Ημερομηνία Τετ Μάιος 23, 2018 15:09

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 271 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 14, 2017 18:23 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Σάβ Δεκ 27, 2008 11:06
Δημοσ.: 573
Moto: μοτο
Και επειδή οι αισθήσεις είναι πανουργο εργαλείο, να πως στο προηγούμενο αεροψυκρο παπί μου, με αλλαγές κάθε 10.000 με ημι μοτουλ , τέρμα Γκάζι λόγω μεγάλων αποστάσεων, Περιστέρι Παιανία από εθνική Αττική, έβαλα πάνω από 300.000 χλμ με ένα ρεκτιφιε και τρία πιστονια...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 14, 2017 18:28 
Σε σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Φεβ 15, 2015 19:12
Δημοσ.: 2344
Moto: ΒΕΤΑ 300
nikolakiss έγραψε:
Και επειδή οι αισθήσεις είναι πανουργο εργαλείο, να πως στο προηγούμενο αεροψυκρο παπί μου, με αλλαγές κάθε 10.000 με ημι μοτουλ , τέρμα Γκάζι λόγω μεγάλων αποστάσεων, Περιστέρι Παιανία από εθνική Αττική, έβαλα πάνω από 300.000 χλμ με ένα ρεκτιφιε και τρία πιστονια...



Εικόνα

_________________
We value intellectual modesty and detest false pride and arrogance


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 14, 2017 18:29 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18084
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Προσωπικά ελέγχω τα manual στην πράξη.
Το συγκεμριμένο μοτέρ χρήζει αλλαγής μαξ κάθε 1000.

Τα λάδια στην αλλαγή δείχουν καμένα και καταλαβαίνεις την διαφορά.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 14, 2017 19:21 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Κυρ Φεβ 28, 2016 17:22
Δημοσ.: 111
Moto: KTM EXC-F 250
andreasds έγραψε:
nikolakiss έγραψε:
Και επειδή οι αισθήσεις είναι πανουργο εργαλείο, να πως στο προηγούμενο αεροψυκρο παπί μου, με αλλαγές κάθε 10.000 με ημι μοτουλ , τέρμα Γκάζι λόγω μεγάλων αποστάσεων, Περιστέρι Παιανία από εθνική Αττική, έβαλα πάνω από 300.000 χλμ με ένα ρεκτιφιε και τρία πιστονια...



Εικόνα


:bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 14, 2017 22:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 968
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Ειναι σεβαστο αυτο που λεει ο Πέτρος (οτι βλέπει διαφορά με καινούρια λάδια) και μαλιστα στα πιεσμένα μονοκύλινδρα παρατηρείται συχνά.. Παρ'ολα αυτά, με απλές γνώσεις μηχανολογίας σε ενα μοτερ *"παλιας γενιάς", SOHC με 9:1 συμπίεση και κλειστή μονή καμπάνα, 18 ίππων, ειναι εξαιρετικά δύσκολο να καταπονούνται τα λάδια σε 1000χλμ..
Δηλαδή, ενα αξιοπρεπης παπί καλλιστα μπορεί να γράψει 5000 χλμ μεχρι την αλλαγή χωρίς πρόβλημα..
Μπορεί να φταίει κατι άλλο που να μπερδευει στις αλλαγές (πχ δισκάκια,κλπ). Μπορείς να ζεστάνεις ποσότητα χρησιμοποιημένων λαδιών να δεις σε τι κατασταση είναι.. Αν κάνουν ιζημα και τι ειναι αυτό, να τα φιλτράρεις να δεις αν μαγνητίζονται τα κατάλοιπα, κλπ. Υπάρχουν πολλοί και απλοί τρόποι να διαπιστώσεις απο την κατάσταση των χρησιμοποιημένων λαδιών, προς τα που θα κατευθυνθείς αν χρειαστεί να το λύσεις.. (γενικά - οχι για το δικό σου!)

*"παλιας γενιάς" κινητήρες, ειναι αυτοί που βελτιωμένοι σήμερα μπορεί να μας δίνουν πολύ καλά χαρ/κα οσον αφορά την ευχρηστία (αξιοπιστία, οικονομία καυσίμων, εκπομπές ρύπων, ευκρίνεια στην καμπύλη απόδοσης, κλπ), αλλα υστερούν στο τεχνολογικό κομμάτι και την εναρμόνηση του στην απόδοση (συστημα ψύξης, bore x stroke, συμπίεση, μεταβολή ροπής) που συνεπάγονται ροπή x rpm & ευστροφία.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 15, 2017 09:04 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18084
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Σωστή η ανάλυση του geormpal.

Να αναλύσω και να βρω λύση, όχι σε πρόβλημα αλλά σε δεδομένη κατάσταση που παρατηρώ αλλά και περιγράφεται στο manual, που πολύ σωστά προτείνει αλλαγή κάθε 1000.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 15, 2017 12:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Σάβ Δεκ 27, 2008 11:44
Δημοσ.: 260
Τοποθεσια: Κηφισιά
Moto: Honda Z50R' 85, CR250R HM
iatrodikastis έγραψε:
Μια πρώτη εντύπωση.
Μετά από 3 μέρες χρήσης με τα ημισυνθετικά λάδια στο κάρτερ παρατηρώ:
1. Ομαλότερη λειτουργία κινητήρα, γουργουρίζει σαν καινούργιο.
2. Ευκρινέστερο και μαλακότερο σασμάν.

Μπορείς κάποιος να δώσει εξήγηση,
γιατί το συγκεκριμένο μοτέρ δουλεύει καλύτερα με τα ημισυνθετικά?


Δεν γνωρίζω την απάντηση στην ερώτησή σου. Ίσως κάποιος να μπορεί να βοηθήσει.
Πάντως σίγουρο είναι ότι ένα ποσοστό της ικανοποίησής σου έχει να κάνει με το ότι πάντα τα καινούρια λάδια προσφέρουν καλύτερη συμπεριφορά σε αυτά που αναφέρεις σε σχέση με τα λάδια που μόλις άλλαξες.
Για μένα αυτό που έχει σημασία είναι να κοιτάξεις αν τα ημισυνθετικά προσφέρουν τις ιδιότητες αυτές για το ίδιο ή μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε σχέση με τα συνθετικά ή τελικά σπάνε πιο γρήγορα.
Επίσης να δεις αν καίει ή τσιμπάει λιγότερη ή περισσότερη ποσότητα λαδιού μεταξύ των αλλαγών.
Άλλη μία παράμετρος που μπορείς να αντιληφθείς είναι πως συμπεριφέρονται στις υψηλές θερμοκρασίες. Ειδικά σε αυτά τα παλιά αερόψυκτα μοτέρ αυτό παίζει μεγάλο ρόλο.
Αυτά πιστεύω μπορεί να τα αντιληφθεί ένας έμπειρος αναβάτης που γνωρίζει τον τρόπο λειτουργείας του κινητήρα του και να αποκομίσει μία ασφαλή αίσθηση. Τώρα αν η αίσθηση αυτή συμβαδίζει με την ικανότητα του λαδιού να παρέχει καλή προστασία, αυτό δεν μπορείς να το γνωρίζεις αν δεν πας σε εργαστηριακές αναλύσεις όπως πολύ σωστά σου έγραψαν.

_________________
THE ULTIMATE MX BIKΕ: HONDA Ζ50R 1985


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 18, 2017 19:00 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18084
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Χειμώνας μπαίνει και η ασφάλεια προέχει.

Εικόνα

Νέο πίσω λάστιχο και brigestone tw 302.

Εικόνα

Επενδύσαμε και σε νέο δίσκο, θα αλλαχθεί με νέα τακάκια.

Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2017 17:03 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18084
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Σήμερα παρέλαβα το Honda από γενικό σέρβις που ανέλαβε ο Κώστας Χαχάγιας.
Εκτός των κλασικών εργασιών έγινε και έλεγχος μίζας κλπ ηλεκτρολογικών από συνεργάτη ηλεκτρόγο του Κώστα. Με ενημέρωσε ότι η μίζα ελέχτηκε και είναι σε άψογη κατάσταση και μου είπε ότι μπορώ να βάλω ανορθωτή από innova, αφού το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν διαθέτει.
Αλλάχτηκε και η πίσω δισκόπλακα με σέρβις δαγκάνας, νέα υγρά και φυσικά τακάκια.

Αποτέλεσμα στην καβάλα ονειρεμενο με
μοτεράκι που γουργουρίζει σαν καινούργιο και φρενάρες που εμπνέουν εμπιστοσύνη.
Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 19, 2017 13:49 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18084
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Όλα στην εντέλεια.
Μπράβο Κώστα σε ευχαριστώ.
Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 19, 2017 15:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4675
Moto: 2017 RR 300
Μη μου ξαναπείς ΄δεν έχω καλό πίσω φρένο' ...... :cry: :lol:

_________________
_________________________________
Εικόνα

Εικόνα

_________________________________


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 10, 2018 17:37 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18084
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Ψάχνω φίλτρο για crf 230...από Ελλάδα.
Εικόνα

Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 10, 2018 17:40 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18084
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Ανανέωση στο crf.

Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 12, 2018 17:34 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18084
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Φίλτρο βρέθηκε.
Crf έτοιμο.
Εικόνα

Εικόνα


Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 23, 2018 15:46 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18084
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Domino και στο Honda.

Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 271 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr