Ημερομηνία Δευτ Φεβ 19, 2018 08:08

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 2487 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 166  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 250 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 12, 2017 21:02 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17688
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Μετά από πέντε βδομάδες, σήμερα το βράδυ, ένωσα την μπαταρία και ντινκκκκκκ......
Βγήκαμε μια βολτίτσα, urban city enduro.....
:-D

_________________
Εικόνα


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 250 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 26, 2017 18:10 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17688
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Προπόνηση στα Μέγαρα μετά από 1,5 μήνα.
Το ΒΕΤΑ άψογο.
Εγώ λόγω γρήγορης παρέας έβρασα 2 φορές το πίσω!
Αλλά το gym έχει κάνει δουλειά!

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 250 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 26, 2017 18:26 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17688
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Μεγαρίτικη εξόρμηση επαναφοράς.
#ΤΕΟ#KOLOTOYMPAS# andreasds#Stabak


Συνημμένα:
FB_IMG_1503764653236.jpg
FB_IMG_1503764653236.jpg [ 147.49 KiB | 1345 προβολές ]
FB_IMG_1503764646629.jpg
FB_IMG_1503764646629.jpg [ 106.08 KiB | 1346 προβολές ]
FB_IMG_1503764630093.jpg
FB_IMG_1503764630093.jpg [ 149.46 KiB | 1345 προβολές ]
FB_IMG_1503764618704.jpg
FB_IMG_1503764618704.jpg [ 124.64 KiB | 1343 προβολές ]
FB_IMG_1503764578981.jpg
FB_IMG_1503764578981.jpg [ 142.25 KiB | 1348 προβολές ]
FB_IMG_1503764560847.jpg
FB_IMG_1503764560847.jpg [ 175.96 KiB | 1346 προβολές ]

_________________
Εικόνα
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 250 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 26, 2017 18:32 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Φεβ 15, 2015 19:12
Δημοσ.: 2101
Moto: ΒΕΤΑ 300
Βάλε και τος τούμπες μου!!!!

_________________
We value intellectual modesty and detest false pride and arrogance


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 250 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 26, 2017 19:24 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17688
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
andreasds έγραψε:
Βάλε και τος τούμπες μου!!!!


Άμα πας...τρως τούμπες.
Ένα jarvis πήγα να κάνω και με άκουσες.... :lol:
andreasds= kolotoumpas jr


Συνημμένα:
FB_IMG_1503768188015.jpg
FB_IMG_1503768188015.jpg [ 165.36 KiB | 1309 προβολές ]
FB_IMG_1503768211706.jpg
FB_IMG_1503768211706.jpg [ 134.98 KiB | 1308 προβολές ]

_________________
Εικόνα
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 250 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Αύγ 27, 2017 09:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Φεβ 08, 2010 23:56
Δημοσ.: 1353
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Moto: ΥΑΜΑΗΑ WRF
Ξεσκουριασαμε κ παλι .
Τέλειο το πάντρεμα των διαδρομων μπράβο στα garmiνοπαιδα :clap:
Πλέον οι θερμοκρασίες άρχισαν να ειναι υποφερτές οπότε ξεκιναμε τις τσαρκες κανονικά κ πάλι :dance:
Μήτσο πρέπει να ξεκινήσει κ το ξεκαπινισμα σου μαλακοσα μαλακοσα :whistle:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 250 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Αύγ 27, 2017 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2636
ωραίοι, φοβερή πεντάδα! :obscene-drinkingcheers:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 250 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 28, 2017 09:10 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 05, 2008 21:02
Δημοσ.: 1468
Τοποθεσια: GARDEN CITY
Moto: KTM 250 EXC
ΤΕΟ έγραψε:
Ξεσκουριασαμε κ παλι .
Τέλειο το πάντρεμα των διαδρομων μπράβο στα garmiνοπαιδα :clap:
Πλέον οι θερμοκρασίες άρχισαν να ειναι υποφερτές οπότε ξεκιναμε τις τσαρκες κανονικά κ πάλι :dance:
Μήτσο πρέπει να ξεκινήσει κ το ξεκαπινισμα σου μαλακοσα μαλακοσα :whistle:



Θα ξεκινήσει.... Έχω μια 10δα φυσικοθεραπείες ακόμα, μια βδομάδα στο χωριό για εργασίες και όπου μπορέσω ενδιάμεσα θα δοκιμάσω. Μετά το πέρας των παραπάνω θα του γ@2σω τη μάνα του χεριού να στρώσει.... :scared-eek: :scared-eek: :scared-eek:

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 250 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 10, 2017 19:15 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17688
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Μετά από 3 χρόνια και 10 μήνες ήρθε η ώρα να αλλαχτεί.
Η νέα ετοιμάζεται βάση οδηγιών.
Τοποθέτηση ηλεκτρολύτη και 20λεπτη αναμονή.
Αρχική φόρτιση.
Μετά 1-2 ώρες σε οριζόντια θέση και τοποθέτηση.
Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 250 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 10, 2017 23:17 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9571
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
iatrodikastis έγραψε:
Μετά από 3 χρόνια και 10 μήνες ήρθε η ώρα να αλλαχτεί.
Η νέα ετοιμάζεται βάση οδηγιών.
Τοποθέτηση ηλεκτρολύτη και 20λεπτη αναμονή.
Αρχική φόρτιση.
Μετά 1-2 ώρες σε οριζόντια θέση και τοποθέτηση.
Εικόνα





Συγνώμη αλλά ένα έτη 2017 βάζεις μπαταρία με υγρά σε μηχανάκι off road ???? :angry-banghead: :angry-banghead: :angry-banghead:

Πάρε και βάλε μια lifo από τον Backys ή κάτι παρόμοιο

Άκου ακόμα με υγρά :angry-banghead: :angry-banghead: :angry-banghead:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 250 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 11, 2017 06:49 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17688
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
JIMARAS έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
Μετά από 3 χρόνια και 10 μήνες ήρθε η ώρα να αλλαχτεί.
Η νέα ετοιμάζεται βάση οδηγιών.
Τοποθέτηση ηλεκτρολύτη και 20λεπτη αναμονή.
Αρχική φόρτιση.
Μετά 1-2 ώρες σε οριζόντια θέση και τοποθέτηση.
Εικόνα





Συγνώμη αλλά ένα έτη 2017 βάζεις μπαταρία με υγρά σε μηχανάκι off road ???? :angry-banghead: :angry-banghead: :angry-banghead:

Πάρε και βάλε μια lifo από τον Backys ή κάτι παρόμοιο

Άκου ακόμα με υγρά :angry-banghead: :angry-banghead: :angry-banghead:


Παρακαλώ και θα ήθελα να το συζητήσουμε το θέμα,

η μπαταρία που βάζω είναι με ηλεκτρολύτη,
αντέχει 3-4 χρόνια,
έχει κοστος 25 ευρώ και
την ίδια βάζει και το εργοστάσιο.

Η μπαταρία που προτείνεις τι όφελος έχει σε ένα δίχρονο μηχανάκι?
Ποιό το κόστος της συγκεκριμένης μπαταρίας?
Για πόσο διάστημα αντέχει?
Επίσης θα ήθελα απόψεις σχετικά με την εκκίνηση όταν φοράς μπαταρία λιθίου κατά την πρώτη φορά και κυρίως σε κρύες ημέρες,
κάτι έχω ακούσει ότι για να λειτουργήσει πρέπει να ζεσταθεί, ισχύει?

Ωραία συζήτηση,
:obscene-drinkingcheers:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 250 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 11, 2017 07:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 756
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Μπαταρίες υπάρχουν τεσσάρων ειδών:

1) Οι μπαταρίες μολύβδου-αντιμονίου.

Είναι οι συμβατικές μπαταρίες με τα στοιχεία μολύβδου και τον υγρό ηλεκτρολύτη (διάλυμα θειικού οξέος), αυτές που ελέγχουμε τη στάθμη των υγρών και προσθέτουμε όταν χρειάζεται. Οι ιδιότητες αυτού του τύπου μπαταριών (για την ακρίβεια τα μειονεκτήματά τους, για τα οποία και σχεδόν καταργήθηκαν) είναι:

α. Κατά την φόρτιση-εκφόρτισή τους παράγονται εκρηκτικά αέρια με πιο επικίνδυνο το υδρογόνο. Έτσι η επικινδυνότητά τους είναι μεγάλη όταν ο χώρος που βρίσκονται δεν αερίζεται επαρκώς (βλέπε camper).

β. Αφήνουν αναθυμιάσεις οι οποίες είναι διαβρωτικού τύπου (όξινες).

γ. Έχουν μεγάλο βαθμό αυτοεκφόρτισης. Δηλαδή, η χρονική περίοδος ακινησίας τους δεν πρέπει να ξεπερνάει τον ένα μήνα, ενώ μετά από μια ολοκληρωτική αποφόρτιση είναι πολύ πιθανή η αχρήστευσή τους.

δ. Παρουσιάζουν λειτουργικά προβλήματα στις ταλαντώσεις και στους κραδασμούς.

ε. Πέραν του ενός μηνός ακινησίας παθαίνουν θειίκωση (Sulfation), δηλαδή καταστρέφεται η ενεργή μάζα των πλακιδίων τους.

Και ενώ αυτού του είδους οι μπαταρίες ήταν καλές (και φτηνές) για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες και δεν εγκυμονούσαν κινδύνους έκρηξης ή πυρκαγιάς αφού η θέση τους ήταν σε ανοιχτό περιβάλλον, για τα μηχανοστάσια των σκαφών αλλά και για το «σπίτι» του camper θεωρούνται εντελώς ακατάλληλες (επικίνδυνες)

2) Οι μπαταρίες με υγρά, κλειστού τύπου.

Αυτές έχουν τις εξής ιδιότητες :

α. Δεν αφήνουν αναθυμιάσεις.

β. Έχουν άμεση και δυνατή απόδοση ισχύος ρεύματος (ανταποκρίνονται σωστά στις ανάγκες εκκίνησης της μίζας.

γ. Δεν είναι βαθιάς εκφόρτισης.

3) Οι μπαταρίες AGM (Absorbed Glass Matted). Είναι χωρίς υγρά, αφού το διάλυμα του θειϊκού οξέος είναι απορροφημένο στους διαχωριστές (battery separators).

4) Οι μπαταρίες GEL.

Οι ιδιότητες των μπαταριών AGM και GEL είναι:

α. Έχουν ελάχιστο βαθμό αυτοεκφόρτισης. Στους 20°C η λειτουργική τους διάρκεια σε ακινησία είναι 10-12 μήνες, η οποία, όμως, μειώνεται κάπως με τις αυξομειώσεις της θερμοκρασίας.

β. Δεν παράγουν εκρηκτικά αέρια ούτε αναθυμιάσεις.

γ. Η λειτουργικότητά τους δεν επηρεάζεται από τη θέση τοποθέτησής τους, εκτός από κάποιους τύπους που δεν πρέπει να τοποθετούνται ανάποδα (upside down).

δ. Είναι πολύ ανθεκτικές σε κραδασμούς και ταλαντώσεις.

ε. Αποδίδουν μεγαλύτερη ισχύ ρεύματος εκκίνησης και έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα από ίδιας ονομαστικής ισχύος συμβατικές ενώ συνδυάζουν και την βαθιά εκφόρτιση (οι GEL υπερτερούν σ’ αυτό το χαρακτηριστικό των AGM.αλλά με μειονέκτημα το αρκετά μεγαλύτερο κόστος τους).

-> Σύγκριση μεταξύ AGM και GEL

α. Οι AGM έχουν το μικρότερο βάρος και είναι φθηνότερες από τις GEL.

β. Οι GEL έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, κοστίζουν ακριβότερα από τις AGM ενώ όταν λήξει η ζωή τους αυτό θα συμβεί με… ξαφνικό θάνατο.

Ο χαμηλός βαθμός αυτοεκφόρτισης των AGM και των GEL οφείλεται στην κατασκευή μιας νέας γενιάς πλακιδίων από κράματα μολύβδου-ασβεστίου (Pb-Ca), μολύβδου-κασσιτέρου (Pb-Sn) και καθαρού μολύβδου-κασσιτέρου (purePb-Sn).

(Απο αρθρο του Μπάμπη Κωνσταντάτου, http://www.ribandsea.com/campers/texnik ... matikotita )


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 250 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 11, 2017 07:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4635
Moto: 2017 RR 300
Πριν συνεχίσετε τη συζήτηση για τις μπαταρίες (και καλά θα κάνετε)......

Κιτ αφαίρεσης μανιβέλας Beta - περίπου 20€.
Πιο πολύ βαριέμαι το βάλε-βγάλε του πλαινού κάρτερ αλλά χειμωνιάζει.
Από το 13 που έχω δίχρονο Beta, οι φορές που την έχω χρησιμοποιήσει μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού (και τις περισσότερες έγινε για να βεβαιωθώ ότι είναι ακόμα εκεί...).
Φυσικά κρίνοντας με βάση τις δικές μου ανάγκες.

:handgestures-thumbup:

_________________
_________________________________
Εικόνα

Εικόνα

_________________________________


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 250 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 11, 2017 08:14 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17688
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
SLabrou έγραψε:
Πριν συνεχίσετε τη συζήτηση για τις μπαταρίες (και καλά θα κάνετε)......

Κιτ αφαίρεσης μανιβέλας Beta - περίπου 20€.
Πιο πολύ βαριέμαι το βάλε-βγάλε του πλαινού κάρτερ αλλά χειμωνιάζει.
Από το 13 που έχω δίχρονο Beta, οι φορές που την έχω χρησιμοποιήσει μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού (και τις περισσότερες έγινε για να βεβαιωθώ ότι είναι ακόμα εκεί...).
Φυσικά κρίνοντας με βάση τις δικές μου ανάγκες.

:handgestures-thumbup:


η εργοστασιακή μπαταρία των 25 ευρώ άντεξε 3 χρόνια και 10 μήνες με χρήση κάθε ΣΚ βουνό και πολλές φορές και Σ και Κ,
είναι μπαταρία με ηλεκτρολύτη κλειστού τύπου με όλα τα πλεονεκτήματα που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένες μπαταρίες και
έχω δίχρονο, που η διαφορά 1 κιλού ούτε θα μου φανεί.

Αποτέλεσμα οικονομία 35-40 ευρώ και αξιοπιστεία 100%,
θεωρώ ότι οι παραπάνω παράγοντες για χομπίστα δείχνουν την απόφαση της επιλογής μου.


Καταλαβαίνω ότι το γράφεις για να δείξεις ότι και από αλλού μπορείς να βγάλεις βάρος αλλά....
Πόσο βάρος έχει η μανιβέλα και πόση η αξία της χρήσης της, έστω και την μία φορά που θα χρειαστεί, ιδίως αν φοράς ρεκλούζ.

Φαντάσου ότι ψάχνω κιτ να βάλω στο HONDA.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA RR 250 2014
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 11, 2017 08:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 756
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
SLabrou έγραψε:
Πριν συνεχίσετε τη συζήτηση για τις μπαταρίες (και καλά θα κάνετε)......

Κιτ αφαίρεσης μανιβέλας Beta - περίπου 20€.
Πιο πολύ βαριέμαι το βάλε-βγάλε του πλαινού κάρτερ αλλά χειμωνιάζει.
Από το 13 που έχω δίχρονο Beta, οι φορές που την έχω χρησιμοποιήσει μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού (και τις περισσότερες έγινε για να βεβαιωθώ ότι είναι ακόμα εκεί...).
Φυσικά κρίνοντας με βάση τις δικές μου ανάγκες.

:handgestures-thumbup:

Γιατι να βγάλεις την μανιβέλα; Ολοι ψαχνονται να βάλουν... :think:
Μην μου πεις για το βάρος... :-D :-D :-D


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 2487 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 166  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr