Ημερομηνία Κυρ Μάιος 20, 2018 21:28

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 48 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 16, 2018 10:45 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1443
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
Γεια!

Υπο πίεση ρύθμισης της μοτό και ειδικά των αναρτήσεων έχουμε ακόμη μία προπόνηση αύριο πριν τον 1ο αγώνα με νορμάλ λάστιχα το Σάββατο. Για τις προηγούμενες δύο προπονήσεις έμεινα με την ρύθμιση της βαλβίδας εξαγωγής στην μαμά θέση και τον χάρτη ηλεκτρονικής στο σύνεφο. Είναι το καλύτερο ώστε να σηκώνει όπως θέλω την 3η από αρκετά χαμηλά χωρίς να αργεί κάπως μέχρι να ανοίγει τελικά καλά μεσαίες και ψηλές. Ετσι είναι πιο γεμάτη και πιο γραμμική η καμπύλη ανοίγοντας και καλά λόγω του 14 γρανάζι μπροστά.

Βρήκα και τις ρυθμίσεις για το αμορτισέρ με το 5.2 ελατήριο αλλά είναι εμφανές ότι χρειάζομαι 5.4. Πριν αγοράσω καινούργιο θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει να πουλήσει 5.4 ελατήριο που να ταιριάζει στο Sachs.

:greetings-waveyellow:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 16, 2018 11:55 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18075
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Leon_BetaRacing έγραψε:
Γεια!

Υπο πίεση ρύθμισης της μοτό και ειδικά των αναρτήσεων έχουμε ακόμη μία προπόνηση αύριο πριν τον 1ο αγώνα με νορμάλ λάστιχα το Σάββατο. Για τις προηγούμενες δύο προπονήσεις έμεινα με την ρύθμιση της βαλβίδας εξαγωγής στην μαμά θέση και τον χάρτη ηλεκτρονικής στο σύνεφο. Είναι το καλύτερο ώστε να σηκώνει όπως θέλω την 3η από αρκετά χαμηλά χωρίς να αργεί κάπως μέχρι να ανοίγει τελικά καλά μεσαίες και ψηλές. Ετσι είναι πιο γεμάτη και πιο γραμμική η καμπύλη ανοίγοντας και καλά λόγω του 14 γρανάζι μπροστά.

Βρήκα και τις ρυθμίσεις για το αμορτισέρ με το 5.2 ελατήριο αλλά είναι εμφανές ότι χρειάζομαι 5.4. Πριν αγοράσω καινούργιο θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει να πουλήσει 5.4 ελατήριο που να ταιριάζει στο Sachs.

:greetings-waveyellow:


σε ζηλεύω ρε φίλε!!!

ζηλεύω όποιον καβαλάει 300 ΒΕΤΑ!!!

:obscene-drinkingcheers:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 16, 2018 13:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Νοέμ 09, 2008 17:48
Δημοσ.: 1728
Τοποθεσια: Αθήνα
Moto: BETA RR 300 2stroke
Leon_BetaRacing έγραψε:
Και τώρα στο 18αρι NEDH υποπτεύομαι αλλά θα το ξέρουμε σύντομα.


Τι θα γίνει με την βελόνα θα μάθουμε επιτέλους :violin: :violin: άντε γιατί μας έχει φάει η αγωνία :-D :-D :-D :-D

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 16, 2018 15:49 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1443
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
Πάρη λίγο υπομονή. Θα προσπαθήσω σήμερα αφού αλλάξω ελατήριο. Μόλις πήρα βγαλμένο καινούργιο ΚΥΒ από KXF 07 για 60 ευρώ. Από τέτοια ΚΥΒ και από αυτά στα ιταλικά husky και παλιότερα Honda ταιριάζουν. Κωλοφαρδος....

:dance:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2018 08:14 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1443
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
Καλημέρα!

Ειδωμεν το φως το αληθινό με το σωστό για μένα ελατήριο..! Τέτοια μεταφόρφωση μοτοσυκλέτας μετά από αλλαγή πίσω ελατηρίου δεν την είχα ποτέ. Στα σαμάρια ήταν σαν να ήταν 10 πόντοι ψηλότερο μπρος πίσω, μπασίματα στις στροφές τέλεια με το μπροστινό να έχει πάντα σταθερή λειτουργία. Αφησα πηρούνι όπως ήταν πριν εκτός από μείων ένα στην επαναφορά (10 συμπίεση και 11 επαναφορά από 12 και 12 μαμά) το οποίο βοήθησε σε συνεχόμενες μεγάλες φυτευτές. Πίσω σαγκ 105 και 17, 15, 14 για επαναφορά, αργή και γρήγορη. Αφησα ένα περιθώριο για fine tuning κυρίως στην επαναφορά μετά το 1ο πέρασμα της ειδικής των 9 χλμ στο σπριντ αύριο γιατί θα έχω μους και καινούργιο λάστιχο με άλλα χαρακτηριστικά (Mitas fim Super Light από τελειωμένο Μετζελέρ φιμ...) Ηταν λίγο ρίσκο αυτή η δοκιμή μία προπόνηση πριν από αγώνα αλλά ο τολμών νικά μιας και το επόμενο Σάββατο θα είναι και άλλος αγώνας εντούρο με περιθώριο μίας προπόνησης ενδιάμεσα.

Τα έχουμε πει πολλές φορές για την σημασία της ανάρτησης.......

Υ.Γ. Και όταν έβαλα στις αρχές το νορμάλ λάστιχο χωρίς καρφιά και χθες η πίσω ρόδα με τυρανάει σε σημείο να είμαι σχεδών έτοιμος να αρχίσω να την κλωτσάω μαζί με την μοτό. Ή θα βρίσκει ο αριστερός αποστάτης λίγο στο κάτω μερος του ψαλιδιού και θα κολλά εκεί ή θα βρίσκει κάτω από τον αποστάτη/αντάπτορα της δαγκάνας. Δεν το είχα αυτό στα προηγούμενα Beta ούτε και στο Σέρκο.... Δέχομαι οδηγίες! Εκανα τα δύο λάστιχα σε 10 λεπτά και πάλευα 20 λεπτά γι αυτό το σηχτήρι και το άφησα για σήμερα....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2018 09:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2823
Πιθανότατα να θέλει λίγο πιο κοντό αποστάτη για να περνάει πιο άνετα, θα μπορούσες να τους κοντίνεις και τους δύο ξεκινόντας απο 0,5mm (1mm total), εκτός και εαν είναι μεγάλη η διαφορά οπότε πράτεις αναλόγως.

Όμως πριν το κάνεις να μετρήσεις ακριβώς την απόσταση απο την άκρη της ζάντας (στεφάνι) με το ψαλίδι και απο τις δύο μεριές, θεωρητικά θα πρέπει να έχουν την ίδια απόσταση ώστε να είναι στο κέντρο η ρόδα. Εαν δεν είναι τότε θα πρέπει να μειώσεις την απόσταση απο τον αντίστοιχο αποστάτη ώστε τουλάχιστον να έρθει η ρόδα προς το κέντρο και να σε διευκολύνει στο βάλε-βγάλε.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2018 20:43 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1443
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
Η πρόταση για κοντυμα αποστατών έδωσε άλλη ιδέα απλά να λιμαρω λίγο την κάτω γωνία του ψαλιδιού αριστερα αφού η γωνία που είχε εκεί ήταν λίγο απότομη. Συν τέρμα κάτω η δαγκάνα όπως γλιστράει στην βάση της στο ψαλίδι πριν ξεκινήσει η επιχείρηση. Δεν θα ήθελα να φάω τους αποστάτες της ρόδας. Έτοιμος. Για να δούμε τί θα γίνει αύριο..!

:greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2018 21:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2823
Εαν δεν εχει θεμα απο αποστατες τοτε δεν θελει κοπο, θελει τροπο :greetings-waveyellow:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2018 23:19 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 14, 2008 13:36
Δημοσ.: 3064
Τοποθεσια: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Η γνωμη που παρε ενα δευτερο ζευγαρι αποστατες και φατους στον τορνο 0,5 mm το ψαλιδι ετσι και αλλιως κλεινει με στο σφηξιμο οποτε δεν εχεις θεμα
Λιμαρισματα τα θεωρω προχειροδουλειες


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2018 14:00 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1443
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
Το λιμαρισμα ήταν ελάχιστο πάνω στη γωνία... Θα βάλω το φωτό κάποια στιγμή...

Το χειρότερο είναι ότι σήμερα στο τεχνικό έλεγχο δεν πέρασα γιατί στα χαρτιά η μοτό είχε λάθος αριθμό πλαισίου... 1 μήνα πλήρωσα ασφάλεια η οποία δεν θα καλυβε σε καλή πτώση...και μόνο σήμερα για το ταξίδι και χθες για την κόκκινη πινακίδα φύγανε 90 ευρώ. Αν δεν μου δίναν πίσω όλο το παράβολο των 50 ευρώ θα ήταν 140.

:angry-banghead:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2018 17:45 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18075
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Leon_BetaRacing έγραψε:
Το λιμαρισμα ήταν ελάχιστο πάνω στη γωνία... Θα βάλω το φωτό κάποια στιγμή...

Το χειρότερο είναι ότι σήμερα στο τεχνικό έλεγχο δεν πέρασα γιατί στα χαρτιά η μοτό είχε λάθος αριθμό πλαισίου... 1 μήνα πλήρωσα ασφάλεια η οποία δεν θα καλυβε σε καλή πτώση...και μόνο σήμερα για το ταξίδι και χθες για την κόκκινη πινακίδα φύγανε 90 ευρώ. Αν δεν μου δίναν πίσω όλο το παράβολο των 50 ευρώ θα ήταν 140.

:angry-banghead:

Μπορεί να συμβεί και στην Φιλανδία.
Αλλά στην Φιλανδία κατά τον έλεγχο διαπίστευσης τσεκάρουν την άδεια με το πλαίσιο.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2018 18:40 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9708
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Leon_BetaRacing έγραψε:
Το λιμαρισμα ήταν ελάχιστο πάνω στη γωνία... Θα βάλω το φωτό κάποια στιγμή...

Το χειρότερο είναι ότι σήμερα στο τεχνικό έλεγχο δεν πέρασα γιατί στα χαρτιά η μοτό είχε λάθος αριθμό πλαισίου... 1 μήνα πλήρωσα ασφάλεια η οποία δεν θα καλυβε σε καλή πτώση...και μόνο σήμερα για το ταξίδι και χθες για την κόκκινη πινακίδα φύγανε 90 ευρώ. Αν δεν μου δίναν πίσω όλο το παράβολο των 50 ευρώ θα ήταν 140.

:angry-banghead:



ατυχια

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2018 22:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Νοέμ 09, 2008 17:48
Δημοσ.: 1728
Τοποθεσια: Αθήνα
Moto: BETA RR 300 2stroke
iatrodikastis έγραψε:
Leon_BetaRacing έγραψε:
Το λιμαρισμα ήταν ελάχιστο πάνω στη γωνία... Θα βάλω το φωτό κάποια στιγμή...

Το χειρότερο είναι ότι σήμερα στο τεχνικό έλεγχο δεν πέρασα γιατί στα χαρτιά η μοτό είχε λάθος αριθμό πλαισίου... 1 μήνα πλήρωσα ασφάλεια η οποία δεν θα καλυβε σε καλή πτώση...και μόνο σήμερα για το ταξίδι και χθες για την κόκκινη πινακίδα φύγανε 90 ευρώ. Αν δεν μου δίναν πίσω όλο το παράβολο των 50 ευρώ θα ήταν 140.

:angry-banghead:

Μπορεί να συμβεί και στην Φιλανδία.
Αλλά στην Φιλανδία κατά τον έλεγχο διαπίστευσης τσεκάρουν την άδεια με το πλαίσιο.


Και στην Ελλάδα γίνεται αυτό από μερικές λέσχες που κάνουν λεπτομερή τεχνικό έλεγχο.

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 20, 2018 16:07 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1443
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Beta RR 300 2018
Από τα χειρότερα ΣΚ... Και μιας και αύριο θα ξέρω αν μπορώ να ξεκινήσω αμέσως άλλη ασφάλεια με το σωστό νούμερο ώστε να ξαναοδηγησω πάλι την μοτό, άρχισα διαδικασία για λάδωμα ντιζας γκαζιού και να δω το καρμπυρατέρ.

Πάρη βρήκα NEDH στην 4η θέση και αυτό εξηγεί το ελαφρύ δάκρυσμα λαδιού στο τελικό. Σε σακουλάκι έχω την μαμά βελόνα και το μαμά 165. Υποθέτω ότι το μαμά 38 παιλοτ είναι μέσα γιατί η βίδα αέρα ήταν οκ να είναι σχετικά κοντά στη μιάμιση στροφή ανοιχτή, λίγο πιο ανοιχτή. Και με τις μεγάλες ζέστες τώρα τελευταία ήταν οκ. Μέσα στην βδομάδα τεστ ΝEDH #3 και μάλλον αναθεώρηση της ρύθμισης της βαλβίδας εξαγωγής.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 20, 2018 18:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Νοέμ 09, 2008 17:48
Δημοσ.: 1728
Τοποθεσια: Αθήνα
Moto: BETA RR 300 2stroke
Θα παραγγείλω NEDH από SUZUKI να την δοκιμάσω. Πάντως είδα ότι το λάδι που βγαίνει από το τελικό έχει να κάνει και με τη βίδα αέρα. Το έκανα 1/2 στροφή πιο φτωχό, (ξεβιδβμα) και μειώθηκε.

Βάζω και ένα πίνακα με τις βελόνες.


Συνημμένα:
290CCF84-78DC-4C40-9785-F0431988FABA.jpeg
290CCF84-78DC-4C40-9785-F0431988FABA.jpeg [ 53.91 KiB | 64 προβολές ]

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN
Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 48 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: SLabrou και 5 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr