Ημερομηνία Σάβ Ιούλ 21, 2018 15:43

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 52 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF250 2018 PANOS COMING SOON
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 07:21 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 14, 2008 13:36
Δημοσ.: 3026
Τοποθεσια: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Κοντα 10 ωρες χρησης και καποια συμπερασματα
Εχουμε ενα πλαισιο καταπληκτικο το καλυτερο ισως που υπαρχει σημερα
ενα πηρουνι καταπληκτικο
ενα πισω αμορτισσερ που απλα θελει μια αλλαγη λαδιων σχεδον αμεσως μετα την αγορα (3 με 5 ωρες) και μετα καθε 20 για ΜΧ και περιπου διπλασιες για εντουρο
Μετα την αλλαγη απλα εχεις αλλο αμορτισσερ
Ολα καλα ως εδω το προβλημα και εκει που υστερει το μηχανακι ειναι ο κινητηρας και βασικα η ελλειψη δυναμης κατω απο τις 8000 στροφες
Εδω δεν μπορουν να γινουν πολλα
Επαναπρογραμματισμος τις ιδιας ηλεκτρονικης δινει κατι αλλα οχι πολλα
Εξατμιση ,αφτερμαρκετ ηλεκτρονικη κατι περισσοτερο αλλα με κοστος αρκετο
Μια καλη λυση ειναι η αλλαγη πιστονιου με μεγαλυτερης συμπιεσης απο 13.9 σε 14,5 αλλα προσωπικα την φοβαμε μια και ο κινητηρας ανεβαζει
14,400 στροφες ισως με σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων θα το εβλεπα καλυτερα
Μπορει ο Παναγιωτης επειδη ηρθε απο 125 να του φαινεται μια χαρα ο κινητηρας αλλα εδω φαινεται πως η HONDA θελει δουλεια 13 χρονια με ενα εκκεντροφορο σε ολα τα ΜΧ εχασε λιγο τη μπαλα τωρα με τους 2
Τελος προβληματα αξιοπιστιας στο κινητηρα δεν εχουμε ουτε θεματα βαλβιδων αφου σε φιλου τις τσεκαραμε στις 20 ωρες σκληρης ΜΧ οδηγησης και ηταν ΟΚ


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF250 2018 PANOS COMING SOON
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 08:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 208
Moto: crf 450
Με ποιο τρόπο έκανε η honda promo τους 2 εκκεντροφόρους μετα το unicam? Δηλαδη τι πλεονεκτηματα πλασσαρε και έκανε την αλλαγη, γνωριζεις?

Η γνωμη μου ειναι να μην ανεβασεις άλλο συμπίεση είναι ήδη πολύ ψηλα, θα εχεις αλλα προβλήματα μετα και θα θελει προσοχη σε καυσιμο για προαναφλέξεις κλπ.
Με εκκεντροφορο εχεις ψαχτει? σε συνδιασμο με μια αλλη αναφλεξη ωστε να κατεβάσεις λιγο την δυναμη πιο χαμηλα? μονο από αναφλεξη δεν θα δεις πολλα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF250 2018 PANOS COMING SOON
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 10:21 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 14, 2008 13:36
Δημοσ.: 3026
Τοποθεσια: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
εκκεντροφοροι ακομα δεν εχουν βγει παραγωγη αλλα και οι τιμες μαζι με ελατηρια βαλβιδων θα φτανουν τα 1200 ευρω κοντα οχι λιγα
Λογικα του χρονου 19 θα γινουν καποιες αλλαγες για το προβληματα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF250 2018 PANOS COMING SOON
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 10:30 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 15, 2013 20:13
Δημοσ.: 226
Τοποθεσια: GREVENA
Moto: HONDA CREF250R
O σωστος επαναπρογραμματισμος τις ιδιας ηλεκτρονικης δινει παρα μα παρα πολλα,εχουμε γραψει ιδει 30 ωρες και το μηχανακι ειναι φανταστικο,δουλευει απο το 0 σαν ηλεκτρικο ,το μοτερ του δεν φρεναρει πουθενα σαν διχρονο και ρολαρει απιστευτα,και σαν enduro που ειναι τα δικα μας ,εχουν και xring αλυσιδα και mousse ειμαστε και εμεις λιγο βαρια παιδια γιατι μας αρεσει το φαει και το μοτερ του δουλευει αψογα,και το εργο θα ολοκληρωθει μολις ερθει και για τα 250 αρια μας η termignoni factory,και επιδη αυτα πρεπει να αποδικνιωνται τα μηχανακια μας ειναι διαθεσημα !!!!!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF250 2018 PANOS COMING SOON
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 10:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2910
Προσωπικα δεν θα εκανα καμια αλλαγη λογο κοστους οπως προανεφερες και γενικου σχεδιασμου του κινητηρα (κεφαλης-εισαγωγης-εξαγωγης κλπ), οι εκκεντροφορου ειναι που θα σου δωσουν αρκετα εως ενα βαθμο βεβαια σε συνδιασμο με το σωστο χρονισμα τους. Το μονο που θα μπορουσες να κανεις εφοσον εχεις προσβαση στην ECU ειναι να δουλεψεις τον προγραμματισμο απο εκει και αυτο σε δυναμομετρο ωστε να δεις που χανεις που κερδιζεις σε συνδιασμο με διαφορετικο χρονισμο των εκκεντροφορων ΕΑΝ ειναι αυτο εφικτο στο συγκεκριμενο μοντελο (δεν γνωριζω εαν μπορεις να ρυθμισεις μοιρες σε αυτους τους εκκεντροφορους, μεχρι τωρα ειναι πρεσσαριστοι...). Ολα αυτα βεβαια πρεπει να γινουν μελετημενα, να μετρησεις τους μαμα εκκεντροφορους και σε ποιες μοιρες ειναι χρονισμενοι ωστε να ξερεις το base line και να δουλεψεις απο εκει και επειτα ωστε να φερεις το επιθυμητο αποτελεσμα. Αυτο βεβαια θελει πολυ χρονο και χρημα γιατι στην ουσια ξεκινας απο το 0 κατι το οποιο δεν αξιζει κατα την γνωμη μου. Καλυτερα να επικεντρωθεις στην ECU οπως πολυ σωστα ανεφερε ο monster-shop, τα χαρακτηριστικα των μαμα εκκεντροφορων ειναι για δυναμη στα ψηλα (υψηλο valve lift & duration).

Εφοσον εχει εμπειρια απο το 125 ας το δουλευει ψηλα, λιγο συμπλεκτη στα δυσκολα μεχρι να προσαρμοστει με την μοτο και να ανεβασει ενα τακ τον ρυθμο του οσο μπορει στα σημεια που υστερει λογο κινητηρα. Επισης εκτος κινητηρα, σκεψου να χρησιμοποιησεις δυο δοντια μεγαλυτερο γραναζι πισω ωστε να τον βοηθησει στην επιταχυνση και να μην πεφτουν οι στροφες του κινητηρα.

After market εξατμισεις που ειναι μεγαλυτερης διαμετρου ειδικα στον λαιμο να ξερεις οτι λογο χαμηλοτερου back pressure οποτε θα σου χασει δυναμη-ροπη στα χαμηλομεσαια, κατι που δεν το θελεις στη ν προκειμενη περιπτωση.

Τα σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων δεν εχουν να κανουν με το υψηλης συμπιεσης εμβολο αλλα με τις max rpm του κινητηρα, δεν εχει νοημα να βαλεις πιο σκληρα εφοσον δεν θα ανεβαζει περισσοτερες στροφες. Το υψηλης συμπιεσης εμβολο θα σου κοψει max rpm λογο pumping losses. Eιναι ηδη σκληρα τα μαμα ελατηρια ωστε να σφραγιζουν οι βαλβιδες σε αυτες τις στροφες που δουλευει τωρα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF250 2018 PANOS COMING SOON
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 13:29 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 14, 2008 13:36
Δημοσ.: 3026
Τοποθεσια: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Η μαμα ηλεκτρονικη μπορει να προγραμματιστei μονο σε μιγμα και αβανς η αφτερμαρκετ μπορουν να ρυθμισουν τρομπα και το tps και να μπει λαμδα να αλλαξουμε το κοφτη αρα εχουμε πολυ περισσοτερες επιλογες
Για τα ελατηρια βαλβιδων εχω μια ενσταση το σκληρο ελατηριο επιστρεφη την βαλβιδα πιο γρηγορα οταν εχουμε πιο μεγαλη συμπιεση εχουμε και τις βαλβιδες πιο κοντα στο πιστονι αρα στο μαξιμουμ των στροφων μπορει να εχουμε θεμα
Τελος το μοτερ του 2018 βασιστηκε στο μοτερ της μοτο 3 ενα καθαρα αγωνιστικο μοτερ που δινει εμφαση κατα βαση στην μεγιστη υποδυναμη και οχι στην ροπη χαμηλα
Το μοτερ ειναι οντως γραμμικο αλλα η δυναμη κατο απο τις 0 εως 8000 ειναι ειναι πολυ κατω απο τον ανταγωνισμο
http://www.vortexcdi.com/model_product. ... mp_id=4050


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF250 2018 PANOS COMING SOON
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 13:45 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 15, 2013 20:13
Δημοσ.: 226
Τοποθεσια: GREVENA
Moto: HONDA CREF250R
xantiasupermoto έγραψε:
Η μαμα ηλεκτρονικη μπορει να προγραμματιστei μονο σε μιγμα και αβανς η αφτερμαρκετ μπορουν να ρυθμισουν τρομπα και το tps και να μπει λαμδα να αλλαξουμε το κοφτη αρα εχουμε πολυ περισσοτερες επιλογες
Για τα ελατηρια βαλβιδων εχω μια ενσταση το σκληρο ελατηριο επιστρεφη την βαλβιδα πιο γρηγορα οταν εχουμε πιο μεγαλη συμπιεση εχουμε και τις βαλβιδες πιο κοντα στο πιστονι αρα στο μαξιμουμ των στροφων μπορει να εχουμε θεμα
Τελος το μοτερ του 2018 βασιστηκε στο μοτερ της μοτο 3 ενα καθαρα αγωνιστικο μοτερ που δινει εμφαση κατα βαση στην μεγιστη υποδυναμη και οχι στην ροπη χαμηλα
Το μοτερ ειναι οντως γραμμικο αλλα η δυναμη κατο απο τις 0 εως 8000 ειναι ειναι πολυ κατω απο τον ανταγωνισμο
http://www.vortexcdi.com/model_product. ... mp_id=4050


AYTA ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΜΑΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΑΡΚΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΕΙΣ,ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΞΕΦΕΥΓΕΙ !!!!!
ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΡΑΜΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 0 ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΕΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΡΟΛΑΡΙΣΜΑ,ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ
ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ !!!!!!ΕΡΓΟΣΤΑΙΑΚΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΘΕΜΑ ΧΑΜΗΛΑ ΟΤΑΝ ΠΕΣΟΥΝ Η ΣΤΡΟΦΕΣ,ΑΛΛΑ ΛΥΝΕΤΕ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ!!!
ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΛΙ !!!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF250 2018 PANOS COMING SOON
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 14:06 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 14, 2008 13:36
Δημοσ.: 3026
Τοποθεσια: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Ενα προγραμμα μπορει να σου δωσει εως 5% παιζοντας ομως με ολες τις παραμετρους και πολλες φορες πανω απο τα ορια του κατασκευαστη (ειδικα στον αβανς) εχω και το προγραμμα του HRC και τις Vortex
Μια δυναμομετριση ολων των 250αριων νομιζω οτι ειναι ενδεικτικη


Συνημμένα:
s1200_250_dynow_new_honda.jpg
s1200_250_dynow_new_honda.jpg [ 155.42 KiB | 440 προβολές ]
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF250 2018 PANOS COMING SOON
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 15:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 208
Moto: crf 450
Κλασσική honda. Παντα τις πρωτες χρονιες που αλλαζει ενα μοτερ δινει ψηλα οτι εχει και δεν εχει για να φαινεται το μοτερ της ως το πιο "δυνατο της κατηγοριας", στην συνεχεια τα κανει γραμμικα. Ετσι εγινε και με τα πρωτα 450.

Πάντως το αβανσ(μιας και ειναι μεταβλητο σε αντιθεση με εναν εκκεντροφορο) συνηθως από το εργοστασιο σε τετοια μηχανακια πιεσμένα είναι κοντα στο μεγιστο. Ο εκκεντροφορος ειναι αυτος που αλλαζει τα δεδομενα γιατι εχει διαφορετικο χρονισμο-βυθισμα για διαφορετικα αποτελεσματα απόδοσης. Τα 2 αυτα πρέπει να ειναι σε αρμονια.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF250 2018 PANOS COMING SOON
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 15:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1035
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Προσωπικα δεν θα εκανα καμια αλλαγη λογο κοστους οπως προανεφερες και γενικου σχεδιασμου του κινητηρα (κεφαλης-εισαγωγης-εξαγωγης κλπ), οι εκκεντροφορου ειναι που θα σου δωσουν αρκετα εως ενα βαθμο βεβαια σε συνδιασμο με το σωστο χρονισμα τους. Το μονο που θα μπορουσες να κανεις εφοσον εχεις προσβαση στην ECU ειναι να δουλεψεις τον προγραμματισμο απο εκει και αυτο σε δυναμομετρο ωστε να δεις που χανεις που κερδιζεις σε συνδιασμο με διαφορετικο χρονισμο των εκκεντροφορων ΕΑΝ ειναι αυτο εφικτο στο συγκεκριμενο μοντελο (δεν γνωριζω εαν μπορεις να ρυθμισεις μοιρες σε αυτους τους εκκεντροφορους, μεχρι τωρα ειναι πρεσσαριστοι...). Ολα αυτα βεβαια πρεπει να γινουν μελετημενα, να μετρησεις τους μαμα εκκεντροφορους και σε ποιες μοιρες ειναι χρονισμενοι ωστε να ξερεις το base line και να δουλεψεις απο εκει και επειτα ωστε να φερεις το επιθυμητο αποτελεσμα. Αυτο βεβαια θελει πολυ χρονο και χρημα γιατι στην ουσια ξεκινας απο το 0 κατι το οποιο δεν αξιζει κατα την γνωμη μου. Καλυτερα να επικεντρωθεις στην ECU οπως πολυ σωστα ανεφερε ο monster-shop, τα χαρακτηριστικα των μαμα εκκεντροφορων ειναι για δυναμη στα ψηλα (υψηλο valve lift & duration).

Εφοσον εχει εμπειρια απο το 125 ας το δουλευει ψηλα, λιγο συμπλεκτη στα δυσκολα μεχρι να προσαρμοστει με την μοτο και να ανεβασει ενα τακ τον ρυθμο του οσο μπορει στα σημεια που υστερει λογο κινητηρα. Επισης εκτος κινητηρα, σκεψου να χρησιμοποιησεις δυο δοντια μεγαλυτερο γραναζι πισω ωστε να τον βοηθησει στην επιταχυνση και να μην πεφτουν οι στροφες του κινητηρα.

After market εξατμισεις που ειναι μεγαλυτερης διαμετρου ειδικα στον λαιμο να ξερεις οτι λογο χαμηλοτερου back pressure οποτε θα σου χασει δυναμη-ροπη στα χαμηλομεσαια, κατι που δεν το θελεις στη ν προκειμενη περιπτωση.

Τα σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων δεν εχουν να κανουν με το υψηλης συμπιεσης εμβολο αλλα με τις max rpm του κινητηρα, δεν εχει νοημα να βαλεις πιο σκληρα εφοσον δεν θα ανεβαζει περισσοτερες στροφες. Το υψηλης συμπιεσης εμβολο θα σου κοψει max rpm λογο pumping losses. Eιναι ηδη σκληρα τα μαμα ελατηρια ωστε να σφραγιζουν οι βαλβιδες σε αυτες τις στροφες που δουλευει τωρα.

Ακριβώς ο,τι λέει - όπως το λέει..! :handgestures-thumbup: :clap:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF250 2018 PANOS COMING SOON
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 16:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1035
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
xantiasupermoto έγραψε:
Ενα προγραμμα μπορει να σου δωσει εως 5% παιζοντας ομως με ολες τις παραμετρους και πολλες φορες πανω απο τα ορια του κατασκευαστη (ειδικα στον αβανς) εχω και το προγραμμα του HRC και τις Vortex
Μια δυναμομετριση ολων των 250αριων νομιζω οτι ειναι ενδεικτικη

Την τρύπα μεταξύ 6-9Κ rpm μπορείς να την γεμίσεις με επαναπρογραμματισμό σε καυσιμο και αβανς..
Απόλυτα συνδεδεμένοι ειναι και οι εκκεντροφόροι με την κοιλιά της καμπύλης (αυτό νομίζω οτι υποννοεί ο Πέτρος). Λίγο οπισθοπορία στον εξαγωγής θα σου έλυνε το "προβλημα", αλλα σε τοσο καινούριο μηχανάκι δεν υπάρχει περπατημένη, οπότε θα σου πρότεινα να περιμένεις λίγο..
Κατα την γνώμη μου, μην σκέφτεσαι αλλη ECU - δεν θα κερδίσεις τπτ. Για εμβολο συμπίεσης ουτε λόγος (δεν θα βρίσκεις βενζίνη) ηδη το 13,9/1 ειναι αεροπορικό νούμερο.
Ρύθμισέ το με βάση το τι προτείνει η Honda και τι έκανε ο monster-shop και αν ακόμη εχεις ενδιασμούς, κανονίστε να οδηγήσει ο Παναγιώτης και του monster-shop να μπορεί να συγκρίνει.
Μπορεί να ειναι αλλο το μετρο σύγκρισης και να μην υστερεί του Παναγιώτη, απλά να εχει μπεί αλλιώς ο πήχης... (δηλαδή να περιμένατε κατι παραπάνω, παρότι ξερω οτι ειστε εμπειροι και το έχετε πολύ με τα CRF! :handgestures-thumbup: )


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF250 2018 PANOS COMING SOON
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 16:22 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 14, 2008 13:36
Δημοσ.: 3026
Τοποθεσια: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Ηλεκτρονικη υπαρχει απο την δευτερη προπονηση αγοραστηκε περισσοτερο για το Launch Control


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF250 2018 PANOS COMING SOON
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 16:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1035
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
xantiasupermoto έγραψε:
Ηλεκτρονικη υπαρχει απο την δευτερη προπονηση αγοραστηκε περισσοτερο για το Launch Control

Α' δεν το ειχε παρει το ματι μου..! :handgestures-thumbup:

Ξαναδείτε το πρόγραμμα... ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF250 2018 PANOS COMING SOON
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 16:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 208
Moto: crf 450
geormpal έγραψε:
xantiasupermoto έγραψε:
Ηλεκτρονικη υπαρχει απο την δευτερη προπονηση αγοραστηκε περισσοτερο για το Launch Control

Α' δεν το ειχε παρει το ματι μου..! :handgestures-thumbup:

Ξαναδείτε το πρόγραμμα... ;)


Από οτι βλέπω από εδω αν ισχύουν(θα μας πει ο xantiasupermoto): http://www.hondaprokevin.com/2018-honda-crf250r-review-specs-changes-crf-250-motorcycle-dirt-bike-race-crf250-crf250rj

Το μοτερ αυτο εχει φτιαχτει για να δωσει στα ψηλα και με μεγαλύτερη διάρκεια.. Μεγαλύτερο bore-stroke, μεγαλύτερες βαλβίδες, υψηλότερη συμπιέση.. κλπ. Δεν λεει αλλά φαντάζομαι κεντροφοροι χρονισμένοι για ψηλά με μεγάλο lift.
Δυσκολα τα πραγματα για χαμηλα. Σιγουρα αλλοι εκκεντροφοροι και αναλογο ρυθμισμα. Αλλα θα χασει τον σχεδιασμό του σαν φιλοσοφια, ισως και σαν αποτέλεσμα..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF250 2018 PANOS COMING SOON
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 18:07 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 14, 2008 13:36
Δημοσ.: 3026
Τοποθεσια: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Ακριβως ειναι ενα μοτερ για να δουλευει ψηλα μονο αυτη ειναι η φιλοσοφια του απλα νομιζω οτι η honda καπου τις εφυγε
Ειμαι σιγουρος οτι το 2019 θα δουμε αλλους εκκεντροφορους λιγοτερη δυναμη ψηλα και περισσοτερη χαμηλα
Μην ξεχναμε οτι ο κινητηρας ειναι εντελως καινουργιος και εξω απο την φιλοσοφια της εταιριας


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 52 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr