//
Ημερομηνία Τρί Ιαν 16, 2018 17:21

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο, δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε δημοσιεύσεις ή να δημοσιεύσετε άλλες απαντήσεις  [ 54 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 10, 2011 23:38 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7338
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Η τεχνική οδήγησης χωμάτινης μοτοσυκλέτας, είτε Enduro είτε ΜΧ, στις βασικές της αρχές, είναι κοινή.....

Έχει παρατηρηθεί ότι πολλοί (ειδικά νέοι) αναβάτες οδηγούν με λάθος τρόπο, είτε διότι δεν υπάρχει κάποιος να τους δείξει, είτε γιατί ο κάποιος έχει μάθει κι αυτός λάθος.....

Χωρίς να το παίζουμε ξερόλες, εμείς οι παλιότεροι αναβάτες, οφείλουμε να μεταδώσουμε τις γνώσεις μας στους νεότερους, έτσι ώστε να βελτιώνονται να γίνονται πιο γρήγοροι και το σημαντικότερο να οδηγούν και να χαίρονται το άθλημα με περισσότερη ασφάλεια......

_________________
Εικόνα


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 10, 2011 23:58 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7338
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Ξεκινάμε με το πρώτο και βασικότερο .....

Την στάση μας πάνω στην μοτοσυκλέτα σε κατάσταση ηρεμίας 'η κατά την επιτάχυνση στην ευθεία......

Αν την μάθουμε - εμπεδώσουμε σωστά μας βοηθά κατά πολύ στα υπόλοιπα......

Κατ' αρχήν ξεχνάμε την σέλα ..... Ουσιαστικά δεν υπάρχει....

Όρθιοι στα μαρσπιέ με τα γόνατα-κνήμες να σφίγγουν το πλαίσιο - ρεζερβουάρ, τον κορμό ελαφρά σκυφτό προς τα εμπρός (και όχι καδρόνι) οι αγκώνες μας ανοιχτοί προς τα έξω να κρατούν το τιμόνι (και όχι να κρατιόμαστε από το τιμόνι) και το κεφάλι σε νοητή ευθεία πάνω από τον αξονα που σχηματίζει πηρούνι με τιμόνι......

Στην μοτοσυκλέτα κρατιόμαστε με τα πόδια (έχουν τους πιο δυνατούς μυς) πιέζοντας πλαίσιο - ρεζερβουάρ και όχι με τα χέρια από το τιμόνι όπως συνήθως λανθασμένα γίνεται....

Τα χέρια έχοντας τους αγκώνες σε γωνία (εκτός άλλων ιδιοτήτων που θα αναλύσουμε παρακάτω) λειτουργούν σαν σταμπιλιζατέρ, αποσβένοντας ταλαντώσεις από το τιμόνι.... Σκεφτείτε να έχετε τους αγκώνες κρεμασμένους και κολλημένους στον κορμό σας και να αρχίσει το τιμόνι να κοσκινίζει..... :scared-eek:

Επίσης με αυτόν τον τρόπο χουφτώνουμε το γκάζι από την αρχή του και έχουμε πάντα το περιθώριο να μπορούμε να το ανοίγουμε τέρμα....

Στην παρακάτω φωτό θα δείτε το γνωστό μοντέλο ( :naaaa: )

Σε κατάσταση ηρεμίας .......

Συννημένο:
IMG_4391.JPG
IMG_4391.JPG [ 481.79 KiB | 12226 προβολές ]


και σε φάση επιτάχυνσης (επίθεσης).....

Συννημένο:
IMG_4399.JPG
IMG_4399.JPG [ 469.8 KiB | 12226 προβολές ]


Ειδικότερα η δεύτερη φωτό είναι τραβηγμένη μετά από προσγείωση άλματος και κατά την διάρκεια επιτάχυνσης (full open).....

Άλλο ένα παράδειγμα........

Συννημένο:
IMG_3694.JPG
IMG_3694.JPG [ 408.45 KiB | 12194 προβολές ]

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 11, 2011 00:10 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7338
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Θα ακολουθήσουν ορισμένες φωτό - παραδείγματα για να εμπεδώσουμε το μάθημα.......

Συννημένο:
IMG_4047.JPG
IMG_4047.JPG [ 498.54 KiB | 12196 προβολές ]


Εδώ βλέπουμε το γνωστό μοντέλο να ακολουθεί το παραπάνω μάθημα, όπως και ο Λεωνίδας Χαραλαμπόπουλος στην παρακάτω φωτογραφία σε κατάσταση full attact........

Συννημένο:
IMG_4046.JPG
IMG_4046.JPG [ 513.06 KiB | 12179 προβολές ]




O Γιώργος Μπούσδας ακολουθεί παρόμοια τεχνική στην παρακάτω φωτό με μόνη διαφορά πως κάθεται στην σέλα.....

Συννημένο:
IMG_4045.JPG
IMG_4045.JPG [ 470.84 KiB | 12163 προβολές ]


Το κάθισμα στην σέλα καλό είναι να το αποφεύγουμε για διάφορους λόγους..... Ο βασικότερος είναι ότι όταν είμαστε όρθιοι, μεταφέρουμε το βάρος μας στα μαρσπιέ, επιτυγχάνοντας χαμηλότερο κέντρο βάρους και χρησιμοποιώντας την Full attact position μεταφέρουμε βάρος στον πίσω τροχό, έχοντας έτσι καλύτερη πρόσφυση και όχι χαζοσπιναρίσματα..... Επίσης γλιτώνουμε τις κλωτσιές στα πισινά μας από τα σαμάρια που υπάρχουν στο έδαφος.....

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 11, 2011 00:12 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7338
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Ακολουθούν και μερικά σωστά και λάθος ............

Εδώ φαίνεται καθαρά τι είναι τι ............

Συννημένο:
IMG_3642.JPG
IMG_3642.JPG [ 539.73 KiB | 12057 προβολές ]

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 11, 2011 00:19 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7338
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Έχοντας την στάση επίθεσης και κρατώντας την μοτοσυκλέτα με τα πόδια, δεν μας ενδιαφέρει το τι υπάρχει κάτω από τις ρόδες μας, αλλά το να επιταχύνουμε αφήνοντας τις αναρτήσεις να καταπίνουν τις ανωμαλίες και εμείς απλά να προσπαθούμε να είμαστε "κεντραρισμένοι" επάνω της και με πλήρη έλεγχο.......

Όπως στα παρακάτω (συνηθισμένο σε πιστάκια ) section με σαμαράκια.......

Συννημένο:
IMG_3643.JPG
IMG_3643.JPG [ 588.63 KiB | 11942 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_3644.JPG
IMG_3644.JPG [ 532.43 KiB | 11895 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_3645.JPG
IMG_3645.JPG [ 553.1 KiB | 11871 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_3646.JPG
IMG_3646.JPG [ 589.26 KiB | 11852 προβολές ]

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 11, 2011 00:23 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7338
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Να άλλο ένα σωστό δείγμα .......

Συννημένο:
IMG_3686.JPG
IMG_3686.JPG [ 454.52 KiB | 11795 προβολές ]



Και ένα λάθος...... :think: ή ηθελημένο λάθος.......... :) :)

Συννημένο:
IMG_3692.JPG
IMG_3692.JPG [ 417.38 KiB | 11745 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_3693.JPG
IMG_3693.JPG [ 290.8 KiB | 11738 προβολές ]


Εδώ ο Άλεξ κάθεται πιο πίσω απ' ότι πρέπει (????) με αποτέλεσμα να ελαφρώσει παραπάνω ο μπροστινός και να οδηγηθεί σε ανεπιθύμητη ( :think: ) σούζα........

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 11, 2011 00:26 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7338
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Ενώ εδώ το πάει μια χαρά............ :-D :-D :-D :-D

Συννημένο:
IMG_3705.JPG
IMG_3705.JPG [ 418.53 KiB | 11692 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_3706.JPG
IMG_3706.JPG [ 509.36 KiB | 11697 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_3707.JPG
IMG_3707.JPG [ 539.54 KiB | 11703 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_3708.JPG
IMG_3708.JPG [ 461.03 KiB | 11690 προβολές ]

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 11, 2011 21:43 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7338
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Αφού θεωρητικά εμπεδώσαμε το πως κινούμαστε στην ευθεία (θέση επίθεσης - γκάζι full open) σήμερα θα ασχοληθούμε με το φρενάρισμα και την στροφή - αυτήν την άγνωστη - .........

Μια πίστα αποτελείται από ευθείες, στροφές και άλματα..... Θεωρητικά στις ευθείες όλοι μας έχουμε την δυνατότητα να πάμε τέζα..... Τα άλματα είναι μια άλλη ιστορία (μεταγενέστερη), τα οποία προσφέρουν θέαμα, διασκέδαση και ξεκούραση στον οδηγό..... Η στροφές όμως είναι το βασικότερο όλων... Η ταχύτητα φρεναρίσματος, εισόδου, και εξόδου είναι βασικά συστατικά για να κατεβάσουμε χρόνους..... Και το βασικότερο διασκεδαστικά και ακίνδυνα.....

Παρακάτω θα ασχοληθούμε με τα βασικά και θα δούμε - σχολιάσουμε κάποια λάθη που γίνονται είτε εν αγνοία μας, είτε λόγω συνήθειας, είτε γιατί έτσι μας έκατσε εκείνη την στιγμή.....

Εδώ θα πρέπει να διευκρινήσουμε ότι ειδικά στο ΜΧ όλα είναι γκάζι ή φρένο, επιτάχυνση ή επιβράδυνση.... Δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο.... Στο εντούρο στις απλές είναι πιο χαλαρά τα πράγματα, αλλά οι ειδικές είναι μια από τα ίδια με το ΜΧ.... Ίδια φιλοσοφία - ίδια τεχνική .... Διαφοροποίηση στις extreme test.....

Λοιπόοοοοον...... Είμαστε στην ευθεία σε κατάσταση αμόκ με τέρμα το γκάζι και βλέπουμε την στροφή να πλησιάζει...... Τι κάνουμε ????????

Η θεωρία λέει :

Όπως είμαστε όρθιοι (αυτό θεωρείται δεδομένο) μεταφέρουμε το σώμα μας προς το πίσω φτερό (τον πισινό μας, το κεφάλι μας συνεχίζει να είναι πάνω ή σχεδόν πάνω από το τιμόνι) σημαδεύουμε την είσοδο της στροφής και φρενάρουμε δυνατά, κατά βάση με το εμπρός φρένο.... Το μπροστινό φρένο επιτυγχάνει το μεγαλύτερο ποσοστό επιβράδυνσης, με το πίσω ουσιαστικά να ελέγχει τις αναπηδήσεις και το αριστερά-δεξιά του πίσω τροχού....

Επαναλαμβάνω φρενάρισμα με το μπροστινό, το πίσω απλά για έλεγχο και με προσοχή να μην το μπλοκάρουμε... Εκτός να κατά περίπτωση το επιδιώκουμε....

Πλησιάζοντας στην στροφή και μειώνοντας ταχύτητα, έχουμε αρχίσει να μεταφέρουμε το σώμα μας προς το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας ....

Όταν φτάσουμε στο νοητό κέντρο της στροφής, είμαστε στο σημείο που θα αφήσουμε τα φρένα και θα περάσουμε στην επιτάχυνση.....

Σε αυτή την στιγμή, έχουμε κάτσει στο μπροστινό μέρος της σέλας, το κεφάλι μας πάνω από το τιμόνι, οι αγκώνες ανοιχτοί, τα γκάζι στο τέρμα, ένα-δύο δάκτυλα στον συμπλέκτη για έλεγχο της παροχής δύναμης στον πίσω τροχό, το πόδι που βρίσκεται στο εσωτερικό της στροφής εκτείνεται προς τα εμπρός δίπλα και παράλληλα με τον μπροστινό τροχό δείχνοντας το επόμενο σημείο που θέλουμε να πάει η μοτοσυκλέτα, ενώ το πόδι που βρίσκεται στο εξωτερικό της στροφής πιέζει με το γόνατο το ρεζερβουάρ και ταυτόχρονα το πέλμα του ίδιου ποδιού πιέζει τον εξωτερικό μαρσπιέ....

Με το που βλέπουμε την ευθεία, τέρμα γκάζι, μαζεύουμε τα πόδια, πιέζουμε μαρσπιέ και ταυτόχρονα τραβάμε το τιμόνι, επιτυγχάνοντας μεταφορά βάρους στον πίσω τροχό ώστε να γλυτώσουμε χαζοσπιναρίσματα......

Μην ξεχνάμε πως το βλέμμα μας είναι στραμμένο αρκετά μακριά και προς το σημείο που θέλουμε να πάμε και όχι μπροστά στην ρόδα μας.... Το τι βρίσκεται μπροστά ή κάτω από την ρόδα μας το έχουμε δει νωρίτερα και ο εγκέφαλος το έχει ήδη επεξεργαστεί.....

Εδώ πρέπει να επισημάνουμε τον λάθος τρόπο που βγάζουμε πολλές φορές το πόδι στην στροφή.... Μπροστά και παράλληλα με τον μπροστινό τροχό και κοντά στην μοτοσυκλέτα να δείχνει το επόμενο σημείο που θέλουμε να βρεθούμε και όχι να χαζεύει μακριά της. Το ιδεώδες βέβαια είναι να μην ακουμπάει κάτω για αποφυγή τραυματισμών... Δεν είναι πάντα εφικτό μιας και πολλές φορές το χρησιμοποιούμε για βοήθεια στην απώλεια ισορροπίας ......

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 11, 2011 21:54 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7338
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Για πάμε τώρα με παραδείγματα να εμπεδώσουμε αυτά που μάθαμε παραπάνω ......

(Μοντέλα για την περίπτωση ο Άκης Γούναρης με το CRF και το Νο 58 και ο Αντρέας Μπαντούνας με το CRf χωρίς νούμερα με φρέσκιες-σημερινές φωτό για χάρη του άρθρου)


Φρένα και μετατόπιση προς τα εμπρός.....

Συννημένο:
IMG_5278.JPG
IMG_5278.JPG [ 458.02 KiB | 6786 προβολές ]



Κάθισμα στην σέλα και έκταση του ποδιού....

Συννημένο:
IMG_5279.JPG
IMG_5279.JPG [ 419.57 KiB | 6785 προβολές ]



Και απ' εδώ και πέρα αρχίζει ο χορός - Γκάζι - .......

Συννημένο:
IMG_5280.JPG
IMG_5280.JPG [ 443.53 KiB | 6770 προβολές ]



Συννημένο:
IMG_5281.JPG
IMG_5281.JPG [ 431.05 KiB | 6767 προβολές ]



Συννημένο:
IMG_5282.JPG
IMG_5282.JPG [ 435.82 KiB | 6762 προβολές ]



Συννημένο:
IMG_5283.JPG
IMG_5283.JPG [ 450.74 KiB | 6752 προβολές ]

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 11, 2011 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7338
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Στις παρακάτω φωτογραφίες βλέπετε το μοντέλο "Άκης" κατά την εκτέλεση της άσκησης σε μια άλλη στροφή της πίστας.

Στην πρώτη μπορείτε να παρατηρήσετε την ένταση του φρεναρίσματος (σχεδόν έχει τερματίσει η ανάρτηση), και στις επόμενες το λάθος που κάνουν αρκετοί αναβάτες, το να βγάζουν το πόδι πιο έξω απ' ότι πρέπει.....

Συννημένο:
IMG_5284.JPG
IMG_5284.JPG [ 347.96 KiB | 6721 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5285.JPG
IMG_5285.JPG [ 357.29 KiB | 6708 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5286.JPG
IMG_5286.JPG [ 412.13 KiB | 6708 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5287.JPG
IMG_5287.JPG [ 491.84 KiB | 6712 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5288.JPG
IMG_5288.JPG [ 445.03 KiB | 6694 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5289.JPG
IMG_5289.JPG [ 506.64 KiB | 6688 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5290.JPG
IMG_5290.JPG [ 455.54 KiB | 6677 προβολές ]



Επίσης η θέση του κορμού κατά την έξοδο, ΔΕΝ είναι η ιδεατή.....

Συννημένο:
IMG_5291.JPG
IMG_5291.JPG [ 454.7 KiB | 6676 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5293.JPG
IMG_5293.JPG [ 432.33 KiB | 6667 προβολές ]

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 11, 2011 22:26 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7338
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Και εδώ ας κάνουμε μια σύγκριση δύο οδηγών στην ίδια στροφή..........

Συννημένο:
IMG_5365.JPG
IMG_5365.JPG [ 295.67 KiB | 6626 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5377.JPG
IMG_5377.JPG [ 298.78 KiB | 6629 προβολές ]



Συννημένο:
IMG_5366.JPG
IMG_5366.JPG [ 307.72 KiB | 6625 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5378.JPG
IMG_5378.JPG [ 303.79 KiB | 6613 προβολές ]



Συννημένο:
IMG_5367.JPG
IMG_5367.JPG [ 290.3 KiB | 6612 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5379.JPG
IMG_5379.JPG [ 300.88 KiB | 6622 προβολές ]



Συννημένο:
IMG_5368.JPG
IMG_5368.JPG [ 379.17 KiB | 6618 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5380.JPG
IMG_5380.JPG [ 335.41 KiB | 6617 προβολές ]



Συννημένο:
IMG_5369.JPG
IMG_5369.JPG [ 447.09 KiB | 6610 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5381.JPG
IMG_5381.JPG [ 432.47 KiB | 6611 προβολές ]

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 11, 2011 22:39 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7338
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Συννημένο:
IMG_5370.JPG
IMG_5370.JPG [ 467.97 KiB | 6593 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5382.JPG
IMG_5382.JPG [ 457.98 KiB | 6570 προβολές ]



Συννημένο:
IMG_5371.JPG
IMG_5371.JPG [ 475.78 KiB | 6575 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5383.JPG
IMG_5383.JPG [ 517.12 KiB | 6576 προβολές ]



Συννημένο:
IMG_5372.JPG
IMG_5372.JPG [ 479.73 KiB | 6580 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5384.JPG
IMG_5384.JPG [ 458.67 KiB | 6564 προβολές ]



Συννημένο:
IMG_5373.JPG
IMG_5373.JPG [ 439.56 KiB | 6560 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5385.JPG
IMG_5385.JPG [ 426.74 KiB | 6550 προβολές ]



Συννημένο:
IMG_5374.JPG
IMG_5374.JPG [ 419.34 KiB | 6553 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5375.JPG
IMG_5375.JPG [ 433.08 KiB | 6522 προβολές ]






Στις παραπάνω φωτό θα πρέπει να σχολιάσουμε την πιο σωστή εκτέλεση της στροφής από τον Μπαντούνα.

Γυρίστε προς τα πίσω και προσέξτε την θέση των ποδιών καθώς και του σώματος...... Τα πόδια όσο το δυνατόν περισσότερο πάνω στα μαρσπιέ, βγάλσιμο τελευταία στιγμή και full atact position .......

Όπως και στις δύο τελευταίες το πόδι του Άκη που το έχει παρασύρει το έδαφος.... (Υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού....)

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 11, 2011 22:47 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7338
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Ιδανική εκτέλεση άλλης μιας στροφής (ιδανικής, με μπερμ) από τον Ανδρέα Μπαντούνα .........

Συννημένο:
IMG_5513.JPG
IMG_5513.JPG [ 463.97 KiB | 6575 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5514.JPG
IMG_5514.JPG [ 449.59 KiB | 6564 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5515.JPG
IMG_5515.JPG [ 497.8 KiB | 6575 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5516.JPG
IMG_5516.JPG [ 502.65 KiB | 6572 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5517.JPG
IMG_5517.JPG [ 518.42 KiB | 6563 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5518.JPG
IMG_5518.JPG [ 541.34 KiB | 6584 προβολές ]

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 11, 2011 22:52 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7338
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Και μια λάθος της ίδιας στροφής από τυχαίο τοπικό μοντέλο.......... (Επισημάνετε τα λάθη γιατί θα γράψετε διαγώνισμα... :lol: )

Συννημένο:
IMG_5519.JPG
IMG_5519.JPG [ 425.07 KiB | 6536 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5520.JPG
IMG_5520.JPG [ 500.79 KiB | 6518 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5521.JPG
IMG_5521.JPG [ 492.99 KiB | 6525 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5522.JPG
IMG_5522.JPG [ 511.66 KiB | 6502 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5523.JPG
IMG_5523.JPG [ 474.56 KiB | 6489 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5524.JPG
IMG_5524.JPG [ 479.31 KiB | 6496 προβολές ]

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 11, 2011 23:04 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7338
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Στο παρακάτω σετ φωτογραφιών θα παρατηρήσουμε - σχολιάσουμε την είσοδο στην στροφή, η οποία από άποψη εδάφους δεν είναι και ότι το καλύτερο......

Υπάρχει μεγάλο σαμάρι κατά την είσοδο της στροφής, το οποίο έχει δημιουργηθεί από τα φρένα.....
Συνηθισμένο φαινόμενο σε πίστες προπόνησης αλλά και σε αγώνες, ειδικά με την πάροδο του χρόνου....
Το βασικό του πρόβλημα εκτός από το κοπάνημα που τρως, είναι να σε αποσυντονίζει.......

Εδώ πρέπει να υπενθυμήσουμε πως κοιτάμε μπροστά και το τι βρίσκεται κάτω από τις ρόδες μας, το έχουμε σκεφτεί - αντιμετωπίσει αρκετά πριν.........

Συννημένο:
IMG_5441.JPG
IMG_5441.JPG [ 328.31 KiB | 6481 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5442.JPG
IMG_5442.JPG [ 315.63 KiB | 6456 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5443.JPG
IMG_5443.JPG [ 344.69 KiB | 6459 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5444.JPG
IMG_5444.JPG [ 328.85 KiB | 6451 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5445.JPG
IMG_5445.JPG [ 318.13 KiB | 6464 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5446.JPG
IMG_5446.JPG [ 384.76 KiB | 6444 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5447.JPG
IMG_5447.JPG [ 365.85 KiB | 6432 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5448.JPG
IMG_5448.JPG [ 372.25 KiB | 6435 προβολές ]


Συννημένο:
IMG_5449.JPG
IMG_5449.JPG [ 354.58 KiB | 6413 προβολές ]

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο, δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε δημοσιεύσεις ή να δημοσιεύσετε άλλες απαντήσεις  [ 54 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr