Ημερομηνία Πέμ Φεβ 22, 2018 00:41

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 99 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: HONDA CRE 125 2t 2004
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 23, 2016 10:01 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιούλ 18, 2014 11:20
Δημοσ.: 153
Τοποθεσια: ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ
Moto: CRE 125 2T
Καλημέρα σε όλους!
Μετά από αρκετό καιρό κατάφερα και απόκτησα ένα πιο πολεμικό μηχανάκι.
Πρόκειται για ένα Honda CRE 125 2t του 2004 μοντέλο.
Ναι, αυτό με τα ηλεκτρικά RC, που δεν έχει ροπή χαμηλά, δεν έχει ιδιαίτερη δύναμη ψηλά,
έχει μικρό εύρος φάσμα στροφών απόδοσης κ.τ.λ., κ.τ.λ..
Καλώς ή κακώς αυτό κατάφερα να αποκτήσω (μιας και ήθελα και πινακίδα).
Η μοτοσυκλέτα θέλει πολύ δουλειά μιας και βρισκόταν σε ακινησία για 3 χρόνια περίπου
και είχε και κάποια μηχανικά και ηλεκτρικά προβλήματα.
Ελπίζω σιγά σιγά να καταφέρω να την κάνω αξιόμαχη σε σχέση και με τα υπόλοιπα 125 2t Enduro (Ευρωπαϊκά και Ιαπωνικά). Θα προσπαθήσω πάντως.
Θα ακολουθήσουν και φωτό, της μοτοσυκλέτας και διαφόρων αξεσουάρ που θα τοποθετηθούν.
Πρώτα από όλα όμως θα ακολουθήσει μία δυναμομέτρηση πριν τοποθετηθούν τα αξεσουάρ.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HONDA CRE 125 2t 2004
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 23, 2016 10:40 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2649
Καλοριζικο! :handgestures-thumbup:

ενταξει δεν εχει την ροπη του XR, αλλα το πλαισιο/αναρτησεις και το ουρλιαχτο του 125 θα σε αποζημειωσει ;)

πριν βαλεις αξεσουαρ υπολογισε στο κοστολογιο εφοσον ηταν σε ακινησια τοσα χρονια και δεν εχεις καποιο ιστορικο καλο θα ηταν να κανεις ενδελεχη ελεγχο και εργασιες σε ολα τα μερη της μοτο οπως

1) τζογους σε τροχους, τιμονι, πιρουνι, μοχλικο, ψαλιδι κλπ
2) γενικη συσφιξη βιδων αξονων κλπ
3) αλλαγη ολα τα υγρα της μοτο, σασμαν-υγρα φρενων-παραφλου
4) σερβις αναρτησεων (εχουν και αυτες υγρα και πολυ πιθανον να χρειαζονται και διαφορα αλλα οπως τσιμουχες/ξυστρες η δαχτυλιδια)
5) μπουζι & φιλτρο αερος (εαν ειναι σε καλη κατασταση τα αφηνεις απλα πλενεις και λαδωνεις το φιλτρο)
6) γενικη λιπανση/γρασσαρισμα σε ολα τα ρουλεμαν (μοχλικου, τιμονιου, ψαλιδιου) και λιπανση ντιζων συμπλεκτη, γκαζιου, ποδοφρενου κλπ
7) μετα απο 3 χρονια το καρμπυρατερ πολυ πιθανον να χρειαζεται λυσιμο, καθαρισμα και γενικο ελεγχο
8) ελαστικα εαν χρειαζονται αλλαγη και ελεγχος σωστη πιεση αερος
9) ελεγχος φρενα μηπως χρειαζεται αλλαγη τακακια και εαν οι δισκοι ειναι σε καλη κατασταση και τοι παχος τους εντος οριων.
10) ελεγχος σωστης λειτουργιας Power Valve και ελεγχος μηπως χρειαζεται καθαρισμα & λιπανση (συνηθως δεν ασχολειται κανεις και γεμιζουν καταλοιπα καυσης, καρβουνιλα...)

και ενα τελευταιο, εφοσον θα το πας για δυναμομετρηση κοιτα πρωτα εαν εχει σωστη συμπιεση ο κυλινδρος με ενα συμπιεσομετρο και πολυ βασικο να δεις τα Νο 5-7-10 για να εχεις ενα σωστο αποτελεσμα/εικονα της δυναμομετρησης ;)

αναμενουμε φωτο!

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HONDA CRE 125 2t 2004
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 23, 2016 11:30 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιούλ 18, 2014 11:20
Δημοσ.: 153
Τοποθεσια: ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ
Moto: CRE 125 2T
Ευχαριστώ!
Όντως στα περισσότερα πράγματα έχει γίνει έλεγχος. Κάποια έχουν τα θέματά τους
και θα αντικατασταθούν με καινούργια (Original), κάποια άλλα με aftermarket.
Τώρα όσο αφορά το κόστος γνώριζα από όταν το πήρα ότι θα είναι μεγάλο.
Θα προσπαθήσουμε με το μηχανικό μου η ροπή του στις χαμηλό-μεσαίες να είναι περισσότερη
από XR. Ίδωμεν.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HONDA CRE 125 2t 2004
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2016 18:30 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 14, 2008 13:36
Δημοσ.: 2997
Τοποθεσια: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Aν και HONDAKIAS το συγκεκριμενο εχει ενα μοτερ πολυ υποβαθμισμενο αλλα αξιοπιστο
Η λυση για ροπη που θα το κανει ανταγωνιστηκο ειναι μια και γινεται σχετικα ευκολα χωρις ανοιγμα στα καρτερ κιτ 144 κυβικα
Με τον μαμα κυλινδρο (ανοιγμα και νικασιλ ) η μετατροπη ειναι καπου στα 500 ευρω
Απο πλευρας πλαισιο αναρτηση ειναι πολυ καλο
Οσο για τα ηλεκτρικα του ΗΜ θελει να βγαλει το καπακι των πηνιων γιατι εχει 2 σετ ενα για τα φωτα και το μαμα για τα υπολοιπα να το καθαρισεις (μαζευει νερα χωματα ) και να αλλαξεις οτι χρειαστει ακομα τσεκαρεις ολες τις ιταλικες φυσες για υγρασιες οξυδωση


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HONDA CRE 125 2t 2004
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2016 21:38 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιούλ 18, 2014 11:20
Δημοσ.: 153
Τοποθεσια: ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ
Moto: CRE 125 2T
κ. Αλέξανδρε καλησπέρα από την Κεφαλλονιά.
Το μοντέλο του 2004 δεν νομίζω ότι γίνεται 144. Μόνο 134.
Τώρα όσο αφορά τα πηνία το συγκεκριμένο μηχανάκι είχε τα χάλια του σε αυτόν το τομέα.
Καπάκι από την HM και από μέσα φοράει τα γνήσια (δεν ξέρω πως κατάληξε έτσι).
Ο μηχανικός μου κατάφερε και έβγαλε από τα γνήσια 70w+ μετρημένα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HONDA CRE 125 2t 2004
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2016 21:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 11, 2015 20:04
Δημοσ.: 150
Moto: Husqvarna WR 125
xantiasupermoto έγραψε:
Aν και HONDAKIAS το συγκεκριμενο εχει ενα μοτερ πολυ υποβαθμισμενο αλλα αξιοπιστο
Η λυση για ροπη που θα το κανει ανταγωνιστηκο ειναι μια και γινεται σχετικα ευκολα χωρις ανοιγμα στα καρτερ κιτ 144 κυβικα
Με τον μαμα κυλινδρο (ανοιγμα και νικασιλ ) η μετατροπη ειναι καπου στα 500 ευρω

Φημες λενε οτι τα κιτ 144 δεν δουλευουν πολυ καλα στα honda/yamaha/suzuki και τα κανουν να δουλευουν πιο "νωχελικα" αν δεν ανοιχτουν τα καρτερ να γινουν κι εκει οι απαραιτητες μετατροπες, σε αντιθεση με τα χασκυ/kawasaki. Στα honda/yamaha/suzuki συνηθως παιζουν τα κιτ 139 και για τα cr125 του '04 συγκεκριμενα μονο μεχρι 134. Δεν εχω προσωπικη εμπειρια ομως...

Ωπ, με προλαβε και ο απο πανω.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HONDA CRE 125 2t 2004
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2016 21:47 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιούλ 18, 2014 11:20
Δημοσ.: 153
Τοποθεσια: ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ
Moto: CRE 125 2T
Φίλε μου όπως είδες του απάντησα του κ. Αλέξανδρου. Ναι όντως έτσι είναι.
Και για την ιστορία για τη συγκεκριμένη moto τέρμα τα κίτ. Μόνο από Eric Gorr και αν απαντήσει.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HONDA CRE 125 2t 2004
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2016 21:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 11, 2015 20:04
Δημοσ.: 150
Moto: Husqvarna WR 125
XR400 έγραψε:
Φίλε μου όπως είδες του απάντησα του κ. Αλέξανδρου. Ναι όντως έτσι είναι.
Και για την ιστορία για τη συγκεκριμένη moto τέρμα τα κίτ. Μόνο από Eric Gorr και αν απαντήσει.


Ουτε maxrpms? Τα εχουν στη λιστα τους παντως.

http://www.maxrpms.com/category/motorcycle-kits/honda/cr125/

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HONDA CRE 125 2t 2004
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2016 22:08 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 14, 2008 13:36
Δημοσ.: 2997
Τοποθεσια: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
134cc Χωρις μετατροπη στα καρτερ οντος και δεν καταλαβαινω γιατι το 2003 παιζει 139 με το ιδιο μοτερ
Η μετατροπη μπορει να γινει και ελλαδα
Ρεκτιφιε , vicasil την θεσσαλονικη περιπου 250 ευρω φτιαξιμο τα power valve , φλατζες cometic πιστονι wiseco
Δεν νομιζω να περασει το 500αρικο


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HONDA CRE 125 2t 2004
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2016 22:20 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιούλ 18, 2014 11:20
Δημοσ.: 153
Τοποθεσια: ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ
Moto: CRE 125 2T
Και μερικές foto.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HONDA CRE 125 2t 2004
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2016 22:21 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Νοέμ 17, 2008 20:56
Δημοσ.: 622
Moto: ktm 175 με λιγο απο honda :P
να προσθέσω ότι κάποια έτοιμα κιτ 144 για japs όπως athena δεν δουλέυουν καλά γιατί ουσιαστικά είναι μόνο παραπάνω mm σε διάμετρο χώρίς την ανάλογη περιποιηση σε porting...
όταν μεγαλώνεις την διάμετρο του χιτωνίου αυτομάτος μικραίνεις "και αλλάζεις " τις θυρίδες σε ένα δίχρονο κύλινδρο οπότε δεν παίρνεις αυτό που θές.
αρκετά χοντροκομένη απάντηση για να μην μπαίνουμε σε άχρηστες αναλύσεις :mrgreen:

:greetings-waveyellow:

_________________
Δημήτρης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HONDA CRE 125 2t 2004
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2016 22:26 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιούλ 18, 2014 11:20
Δημοσ.: 153
Τοποθεσια: ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ
Moto: CRE 125 2T
Δίκιο έχεις και εσύ!
Ούτε από Maxrpm. Τώρα από Ελλάδα δεν ξέρω.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HONDA CRE 125 2t 2004
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2016 22:28 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιούλ 18, 2014 11:20
Δημοσ.: 153
Τοποθεσια: ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ
Moto: CRE 125 2T
Για να δούμε αν θα καταφέρω να ανεβάσω foto :angry-banghead:


Συνημμένα:
DSC0299911.jpg
DSC0299911.jpg [ 93 KiB | 4988 προβολές ]
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HONDA CRE 125 2t 2004
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2016 22:30 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιούλ 18, 2014 11:20
Δημοσ.: 153
Τοποθεσια: ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ
Moto: CRE 125 2T
Επιτέλους τα κατάφερα! :lol:


Συνημμένα:
DSC03006.JPG
DSC03006.JPG [ 63.62 KiB | 4990 προβολές ]
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HONDA CRE 125 2t 2004
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2016 22:33 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιούλ 18, 2014 11:20
Δημοσ.: 153
Τοποθεσια: ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ
Moto: CRE 125 2T
Και άλλη μία :-D


Συνημμένα:
DSC03004.JPG
DSC03004.JPG [ 81.66 KiB | 4972 προβολές ]
Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 99 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: dragonfoxII, komanop και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr