Ημερομηνία Δευτ Ιούλ 23, 2018 04:12

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 27 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Γυροσκοπική φαινόμενο και επιδράσεις στην οδήγηση μοτό......
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 06, 2011 19:25 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7168
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Μια και αναφέρθηκε σε άλλο thread αξίζει τον κόπο να ασχοληθούμε λίγο μαζί του.......

Τι είναι το γυροσκοπικό φαινόμενο ????

Πως μας εξυπηρετεί και τι επίδραση έχει στην οδήγηση μοτοσυκλέτας ?????/

Τα παρακάτω είναι links και copy-paste από άλλα foroums - sites......

_________________
Εικόνα


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γυροσκοπική φαινόμενο και επιδράσεις στην οδήγηση μοτό......
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 06, 2011 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7168
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Μάθημα 1ον: Στρίβοντας στην... ευθεία!

1. Βρες άδειο δρόμο με σωστή άσφαλτο.
2. Επιτάχυνε στα 60-70 χλμ./ώρα
3. Κράτα σταθερό το γκάζι
4. Το σώμα ίσιο πάνω στη σέλα και χαλαρό
5. Το σώμα ίσιο - είπαμε - ούτε γέρνει ούτε τίποτα!!!
6. ΟΚ με το σώμα; Πες πως ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ σώμα!
7. Τοποθέτησε τον αντίχειρα στο αριστερό σκριπ (μόνο τον αντίχειρα)
8. Πίεσε τον αντίχειρα απαλά για μία στιγμή...
9. Η μοτοσικλέτα τι κάνει;
10. ΓΕΡΝΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!
11. Μη ρωτάς γιατί, ξανακάνε το, πιο απαλά, πιο δυνατά.
12. Επανέλαβε, πιο έντονα, με μεγαλύτερη/μικρότερη διάρκεια
13. Προσέχεις μήπως υπάρχουν αυτοκίνητα τριγύρω;;;
14. Συνεχίζουμε...
15. Κάνεις το ίδιο μία από το αριστερό, μία από το δεξί σκριπ
16. Με το χέρι κανονικά και στα δύο σκριπ και γκάζι σταθερό
17. Φοβάσαι μην κλειδώσει το τιμόνι;
18. ΔΕΝ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ!!!
19. Επαναλήψεις... Δεν προσπαθείς να στρίψεις το τιμόνι, απλά το πιέζεις
20. Η μοτοσικλέτα κάνει σλάλομ σα να έχεις διακόπτες στα χέρια;
21. Αυτό είναι. Μόλις έμαθες να οδηγείς!
22. Και για το τέλος: ΞΕΧΝΑ ΠΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!


Όταν αφήσουμε το τιμόνι, επανέρχεται η μοτοσικλέτα. Αν θέλουμε, όμως, να την επαναφέρουμε πιο γρήγορα, ή να κάνουμε ελιγμό προς την άλλη πλευρά, τότε πιέζουμε από την άλλη πλευρά.
Το γυροσκοπικό φαινόμενο λειτουργεί με όλες τις μοτοσικλέτες πάνω από τα 30-40 χλμ./ώρα. Με ποδήλατο σπάνια πιάνουμε τέτοιες ταχύτητες γι' αυτό και κυρίως στρίβουμε συμβατικά (στρίβοντας το τιμόνι δηλαδή).
Πιο εύκολο (και ωραίο) είναι με on-off μοτοσικλέτες ή γενικά με όσες έχουμε μεγαλύτερο τιμόνι (για καλύτερο μοχλό).

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γυροσκοπική φαινόμενο και επιδράσεις στην οδήγηση μοτό......
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 06, 2011 19:28 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7168
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Κατανόηση (λέμε τώρα) του φαινομένου ..........

http://rider-s-land.pblogs.gr/570935.html

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γυροσκοπική φαινόμενο και επιδράσεις στην οδήγηση μοτό......
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 06, 2011 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7168
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Για κοιτάξτε κι αυτό.......... http://forum.motoguzziclub.gr/index.php?topic=1014.0

Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»

ή αλλιώς, γιατί χρησιμοποιούμε έναν λάθος ορισμό

(ολίγον τεχνικόν)

Είναι γνωστό στους περισσότερους οδηγούς μοτοσυκλέτας ότι για να στρίψει η μοτοσυκλέτα προς μία κατεύθυνση ο οδηγός πρέπει να γυρίσει το τιμόνι προς την αντίθετή της (σε όσους δεν είναι γνωστό μην ανησυχούν – το κάνουν έτσι κι αλλιώς ασυνείδητα).
Το φαινόμενο αυτό είναι γνωστό στην Ελλάδα με το όνομα «Γυροσκοπική οδήγηση».
Εδώ πρέπει να τονίσουμε ότι ο όρος αυτός δεν είναι περιγραφικός (δεν περιγράφει δηλ. το φαινόμενο) αλλά επεξηγηματικός (δηλ. προσπαθεί να το εξηγήσει). Υπονοεί ο όρος αυτός δηλ. ότι το φαινόμενο αυτό οφείλεται στο φαινόμενο του γυροσκοπίου.

Αν δούμε τον αντίστοιχο βαρβαρικό (αγγλιστί) όρο, αυτός είναι “COUNTER STEERING”. Εδώ πλέον έχουμε έναν περιγραφικό και όχι έναν επεξηγηματικό ορισμό αφού ο όρος αυτός περιγράφει (σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει ανάποδο ή αντίστροφο στρίψιμο ή ανάποδο τιμόνι) και δεν επεξηγεί (η προσπαθεί να επεξηγήσει το φαινόμενο). Και σαν περιγραφικός ορισμός έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι σωστός γιατί είναι πιο εύκολο να περιγράψεις ένα φαινόμενο παρά να το εξηγήσεις:

- Ρε ‘συ όταν στρίβω το τιμόνι αριστερά η μηχανή πάει δεξιά (περιγραφή)

- Ρε ‘συ όταν στρίβω το τιμόνι αριστερά επιβάλλω μία ροπή στον εμπρόσθιο τροχό και αυτός λόγω της διατήρησης της στροφορμής δίνει μία ροπή κάθετη στην επιβαλλόμενη (φαινόμενο του γυροσκοπίου) με αποτέλεσμα να γέρνει η μηχανή από την άλλη (εξήγηση).

Έχουν γραφεί και λεχθεί πολλά για την γυροσκοπική οδήγηση και στην Ελληνική πραγματικότητα έχει καθιερωθεί σαν όρος. Η πρώτη φορά μάλιστα που συνάντησα εγώ τον όρο ήταν σε ένα άρθρο της Μοτοτεχνικής Επιθεώρησης την δεκαετία του ’80 (ναι, είμαι λίγο παλιός) γραμμένο από τον Χοϊδά ή τον Χατζάρα (τα ιερά τέρατα του ειδικού τύπου της μοτοσυκλέτας) δεν ενθυμούμε ακριβώς.

Ο λόγος που γράφω αυτό το ποστ είναι ότι με ασφάλεια μπορούμε να πούμε ότι ό όρος «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ» είναι εσφαλμένος. Και αυτό γιατί το ανωτέρω φαινόμενο δεν οφείλεται στο γυροσκόπιο αλλά εν πολλοίς στη φυγόκεντρη δύναμη.

Απλή εξήγησης (στα ζόρια πάρτε μολυβόχαρτο και κάντε κανένα σκίτσο):

Πηγαίνοντας με τη μοτοσυκλέτα σας μια χαρά ευθεία ξαφνικά διαπιστώνετε ότι επέρχεται δεξιά στροφή οπόταν πρέπει να στρίψετε δεξιά. Τι κάνετε; Στρίβετε το τιμόνι αριστερά (λίγο ε; μην το διπλώσετε κιόλας) οπότε η μηχανή στρίβει αριστερά γιατί οδηγείται από τον εμπρόσθιο τροχό (χαίρω πολύ ρε μεγάλε, σιγά τα νέα).
Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι η αδράνεια. Επειδή η μοτοσυκλέτα μέχρι τότε πήγαινε ευθεία, τείνει να διατηρήσει την πορεία της. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια φυγόκεντρη δύναμη (και μην ακούσω από κανέναν ότι η φυγόκεντρη είναι ψευδοδύναμη άρα δεν υπάρχει. Είμαστε στο σύστημα αναφοράς του αναβάτη το οποίον είναι μη αδρανειακό – για τους ψείρες αυτό).
Και η φυγόκεντρη αυτή με σημείο εφαρμογής το κέντρο μάζας του συστήματος αναβάτης – μοτοσυκλέτα δημιουργεί μια ροπή ( από το ζεύγος δυνάμεων φυγόκεντρη – τριβή ελαστικού) η οποία ωθεί τη μοτοσυκλέτα στην αντίθετη κατεύθυνση και έτσι η μοτοσυκλέτα γέρνει προς τα δεξιά.
Τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Ο αναβάτης επαναφέρει το τιμόνι προς τα δεξιά, όπου πλέον και η κατεύθυνση της μοτοσυκλέτας, έτσι ώστε να αντιστρέψει τη φυγόκεντρη για να εξισορροπήσει τη βαρύτητα, η οποία με τη μηχανή υπό κλίση τείνει να ρίξει τη μηχανή κάτω. Όταν με το καλό τελειώσει η στροφή ο αναβάτης ακολουθεί την αντίστροφη διαδικασία. Λίγο τιμόνι δεξιά, οπόταν περισσότερη φυγόκεντρη προς τα αριστερά, ανασήκωμα της μηχανής, ίσιωμα του τιμονιού και φύγαμε ευθεία, μέχρι την επόμενη στροφή (πάλι σε όσους δεν είναι γνωστό μην ανησυχούν – το κάνουν έτσι κι αλλιώς ασυνείδητα).

Δηλ. το ρημάδι το γυροσκόπιο δεν παίζει κανένα ρόλο;

Αφού είναι γνωστό ότι μια μάζα που περιστρέφεται έχει στροφορμή άρα υπόκειται στο γυροσκοπικό φαινόμενο. Και γιατί το βάφτισαν έτσι αν το γυροσκόπιο δεν παίζει κανένα ρόλο;

Ε λοιπόν ναι! Το γυροσκοπικό φαινόμενο παίζει ρόλο και μάλιστα διπλό.

Στην πρώτη φάση που στρίβουμε το τιμόνι αντίθετα για να πάρει κλίση η μοτοσυκλέτα το γυροσκόπιο παίζει το ρόλο του απλώς η συνεισφορά του στην κλίση της μοτοσυκλέτας σε σχέση με τη φυγόκεντρη είναι αμελητέα (κάτω από 3% στο σύνολο του φαινομένου).

Αντίθετα στη δεύτερη φάση όπου η μηχανή έχει γύρει και επαναφέρουμε το τιμόνι προς την κατεύθυνση της στροφής εκεί έχουμε μια σημαντική βοήθεια από το γυροσκοπικό φαινόμενο το οποίο τείνει να επαναφέρει το τιμόνι στην κατεύθυνση της στροφής.

Η συνεισφορά του γυροσκοπίου στην πρώτη φάση είναι αυτή στην οποία οφείλεται η παρεξήγηση που οδήγησε στο βάφτισμα του φαινομένου «Γυροσκοπική Οδήγηση».

Η οποία κατά την ταπεινή μου γνώμη θα έπρεπε να ονομάζεται στα Ελληνικά «ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ» η οποία διατηρεί και τον επεξηγηματικό χαρακτήρα του ορισμού (και μάλιστα τον σωστό), ενώ αποφεύγει και τον περιγραφικό ορισμό «ανάποδο τιμόνι» που τον χρησιμοποιούμε σε άλλη κατάσταση (η ενέργεια που κάνουμε όταν η πίσω ρόδα πάει να περάσει την εμπρός).

Τώρα για όλα τα παραπάνω επισυνάπτω και ένα αρχείο .pdf με τίτλο Steering in bicycles and motorcycles, του καθηγητού J. Fajansa Department of Physics, University of California, Berkeley, με ποσοτική και ποιοτική ανάλυση πολύ καλύτερη και αναλυτικότερη από τη δική μου αλλά με δύο προβλήματα:

1. Είναι στα αγγλικά
2. Η ποσοτική ανάλυση γίνεται με μοντελοποίηση και χρήση διαφορικών εξισώσεων.

(επειδή το αρχείο είναι μεγάλο και δεν μπορώ να το επισυνάψω πάρτε ένα link)

http://socrates.berkeley.edu/~fajans/pu ... ikeAJP.PDF

Αν δεν έχετε πρόβλημα με το 1. διαβάστε το οπωσδήποτε δίνοντας βάρος στην ποιοτική ανάλυση, η οποία είναι εξαιρετική και δείτε οπωσδήποτε την εικόνα 3. με τα διαγράμματα όπου φαίνονται καθαρά τα σχετικά μεγέθη των φυγοκεντρικών, των βαρυτικών και των γυροσκοπικών δυνάμεων.
Αν δεν έχετε πρόβλημα και με το 2. τότε δεν χρειάζεται η ανάλυση του δικού μου ποστ και μπορείτε να διαβάσετε κατ’ ευθείαν το .pdf (αλλά θα χάσετε όλη την πλάκα)

– Τώρα μας το λες ρε μεγάλε που διαβάσαμε όλο αυτό το μακρινάρι.
– Ε εντάξει, όμως θα χάνατε και την ευκαιρία να χρησιμοποιείτε και τον σωστό ορισμό «ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ» για να εντυπωσιάζετε τους φίλου σας που θα το λένε λάθος!

Δείτε επίσης - όσοι αντέχετε -ένα πολύ ωραίο άρθρο για τη λεγόμενη γυροσκοπική οδήγηση σε ποδήλατα, όπου φτιάχτηκαν ποδήλατα όπου το γυροσκοπικό φαινόμενο εξουδετερώθηκε τελείως και παρ’ όλα αυτά τα ποδήλατα έστριβαν μια χαρά.

το αυτό

http://www.phys.lsu.edu/faculty/gonzale ... p51_56.pdf

Επίσης, όσοι το διαβάσετε, θα δείτε και τη σημασία που έχει το trail (ίχνος) στην κατευθυντικότητα των ποδηλάτων και κατ' αναλογία στις μοτοσυκλέτες.

Ευχαριστώ για την απέραντη υπομονή σας.

Α! και ένα ωραίο αρθράκι από την βικιπαίδειαν

http://en.wikipedia.org/wiki/Countersteering

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γυροσκοπική φαινόμενο και επιδράσεις στην οδήγηση μοτό......
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 06, 2011 20:57 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Σάβ Ιαν 31, 2009 09:00
Δημοσ.: 743
Moto: ΚΤΜ ENDURO
Nίκο μάλλον έχουν πέσει αναδουλειές ε?

_________________
Ο Michael Jordan εχει: « Έχω χάσει σχεδόν 300 παιχνίδια. 26 φορές, μου έχουν εμπιστευθεί το τελευταίο σουτ, ώστε να κερδίσουμε το παιχνίδι, και το έχασα. Έχω αποτύχει ξανά και ξανά και ξανά στη ζωή μου. Και αυτός είναι ο λόγος που πέτυχα!».


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γυροσκοπική φαινόμενο και επιδράσεις στην οδήγηση μοτό......
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 06, 2011 21:23 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7168
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
haris έγραψε:
Nίκο μάλλον έχουν πέσει αναδουλειές ε?



Μπα....... ένα απλό copy - paste ........ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γυροσκοπική φαινόμενο και επιδράσεις στην οδήγηση μοτό......
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 06, 2011 21:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 20:27
Δημοσ.: 3901
Τοποθεσια: Αγρινιο
Moto: EXC 250
κι οχι τιποτ' αλλο νομιζα πως σβηνοντας το μηχανακι στις κατηφορες θα γλυτωνα και λιγη βενζινα... τωρα κι εκει με... κοφτες.
ευχαριστουμε Νικολα για τον χρονο σου, πολυ καλη δουλεια

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γυροσκοπική φαινόμενο και επιδράσεις στην οδήγηση μοτό......
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 07, 2011 00:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4702
Moto: 2017 RR 300
haris έγραψε:
Nίκο μάλλον έχουν πέσει αναδουλειές ε?


Έχεις δοκιμάσει ποτέ να στρίψεις Γκούτσι σαν άνθρωπος? :-D :-D

_________________
_________________________________
Εικόνα

Εικόνα

_________________________________


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γυροσκοπική φαινόμενο και επιδράσεις στην οδήγηση μοτό......
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 07, 2011 13:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 29, 2009 14:20
Δημοσ.: 628
Τοποθεσια: Αθήναι
Moto: Honda CR250R
Σα να στρίβεις αεροπλανοφόρο…

_________________
«Βαρβαρισμός έστιν αμάρτημα έν λέξει γινόμενον, παρά την των έλληνιζόντων συνήθειαν, Είρηται δε ούτως, βαρυαυδατισμός τις ών».


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γυροσκοπική φαινόμενο και επιδράσεις στην οδήγηση μοτό......
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 07, 2011 14:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Νοέμ 23, 2008 20:11
Δημοσ.: 592
Λιγα με τα Guzzi μη γινουμε μπιλιες :naaaa: :naaaa: :naaaa:
:-D


Συνημμένα:
druidsguzzi.jpg
druidsguzzi.jpg [ 45.73 KiB | 8649 προβολές ]

_________________
Backys Power Cells
*lightweight & custom made batteries*

https://www.facebook.com/BackysPowerCells
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γυροσκοπική φαινόμενο και επιδράσεις στην οδήγηση μοτό......
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 07, 2011 17:05 
Σε σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9783
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
εαν προσεξεις τα ματια του οδηγου ψαχνουν να δουν εαν ειναι κοντα το ασθενοφορο του αγωνα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :greetings-waveyellow:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γυροσκοπική φαινόμενο και επιδράσεις στην οδήγηση μοτό......
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 07, 2011 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7168
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Πρώτη αναφορά στον Ελληνικό ειδικό τύπο..........

Εικόνα

Τεύχος Νο 1 Δεκεμβρης '80 - Γενάρης '81....

Σε αυτό καλείται ο Jimaras να δώσει εξετάσεις......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γυροσκοπική φαινόμενο και επιδράσεις στην οδήγηση μοτό......
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 08, 2011 09:45 
Σε σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9783
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
ntsaglas έγραψε:
Πρώτη αναφορά στον Ελληνικό ειδικό τύπο..........

Εικόνα

Τεύχος Νο 1 Δεκεμβρης '80 - Γενάρης '81....

Σε αυτό καλείται ο Jimaras να δώσει εξετάσεις......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Θα πάρω τηλέφωνο τον χοιδα να μου γράψει σκονακι... :lol: :lol: :lol:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γυροσκοπική φαινόμενο και επιδράσεις στην οδήγηση μοτό......
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 08, 2011 10:22 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7168
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
JIMARAS έγραψε:
Θα πάρω τηλέφωνο τον χοιδα να μου γράψει σκονακι... :lol: :lol: :lol:



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Τον έχω ενημερώσει............... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γυροσκοπική φαινόμενο και επιδράσεις στην οδήγηση μοτό......
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 08, 2011 10:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4702
Moto: 2017 RR 300
ntsaglas έγραψε:
JIMARAS έγραψε:
Θα πάρω τηλέφωνο τον χοιδα να μου γράψει σκονακι... :lol: :lol: :lol:



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Τον έχω ενημερώσει............... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Μιας που αναφέρατε το εν λόγω τεύχος, μήπως ενθυμείστε ποία ήταν η ειδοποιός διαφορά της εικονιζόμενης Katanas ( μαις που το θυμήθηκα τον κατανα έπρεπε να τον λέμε τσαγιέρα....) σε σχέση με τις άλλες Superbikes της εποχής? Και ποίος ευθύνεται για αυτή την 'διαφορά'?

Στα γρήγορα η απάντηση, από μνήμης ;)

_________________
_________________________________
Εικόνα

Εικόνα

_________________________________


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 27 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr