Ημερομηνία Τρί Φεβ 20, 2018 15:31

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 116 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 3oo - tharis
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 15, 2017 14:35 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2640
tharis έγραψε:
Byron εμενα τωρα πιο πολυ με μπερδεψες με τις παρατηρησεις σου. Ή επαναλαμβανεις αυτα που ειπαμε με αλλα λογια και δεν το καταλαβα..

Αυτο που μου φαινεται ξεκαθαρο μεχρι στιγμης ειναι οτι το ελατηριο του PFP αντιστεκεται στη συμπιεση και αρα κανει την ιδια δουλεια με το κυριο ελατηριο της αναρτησης (+ οτι δεν επιτρεπει αερα στον κλειστο θαλαμο) και αρα επηρεαζει και το SAG με τον ιδιο τροπο. Δεν βλεπω ομως πως αυτο το ελατηριο επηρεαζει αυτη καθ΄αυτη τη συμπιεση.

Αυτο που εγραψες για ηρεμια και εξισορροπηση δυναμεων παλι δεν το καταλαβα αφου το σημειο "ηρεμιας"/ισορροπιας ειναι στη θεση οπου η αναρτηση ειναι εντελως εκτεταμενη και οχι στη θεση που μετραμε το SAG.

Συγνώμη αλλά μάλλον δεν κατάλαβα καλά τι έχεις καταλάβει πρωτού σου απαντήσω! δεν επαναλαμβάνομαι αλλά προσπαθώ να σου εξηγήσω την μικρή αυτή διαφορά. Σωστά λες οτι η ηρεμία είναι με την ανάρτηση σε πλήρη έκταση, "ηρεμία" και εξισορρόπηση εννοούσα και αναφερόμουν την δεδομένη χρονική στιγμή όταν μετράμε το sag οπου οτι το βάρος είναι σταθερό οπότε όταν μετράμε στατικό/δυναμικό οι δυνάμεις εντός του θαλάμου στο valving παραμένουν σταθερές (όποιες και εάν είναι αυτές την δεδομένη στιγμή).

Το συγκεκριμένο ελατήριο στην ουσία κρατάει την πίεση του λαδιού πίσω από το valving stack οπότε το compression valving αργεί να ανοίξει, η διαφορά με το κύριο ελατήριο της ανάρτησης είναι οτι το κύριο δουλεύει δυναμικά ενώ το άλλο επηρεάζει υδραυλικά τα κυκλώματα. Ναι μεν αντιστέκεται στη συμπίεση όπως το σκέφτεσαι απλά με διαφορετικό τρόπο όπου δεν επηρεάζει το SAG καθότι, επηρεάζει όμως το πώς λειτουργεί κατά την οδήγηση επειδή ασκεί υδραυλική πίεση κατά την λειτουργία του πιρουνιού, αυτό προσπαθώ να εξηγήσω.

Όσον αφορά τις συνθήκες αγώνα/προπόνησης που ανέφερα εννοώ την συνεχή, πλήρη και σκληρή καταπόνεση/λειτουργία της ανάρτησης για αρκετή ώρα, επειδή υπάρχουν "προπονήσεις" και "προπονήσεις"! :-D
Πολύ σωστά το έθεσες για την γενική διαφορά μεταξύ τους, μόνο που στα κλειστά έχεις μερικές έξτρα λειτουργίες όπως πχ το PFP :handgestures-thumbup:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 3oo - tharis
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 15, 2017 15:08 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2640
Βασικά τώρα που το σκέφτομαι λίγο καλύτερα μπορείς να κάνεις δοκιμή να μετρήσεις sag με PFP τέρμα ανοιχτό και τέρμα κλειστό?

Σκέφτικα οτι εάν βάση του valving που έχει (σφιχτό-μαλακό) δεν ανοίγουν οι βαλβίδες με μικρές δυνάμεις όπως όταν μετράμε το sag πολύ πιθανόν να παίζει το επηρεάζει οπότε μια δοκιμή θα μας δείξει τι γίνεται έτσι για να μας φύγει και η απορία ;)

Μεγάλο ρόλο στο sag εμπρος είναι και η κατάσταση στις ξύστρες των τσιμουχών οπότε καθάρισε και λίπανε τες πρωτού μετρήσεις και οι τσιμούχες φυσικά όμως δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό με δεμένο πιρούνι, βάλε λιγο λάδι πιρουνιού εξωτερικά και δούλεψε το λίγο να περάσει έστω και λίγο στην τσιμούχα απο έξω για πιο ακριβή μέτρηση.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 3oo - tharis
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 15, 2017 15:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 13, 2011 21:45
Δημοσ.: 1169
Τοποθεσια: Θεσ/νικη
Moto: ΒΕΤΑ #377
Byron έγραψε:
Συγνώμη αλλά μάλλον δεν κατάλαβα καλά τι έχεις καταλάβει πρωτού σου απαντήσω! δεν επαναλαμβάνομαι αλλά προσπαθώ να σου εξηγήσω την μικρή αυτή διαφορά. Σωστά λες οτι η ηρεμία είναι με την ανάρτηση σε πλήρη έκταση, "ηρεμία" και εξισορρόπηση εννοούσα και αναφερόμουν την δεδομένη χρονική στιγμή όταν μετράμε το sag οπου οτι το βάρος είναι σταθερό οπότε όταν μετράμε στατικό/δυναμικό οι δυνάμεις εντός του θαλάμου στο valving παραμένουν σταθερές (όποιες και εάν είναι αυτές την δεδομένη στιγμή).

Το συγκεκριμένο ελατήριο στην ουσία κρατάει την πίεση του λαδιού πίσω από το valving stack οπότε το compression valving αργεί να ανοίξει, η διαφορά με το κύριο ελατήριο της ανάρτησης είναι οτι το κύριο δουλεύει δυναμικά ενώ το άλλο επηρεάζει υδραυλικά τα κυκλώματα. Ναι μεν αντιστέκεται στη συμπίεση όπως το σκέφτεσαι απλά με διαφορετικό τρόπο όπου δεν επηρεάζει το SAG καθότι, επηρεάζει όμως το πώς λειτουργεί κατά την οδήγηση επειδή ασκεί υδραυλική πίεση κατά την λειτουργία του πιρουνιού, αυτό προσπαθώ να εξηγήσω.

Byron μαλλον μιλαμε για δυο διαφορετικα πραγματα:
1) Εγω αναφερω οτι το ελατηριο του PFP εμποδιζει την κινηση του PFP προς τα πανω, ωστε να αυξηθει ο ογκος του κλειστου φυσιγγιου και να εισελθει σε αυτον ο αξονας και να συμπιεστει ή αναρτηση. Αυτο το φαινομενο δεν εχει να κανει καθολου με το valving, αλλα ειναι μια προσθετη αντισταση ιδια με αυτη του ελατηριου της αναρτησης και αρα επηρεαζει και το SAG. Δηλαδη αλλο sag θα μετρησω (θεωρητικα) με το PFP τερμα βιδωμενο και αλλο με τερμα ανοιχτο. Πρακτικα δεν ξερω ποσο θα το επηρεασει γιατι δεν ξερω το K του ελατηριου του PFP σε σχεση με αυτο της αναρτησης.

2) Εσυ λες απ οτι καταλαβα οτι λογω της πιεσης που ασκει το PFP στο valving stack (μεσω του λαδιου μεταξυ του valving stack και του PFP) θα χρειαστει μεγαλυτερη δυναμη για να ανοιξουν οι "βαλβιδες" (φανταζομαι εννοεις να παραμαρφωθουν οι ροδελες της συμπιεσης). Αν εννοεις κατι τετοιο δεν θα συμφωνουσα καθως θεωρω οτι η πιεση σε ολο τον κλειστο θαλαμο ειναι σταθερη (σε ηρεμια) καθως πρωτον δεν ειμαι σιγουρος αν το εμβολο σφραγιζει ποτε εντελως (τα bleed shims δεν αφηνουν το εμβολο παντα ανοιχτο?) και δευτερον στην πανω μερια ειναι οι ροδελες της επαναφορας και οχι της συμπιεσης, σωστα?

Ειναι λιγο δυσκολο να συνεννοηθουμε χωρις σχεδιο και δεν εχω και την διαταξη εντελως ξεκαθαρη στο μυαλο μου οποτε αν λεω κατι λαθος διορθωστε με.

Byron έγραψε:
Όσον αφορά τις συνθήκες αγώνα/προπόνησης που ανέφερα εννοώ την συνεχή, πλήρη και σκληρή καταπόνεση/λειτουργία της ανάρτησης για αρκετή ώρα, επειδή υπάρχουν "προπονήσεις" και "προπονήσεις"! :-D

Και σ αυτο δεν θα συμφωνουσα καθως, αν και δεν ειμαι ειδικος στα υγρα, δε νομιζω οτι το αφρισμα δημιουργειται μετα απο καποιο ευλογο χρονικο διαστημα. Πιστευω οτι δημιουργειται πολυ γρηγορα και στα δυο πιρουνια και διατηρειται στο ιδιο επιπεδο. Το επιπεδο αυτο ειναι εντελως διαφορετικο φυσικα για τους δυο τυπους open/close.
Με λιγα λογια ειτε κανεις 1 ωρα βολτα, ειτε 5 ωρες αγωνα το πιρουνι εχει την ιδια λειτουργια απο την αρχη μεχρι το τελος σε οτι αφορα την απωλεια αποσβεσης λογω αφρισματος και εξαιρωντας παραγοντες οπως η αυξηση της θερμοκρασιας κλπ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 3oo - tharis
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 05, 2017 07:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 13, 2011 21:45
Δημοσ.: 1169
Τοποθεσια: Θεσ/νικη
Moto: ΒΕΤΑ #377
Get ready!! Serres loading ... :auto-dirtbike:

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 3oo - tharis
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 05, 2017 07:55 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17690
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
tharis έγραψε:
Get ready!! Serres loading ... :auto-dirtbike:

Εικόνα


Έτοιμος για παγκόσμιο.
Καλό αγώνα!

:handgestures-thumbup:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 3oo - tharis
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 05, 2017 09:04 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1389
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Sherco SE-R 300 Factory 2016
Καλή Επιτυχία Χάρη!

Τέρμα από την αρχή!

:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 3oo - tharis
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 05, 2017 09:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 13, 2011 21:45
Δημοσ.: 1169
Τοποθεσια: Θεσ/νικη
Moto: ΒΕΤΑ #377
Να 'στε καλα!!
Θα προσπαθησω..!! :obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 3oo - tharis
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 05, 2017 20:37 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2640
Καλη επιτυχία!!! :handgestures-thumbup:


Είδα και το τελευταίο πόστ σου που ξεχασα να σου απαντήσω :oops:

1) Αυτό που θέλω να καταλάβεις είναι οτι επηρεάζεται το ενεργό "riding SAG" όσο δίνεις προφόρτηση στο PFP και όχι τοσο το στατικό/δυναμικό, δηλαδή το ύψος της μοτό κατά την κύλιση της. Εάν μπορείς δοκίμασε το για να μας λυθεί η απορία αν και δύσκολο γιατι πρέπει να πάρεις αρκετές μετρήσεις και να βγάλεις μέσο όρο για να δείς εαν πραγματικά άλλαξε και κατά πόσο ;) Διάβασε εδώ viewtopic.php?f=157&t=20963
Επίσης μην μπερδεύεις το Κ του PFP ελατηρίου δεν εχει να κάνει με το ενεργό ελατήριο (εξωτερικό) που είναι το βασικότερο για το SAG και την λειτουργία της ανάρτησης, για να καταλάβεις εαν βάλεις περισσότερο λάδι στον εξωτερικό θάλαμο είναι πιο πιθανό να έχεις μικρότερα νούμερα στο δυναμικό SAG σου παρά εάν βάλεις πιο σκληρό PFP ελατήριο. Το PFP επηρεάζει ενεργά την λειτουργία της συμπίεσης στο compression stroke αλλά και εν μέρη του rebound.

2) Ναι αυτό εννοώ και οι ροδέλες συμπίεσης είναι απο την πάνω μεριά οπότε λειτουργεί ανάποδα από οτι το σκέφτεσαι. Υπάρχει ενα bleed hole στο πιστόνι πολύ μικρό οπότε η επιρροή του κατά την λειτουργία είναι αμελητέα απλά βοηθάει να φύγει ο αέρας περισσότερο κατά το γέμισμα με καινούριο λάδι.

3) Εν μέρη έχεις δίκιο, το υγρό αφρίζει απο την αρχή όμως η διαφορά στο αφρισμα είναι οτι εάν πας "τάπα" συνεχόμενα το υγρό αφρίζει όλο και περισσότερο οπότε απο ενα σημείο και μετά αρχίζει να "χάνεται" η σωστή λειτουργία συμπίεσης/επαναφοράς. Στην βόλτα η διαφορά είναι οτι αφρίζει μεν αλλά υπάρχουν αρκετοί "χαλαροί" περίοδοι που μειώνεται το υπερβολικό άφρισμα οπότε δεν είναι εμφανές η διαφορά και εκεί είναι όπου υπερτερεί το κλειστού τύπου φυσίγγιο. Σε συνθήκες αγώνα το πιρούνι εννοείται οτι δεν έχει την ίδια λειτουργία μεταξύ αρχής και τέλους!

Πολύ πιθανόν να υπάρξει στο άμεσο μέλλον τεχνικό αρθράκι με πλήρη ανάλυση του εν λογο πιρουνιού... 8-)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 3oo - tharis
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 07, 2017 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 13, 2011 21:45
Δημοσ.: 1169
Τοποθεσια: Θεσ/νικη
Moto: ΒΕΤΑ #377
Factory εντελως!! 8-)

Εικόνα

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 3oo - tharis
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 07, 2017 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Μάιος 06, 2011 08:12
Δημοσ.: 1377
Τοποθεσια: Αθήνα
tharis έγραψε:
Factory εντελως!! 8-)
Πανέμορφο! ;)
Καλή επιτυχία Χάρη. :handgestures-thumbup:

_________________
ThePhysicist


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 3oo - tharis
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 08, 2017 10:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4635
Moto: 2017 RR 300
Άψογο.
Καλό αγώνα :greetings-waveyellow:

_________________
_________________________________
Εικόνα

Εικόνα

_________________________________


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 116 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Jimitrack και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr