Ημερομηνία Τετ Απρ 16, 2014 9:14 am

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 194 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM EXC 250 2010 THE PHYSICIST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 18, 2012 10:14 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 8:27 pm
Δημοσ.: 3993
Τοποθεσια: Ιωαννινα Αγρινιο
Moto: EXC 250
ο ιμαντας αυτος πιανει στις βιδες που βρισκονται ακριβως απο κατω
πιο ευκολα δεν γινεται αν αγορασεις ιμαντα ετοιμο

εγω εχω εναν απο ορειβατικα ειδη (καλλιροης εχει οπως και στο μοναστηρακι ,ηφαιστου, στη αρχη επισης της χαριλαου τρικουπη)
παιρνεις ενα κοματι χυμα υπολογιζεις ποσο θα βαλεις κανεις τρυπες μονο με καυτο καρφι η κολητητρι βαζεις και μια μικρη ροδελιτσα και εισαι οκ


υπ οψη ολοι οι ιμαντες εχουν λεπτες παραλληλες γραμμες στο κεντρο
απο 1 εως 3 η μια σημαινει 500kN δηλαδη καπου 500κιλα οποτε εισαι καλυμενος

οταν ερθει η ωρα για διακοπτη χαρτογραφισης εχω και για ΄κει λυση (εκτος κι αν δωσεις τα 20 ευρω)

_________________
γεννηθήκαμε φτωχοί, με πλούσια ελατώματα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM EXC 250 2010 THE PHYSICIST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 18, 2012 10:44 pm 
Σε σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Μάιος 06, 2011 8:12 am
Δημοσ.: 1026
Τοποθεσια: Αθήνα-Μεσολόγγι
katsanick έγραψε:
ο ιμαντας αυτος πιανει στις βιδες που βρισκονται ακριβως απο κατω
πιο ευκολα δεν γινεται αν αγορασεις ιμαντα ετοιμο

εγω εχω εναν απο ορειβατικα ειδη (καλλιροης εχει οπως και στο μοναστηρακι ,ηφαιστου, στη αρχη επισης της χαριλαου τρικουπη)
παιρνεις ενα κοματι χυμα υπολογιζεις ποσο θα βαλεις κανεις τρυπες μονο με καυτο καρφι η κολητητρι βαζεις και μια μικρη ροδελιτσα και εισαι οκ

Αυτες οι βιδες που λες είναι οι δυο που πιάνουν στις τάπες του υποπλαισίου;;;
Αν κατάλαβα καλά είναι οι δυο πιο μέσα από τις 4 που κρατάνε τον πισω λασπωτηρα.
Αυτες δεν μου φαίνονται και πολύ της προκοπής... για να περάσω ιμάντα και να σηκώνω/τραβάω από εκεί το μηχανάκι. :hand:
Έλεγα μηπως αυτός της KTM πιάνει από πουθενά αλλού (ας πούμε οτι είχε δυο θηλιές και πέρναγε μέσα απο το υποπλάισιο)... :angry-banghead:
katsanick έγραψε:
οταν ερθει η ωρα για διακοπτη χαρτογραφισης εχω και για ΄κει λυση (εκτος κι αν δωσεις τα 20 ευρω)

έχω ήδη διακόπτη γνήσιο KTM :whistle:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM EXC 250 2010 THE PHYSICIST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 18, 2012 11:02 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Σάβ Νοέμ 19, 2011 6:23 pm
Δημοσ.: 241
Moto: ΚΤΜ ΕΧC 400 BEVERLY 300
Kαλα κ απολαυστικα χιλιομετρα να εχεις με το εργαλειο!

_________________
EVERYBODY DIES....NOT EVERYONE...REALLY LIVES!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM EXC 250 2010 THE PHYSICIST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2012 12:44 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 8:27 pm
Δημοσ.: 3993
Τοποθεσια: Ιωαννινα Αγρινιο
Moto: EXC 250
S16 έγραψε:
katsanick έγραψε:
ο ιμαντας αυτος πιανει στις βιδες που βρισκονται ακριβως απο κατω
πιο ευκολα δεν γινεται αν αγορασεις ιμαντα ετοιμο

εγω εχω εναν απο ορειβατικα ειδη (καλλιροης εχει οπως και στο μοναστηρακι ,ηφαιστου, στη αρχη επισης της χαριλαου τρικουπη)
παιρνεις ενα κοματι χυμα υπολογιζεις ποσο θα βαλεις κανεις τρυπες μονο με καυτο καρφι η κολητητρι βαζεις και μια μικρη ροδελιτσα και εισαι οκ

Αυτες οι βιδες που λες είναι οι δυο που πιάνουν στις τάπες του υποπλαισίου;;;
Αν κατάλαβα καλά είναι οι δυο πιο μέσα από τις 4 που κρατάνε τον πισω λασπωτηρα.
Αυτες δεν μου φαίνονται και πολύ της προκοπής... για να περάσω ιμάντα και να σηκώνω/τραβάω από εκεί το μηχανάκι. :hand:
Έλεγα μηπως αυτός της KTM πιάνει από πουθενά αλλού (ας πούμε οτι είχε δυο θηλιές και πέρναγε μέσα απο το υποπλάισιο)... :angry-banghead:
katsanick έγραψε:
οταν ερθει η ωρα για διακοπτη χαρτογραφισης εχω και για ΄κει λυση (εκτος κι αν δωσεις τα 20 ευρω)

έχω ήδη διακόπτη γνήσιο KTM :whistle:




ναι εκει πιανουν , δεν εχεις προβλημα μπορεις να το σηκωσεις στον αερα απο κει
η φωτο ειναι χωρις λασπωτηρα οπως το ειχα στην αρχη
αλλα και μετα που ξαναμπηκε δεν ειχε προβλημα


Εικόνα


διακοπτη εχεις ετοιμο... :handgestures-thumbup:

οσο αφορα το λαδι 1:60 ερχεται δηλαδη 16κ.εκ. λαδι βαζεις 17 και εισαι οκ εγω βαζω Bel-Ray αλλα και τα torco που εβαζα παλια καλο ηταν
καλε βολτες

_________________
γεννηθήκαμε φτωχοί, με πλούσια ελατώματα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM EXC 250 2010 THE PHYSICIST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2012 12:53 am 
Σε σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Μάιος 06, 2011 8:12 am
Δημοσ.: 1026
Τοποθεσια: Αθήνα-Μεσολόγγι
katsanick έγραψε:
ναι εκει πιανουν , δεν εχεις προβλημα μπορεις να το σηκωσεις στον αερα απο κει
η φωτο ειναι χωρις λασπωτηρα οπως το ειχα στην αρχη
αλλα και μετα που ξαναμπηκε δεν ειχε προβλημα

Σήμερα που έβγαλα και εγώ τον λασπωτήρα δεν τις είδα και πολυ αντοχής τις βίδες αυτές.
Αν λές οτι το έχεις δοκιμάσει πάω πασο. :obscene-drinkingcheers:
katsanick έγραψε:
οσο αφορα το λαδι 1:60 ερχεται δηλαδη 16κ.εκ. λαδι βαζεις 17 και εισαι οκ εγω βαζω Bel-Ray αλλα και τα torco που εβαζα παλια καλο ηταν
καλε βολτες

Αυτό σημαίνει 170 ml λάδι σε κάθε 10 Lt βενζίνα που του βάζω.
Ο προηγούμενος του έβαζε Denicol S2 Competition και λέω να τα συνεχίσω και εγώ... :think:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM EXC 250 2010 THE PHYSICIST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2012 4:21 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Σάβ Σεπ 11, 2010 2:46 pm
Δημοσ.: 313
Τοποθεσια: θεσ/νικη
Moto: yamaha wr200
αν θελεις πρεπη να εχω ιμαντες σαν ζωνη ασφαλειας απο αυτοκινητο,ειναι περιπου στο ενα μετρο εκαστος με θηλεια στην ακρη,αν εισαι αθηνα στο επομενο ταξιδι μου (μεσα στην εβδομαδα ελπιζω) σου τα φερνω,δωρεαν ενοειτε η σου τα στελνω με μεταφορικα δικα σου.

_________________
ΣΚΟΝΗ ΠΕΤΡΕΣ ΛΑΣΠΗ ΟΛΗ ΜΕΡΑ......
ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΤΗΤΕΣ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM EXC 250 2010 THE PHYSICIST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2012 6:24 am 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 30, 2008 3:17 pm
Δημοσ.: 1648
S16 έγραψε:
katsanick έγραψε:
ναι εκει πιανουν , δεν εχεις προβλημα μπορεις να το σηκωσεις στον αερα απο κει
η φωτο ειναι χωρις λασπωτηρα οπως το ειχα στην αρχη
αλλα και μετα που ξαναμπηκε δεν ειχε προβλημα

Σήμερα που έβγαλα και εγώ τον λασπωτήρα δεν τις είδα και πολυ αντοχής τις βίδες αυτές.
Αν λές οτι το έχεις δοκιμάσει πάω πασο. :obscene-drinkingcheers:
katsanick έγραψε:
οσο αφορα το λαδι 1:60 ερχεται δηλαδη 16κ.εκ. λαδι βαζεις 17 και εισαι οκ εγω βαζω Bel-Ray αλλα και τα torco που εβαζα παλια καλο ηταν
καλε βολτες

Αυτό σημαίνει 170 ml λάδι σε κάθε 10 Lt βενζίνα που του βάζω.
Ο προηγούμενος του έβαζε Denicol S2 Competition και λέω να τα συνεχίσω και εγώ... :think:



Για κάθε 10 λίτρα βάζε 200ml λαδάκι και δεν θα πάθει ποτέ τίποτα. Και θα σου δουλεύει κανονικότατα, ούτε μπουκώματα ούτε τίποτα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM EXC 250 2010 THE PHYSICIST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2012 10:16 pm 
Σε σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Μάιος 06, 2011 8:12 am
Δημοσ.: 1026
Τοποθεσια: Αθήνα-Μεσολόγγι
balakia έγραψε:
αν θελεις πρεπη να εχω ιμαντες σαν ζωνη ασφαλειας απο αυτοκινητο,ειναι περιπου στο ενα μετρο εκαστος με θηλεια στην ακρη,αν εισαι αθηνα στο επομενο ταξιδι μου (μεσα στην εβδομαδα ελπιζω) σου τα φερνω,δωρεαν ενοειτε η σου τα στελνω με μεταφορικα δικα σου.


Σε ευχαριστώ για την προσφορά σου. :handgestures-thumbup:

Αν ειναι θα σου πω για την ώρα θέλω να το ψάξω λίγο καλύτερα και να δώ και πόσο χρειάζεται μια τέτοια πατέντα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM EXC 250 2010 THE PHYSICIST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2012 10:26 pm 
Σε σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Μάιος 06, 2011 8:12 am
Δημοσ.: 1026
Τοποθεσια: Αθήνα-Μεσολόγγι
Και ξεκινάμε,

την Πέμπτη θα αγοραστεί το ακόλουθο για να κάνουμε την μπουγάδα μας εύκολα
Εικόνα

Για τον καθαρισμό του φ.αερα να χρησιμοποιώ το καθαριστικό της Motorex που ειχα πάρει για το CRF
Εικόνα
ή πρέπει να πάρω το αντίστοιχο για φίλτρα twin air?
Εικόνα

Επίσης σκέφτομαι να πάρω το ακόλουθο σπρει
Εικόνα
γιατι με το τενεκεδάκι δεν την πολυ παλεύω... :angry-banghead:
Εικόνα

Πρέπει να βρω ένα τρόπο να προστατέψω το σαλίγκαρο... :think:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM EXC 250 2010 THE PHYSICIST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 19, 2012 10:32 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 24, 2011 8:32 pm
Δημοσ.: 151
Moto: TE 449 & SXF 350
:handgestures-thumbup:
Παρε και ενα σταυρο απο τον Ερικο Καρρερ που σου ειπα για την μεταφορα ..... της εχω καλομαθη της αναρτησης :lol:

Ραντεβου την Κυριακη 01/04/ ωρα 08:30 ........


:greetings-waveyellow:
Πετρος

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM EXC 250 2010 THE PHYSICIST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 2:09 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Νοέμ 09, 2008 5:48 pm
Δημοσ.: 1654
Τοποθεσια: Αθήνα
Moto: BETA RR 450
S16 έγραψε:
Πρέπει να βρω ένα τρόπο να προστατέψω το σαλίγκαρο... :think:


Πάρε κάτι σαν και αυτό, σίγουρα θα βγάλει τα λεφτά του, ίσως να έχει ο Carrer.

Εικόνα

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM EXC 250 2010 THE PHYSICIST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 8:24 am 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 1:45 pm
Δημοσ.: 5358
Τοποθεσια: ΣΥΡΟΣ
Moto: DL 650 V-strom
Καλορίζικο!
Πάρε προστατευτικό για τον σαλίγκαρο απο τον Καρρέρ, έχει και carbon και τον απλό.

_________________
Ο Παλούκι-Λουκ....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM EXC 250 2010 THE PHYSICIST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 7:37 pm 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 2:24 pm
Δημοσ.: 11756
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Θεωρώ ότι το κάρμπον προστατευτικό,
είναι πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει.

Εμφανισιακά δε γίνεται χάλια μετά από μερικά χτυπήματα,

ένας σωστά τοποθετημένος κροκόδειλος κάνει την ίδια δουλειά και
με 25 ευρώ μόνο.

:handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM EXC 250 2010 THE PHYSICIST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 8:53 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 8:27 pm
Δημοσ.: 3993
Τοποθεσια: Ιωαννινα Αγρινιο
Moto: EXC 250
iatrodikastis έγραψε:
Θεωρώ ότι το κάρμπον προστατευτικό,
είναι πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει.

Εμφανισιακά δε γίνεται χάλια μετά από μερικά χτυπήματα,

ένας σωστά τοποθετημένος κροκόδειλος κάνει την ίδια δουλειά και
με 25 ευρώ μόνο.

:handgestures-thumbup:


ειχα και τα 2
πιστευω οτι το αλουμινενιο ειναι καλυτερο και βοηθα να διατηρειται η εξατμηση κρυα και να μη στραβωνει τοσο ευκολα ακομα κι αν την φαει σε βαθυ λουκι, αρκει να μην χωθεις με πολλα(βλεπε iatrodikastis), τοτε δε σε σωζει τιποτα.
ψαξε να βρεις με παχος πανω απο 3χιλιοστα ομως

_________________
γεννηθήκαμε φτωχοί, με πλούσια ελατώματα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM EXC 250 2010 THE PHYSICIST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 21, 2012 1:13 am 
Σε σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Μάιος 06, 2011 8:12 am
Δημοσ.: 1026
Τοποθεσια: Αθήνα-Μεσολόγγι
katsanick έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
Θεωρώ ότι το κάρμπον προστατευτικό,
είναι πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει.

Εμφανισιακά δε γίνεται χάλια μετά από μερικά χτυπήματα,

ένας σωστά τοποθετημένος κροκόδειλος κάνει την ίδια δουλειά και
με 25 ευρώ μόνο.

:handgestures-thumbup:


ειχα και τα 2
πιστευω οτι το αλουμινενιο ειναι καλυτερο και βοηθα να διατηρειται η εξατμηση κρυα και να μη στραβωνει τοσο ευκολα ακομα κι αν την φαει σε βαθυ λουκι, αρκει να μην χωθεις με πολλα(βλεπε iatrodikastis), τοτε δε σε σωζει τιποτα.
ψαξε να βρεις με παχος πανω απο 3χιλιοστα ομως


Κροκόδειλο δεν βάζω, δεν μου αρέσει με τίποτα εμφανησιακά.
Επίπλέον δε θεωρώ πως ο κροκόδειλος προστατεύει καλύτερα. Το κάρμπον δημιουργεί μια ενιαία επιφάνεια και το χτύμημα μοιράζεται σε μεγαλύτερη περιοχή.
Επίσης η αποβολή θερμότητας τι ρόλο παίζει;;;

Το θέμα είναι σε τι τιμές θα βρω κάρμπον και το κυριότερο τι ποιότητα.
Μέχρι στιγμής έχουμε:
meca system
moose
pro carbon
p3 pirie performance

H pro carbon αν έψαξα καλά είναι η πιό φτηνη. Ξέρει κανείς αν ποιοτικά ειναι οκ?

Επίσης θα ήθελα την άποψή σας αν μπορώ να για τον καθαρισμό του φ.αερα να χρησιμοποιώ το καθαριστικό της Motorex που ειχα πάρει για το CRF ή πρέπει να πάρω το αντίστοιχο για φίλτρα twin air;

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 194 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Backys, Google [Bot], itsikis, kostas laliotis και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr