ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ
Ημερομηνία Παρ Νοέμ 24, 2017 02:14

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 14 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 22, 2017 09:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2369
Χάζευα αυτή την γκαζιέρα και μου φάνηκε ενδιαφέρον ειδικά για όσους έχουν δίχρονα που "αρπάζουν" πολύ εύκολα στροφές με το παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού. Εκτός της πολύ καλής κατασκευής αυτό που με ενδιαφέρει είναι οτι σου δίνει περισσότερο έλεγχο του γκαζιού στην αρχή της γκαζιέρας (στα χαμηλά δηλαδή), στην ουσία ανοίγοντας λιγότερο και πιο ελεγχόμενα το slide του καρμπυρατέρ.

https://www.g2ergo.com/store/g2-dirt-tamer/

Την έχει δοκιμάσει κανείς? Tι διαφορές είδε, αξίζει τα χρήματα της (~70e!)?

Ευχαριστώ.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 22, 2017 21:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Νοέμ 25, 2008 17:04
Δημοσ.: 336
Δεν νομίζω ότι έχει λόγο ύπαρξης. Αν το άγριο ξέσπασμα σε ενοχλεί τότε έχεις πάρει λάθος μηχανάκι.

Με μία προοδευτική γκαζιέρα στην αρχή θα έχει λίγο άνοιγα αλλά αυτό σημαίνει ότι το υπόλοιπο άνοιγμα έχει συμιεστεί απότομα στο τέλος. Αν λοιπόν πριν φοβόσουν να το ανοίξεις μία μετά θα φοβάσαι να το ανοίξεις δέκα. Οπότε επιστρέφουμε στο ότι έχεις πάρει λάθος μηχανάκι.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 22, 2017 21:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2369
Το μηχανάκι είναι όντος λάθος αλλά δεν είναι αυτό το θέμα, από οτι βλέπω στο διαδίκτυο αυτη την γκαζιέρα την χρησιμοποιούν και άλλοι που έχουν ήδη σωστά μηχανάκια (enduro) και τους δίνει όπως λες ποιο προοδευτικό άνοιγμα οπότε τους βοηθάει να κοντρολάρουν καλύτερα την "πρόσφυση" στα δύσκολα κομμάτια.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 22, 2017 21:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
https://www.youtube.com/watch?v=CWQ1Iy2J01c (2:29)
Κατι θα κάνει και αυτή, αλλα αν ροπιάσει το θηρίο εκει που δεν θες δεν αλλάζουν πολλα..
Καλή φάση, καλο και το 50άρικο που κανει.. :-D


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 23, 2017 08:32 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17162
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Ξέρω κάποιον που έψαχνε να μετριάσει ένα θηρίο που καβάλαγε,
δοκίμαζε τα πάντα και κάποιος του σφύριξε για αυτή την γκαζιέρα,
το αποτέλεσμα ήταν αφού είχε ξοδέψει μια περιουσία, να παρατήσει το enduro και το trail ride (αφού εκεί θεώρησε πάνω στην τρέλα του ότι θα βρεί το άθλημα για το μηχανάκι).

Αν το μηχανάκι δεν κάνει για εσάς κάνει για κάποιον άλλον και για εσάς κάποιο άλλο.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 23, 2017 09:42 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Πέμ Ιούλ 16, 2015 16:42
Δημοσ.: 55
Moto: Honda CRF 300X
Αυτο που καταλαβα εγω απο τα λεγομενα του Byron,αλλα και απο το σχετικο βιντεο,ειναι οτι η γκαζιερα δεν ηρεμει ενα θηριο...αλλα το κανει πιο προοδευτικο...κατι αναλογο με τους χαρτες που εχουν πλεον πολλα μηχανακια.
Πιστευω οτι θα βρει εφαρμογη η γκαζιερα και οτι θα βοηθησει αν πχ οδηγησεις σε λασπομενο γλυστερο τερεν μετα απο βροχη ενα 2τ 300 ή ενα 4τ 450.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 23, 2017 10:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Σεπ 15, 2011 13:23
Δημοσ.: 52
Τοποθεσια: athenz-karditsa
Moto: rmz450
Στο mx χρησιμοπιούσα κοντή γκαζιέρα σε 250 4Τ.. Πραγματικά ήταν σαν να είχε πέντε άλογα πάνω το μηχανάκι.. ήθελα περίπου δυο τρεις προπονήσεις για να συνηθήσω το πως έβγαζε τη δύναμη.. το πρόβλημα ήταν ότι όταν κουραζόμουν ο χειρισμός της ήταν έως και επικίνδυνος.. Η αίσθηση του αλουμινίου δν συγκρίνεται με την πλαστική stock γκαζιέρα.. έχει άριστη επαναφορά..Πολύ καλή φθηνή επένδυση για αγρίεμα που δν την ξέρουν πολλοί αναβάτες και ισοδυναμεί κατά την άποψή μου με πρόγραμμα-εξάτμιση

Φαντάζομαι ότι ισχύει και το αντίστροφο..για έναν που θέλει να ηρεμήσει την απόδοση.. η μεγαλύτερη διαδρομή όμως πιθανώς να αλλάζει τις γωνίες των χεριών..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 23, 2017 14:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Εγω νομίζω οτι ειναι πολλοί οι παράγοντες για να "ηρεμίσεις" ενα μηχανάκι..
Το πιο σημαντικό ειναι η μετάβολή της δύναμης σε συναρτηση με τις στροφές. Ειδικά στα διχρονα ΜΧ που ειναι φτιαγμένα για τερμα γκάζι, δεν ειναι ευκολο να το ελέγξεις σε ενα αυλάκι ή μια λασπουριά..
Ισως ο πιο σωστός τρόπος ειναι να θυσιάσεις 5-10 αλογάκια με σκοπό να μοιράσεις την ροπή του σε πιο πολλές στροφές.
Αν θέλεις μπορείς να αλλάξεις και την γραμμικότητα του γκαζιού χρησιμοποιώντας αυτο το μαραφέτι, αλλα θεωρητικά παντα, δεν θα αλλάξουν και πολλά, γιατι το μη αναλογικό ξέσπασμα που εχει ενα διχρονο ΜΧ δεν ειναι μονο αποτέλεσμα ανοίγματος του Slide.
Με ενα αλλο καρμ. ισως εβλεπες καλύτερα αποτελέσματα, Λιγο ανέβασμα το καπάκι, λιγο κατέβασμα τις θυρίδες, λιγο την αβανσ, λιγο δηλαδή αλλο μηχανάκι... ;)
Αν δεν αρέσει απότομο, καλύτερα ειναι να στραφείς σε εντούρο μηχανάκι, που πλέον κανει τα πάντα..
Κ ΄γω βγαίνω βουναλάκι και φευγει ολο το βάρος της δύσκολης εβδομάδας, κυρίως δασικά που πας ταπα και δυστυχώς λιγότερο μονοπάτι.. Τα δύσκολα τα αφήνω στους γλήγορους.. :-D


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 23, 2017 20:06 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 14:05
Δημοσ.: 651
Moto: gg250
Νομίζω αυτή η γκαζιέρα ειναι για μεγαλα 4T με πιστονιες κλπ που οντως στην κουραση το χουφτωμα σε στέλνει στην εντουρο χρήση. Σε 2Τ συνηθως ψαχνεις τα χαμηλά, αν δεν τα θες είτε με powervalve είτε με γρανάζωμα το ηρεμείς αν κουράζει.

_________________
Enduro for the masses


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 27, 2017 11:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2369
Βρήκα ενα παλιό γκρίπ οπότε λεω δεν δοκιμάζω... έκανα 6mm τρύπα ακριβώς κάτω απο την αρχική, σας παραθέτω ενα αρχικό προσχέδιο που σκέφτομαι να κάνω, ξεκινάει απο το 1/3 της απόστασης και καταλήγει στην "βαση" της ντίζας (τρύπα).

Να το κόψω εκεί η έχετε να προτείνετε κάτι διαφορετικό?


Συνημμένα:
Resize of 20171027_120302_resized.jpg
Resize of 20171027_120302_resized.jpg [ 50.24 KiB | 456 προβολές ]
Resize of 20171027_120331_resized.jpg
Resize of 20171027_120331_resized.jpg [ 42.87 KiB | 456 προβολές ]
Resize of 20171027_120514_resized_1.jpg
Resize of 20171027_120514_resized_1.jpg [ 61.12 KiB | 456 προβολές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 27, 2017 11:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2369
Της G2...


Συνημμένα:
0000_G2_Ergonomics_Throttle_Cam_System_-_633455929499594124.jpg
0000_G2_Ergonomics_Throttle_Cam_System_-_633455929499594124.jpg [ 43.16 KiB | 450 προβολές ]
extcstubes01.jpg
extcstubes01.jpg [ 19.51 KiB | 450 προβολές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 27, 2017 15:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 479
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Βρήκα ενα παλιό γκρίπ οπότε λεω δεν δοκιμάζω... έκανα 6mm τρύπα ακριβώς κάτω απο την αρχική, σας παραθέτω ενα αρχικό προσχέδιο που σκέφτομαι να κάνω, ξεκινάει απο το 1/3 της απόστασης και καταλήγει στην "βαση" της ντίζας (τρύπα).

Να το κόψω εκεί η έχετε να προτείνετε κάτι διαφορετικό?

Δοκίμασε το να δεις αν σε βολέψει...
Το ίδιο ακριβώς κάνει κ η αγοραστή... ;)
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2017 16:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2369
Δεν ξέρω τι άποψη έχει ο καθένας αλλά αυτό δουλεύει και πολύ καλά μάλιστα.
Το δοκίμασα σήμερα και δίνει σαφώς καλύτερο έλεγχο του γκαζιού στις χαμηλές στροφές, ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα πιο προοδευτικά κατά την αποσύμπλεξη και όχι τόσο απότομα, βοήθησε πολύ στις εκκινήσεις στα ανηφορικά και στα σημεία που "προσπαθείς" να βρείς πρόσφυση.
Δεν παρατήρησα πιο απότομο το γκάζι όταν το άνοιγα τέρμα ή κάτι παρόμοιο.

Το μόνο "κατά" είναι οτι έδωσε άλλα ~2mm extra περιστροφή στην γκαζιέρα μέχρι να ανοίξει τέρμα το γκάζι οπότε ο καρπός του χεριού πρέπει να "σπάει" περισσότερο για να ανοίξει το γκάζι τέρμα.

Χρειάστηκε λίγο δουλίτσα για να βγεί, έφτιαξα paterns (δεύτερη φωτό) και τα σύγκρινα με της G2, πριόνι μικρό για τα χοντρά και λίμες για τα τελειώματα.

Σημαντικό για να δουλέψει πρέπει να φτιαχτεί σωστά η "ραγα" που περνάει η ντίζα στο σημείο που κουμπώνει το βαρελάκι της. Έκανα την αρχή με λίμα και μετά το έσκαψα με τρυπανάκι 2mm σιγά-σιγά ώστε νοητά η ντίζα να συνεχίζει την διαδρομή της γκαζιέρας και να καταλήγει στο βαρελάκι. Το σημείο εκείνο πρέπει να γίνει όπως είναι και στην "εργοστασιακή" για να ακουμπάει σωστά η ντίζα απο την μπίλια και μετά στην γκαζιέρα.


Συνημμένα:
Resize of 20171106_234410_resized.jpg
Resize of 20171106_234410_resized.jpg [ 76.58 KiB | 246 προβολές ]
Resize of 20171106_234632_resized.jpg
Resize of 20171106_234632_resized.jpg [ 64.21 KiB | 246 προβολές ]
Resize of 20171107_100050_resized.jpg
Resize of 20171107_100050_resized.jpg [ 46.72 KiB | 246 προβολές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2017 17:19 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Σάβ Οκτ 22, 2016 20:01
Δημοσ.: 80
Moto: ktm 300
αγαπητε Βυρων δεν ξερω τι καβαλας αλλα πιστευω προοδευτικοτητα θα σου δωσουν τα χερια σου ο σωστος χειρισμος γκαζιου συμπλεκτη αν εχεις 2Τ ρυθμισε σωστα το power


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 14 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr