι πιστεύεις εσύ ότι μπορεί να είναι...??


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2017 23:55 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Νοέμ 07, 2017 23:02
Δημοσ.: 22
Moto: HONDA CRF 450
έχω ξενερώσει πραγματικά γιατί το έχω ένα μήνα το μηχανακι που το έχω αγοράσει και δεν το έχω χαρεί καθόλου...!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 18, 2017 00:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 472
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Δυστυχώς απο μακρια ειναι δύσκολο και δεν μας εχει τύχει κ κατι παρομοιο στο CRF για να σου πω..
Αν θες δοκίμασε να κανεις τα παρακάτω:
Δέσε ξανα την αντλιούλα - μαλλον δεν φταίει αυτή.
Συμπλήρωσε υγρο μεχρι πάνω στο στόμιο της τάπας. Μην βάλεις την τάπα.
Βάλε μπρος και δες οτι γυρνάει τα νερά η τρόμπα (ανοιγωντας γκάζι πρέπει να σηκώνει τα νερα).
Σβήσε και ξανα συμπλήρωσε μεχρι το στόμιο.
Κλείσε την τάπα.
Το λαστιχάκι υπερχείλισης που εχει στο στόμιο του ψυγείου ακριβως κατω απο την τάπα, γυρισε το να τρέχει σε ενα ποτηράκι (διάφανο).
Βάλε μπρος και αστο να ζεσταθει για 5-7 λεπτά, μεχρι να κάψουν τα ψυγεία (με το χέρι)..
Δες αν ζεσταίνονται ομοιόμορφα!
Αφου εχει ζεσταθει δωστου και καμια γκαζια - χωρις υπερβολές!
Βγάλε μια φωτογραφία το ποτηράκι - ποσο υγρό σου εβγαλε.. (και ποσταρε την εδω)
Οταν κρυώσει ξαναρίξε το ποτηράκι στο ψυγείο να δεις γεμίζει μεχρι το στόμιο της τάπας..;

Αν με το που ζεστάθηκαν τα ψυγεία, σταμάτησε να τρέχει το σωληνάκι θα δοκιμάσεις την διαδικασία με αλλο ψυκτικό υγρό.
Αν οχι το ξανα συζητάμε.. ;)

Υ.Γ.: Μην πας ψαχνωντας και αρχιζεις και λύνεις γιατι δεν θα βγάλεις ακρη! Κατι απλό ειναι - ισως και τπτ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 18, 2017 00:18 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17121
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Πιστεύω ότι το χάνεις από λάθος τοποθετημένο κολάρο.
Ξεσφιξέ τα, σπρώχτα να πατήσουν σωστά και ξσνασφίξε με προσοχή.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 61 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr