Ημερομηνία Σάβ Ιούλ 21, 2018 05:58

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 129 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 17, 2017 23:13 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1462
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
Γεια!

Ετοιμοι για την 1η προπόνηση αύριο. Χθες και σήμερα μόνο για τα βασικά έλεγα θα κάνω, δηλ. λάστιχα και λάδι σαζμάν αλλά δεν μπορούσα να μην την χαιδεύω σε διάφορα σημεία, βάζοντας παράλληλα και την ARC μανέτα στον συμπλέκτη αφού είναι το ίδιο Brembo σύστημα. Από κοντά είναι ακόμη πιο όμορφη! Σίγουρα. Το κάτω μέρος του μοτέρ είναι σίγουρα πιο γεμάτο από αυτό των Beta αλλά παραμένει λίγο πολύ στα ίδια κιλά ακόμη και αν το πλαίσιο φαίνεται μεγαλύτερο αλλά βασικά οι δοκοί ξεγελάνε αφού είναι σε στυλ "γωνιώδες οβάλ" και όχι σχεδών στρογγυλοί όπως των Beta. Εχει ήδη αλλαχτεί η πλεξούδα με πολύ πιο ελαφριά Racing, ή καλύτερα, Factory, και έχω την μαμά σε κουτί. Ο στάνταρ διακόπτης φώτων είναι ακριβώς ίδιος όπως των Beta. Πατώντας τον κεντρικό διακόπτη η βαλβίδα εξαγωγής κάνει τσεκ πάνω κάτω με τον χαρακτηριστικό θόρυβο αλά TDR 250. Πολύ φτιάχτηκα με αυτό!

Τα μασπιέ είναι πιο φαρδιά και σίγουρα πιο αγριεμένα αλλά άφησα το λιμάρισμα για μετά αφού δω πρώτα τις μπότες μετά την εξόρμηση αύριο. H μπροστά εξάτμιση είναι η FMF Gnarly όπως και στο 250 2015 που είχα δοκιμάσει. Τότε δεν υπήρχε το παραμικρό ξέσπασμα αλλά για αύριο είμαι πανέτοιμος για όλα..... Ο πρώην έχει ήδη βάλει NECH Σουζουκοβελόνα με αντίστοιχα χειμωνιάτικα ζιγκλέρ. Στην κούτα δεν έχω ψάξει ακόμη να δω τί βελόνες έχει από μαμά ή αν έχει καμιά NECW για τους νορμάλ μήνες. Το Keihin είναι ακριβώς ίδιο με των Beta από 2016 και μετά αλλά με την υποδοχή για το καλώδιο του TPS κλεισμένη. AXP υπερποδιά 6 mm. Εβαλα ήδη το λάστιχο με μους μπροστά για πιο γρήγορη συνήθεια με τις αναρτήσεις αφού ο ήδη δηλωμένος από καιρό αγώνας το επόμενο Σάββατο δεν ακυρώνεται, φυσικά!

Μετά από χρόνια ξαναμέτρησα λάδι 2% για την βενζίνη που θα αναμειχθεί αύριο... Περίεργο συναίσθημα...

Θα γίνουν και τα κλασικά γρασαρίσματα μοχλικού κτλ αλλά σιγά σιγά. Το πρώτο περίεργο ήταν ότι για να αδειάσει καλά το λάδι σαζμάν πρέπει να βγουν δύο τάπες, μία κλασικά από δεξιά όπως στα Beta και μία ίδια από αριστερά, πίσω από τον λεβιέ ταχυτήτων. Γαλλοισπανική καταγωγή έχει, δεν θα μπορούσε να μην έχει έστω ένα περίεργο αλά GasGas της προηγούμενης δεκαετίας...

Λοιπόν παιδιά δύσκολο να κοιμηθώ απόψε αλλά αύριο θα λιώσω.

:obscene-drinkingcheers:

Εικόνα


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 17, 2017 23:18 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9782
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Σ'ωραίος :handgestures-thumbup:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 18, 2017 07:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4702
Moto: 2017 RR 300
Στο ανταλασσω με beta300 17αρι.... :lol: :lol:

Και τρυπες στο φιλτροκουτο?
Μερακλης ο προηγουμενος...

_________________
_________________________________
Εικόνα

Εικόνα

_________________________________


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 18, 2017 10:33 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 05, 2008 21:52
Δημοσ.: 3988
Moto: YAMAHA YZ 125
Το πιο ομορφο εντούρο !!!!!!!!!!!!!!!Καλό Σ.Κ με μέγιστη οδηγική απόλαυση !!!!!!!!! :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 18, 2017 16:29 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Σάβ Νοέμ 01, 2008 16:43
Δημοσ.: 3356
Τοποθεσια: ColdWater
Moto: KTM EXC-F 250
Καλολασπωτο :obscene-drinkingcheers:

_________________
ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ.....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 18, 2017 18:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Δεκ 03, 2008 13:22
Δημοσ.: 2514
Τοποθεσια: Δυτικά
Moto: Ktm620Lc4
NOT BAD. :-D :greetings-waveyellow: :obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 18, 2017 19:10 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Νοέμ 04, 2013 12:58
Δημοσ.: 883
Moto: ktm -530
factory moto makrannnnn


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 18, 2017 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1462
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
ΑΑΑαααααααααΑαΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

:scared-eek:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 18, 2017 19:30 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 29, 2009 16:14
Δημοσ.: 1277
Moto: XR 440 Dallara
Leon_ShercoRacing έγραψε:
ΑΑΑαααααααααΑαΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

:scared-eek:


:handgestures-thumbup: γεια σου ρε φινλανδε :greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 18, 2017 19:37 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Ιουν 03, 2013 21:53
Δημοσ.: 74
Τοποθεσια: ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟ
Moto: Husqy TE450
ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ !!!!!!!! :handgestures-thumbup:

_________________
Έχω Husqy αφού....

https://www.facebook.com/ilias.karamanolis


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 18, 2017 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1462
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
Apocalypse now συνέβη σήμερα στην Φινλανδία..!!

Πολλοί οι ενδιασμοί θυμώμενος και πάρα πολύ καλά τον Πύραυλο του Σέιστολα να παίρνει σκαλπ στα κόκκινα αλλά από την άλλη το 250 2015 που είχα δοκιμάσει ήταν μακράν το φιλικότερο δίχρονο που είχα δοκιμάσει μέχρι εκείνη την στιγμή.

Μαζευτήκαμε τελικά 7 νοματέοι να οδηγήσουμε το δυσκολότερο μονοπάτι που έχουμε εδώ με όλες τις πέτρες να έχουν φανεί κανονικά αλλά γενικώς πολύ πάγο ακόμη και κάποια λούκια εντελώς παγωμένα. Επίσης πολλά σκαρφαλώματα και ντροπς από βράχια και γενικώς βραχώδεις επιφάνειες. Αυτό είναι 21 χλμ στο οποίο έχουμε τρία διαφορετικά σημεία για διάλειμα και ανάμεσα φουλ όσο μπορεί ο καθένας. Στον 1ο γύρο στην αρχή δεν είχα φρένα γιατί μπρος πίσω υπήρχαν καινούργια τακάκια. Σύντομα άρχισε να δουλεύει το πίσω αλλά το μπροστά απαιτούσε πολύ δύναμη. Εφτιαξε προς το τέλος της μέρας αλλά ακόμη δεν έχει καμιά σχέση με την αίσθηση και αποτελεσματικότητα των Nissin, και ας λένε οι βαμένοι πορτοκαλί ό,τι θέλουν. Κοίταξα τώρα και μπρος πίσω είναι ΤOYO &%&#%HH Brembo, δηλ. τα μαμά. Κλείνει η παρένθεση για το μόνο αρνητικό της 1ης επαφής.

Σφιχτό μπρος πίσω μιας και το πήρα από λίγο πιο γρήγορο αλλά στα ίδια κιλά (παλιός πρωταθλητής Φινλανδίας τώρα στα 47) αλλά δεν τίναζε άσχημα σε καμία περίπτωση και σε απόλυτη ισορροπία. Μετά το 1ο διάλειμα άνοιξα μόνο συμπίεση μπροστά και αργή πίσω 4 κλικ και ήταν πολύ καλύτερα πηγαίνοντας ακόμη πιο ατάραχα στις πέτρες παρόλο που τα καρφιά δεν βοηθούσαν. Μετά το 2ο διάλειμα έβγαλα άλλα δύο κλικ συμπίεση μπροστά αλλά χάλασε με πιο γρήγορη συμπεριφορά και μεταφέροντας περισσότερα απ΄ό,τι πρέπει στα χέρια. Τα ξαναέβαλα πίσω και δεν ξανασχολήθηκα με τις αναρτήσεις.

Το Απίστευτο είναι ότι το μοτέρ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ και έχει πάει τα στάνταρ λειτουργίας των δίχρονων πολύ παραπέρα για όλους τους υπόλοιπους. Δεν θα κάτσω να συγκρίνω απόδοση με το Beta γιατί και τα δύο δουλεύουν καλά, καθαρά και χωρίς εκπλήξεις ΑΛΛΑ τα δύο εργοστάσια έχουν επιλέξει διαφορετικό τρόπο απόδοσης για τα μοτέρ τους. Εβλεπα χθες διάφορα μαύρα κουτιά και κυλινδράκια για τα ηλεκτρικά κτλ και σήμερα κατάλαβα ότι τα ηλεκτρονικά βοηθήματα για την βαλβίδα εξαγωγής είναι πολύ χρήσιμα τελικά ώστε να κάνουν το μεγάλο δίχρονο πανεύκολο και να δουλεύει σαν τετράχρονο, πραγματικά. Αυτή την στιγμή δεν βλέπω κανέναν λόγω ύπαρξης για οποιοδήποτε 4Τ εντούρο. Μα κανέναν! Εχεις μέσα 2α για τα πολύ κλειστά από δέντρο σε δέντρο και στα βράχια πάνω κάτω και με την ροπάκλα πάντα παρών τα έχεις καθαρίσει ανετότατα χωρίς 2η σκέψη, μην έχοντας χάσει χιλιοστό από την σωστή γραμμή. Ανοίγουν λίιγο τα πράγματα έχοντας 3η από πολύ χαμηλές και το τεράστιο βολάν με τα άλλα ηλεκτρονικά καλούδια δημιουργούν ένα ηλεκτρομοτέρ σαν να είναι ρυθμισμένο με τον τελειότερο ψεκασμό. Πολύ βαρύ δούλεμα με την πολύ καλή έννοια, πολύ ραφιναρισμένο άκουσμα στο γκάζι. Ανοίγεις στην πρώτη ευκαιρία να επιταχύνεις δυνατά μέχρι την επόμενη στροφή και εισπράτεις ένα πολύ μεστό, όσο δυνατό πρέπει τράβηγμα και ταυτόχρονα πολύ γραμμικό και όσο αργόστροφο πρέπει ώστε να έχεις τον Απόλυτο έλεγχο με καθόλου ξέσπασμα. Μην το παρεξηγήσετε ότι δεν έχει γκάζια... ανεβάζει καλά αλλά πάντα ο οδηγός έχει τον έλεγχο. Απλά ένα πολύ γραμμικό και γεμάτο τσανσίσιον μέχρι πολύ ψηλά. Ανοίχτηκε διάφορες φορές βίαια η 3η μέχρι ψηλά και κάποιες φορές η 4η μέχρι καλά μέσα στις μεσαίες για λίγο πριν από φρένα και ήταν σαν να μου έλεγε κάθε φορά αν θες εντούρα να σε κουράζουν γρήγορα, κοίταξε αλλού.... Ενα πολύ σταράτο μοτέρ με φουλ ροπή από τα μείων ήδη, ένα γοοοοοοοοοοοοοοοου... Δύσκολο να το περιγράψω.... Αλλά θα σας έχω και βίντεο από την επόμενη έξοδο...

Δεν άγγιξα καθόλου τον διακόπτη για να αλλάξω την ρύθμιση της ηλεκτρονικής στο αργό. Τουλάχιστον για μένα νομίζω δεν χρειάζεται. Θα δοκιμαστεί κάποια στιγμή αλλά δεν ένοιωσα ποτέ ότι χρειάζεται. Αλλάζει πολύ εύκολα με τον δεξί αντίχειρα.

Κατά τα άλλα, για τα φρένα τα είπαμε, εργονομία πολύ καλή, σταθερότητα πολύ καλή, και χώνεται παντού όπως και το Beta. To ύψος το συνήθισα και νομίζω είναι πιο εύκολο να σηκωθείς από καθιστός όρθιος στα μασπιέ λόγω μεγαλύτερης/ανετότερης γωνίας ποδιών όταν κάθεσαι. Οι μποτες δεν γλύστρησαν από τα μασπιέ ούτε μια φορά και αυτό μου άρεσε. Αναρτήσεις πολύ ωραίες ήδη.

Στον 2ο γύρο στο τελευταίο κομμάτι που βγαίνει κάπου στα 20 λεπτά και τα έχει όλα με πολλά βράχια στην αρχή και όσο περνάει η ώρα να γίνεται και πιο γρήγορο και με πολύ σαμάρι στο τέλος, άτομο που τον κέρδισα στο 2ο πέρασμα στην ειδική για 5 δεύτερα (στα 25 λεπτά και 26 δεύτερα τα δικά μου) του αγώνα σπριντ πρόσφατα δεν μου έφυγε καθόλου σήμερα μέχρι τέλος κι εγώ με περίεργο φρένο μπροστά. Αν αυτό δεν δείχνει την δυναμική της μοτό, τί άλλο μπορεί να την δείξει? 1η οδήγηση μαζί της.

Να είστε καλά παιδιά για τις ευχές! Θα περάσω καλά νομίζω με αυτή την Factory μοτό.

:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 18, 2017 22:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 13, 2011 21:45
Δημοσ.: 1169
Τοποθεσια: Θεσ/νικη
Moto: ΒΕΤΑ #377
Μπραβο Λεω!! Παρ του τον αερα απο νωρις!! :-D

Τι αναρτησεις φορανε τα σερκο ? Εχουν διαφοροποιησεις απο τα WP που ξερουμε ?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 18, 2017 23:33 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1462
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
Να είσαι καλα Χάρη!

Από τα Factory μοντέλα μόνο τα 2016 σαν το δικό έχουν το WP Closed Cartridge. Νομίζω τέτοιο είχε το Husaberg 125 που είχες. Πριν είχαν WP απλό και για το 2017 έχουν το WP Xplor.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 18, 2017 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 13, 2011 21:45
Δημοσ.: 1169
Τοποθεσια: Θεσ/νικη
Moto: ΒΕΤΑ #377
Leon_ShercoRacing έγραψε:
Να είσαι καλα Χάρη!

Από τα Factory μοντέλα μόνο τα 2016 σαν το δικό έχουν το WP Closed Cartridge. Νομίζω τέτοιο είχε το Husaberg 125 που είχες. Πριν είχαν WP απλό και για το 2017 έχουν το WP Xplor.

Οτι καλυτερο !! :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 18, 2017 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17788
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Σήμερα δοκίμασα xplor και έμεινα μ@λ@λ@ς....

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 129 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr