Ημερομηνία Παρ Μάιος 25, 2018 14:51

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 344 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 23  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 29, 2017 21:57 
Σε σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Φεβ 15, 2015 19:12
Δημοσ.: 2349
Moto: ΒΕΤΑ 300
Από την χθεσινή βόλτα στο Λουτράκι. Παραλίγο να πετάξω......

https://www.youtube.com/watch?v=ivna2B4 ... e=youtu.be


_________________
We value intellectual modesty and detest false pride and arrogance


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 30, 2017 12:10 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 05, 2008 21:02
Δημοσ.: 1501
Τοποθεσια: GARDEN CITY
Moto: KTM 250 EXC
andreasds έγραψε:
Από την χθεσινή βόλτα στο Λουτράκι. Παραλίγο να πετάξω......

https://www.youtube.com/watch?v=ivna2B4 ... e=youtu.be

αγες


As του έδινες μια.... Θα το πήδαγες..... (και θα την πήδαγες....)

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 02, 2018 15:37 
Σε σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Φεβ 15, 2015 19:12
Δημοσ.: 2349
Moto: ΒΕΤΑ 300
Έχουμε λύσεις / προτάσεις για προστασία του μοχλικού;

_________________
We value intellectual modesty and detest false pride and arrogance


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 02, 2018 16:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2828
Το έχω σκεφτεί, θα φτιάξουμε custom, μια μίξη απο αλουμίνιο και σαμπρέλα βιδωμένα στην ποδιά... 8-)

Κάτι τέτοιο επίσης
https://slavensracing.com/shop/skid-pla ... age-guard/

Για κάτι πιο ψαγμένο επίσης μπορούμε να φτιάξουμε και κάτι τέτοιο...

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Μετά πας σε ακριβές λύσεις όπως

http://www.betaboano.com/cgi-bin/archiv ... r_2274.asp

Εικόνα

Ή
https://www.ktm-parts.com/22-LG-900.html

Αυτά προσφέρουν την επιλογή για αλλαγή μήκους τους οπότε αλλάζει και ο λόγος του μοχλικού εαν θελήσεις.

Εικόνα


Να προσθέσω οτι δεν προστατεύει μόνο απο χτυπήματα αλλα και απο χώματα-λάσπες που εισχωρούν στο μοχλικό και το φθείρουν.

Εικόνα

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 02, 2018 16:33 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1445
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
Αν δεν έχεις βάλει ήδη χοντρή PEHD ποδιά, παίρνεις την καινούργια ΑΧP Extreme που καλυπτει και το μοχλικο... Από Γερμανικά μαγαζιά είναι οκ οι τιμές. Φυσικά από Ελλάδα αν τις φέρνει κάποιος...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 03, 2018 00:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Νοέμ 09, 2008 17:48
Δημοσ.: 1736
Τοποθεσια: Αθήνα
Moto: BETA RR 300 2stroke
CROSSPRO ENGINE GUARD AND LINK EC DTC BLACK
http://www.crosspro.pt/conteudos/produtos/show.aspx?id=2CP19301160300&title=2cp19301160300&idioma=en

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 03, 2018 12:11 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Ιουν 12, 2017 10:00
Δημοσ.: 357
Moto: KTM EXC 300
Stillwell – Fastway
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 03, 2018 13:59 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9715
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Berg έγραψε:

:handgestures-thumbup:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 04, 2018 09:34 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 15, 2013 20:13
Δημοσ.: 188
Τοποθεσια: GREVENA
Moto: HONDA CREF250R
H ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ
ΠΟΔΙΑ DTC BETA RR 300 (13-17) CON LINK GUARD MAYΡΗ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ,ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΑΠΟ MONSTER-SHOP.GR


Συνημμένα:
32.jpg
32.jpg [ 59.69 KiB | 1413 προβολές ]
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 04, 2018 09:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2828
monster-shop έγραψε:
H ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ
ΠΟΔΙΑ DTC BETA RR 300 (13-17) CON LINK GUARD MAYΡΗ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ,ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΑΠΟ MONSTER-SHOP.GR

+1 :handgestures-thumbup:

Χοντρό ανθεκτικό υλικό και έξτρα προστασία απο λάσπες.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 04, 2018 09:57 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Ιουν 12, 2017 10:00
Δημοσ.: 357
Moto: KTM EXC 300
Berg έγραψε:


Αυτή είπε και ο BERG :bow-blue:
Τελικα αν θελουμε κατι, το ρωταμε στο forum, εχουμε τις επιλογες, εχουμε τις πληροφοριες και εχουμε και τους προμηθευτες


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 04, 2018 23:41 
Σε σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Φεβ 15, 2015 19:12
Δημοσ.: 2349
Moto: ΒΕΤΑ 300
Σήμερα έκανα έλεγχο σε όλες τις βίδες του BETA και βρήκα την βίδα του stand ξεβιδωτη...

Loctite και όλα οκ.

Ο ΤΕΟ μου είχε πει όταν έκανα τα πρώτα μου βήματα στο Enduro, έλεγχο σε όλες τις βίδες. Οπότε το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Thanks φίλε.

_________________
We value intellectual modesty and detest false pride and arrogance


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 05, 2018 11:52 
Σε σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Φεβ 15, 2015 19:12
Δημοσ.: 2349
Moto: ΒΕΤΑ 300
Εικόνα

_________________
We value intellectual modesty and detest false pride and arrogance


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2018 12:56 
Σε σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Φεβ 15, 2015 19:12
Δημοσ.: 2349
Moto: ΒΕΤΑ 300
Χαζεύοντας στο διαδίκτυο ανακάλυψα τα παρακάτω βίντεο από τα Dal Soggio.

Στο πρώτο βίντεο, βλέπουμε το Dal Soggio με διαφανές cartridge στο dyno Shock να εστιάζει στην λειτουργία του Bladder. Στο βίντεο είναι εμφανές η συμπεριφορά του Bladder υπό συμπίεση.Η συμπίεση του δεν είναι ομοιόμορφη αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν 4 ξεχωριστές κοιλότητες που ευθυγραμμίζονται με τις θυρίδες του Basevalve εμβόλου. Το λάδι διέρχεται από τις θυρίδες του Basevalve και κατευθύνεται προς το τοίχωμα του cartridge μέσω των sims, εκεί εκτρέπεται και δημιουργεί δίνη ώστε στην συνέχεια να δημιουργήσει αρκετή πίεση στο Bladder!


Το επόμενο εστιάζει στο Basevalve. Είναι εμφανέστατη η κίνηση της βαλβίδας check valve/shim (αντεπιστροφής), ώστε να μεταβαίνει το λάδι στον "working chamber" του cartridge στη διαδρομή του rebound, η εστίαση και ο σχεδιασμός του basevalve βεβαιώνετε μέσω της κινητικής ότι το λάδι επιστρέφει στο θάλαμο του φυσιγγίου που κινείται το midvalve έτσι ώστε το midvalve να έχει πάντα επαρκές λάδι.


Το επόμενο βίντεο αφορά το midvalve. Το γεγονός ότι η συγκεκριμένη διάταξη συμπίεσης midvalve χρησιμοποιεί ένα ελατήριο για να σπρώξει πίσω προς το έμβολο midvalve το καθιστά αρκετά εύκολο και ειδικότερα στο να βλέπεις τα στελέχη που πιέζονται μακριά από το έμβολο ώστε να ανοίξει η θύρα και να επιτρέψει το λάδι το οποίο ρέει μέσα από αυτό! Το midvalve ωθείται μέσω του cartridge από στατικό και επιταχύνεται μέχρι 1m / s, παρατηρούμε ότι σχετικά μεγάλη ποσότητα λαδιού διέρχεται μέσω των compression ports του midvalve, εξίσου και η εκπληκτική διαφοροποίηση! ότι παρατηρείτε μια πολύ μεγαλύτερη εκτροπή των sims σε σχέση με το basevalve. Είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον που βλέπουμε το λάδι να διαπερνά πίσω από το εμβόλο και το cartridge σε rebound (δεξιά από τα λευκά Pistons θα δείτε να αλλάζει χρώμα στο rebound).


Το τελευταίο βίντεο μας δείχνει σε λίγο καλύτερη ποιότητα την λειτουργία του midvalve rebound, προσέξτε μια μικρή παραμόρφωση/απόκλιση του rebound stroke.


Αυτά τα ολίγα από εμένα, σειρά έχουν οι ειδικοί

_________________
We value intellectual modesty and detest false pride and arrogance


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2018 14:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2828
Πολύ καλά τα βίντεο :handgestures-thumbup:

Εξηγούν πλήρως το τι γίνεται και τι κάνει το κάθε μέρος μιας κοινής closed cartridge ανάρτησης και κυρίως το valving. Μια κύρια διαφορά είναι οτι τα Dal Soggio είναι με bladder ενώ άλλες είναι με ελατήριο στον κλειστό θάλαμο.

Να προτείνω το συγκεκριμένο post να πάει και στο θέμα Αναρτήσεις.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 344 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 23  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr