Ημερομηνία Κυρ Οκτ 22, 2017 10:18

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 55 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 07, 2012 18:51 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7337
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
iatrodikastis έγραψε:
marios8 έγραψε:
Μπράβο Νικ :clap: :clap: :clap: :clap:

Αυτό το Whip με δυσκόλεψε λίγο . Να περάσω απο τον Πλάτανο για να μου δείξεις μερικές λεπτομέρειες ???


τι ήθελα και το έλεγα?

έλεγα δλδ αυτός ο ntsaglas θα μου σκοτώσει όλους τους εντουράδες με αυτά που βγάζει...

άκου whip..... :lol: :lol: :lol: :lol:

:handgestures-thumbup:



O Marios επειδή είναι καλό παιδί και μελετηρός θα προωθηθεί σε επίπεδα whip σαν το παρακάτω......




Οι λοιποί ....... :whistle: :whistle:

_________________
Εικόνα


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 07, 2012 21:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Δεκ 17, 2008 00:40
Δημοσ.: 419
Moto: KTM EXC 250
ntsaglas έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:

τι ήθελα και το έλεγα?

έλεγα δλδ αυτός ο ntsaglas θα μου σκοτώσει όλους τους εντουράδες με αυτά που βγάζει...

άκου whip..... :lol: :lol: :lol: :lol:

:handgestures-thumbup:



O Marios επειδή είναι καλό παιδί και μελετηρός θα προωθηθεί σε επίπεδα whip σαν το παρακάτω......




Οι λοιποί ....... :whistle: :whistle:


Δεν αφηνουμε τα whip και τα αλλα μουρατα κολπα να μαθουμε λιγο control στο μηχανακι....




Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 07, 2012 22:26 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Νοέμ 03, 2009 12:04
Δημοσ.: 153
Moto: ktm enduro
FeLiPe έγραψε:
ntsaglas έγραψε:


O Marios επειδή είναι καλό παιδί και μελετηρός θα προωθηθεί σε επίπεδα whip σαν το παρακάτω......




Οι λοιποί ....... :whistle: :whistle:


Δεν αφηνουμε τα whip και τα αλλα μουρατα κολπα να μαθουμε λιγο control στο μηχανακι....



:bow-blue: :bow-blue: :bow-blue:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 30, 2014 20:51 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιαν 22, 2014 19:47
Δημοσ.: 1
Moto: ktm 250
Μπράβο ntsaglas και για το θέμα και για την υπομονή σου - χρόνο σου !!! πολύ καλό :-D :-D :-D :-D :-D

_________________
https://www.facebook.com/sp.dino


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 16, 2014 03:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Απρ 13, 2011 21:42
Δημοσ.: 16
Τοποθεσια: Σπάρτη
Moto: Honda CRF 450 2008
Μπράβο!
Κατατοπιστικότατο και πολύ χρήσιμο!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 04, 2014 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Σάβ Αύγ 25, 2012 22:50
Δημοσ.: 98
Moto: SXF 350
Εχει τύχει να κλείσω το γκαζι ελαφρά πάνω στην ράμπα (λίγο πριν την απογείωση), επειδη τελευταία στιγμή κατάλαβα ότι είχα παραπάνω φόρα από ότι ήθελα και ο πίσω τροχός πετάχτηκε ψηλά (νόμισα θα πέσω με τα μούτρα). Έχει σχέση το κλείσιμο του γκαζιού ή ήταν απλά συμπτωση? Ίσως απλά είχα ρυθμίσει λάθος την ανάρτηση...??? :whistle:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 04, 2014 22:09 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Πέμ Μαρ 28, 2013 03:46
Δημοσ.: 349
Moto: crf 250r
Πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα κλεισιματος γκαζιου..Παρολα αυτα θα μπορουσες να το σωσεις οσο γινεται με κοφτη στον αερα...Θα ειχες καλυτερη προσγειωση..
Αν ηταν θεμα αναρτησης θα σου συνεβαινε συχνοτερα πιστευω..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2015 17:12 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Ιαν 20, 2015 21:39
Δημοσ.: 120
1)Σε στροφή με παρατεταμένο πόδι σε περίπτωση σαβούρτας, δεν υπάρχει θέμα σοβαρού τραυματισμού του ποδιού; Γιατί έχει φορές που πήγα να το δοκιμάσω και μόνο στην σκέψη το μάζεψα και ηρέμησα την μηχανή... Με λιγότερα χιλιόμετρα ΟΚ. Ο φόβος του αρχάριου αλλά, ρωτώντας παν στην εκκλησιά!


2) Το παρθενικό αλματάκι, αν γίνει κάπως χαλαρά θα είναι εντελώς αποτυχία ή θα μου δώσει μία ιδέα στο τι να περιμένω...

Γιατί καλές η πάντες και τα σχετικά, αλλά ξέρετε πως το σάλτο έχει αυτό το κάτι... :obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2015 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 05, 2008 21:52
Δημοσ.: 3868
Moto: ΚAWASAKI KX 85- KLX 300 R
κατατοπιστικότατος ο Νίκος οπως πάντα !!!!!!!!
μελέτη κ επανάληψη για να τρέξουμε στο παγκόσμιο !!!!!!! :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 31, 2017 15:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 416
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Κατα πρώτον συγχαρητήρια σε οσους ασχολήθηκαν με το topic! Αν και ειμαι της αποψης οτι για να αποκτηθει γρηγορα και σωστά η εμπειρία στο σπόρ, πρέπει να εχεις καποιον που "το 'χει" εκει, να σου δείξει, να καταλάβει το επιπεδό σου και να σε τσεκάρει σε 5 πράγμαγματα για να μπορέσει να σε βοηθήσει πιο εξειδικευμένα, πιο στοχευμένα με ουσία. Παρ'όλα αυτά ο οδηγός ειναι κατατοπιστικότατος και αν εχεις φτάσει στο επίπεδο που βλέπεις λάθη απο τρίτους, μπορείς να γίνεις πολύ καλός...
Να κόψω τα γενικόλογα, εγώ εχω 2-3 χρόνια στο χώρο του ερασιτεχνικού enduro και γουστάρω πολύ..! Εχω κανα 3μηνο που πηγαίνω δειλά - δειλα σε μια πίστα MX που εχουμε εδω στην περιοχή..
Αν και ειμαι επίπερο προ-προ-προ αρχάριου, μια βασική απορία μου ειναι (ενω εχω διαβάσει ολο το "Βασικές αρχές χωμάτινης οδήγησης...........") γιατι το μηχανάκι μου (YZ250 1998) πεφτει με τη μούρη ή εχει την τάση να γέρνει μπροστά στα απότομα άλματα περισσότερο αλλα και στα τραπέζια..;
Κατάφερα να το εξομαλύνω αρκετά (πιστεύω οτι το εχω πετύχει) αλλα οδηγώντας το CRF450 του αδερφού μου τα πράγματα ειναι πιο απλά..
Πάντα πέφτω σωστά με σημαδεμένες ταχύτητες ανα άλμα. Η βασική ερώτηση απο βιντεο που ειδα εδω αλλα και βλέπω γενικα ειναι μηπως πρέπει να χαλαρώσω το πίσω ελλατήριο. Αν εχει κάποιος την εμπειρία και μπορεί να μου πει οτι υπάρχει αυτή η διαφορά λογο χρονολογίας, μαρκας, κλπ απο μοτο σε μοτο θα ειμαι ευχαριστημένος και πάλι! Μπορεί να φταίει και η δύναμη της μοτο που στο CRF ειναι πολύ ελέγξιμο το γκάζι κατα την απογείωση ενω στο YZ μια μου βγαίνουν σουζάτα μια εμπροστιότροχα τα άλματα κατα την προσγείωση...
Sag εχει 8cm και 9,5 απ'το stand.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 55 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr