//
Ημερομηνία Πέμ Ιαν 18, 2018 17:22

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 17 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 15, 2017 19:16 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Ιαν 20, 2015 21:39
Δημοσ.: 170
Moto: KTM 350 EXC-F
Καλησπέρα, λίγο τα φώτα σας.. Έχω ένα θεματάκι με τον συμπλέκτη, για λόγο που δεν ήταν ανάγκη στην τελική, είπα να κάνω εξαέρωση τον συμπλέκτη στο ΚΤΜ (350) και σίγουρα δεν το έκανα σωστά.. γιατί; Γιατί απλά τον πάτησα, λασκάρισα την βίδα, πέταξε λάδι και όπως τον είχα πατημένο την έσφιξα ξανά, δεν έκανα τίποτα άλλο.
Το θέμα είναι πως τις επόμενες δύο φορές που πήγα να βγω βόλτα, στις 1-2 φορές που βάζεις ταχύτητα (σταματημένος) η μηχανή σβήνει. Η πρώτη φορά ήταν μία βδομάδα μετά την εξαέρωση που πήγα να βγω βουνό και η δεύτερη την επόμενη της πρώτης, δύο μέρες σερί. Αυτό συμβαίνει όταν το βάζεις την πρώτη φορά μπροστά και πας να ξεκινήσεις, θα σβήσει μία δύο (λες και δεν πατάς συμπλέκτη) και μετά κανονικά σαν να μην συμβαίνει τίποτα.. :think:
Μπορεί κάποιος να μου πει ακριβώς την σωστή διαδικασία;


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 15, 2017 19:23 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9496
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
PanagiotisP έγραψε:
Καλησπέρα, λίγο τα φώτα σας.. Έχω ένα θεματάκι με τον συμπλέκτη, για λόγο που δεν ήταν ανάγκη στην τελική, είπα να κάνω εξαέρωση τον συμπλέκτη στο ΚΤΜ (350) και σίγουρα δεν το έκανα σωστά.. γιατί; Γιατί απλά τον πάτησα, λασκάρισα την βίδα, πέταξε λάδι και όπως τον είχα πατημένο την έσφιξα ξανά, δεν έκανα τίποτα άλλο.
Το θέμα είναι πως τις επόμενες δύο φορές που πήγα να βγω βόλτα, στις 1-2 φορές που βάζεις ταχύτητα (σταματημένος) η μηχανή σβήνει. Η πρώτη φορά ήταν μία βδομάδα μετά την εξαέρωση που πήγα να βγω βουνό και η δεύτερη την επόμενη της πρώτης, δύο μέρες σερί. Αυτό συμβαίνει όταν το βάζεις την πρώτη φορά μπροστά και πας να ξεκινήσεις, θα σβήσει μία δύο (λες και δεν πατάς συμπλέκτη) και μετά κανονικά σαν να μην συμβαίνει τίποτα.. :think:
Μπορεί κάποιος να μου πει ακριβώς την σωστή διαδικασία;

brembo clutch ?

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 15, 2017 19:33 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Ιαν 20, 2015 21:39
Δημοσ.: 170
Moto: KTM 350 EXC-F
Ο μαμά


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 15, 2017 19:44 
Σε σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Φεβ 15, 2015 19:12
Δημοσ.: 1967
Moto: ΒΕΤΑ 300
Υγρά;

_________________
We value intellectual modesty and detest false pride and arrogance


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 15, 2017 20:06 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Ιαν 20, 2015 21:39
Δημοσ.: 170
Moto: KTM 350 EXC-F
andreasds έγραψε:
Υγρά;


Να σου πω την αλήθεια δεν το άνοιξα, είναι κάτι που σκέφτομαι αλλά δεν θα το έκανε διαρκώς; Ενώ το κάνει όταν πάω το πρωί 2-3 φορές να το πάρω να φύγω βουνό, την πρώτη φορά που πας να βάλεις ταχύτητα, μετά σε όλη την βόλτα δεν εμφανίζει κάτι..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 15, 2017 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Φεβ 16, 2014 13:49
Δημοσ.: 616
Moto: Beta350
Πριν κουμπωσεις για πρωτη φορα τη πρωτη ταχυτητα στο κιβώτιο δουλεψε μερικες φορες τον συμπλεκτη. Καμια φορα κολανε οι δισκοι και παρόλο που εχεις πατημενη τη μανετα οι δισκοι δεν εχουν χασει την επαφη και μολις κουμπωσεις πρωτη σβήνει.

_________________
Μόνο ΧΩΜΑ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 16, 2017 09:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2543
Το δοχείο κρατάει πολύ μικρή ποσότητα υγρών, τσέκαρε οτι υπάρχουν υγρά μέχρι την άνω στάθμη (γραμμή) και ξανακάνε εξαέρωση.

Σε πιο σημείο οταν αφήνεις την μανέτα αρχίζει και συμπλέκει? Εαν σου συμπλέκει με το που αφήνεις την μανέτα (πολύ χαμηλά δηλαδή) τότε το πιο πιθανό είναι να έχει αέρα το υδραυλικό κύκλωμα. Εαν σου συμπλέκει η μανέτα απο την μέση της διαδρομής περίπου προς 3/4 τότε δουλεύει σωστά το υδραυλικό κύκλωμά και πρέπει να λύσεις συμπλέκτη για να κάνεις έλεγχο.

Όπως και να έχει εαν υποθέσουμε οτι έχει πάρει αέρα τότε για να κάνεις 100% σωστά εξαέρωση κανονικά πρέπει να λύσεις την δευτερεύουσα αντλία (slave cylinder, είναι το κάτω μέρος) απο το κάρτερ, να ρυθμίσεις το άνω δοχείο (του συμπλέκτη) ώστε να είναι παράλληλα με το έδαφος, ανοίγεις καπάκι, συμπληρώνεις υγρά, και πατάς σταδιακά το έμβολο του slave cylinder μέχρι να τερματίσει. Πρεσσάρεις 2-3 φορές την μανέτα και ξανα τερματίζεις το έμβολο του slave cylinder, κάντο αρκετές φορές και σιγα σιγα θα παρατηρήσεις φουσκάλες αέρα να εμφανίζονται στο δοχείο με τα υγρά. Αφού το κάνεις μερικές φορές και παρατηρήσεις οτι δεν εμφανίζονται άλλες φουσκάλες αέρα τότε επανατοποθετείς το slave cylinder στο κάρτερ (τσέκαρε οτι η φλάντζα του είναι ΟΚ) και κάνεις εξαέρωση με την γνωστή διαδικασία πρεσσαρίσματος συμπλέκτη και εξαέρωσης απο το εξαερωτηράκι του slave cylinder, φρόντισε πάντα να έχει υγρά το δοχείο.

Εφόσον κάνεις αυτή την διαδικασία μελλοντικά όταν χρειαστεί να αλλάξεις υγρά ακολουθείς την διαδικασία που έκανες (πρεσσάρισμα μανέτα-εξαέρωση απο εξαερωτηράκι) αρκετές φορές μέχρι να βγεί το φρέσκο υγρό απο το εξαερωτηράκι. Απλά επειδή δεν γνωρίζω εαν έχει πάρει αέρα σε εκείνο το σημείο (πίσω απο το έμβολο) σου αναφέρω να κάνεις αυτή την διαδικασία.

Υπάρχει και άλλος τρόπος, αδειάζεις το δοχείο με τα υγρά, γεμίζεις μια σύριγγα με υγρό για τον συμπλέκτη, την συνδέεις στο εξαερωτηράκι και γεμίζεις το κύκλωμα απο εκεί (εννοείται οτι το το ανοίγεις περίπου μισή-3/4 στροφή για να μπορεί να γεμίσει). Όταν φτάσει στο σημείο της στάθμης στο δοχείο υγρών σταματάς και κλείνεις το εξαερωτηράκι.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 16, 2017 09:42 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 640
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
...

Σωστός (οπως παντα) ο Βύρωνας, απλά κανε σωστά την διαδικασία εξαέρωσης!
Αν θέλεις ρύθμισε πιο εξω τον συμπλέκτη, μονο για την διαδικασία της εξαέρωσης, ετσι ωστε να τερματίζει η πάνω αντλία και να γίνει πιο ευκολα..
Οπως είπες, πιο πρίν λειτουργούσε σωστά ο συμπλέκτης και με το που εκανες εξαέρωση αρχισε τα κόλπα - δηλαδή δεν ψάχνουμε αλλού.. (;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 16, 2017 14:38 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1387
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Sherco SE-R 300 Factory 2016
Αν κατάλαβα σωστά έκανες την διαδικασία χωρίς να ανοίξεις το καπάκι πάνω και να βάλεις αρκετά υγρά ώστε να μην πάρει αέρα από πάνω. Σωστό αυτό του Byron αλλά κάπως πολύπλοκο και περισσότερο σαν πλαν B. Κάνε όπως έκανες πριν ή καλύτερα, μην ξεσφίγγεις καμία βίδα κάτω για αρχή και απλά άνοιξε το καπάκι πάνω συμπλήρωσε υγρά και άρχισε να πατάς συνεχόμενα την μανέτα μέχρι τέρμα. Μετά από λίγη ώρα λογικά θα δεις φουσκαλίτσες να ανεβαίνουν προς την επιφάνεια. Συνέχισε μέχρι να μην ανεβαίνουν άλλες και πάντα να είναι η στάθμη στο σωστό ύψος. Οταν βάλεις το καπάκι πατώντάς το προοδευτικά και όχι πολύ γρήγορα, καλό είναι να ξεχειλίσει υγρό. Με πανί/χαρτί το καθαρίζεις γύρω γύρω όπως θα τρέχει. Αυτό θα σιγουρέψει ότι η στάθμη είναι ΟΚ μετά το κλείσιμο.

Αντίθετα μπορείς να το κάνεις όπως το έκανες αλλά από πάνω να συμπληρώνεις συνέχεια με υγρά για να μην ξαναπάρει αέρα. Μετά από αρκετά "πάτημα μανέτας στο τέρμα, ξέσφιγμα κάτω, σφύξιμο κάτω, άφημα μανέτας", θα δεις τον αέρα να βγαίνει με το υγρό από το σωληνάκι κάτω.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2017 19:05 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Ιαν 20, 2015 21:39
Δημοσ.: 170
Moto: KTM 350 EXC-F
Αδέλφια μου αλήτες πουλιά :obscene-drinkingcheers:
Μην απορείτε καθώς βρισκόμαστε στην ελαιοσυλλογή και χρόνος μηδέν.. Σήμερα λοιπόν ήρθαν τα πράγματα που περίμενα και είχα βάλει και υγρά φρένων και υγρά συμπλέκτη, ανοίγοντας το κουτί έλειπαν του συμπλέκτη.. Στο εγχειρίδιο της ΚΤΜ για υγρά συμπλέκτη προτείνει υγρά φρένων DOT 4 / DOT 5.1.. Και ρωτάω, την δουλειά μου μπορώ χωρίς φόβο να την κάνω με τα υγρά φρένων που μου έστειλαν και είναι τα παρακάτω;


Επίσης, άνοιξα το καπάκι του δοχείου και είδα πως όντως δεν έχει πολλά υγρά μέσα και λίγο που τον δούλεψα έβγαλε φουσκάλες.

Κυριακή έχω πει να βγω καθώς με τα αγροτικά έχω κανένα μήνα στέρηση :angry-banghead: , με την στάθμη που έχει τώρα δεν το κάνω καθώς το φοβάμαι να μην πάθω τα χειρότερα..
Και κάτι τελευταίο, αν συνεχίσω και κάνε αύριο την δουλειά μου με τα παρακάτω υγρά, τα αφήνω ως έχει η κάποια στιγμή τα αλλάζω; Βασικά τι διαφορές έχουν τα μεν και τα δε;


Συνημμένα:
20171208_164103.jpg
20171208_164103.jpg [ 81.62 KiB | 502 προβολές ]
20171208_162901.jpg
20171208_162901.jpg [ 75.82 KiB | 501 προβολές ]
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2017 20:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Μαρ 31, 2013 09:30
Δημοσ.: 250
Τοποθεσια: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
PanagiotisP έγραψε:
Αδέλφια μου αλήτες πουλιά :obscene-drinkingcheers:
Μην απορείτε καθώς βρισκόμαστε στην ελαιοσυλλογή και χρόνος μηδέν.. Σήμερα λοιπόν ήρθαν τα πράγματα που περίμενα και είχα βάλει και υγρά φρένων και υγρά συμπλέκτη, ανοίγοντας το κουτί έλειπαν του συμπλέκτη.. Στο εγχειρίδιο της ΚΤΜ για υγρά συμπλέκτη προτείνει υγρά φρένων DOT 4 / DOT 5.1.. Και ρωτάω, την δουλειά μου μπορώ χωρίς φόβο να την κάνω με τα υγρά φρένων που μου έστειλαν και είναι τα παρακάτω;


Επίσης, άνοιξα το καπάκι του δοχείου και είδα πως όντως δεν έχει πολλά υγρά μέσα και λίγο που τον δούλεψα έβγαλε φουσκάλες.

Κυριακή έχω πει να βγω καθώς με τα αγροτικά έχω κανένα μήνα στέρηση :angry-banghead: , με την στάθμη που έχει τώρα δεν το κάνω καθώς το φοβάμαι να μην πάθω τα χειρότερα..
Και κάτι τελευταίο, αν συνεχίσω και κάνε αύριο την δουλειά μου με τα παρακάτω υγρά, τα αφήνω ως έχει η κάποια στιγμή τα αλλάζω; Βασικά τι διαφορές έχουν τα μεν και τα δε;


Brake=φρένο
Clutch=συμπλέκτης
DOT4 είναι αρα οκ
:handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2017 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17549
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Είσαι οκ.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2017 20:43 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Ιαν 20, 2015 21:39
Δημοσ.: 170
Moto: KTM 350 EXC-F
ΟΚ, αύριο πιάνω δουλειά.. :obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 09, 2017 12:06 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Δεκ 18, 2009 11:00
Δημοσ.: 7
Moto: MT-01
Μια και ειχα ακριβως το ιδιο πρόβλημα πριν από ένα μηνα περιπου, εκανα εξαερωση "αναποδα" και ..παπαλα.
Αλλαξα τακτικη και εβαλα σωληνακι με μπουκαλακι στον εξαερωτηρα του κατω εμβολου, λασκαρησα τον εξαερωτηρα και καθως το υγρο διαφευγει από κατω, γεμιζα το δοχειο της τρομπας επανω. Όταν αρχισε να βγαινει καινουριο υγρο από κατω, εσφιξα τον εξαερωτηρα και τρομπαρισα την μανετα, οποτε εβγαλε μερικες φυσαλίδες στο δοχειο της επανω αντλιας. Ρυθμισα τη σταθμη επανω, και όλα καλα, συμπλέκτης σαν καινούριος.
Το ζέσταμα πριν την εκκινηση επιβάλλεται, γιατι κολανε οι δισκοι.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 05, 2018 13:55 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Ιαν 20, 2015 21:39
Δημοσ.: 170
Moto: KTM 350 EXC-F
Byron έγραψε:
Όπως και να έχει εαν υποθέσουμε οτι έχει πάρει αέρα τότε για να κάνεις 100% σωστά εξαέρωση κανονικά πρέπει να λύσεις την δευτερεύουσα αντλία (slave cylinder, είναι το κάτω μέρος) απο το κάρτερ,


Το πρώτο που πήγα να κάνω ήταν ο τρόπος που αναφέρεις, απλά ενώ την έβγαζα ως ένα σημείο μετά δεν μπορούσα να την τραβήξω παρά έξω, οπότε την βίδωσα ξανά και δεν το επέμενα λόγο έλλειψις χρόνου (εξωτερικός χώρος) και είμαι και ολίγον νευρικός... :oops:

Leon_ShercoRacing έγραψε:
Αν κατάλαβα σωστά έκανες την διαδικασία χωρίς να ανοίξεις το καπάκι πάνω και να βάλεις αρκετά υγρά ώστε να μην πάρει αέρα από πάνω. Σωστό αυτό του Byron αλλά κάπως πολύπλοκο και περισσότερο σαν πλαν B. Κάνε όπως έκανες πριν ή καλύτερα, μην ξεσφίγγεις καμία βίδα κάτω για αρχή και απλά άνοιξε το καπάκι πάνω συμπλήρωσε υγρά και άρχισε να πατάς συνεχόμενα την μανέτα μέχρι τέρμα. Μετά από λίγη ώρα λογικά θα δεις φουσκαλίτσες να ανεβαίνουν προς την επιφάνεια. Συνέχισε μέχρι να μην ανεβαίνουν άλλες και πάντα να είναι η στάθμη στο σωστό ύψος. Οταν βάλεις το καπάκι πατώντάς το προοδευτικά και όχι πολύ γρήγορα, καλό είναι να ξεχειλίσει υγρό. Με πανί/χαρτί το καθαρίζεις γύρω γύρω όπως θα τρέχει. Αυτό θα σιγουρέψει ότι η στάθμη είναι ΟΚ μετά το κλείσιμο.


Οι φουσκαλίτσες ανέβαιναν, έκαναν να σταματήσουν αλλά ξανά τα ίδια.. πότε μεγάλες πότε μικρές, μετά από αρκετή ώρα πρεσαρίσματος παρέδωσα όπλα.

jimmytv60 έγραψε:
Μια και ειχα ακριβως το ιδιο πρόβλημα πριν από ένα μηνα περιπου, εκανα εξαερωση "αναποδα" και ..παπαλα.
Αλλαξα τακτικη και εβαλα σωληνακι με μπουκαλακι στον εξαερωτηρα του κατω εμβολου, λασκαρησα τον εξαερωτηρα και καθως το υγρο διαφευγει από κατω, γεμιζα το δοχειο της τρομπας επανω. Όταν αρχισε να βγαινει καινουριο υγρο από κατω, εσφιξα τον εξαερωτηρα και τρομπαρισα την μανετα, οποτε εβγαλε μερικες φυσαλίδες στο δοχειο της επανω αντλιας. Ρυθμισα τη σταθμη επανω, και όλα καλα, συμπλέκτης σαν καινούριος.
Το ζέσταμα πριν την εκκινηση επιβάλλεται, γιατι κολανε οι δισκοι.


Μου είχαν μείνει δύο λύσεις και αυτή που αναφέρεις έτυχε να την έχω δει και αυτή σε βίντεο.. η πρώτη λύση ήταν ανάποδα με σύριγγα και την οποία έκανα και το υγρό έβγαζε φουσκάλες σαν ελληνικός καφές :whistle: ... Το έκανα μια βόλτα να δω πως αποσυμπλέκει κλπ και το είδα ΟΚ..
Τώρα, εαν την επόμενη φορά που θα πάω να την πάρω μου σβήσει στο κούμπωμα της πρώτης (την πρώτη φορά), κοιτάω κάτι άλλο; Αν και δεν πιστεύω γιατί δεν είχα τέτοιο θέμα όπως ανέφερα αρχικά παρά μόνο όταν έβαλα το μαγικό μου χέρι.
Επίσης, το ζέσταμα του συμπλέκτη που λένε, πόσα πατήματα είναι καλό να γίνονται;
Και φυσικά, κάθε πότε είναι καλό να τσεκάρουμε τα υγρά;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 17 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr