Ημερομηνία Τρί Ιουν 19, 2018 23:43

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 79 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 01, 2018 19:34 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Νοέμ 09, 2008 17:48
Δημοσ.: 1760
Τοποθεσια: Αθήνα
Moto: BETA RR 300 2stroke
Λεωνιδα στη φωτογραφία φαίνονται οι μετρήσεις στον ακροδεκτη του TPS που είναι πάνω στο καρμπυρατέρ. Ο ακροδεκτης είναι στο αριστερό πάνω μέρος του σκελετού κάτω από το ντεπόζιτα.
Πάνω στο καρμπυρατέρ το ρυθμιστικό στερεώνεται με μια βίδα. ΠΡΟΣΟΧΗ δεν είναι για δοκιμές αν δεν καταλάβει κάποιος τι κάνει. Η θέση είναι χρωματισμένη από το εργοστάσιο αλλά στο δικό μου που το σκαλισα υπάρχει ελάχιστη διαφορά. Δεν νομίζω ότι έχει αισθητή διαφορά.


Συνημμένα:
66B0F1EB-1655-4EBB-B99E-ACF05615A127.jpeg
66B0F1EB-1655-4EBB-B99E-ACF05615A127.jpeg [ 43.15 KiB | 870 προβολές ]

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN
Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 01, 2018 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2878
Εαν θυμαμαι καλα στα Keihin αυτα το TPS δεν ρυθμιζεται απλα τοποθετειται σε συγκεκριμενη θεση. Το εργοατασιακο μαρκαρισμα αφορα τον ελεγχο οτι ροπιαστηκε σωστα και για το after sales σε περιπτωση που χρειαστει να περαστει εγγυηση το συγκεκριμενο ανταλλακτικο (εαν καποιος το εχει ξεβιδωσει ειναι αφορμή για απόρριψη εγγυησης).

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 01, 2018 21:12 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Νοέμ 09, 2008 17:48
Δημοσ.: 1760
Τοποθεσια: Αθήνα
Moto: BETA RR 300 2stroke
Byron έγραψε:
Εαν θυμαμαι καλα στα Keihin αυτα το TPS δεν ρυθμιζεται απλα τοποθετειται σε συγκεκριμενη θεση. Το εργοατασιακο μαρκαρισμα αφορα τον ελεγχο οτι ροπιαστηκε σωστα και για το after sales σε περιπτωση που χρειαστει να περαστει εγγυηση το συγκεκριμενο ανταλλακτικο (εαν καποιος το εχει ξεβιδωσει ειναι αφορμή για απόρριψη εγγυησης).


Η τελική θέση έχει μικρορυθμιση και μπορεί να γίνει με πολυμετρο. Την έκανα στο δικό μου.

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 02, 2018 11:43 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1457
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
0.72-3
5.26
3.86

Επανέρχομαι αργότερα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 02, 2018 19:47 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1457
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
Τα νούμερα ήταν από τις μετρήσεις στο TPS. Νομίζω τώρα ξέρουμε γιατί το Τρακοσα κατανάλωνε τόσο λάδι σε συνδιασμό με το όχι καλό τζεταρισμα και τα μεγαλύτερα ανοίγματα γκαζιού. Πριν λίγο εκκινησα την μοτό στην αυλή με μιξαρισμενο 2% Nils στο τεποζιτο και όλο το σύστημα της τρομπας στο ράφι και η μοτό ήταν πολύ πιο ευδιάθετη. Να δούμε και στην πράξη αύριο. Δεν νομίζω να έχει πειραχτει το TPS πριν αλλά στο μαγαζί εδώ θα τους πω και βλέπουμε.

Για την όλη διαδικασία αφαίρεσης της τρομπας είχα σχεδων 2 ώρες καθυστέρηση χθες γιατί η μία από τις τέσσερις βίδες της ρηντιερας ήταν Άλλεν με ασφάλεια στην μέση ώστε να μην μπαίνει εργαλείο! Με πολύ προσπάθεια έφαγα κάπως το μέταλλο και μπόρεσα να την ξεσφιξω με κεφάλι για ισιο κατσαβίδι.... Τέτοιες μαγκιες έχουν και στην μία από τις τρεις βίδες του καπακιού της βαλβίδας εξαγωγής από δεξιά και στην μία από τις βίδες της κεφαλής... Γιατί????????? Μήπως θέλουν κανένα μπουρλότο??????? Είμαστε σοβαροί τώρα???

Πάρη, Βύρωνα και όλοι οι άλλοι, Ευχαριστώ για την βοήθεια!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 03, 2018 08:38 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Ιούλ 17, 2012 16:52
Δημοσ.: 307
Τοποθεσια: ΠΑΤΡΑ
Moto: wrf 450
Καλημέρες..Αυτές τις τιμές σε ποιές θέσεις του σένσορα τις διάβασες?....γράψε και τις φυσιολογικές τιμές που δίνει η Beta.
Με όλη αυτή την κατανάλωση λαδιού σου έβγαζε λάδια το τελικό?..μήπως χρειαστείς αλλαγή υαλοβάμβακα..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 03, 2018 11:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2878
Οι τιμες αναφερονται στην φωτο απο την ΒΕΤΑ που εβαλε ο Berg πιο πανω.

0,6KOhm κλειστο γκαζι
3,2KOhm τερμα ανοιχτο γκαζι
4,6KOhm η αλλη αντισταση

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 03, 2018 20:11 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1457
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
Παιδιά είμαι ευτυχισμένος......!!

Σήμερα η μοτό ήταν όνειρο! Μετά τα πρώτα χλμ έσφιξα λίγο την βίδα αέρα και ανέβηκε ακόμη περισσότερο η ροπή πολύ χαμηλά και η απόκριση σε όλο το εύρος ήταν άριστη. Γινοταν πολύ καλύτερη καύση. Έγινε και η 4η πολύ πιο εύχρηστη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ατσαλα σαμάρια όταν ανοίγει η διαδρομή. Ίδιες συνθήκες όπως την Πέμπτη. Ξεκινήσαμε με 18 και στο τέλος ήταν 22-23 βαθμοί. Και σίγουρα βελτιώθηκε η κατανάλωση βενζίνης. Καθόλου δάκρυσμα λαδιού πίσω στην εξάτμιση τώρα. Πριν με την τρόμπα και τις πλούσιες ρυθμίσεις στο TPS έβγαζε πολύ λάδι πίσω και απλά είχε μειωθεί λίγο με τις βελόνες στην 3η θέση. Σίγουρα ο υαλοβάμβακας έχει πολύ λάδι αλλά στην μέτρηση για τον αγώνα πέρασε. Θα χρειαστεί αλλαγή συντομότερα σίγουρα.

Simple is better!! :bow-blue:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 03, 2018 20:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4696
Moto: 2017 RR 300
:handgestures-thumbup:
Έτοιμος είμαι.
Το πρόβλημα είναι το φις του Tps.
Δεν μπορώ να το αφήσω ορφανό....
Κάτι πρέπει να κάνει 8-)

_________________
_________________________________
Εικόνα

Εικόνα

_________________________________


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 03, 2018 22:51 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Σεπ 15, 2017 08:02
Δημοσ.: 113
Moto: Honda Cre250r HM
Πηρατε μηχανή injection και την κάνατε με μίξη στο ντεπόζιτο?Γιατί?Σε κάποιους σαν και εμένα που δεν μπορούν να διαθέσουν τόσα χρήματα μας φαίνεται παράξενο!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 04, 2018 07:09 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1457
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
Σωτήρη όταν είδα τα γυαλιά ηλίου τότε κατάλαβα.... χαχαχα! Προχώρα...!

dragon, είναι απλά ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα λαδιού μίξης το οποίο μπαίνει και βγαίνει όσες φορές θέλει ο καθένας. Στο 16άρι μέχρι τις 110 ώρες δεν είχα κανένα θέμα (παρά την 1η έκδοση του πυκνωτή που για μερικούς δεν άντεξε...) και πάντα χωρίς υπερκατανάλωση λαδιού. Στο 18άρι έτυχε να έχω το θέμα με την λάθος ρύθμιση του TPS και κατανάλωση λαδιού πολύ μεγαλύτερη. Πιστεύω η Beta ξεκίνησε την χρησιμοποίησή του από το 2016 ώστε όταν θα είναι αναγκασμένοι να χρησιμοποιήσουν ψεκασμό καυσίμου να έχουν "τελειοποιήσει" το σύστημα με τα παρελκόμενά του για όσο το δυνατόν λιγότερα θέματα. Προσωπικά με σκοπό να τρέχω περίπου 10 αγώνες την σεζόν συν τουλάχιστον δύο προπονήσεις την βδομάδα δεν με νοιάζει να γλυτώνω 0.5% από την μέση κατανάλωση λαδιού όταν μπορώ να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από πιθανό θέμα με το σύστημα. Και η Beta πουλάει τις Race εκδόσεις χωρίς την τρόμπα και όποιος θέλει μπορεί να βάλει την τρόμπα... Μέχρι να μας αναγκάσουν να οδηγάμε δίχρονα με ψεκασμό, προτιμώ την Απλότητά τους, την πανάλαφρη αίσθησή τους και την τέλεια απόδοσή τους με Keihin καρμπυρατέρ και ας καίνε τα διπλά.

Καλημέρα από το πλοίο για Τάλλιν... Το καραβάνι του παγκοσμίου φεύγει κι εγώ πάω για δουλειά... Δεν είδα τους κορυφαίους στην πράξη αλλά έχω την μοτό πανέτοιμη για την συνέχεια και για πολύ καλό αποτέλεσμα σε σπριντ στις 16.6. Προτεραιότητες βλέπετε....

:greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 04, 2018 14:12 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Νοέμ 09, 2008 17:48
Δημοσ.: 1760
Τοποθεσια: Αθήνα
Moto: BETA RR 300 2stroke
Leon_BetaRacing έγραψε:
0.72-3
5.26
3.86

Επανέρχομαι αργότερα


Τελικά από το εργοστάσιο έρχονται ρυθμισμένο 20% πιο πλούσια.
Ίδιες μετρήσεις είχα και σε 250 RR και σε 300 RR του 2017.
Και τα δυο τα έχω αλλάξει στις ρυθμίσεις του φυλλαδίου και δουλεύουν μια χαρά εδώ και 50+ ώρες.

Γενικά όλα τα εργοστάσια προτείνουν πιο πλούσιες ρυθμίσεις στους πίνακες για να μην έχουν προβλήματα με πελάτες «Αμερικανικής νοοτροπίας» :lol:

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 04, 2018 17:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2878
Σωστα, επισης μαλλον θα εχουν προβλεψει και για τα χαμηλης ποιοτητας καυσιμα στο Αμερικα χρησιμοποιοντας λιγο λαδακι παραπανω.

Better safe than sorry! :P

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2018 08:09 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1457
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
Γεια!

Δυνατή η προπόνηση την Κυριακή και άλλη μία αύριο πριν τον αγώνα σπριντ το Σάββατο. Ειδική κλασσική φινλανδική με συνεχόμενο κοπάνημα σε μεγάλες φυτευτές και μερικά σημεία παγίδες για χάσιμο χρόνου. 8 χλμ περπάτημα την Παρασκευή το απόγευμα και σκέψεις πώς να ανοίξω καλά τα χέρια για το 1ο πέρασμα γιατί κάθε δεύτερο στα 3 περάσματα μετράει. Στην ίδια περιοχή πήρα τον πόντο ανόδου τον Σεπτέμβρη μένοντας αρκετά κοντά σε χρόνους και με τους πραγματικά πολύ γρήγορους και για το ίδιο θα παλέψω και τώρα με το έτοιμο για μάχη Τρακόσα. Σύντομο ψάξιμο λίγο ενδοτικότερων ρυθμίσεων αύριο και έτοιμος.

Η ειδική> https://www.youtube.com/watch?time_cont ... Q0SaX6eS8A

:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2018 08:27 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9761
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
:bow-blue: :bow-blue:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 79 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr