//
Ημερομηνία Τρί Ιαν 16, 2018 17:30

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 68 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικών: Σχέση - απόδοσης / Τιμής
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 09, 2018 14:55 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Ιουν 12, 2017 10:00
Δημοσ.: 191
Moto: KTM EXC 300
monster-shop έγραψε:
ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΡΟΛΟ ΠΕΖΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΝ ΔΑΚΤΙΛΙΩΝ,ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΣΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
4 ΔΑΚΤΗΛΙΟΙ NORMAL--8 SOFT.
TIMH:115,00 ΤΟ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ 135,00 ΤΟ ΠΙΣΩ ,ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ 10% ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ DIRTBIKERS ΤΟΥ FORUM ΣΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ GIBSON.


Πάνω κάτω ίδιες τιμές με άλλες μάρκες αλλά -10% ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ DIRTBIKERS :bow-blue:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικών: Σχέση - απόδοσης / Τιμής
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 09, 2018 15:27 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1385
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Sherco SE-R 300 Factory 2016
Για να μην τα μπερδεύουμε (ή καλύτερα, για να τα μπερδέψουμε περισσότερο) να συμπληρώσω ότι θεωρώ ότι στο μπροστινό Μετζελέρ η ιδανική πίεση με 4 χιλ σαμπρέλα είναι μαξ 0.8 μπαρ (αυτή δουλεύω) εκτός αν ο οδηγός είναι Γρήγορος και πάνω από 100 κιλά με εξοπλισμό κι έτσι η πίεση πρέπει να ανέβει αναλόγως.

Επίσης θεωρώ ότι καινούργιο μπροστινό μους είναι κάπου στα 0.9-1.0 μπαρ αλλά μετά την 2η καλή προπόνηση/βόλτα κυμαίνεται στα 0.8 ή και λίγο λιγότερο. Και κάτι που κάνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά σε τεστάρισμα ελαστικού με μους ή σαμπρέλα είναι ότι ένα καλό μους έχει εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά επαναφοράς σε χτυπήματα σε ρίζες και πέτρες σε σχέση με σαμπρέλα και αυτό φυσικά βοηθά προς το καλύτερο στην όλη συμπεριφορά.

Και το πίσω Μετζελέρ με την κανονική γόμμα (δεν έχω δοκιμάσει το Σοφτ) από το τέλειο λάστιχο που είναι με πίεση 0.65-0.7 μπαρ, αλλάζει πρόσωπο με οτιδήποτε από 0.75 και πάνω. ΔΕΝ υπάρχει άλλο εντουρολάστιχο! Κι εδώ θεωρώ ότι ένα δουλεμένο μους που είναι στην ακμή της απόδοσής του (όχι χαλασμένο) είναι κάπου στα 0.6-0.7 μπαρ. Συν το τεράστιο πλεονέκτημα λόγω επαναφοράς που έγραψα παραπάνω. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ άλλος συνδιασμός για ανηφορικά σηχτήρια είτε είναι 125 είτε 300. Κι εδώ κλειδί είναι πάντα η φόρα του κάθε αναβάτη.... Τα μόνα δύο μείων είναι η τιμή του και το ύψος τακουνιών, που ισχύει για όλα τα ΦΙΜ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικών: Σχέση - απόδοσης / Τιμής
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2018 21:57 
Σε σύνδεση

Εγγραφη: Σάβ Αύγ 24, 2013 12:09
Δημοσ.: 304
Moto: yzf 450
πολύ καλό το αρθρο andreads. :handgestures-thumbup:
για λάστιχα όπως ειπαν τα προηγουμενα παιδιά είναι αναλογα το τερεν και ο οδηγος. βεβαια μια μικρη αποψη ο καθενας μπορει να την εχει αλλα πρεπει να τα δοκιμασει ο ιδιος. για να βγάλει συμπεράσματα.
για mousse επειδή έχω δοκιμάσει και τα mischelin kai pireli, θεωρώ τα tecnomousse πολύ καλύτερα. από θέμα και διάρκειας και τιμής. από τις δύο αυτές παραπάνω μάρκες
μπράβο και στον monster-shop για την εκπτωση :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικών: Σχέση - απόδοσης / Τιμής
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2018 22:56 
Σε σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Φεβ 15, 2015 19:12
Δημοσ.: 1959
Moto: ΒΕΤΑ 300
Παναγιώτη - ppatsil καλή χρόνια!
Όντως είναι πολλοί οι παράγοντες που επηρεάζουν τα ελαστικά, εγώ θα προσπαθήσω να μεταφέρω ως μέσος αναβάτης, τις πληροφορίες των Gibson ελαστικών την αίσθηση θετική ή αρνητική στο επικείμενο τεστ.

Τα mousse είναι άλλο κεφάλαιο από μόνο τους, σκέψου ότι έχω αποθηκευμένο ένα ζευγάρι michelin, μέχρι την ολοκληρωτική φθορά και αντικατάσταση των mousse Golden Tyre.

Αυτό που προσφέρει σε όλους εμάς ο Monstershop που μας αποκαλεί dirtbikers είναι όχι μόνο η προσφορά του αλλά και η γνώση του, προς όλους εμάς!

Οι περισσότεροι από εμάς ξέρουμε ότι Monster Shop = ΜΧ House και φυσικά αγωνιζόμενος (Παπαθεοδώρου)!
Monster Shop, παρέχει ανταλλακτικά μοτοσυκλέτες ρουχισμό κλπ
ΜΧ House - κορυφαίος στις αναρτήσεις

_________________
We value intellectual modesty and detest false pride and arrogance


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικών: Σχέση - απόδοσης / Τιμής
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 14, 2018 09:48 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Ιαν 20, 2015 21:39
Δημοσ.: 170
Moto: KTM 350 EXC-F
Όσο αφορά τις πιέσεις στα mousse της Gibson
16 δακτύλιοι = 7psi
8 δακτύλιοι = 13psi
Super soft mousse = 4 psi


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικών: Σχέση - απόδοσης / Τιμής
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 15, 2018 09:27 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 15, 2013 20:13
Δημοσ.: 65
Τοποθεσια: GREVENA
Moto: HONDA CREF250R
ΟΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟΝ GIBSON MOUSSES
16 δακτύλιοι SUPER SOFT ΠΙΣΩ --7 psi
8 δακτύλιοι ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟ HARD KAI TO RACE ,TO HARD EXEI 13psi και το race 9-10
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΙΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.
Mousse for front wheels sizes 90 / 90-21 - 80 / 100-21

4 "super soft" mousse for muddy soils
mousse 4 cuts "medium" that combines durability and performance
4 "medium-hard" mousse that combines durability and performance on hard ground

Mousse for front wheels size 90 / 100-21

4 "super soft" mousse for muddy soils
mousse 4 cuts "medium" that combines durability and performance

rear

Musse for rear wheels measuring 140 / 80-18

mousse 8 "medium-hard" cuts that combines durability and performance
mousse 8 high performance "race" cuts with limited durability
16 "super soft" mousse suitable for muddy soils and extreme uses with limited durability
Η ΠΙΕΣΗ ΟΛΩΝ ΤΟΝ MOUSSE ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικών: Σχέση - απόδοσης / Τιμής
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 15, 2018 10:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2537
Ευχαριστούμε για τις χρήσιμες αυτές πληροφορίες, πολύ σημαντικές για όσους θέλουν να επιλέξουν mousse :handgestures-thumbup:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικών: Σχέση - απόδοσης / Τιμής
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 15, 2018 13:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Φεβ 05, 2016 00:55
Δημοσ.: 21
Moto: africa
Mε Goldentyre 216 αντικατεστησα τα x30

Αν σε αποδοαη τα x30 εχουν 3 στα 5 στα 216 θα εβαζα 10 στα 5

Σε διαρκεια νομιζω οτι τα x30 χανουν πολυ γρηγορα ενα μερος της αποδοσης τους αλλα εγω το συνηθισα και εκανα πολλα χιλιομετρα.

Για τα 216 δεν ξερω.... Εκαναν μια πολυ μικρη βολτα στη βαρυμπομπη και το εντουρο στους αγ.θεοδωρους και το αποτελεσμα φαινεται στη φωτογραφια.

Παντως αν η αναλογια για πισω ελαστικο ειναι 2 golden με 1 x30 νομιζω οτι αξιζει γιατι η διαφορα στην αποδοση ειναι απιστευτη.


Συνημμένα:
rsz_20180115_113350.jpg
rsz_20180115_113350.jpg [ 92.84 KiB | 129 προβολές ]
Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 68 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr