Ημερομηνία Τετ Σεπ 20, 2017 12:47

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 71 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: brake cooling system
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 01, 2017 19:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Φεβ 08, 2010 23:56
Δημοσ.: 1237
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Moto: ΥΑΜΑΗΑ WRF
Η θεση που ειναι τωρα το πεταλ ειναι πολυ χαμηλη εαν υπολογισω κ τον τζογο :roll: :roll: :roll:
στα κατηφορικα ορθιος θα ψαχνεις το πεταλ :(
θα χανεις το control γιατι η μυτη της μποτας

θα κατεβαινει πολυ κατω και θα χανεις την αρθρωση (αναρτηση)
που σου δινει ο αστραγαλος

ασε που ειναι κ επικινδυνο να βρει η μποτα κατω

εισαι κ ηδη χαμηλωμενος ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: brake cooling system
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 01, 2017 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Μαρ 31, 2016 15:38
Δημοσ.: 68
Τοποθεσια: Αθήνα - Βριλησσια
Moto: goddam
έχει δίκο ο ΤΕΟ στις κατηφόρες θα έχεις θέμα μεγάλο ( το έιχα δοκιμάσει και δεν θέλω ουτε να το σκέφτομαι) κατέληξα να αλλάξω την θέση που βάζω το πόδι- στον μαρσιπιέ και το γύρισα στην περίπου ίσια θέση με τα μαρσιπιέ... συνηθίζεται σε 2-3 βόλτες αλλάζω θέση στο πόδι και φρενάρω ... good luck


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: brake cooling system
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 01, 2017 23:05 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 16827
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Αν κοιτάξετε προσεκτικά την φωτό,
το τριγωνάκι του πεντάλ είναι περασιά με τον μασπιέ.


Συνημμένα:
20170902_000917_20170902_001000.jpg
20170902_000917_20170902_001000.jpg [ 307.72 KiB | 457 προβολές ]

_________________
Εικόνα
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: brake cooling system
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 02, 2017 00:12 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Ιούλ 16, 2010 13:23
Δημοσ.: 814
Τοποθεσια: ΚΟΡΩΠΙ
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Βάλε αλφάδι.

_________________
:lol: :lol: Wine Power---> στην υγειά μας !!!:lol: :lol: :lol:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: brake cooling system
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 02, 2017 05:45 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9296
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ 450 14
πρα πολυ λαθος θεση πεταλ φρενου......
το ποδι για να πιεση την πισω πεδηση πρεπει να σπασει η αρθρωση πολυ
πιστευω οτι εχεις καταλοιπο απο αλλα μοτο του παρελθοντος το πισω φρενο
κανε προπονηση να το αποτιναξεις αυτο το συνηθειο...
ή ελα στο σχολειο μου......

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: brake cooling system
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 02, 2017 08:58 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 16827
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Όπως περιγράφει και ο φίλος παρακάτω,
ξεκινάς από το σημείο που το ύψος του φρένου είναι στο ύψος του μασπιέ.
Μικρορυθμίσεις στην πράξη που θα γίνουν αύριο σε γνωστή διαδρομή.

How to Set the Rear Brake Pedal Height.
Similarly to what was just mentioned about the shifter, you want to position the rear brake pedal so that the top of the brake pedal is level with the top of the foot peg as a starting point, then adjust from there.

Picture of a Rear Brake Pedal on a Dirt Bike
https://www.your-adrenaline-fix.com/mot ... trols.html


Συνημμένα:
rear-brake-pedal.jpg
rear-brake-pedal.jpg [ 91.74 KiB | 393 προβολές ]

_________________
Εικόνα
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: brake cooling system
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 02, 2017 09:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 337
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Δοκίμασε το ετσι να δεις αν σε βολεύει και μην ακους κανένα!
Αν δεν σε βολευει, ενα βιδάκι ειναι - ξανα ανέβαστο!
Το ιδιο ακριβώς θεμα ειχε κ ο αδερφός μου! Ειναι ανατομικό ζητημα - δεν ειναι τεχνική!
Αρκει βεβαια οπως ειπαν και τα παιδια πιο πανω, πατημενο τερμα το πεντάλ να μην ειναι το χαμηλότερο σημεία (και βρίσκει κατω) αν και απο οτι βλέπω δεν εχεις τετοιο θεμα..
Υ.Γ. Τα περιθόρια ρύθμισης που δινει ο κατασκευαστής ειναι παντα αποδεκτά!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: brake cooling system
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 02, 2017 11:05 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 16827
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
KOLOTOYMPAS έγραψε:
Βάλε αλφάδι.



Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: brake cooling system
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 02, 2017 11:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 337
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Αυτο με το αλφάδι μηπως ειναι μύθος; Αμα ειναι ο άλλος 1,5 μετρο και του κανεις το κάθισμα του αυτοκινήτου τερμα πισω θα φτάνει τα πετάλια να οδηγήσει; Νομίζω οτι αλλο πράγμα ειναι η τεχνική της πεδησης και αλλο η ανατομία του πενταλ.
Κανετε ενα τεστ.. Δοκιμάστε να τραβήξετε με το χέρι σας το εμπρός μερος του πελματος να δειτε ποσο πανω κανει; Μετά καντε το αντιστροφο (που μας ενδιαφέρει σε αυτη την περίπτωση).. Καντε το εκει στην κεφετερια μου μαζευεστε ενώ καθεστε στην καρέκλα, στην διπλα καρέκλα (με λυγισμένα γόνατα).. Αν ειστε 10 ατομα θα δειτε οτι ολοι ειστε διαφορετικοί! Γι'αυτο λοιπον υπάρχουν και ρυθμιστικά στα πενταλ αλλα και γενικά..
Στην μεση της διαδρομής που κάνει ο αστράγαλος-πελμα, συνυπολογίζοντας και τον επιπλέον πάτο της μπότας, θα πρέπει να ειναι το πενταλ. Δηλαδή στο πιο "δυνατο" σημειο της κινησης του πελματος να ειναι και αυτο που χρησιμοποιείται..! (Αυτό πρέπει να εννοούσε ο JIMARAS)
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ειναι και η απέναντι μερια, η μερια του λεβιέ ταχυτήτων (που δεν ανέφερε κανένας μεχρι στιγμής).. Αν και τιποτα δεν ειναι απόλυτα ίδιο (ακόμη και τα 2 μας πόδια ειναι διαφορετικά), ειναι κριτιριο και το που μας βολευει (σαν υψος) ο λεβιες ταχυτήτων (που ρυθμίζεται και πιο ευκολα) για να συγκρίνουμε με το φρένο..! Κανε μια βολτα γυρω απο την μηχανη - δεν μπορει οι ταχύτητες να μας βολεύουν τερμα πάνω και το φρένο στον πάτο - κατι παίζει..!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: brake cooling system
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 02, 2017 12:03 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 16827
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
geormpal έγραψε:
Αυτο με το αλφάδι μηπως ειναι μύθος; Αμα ειναι ο άλλος 1,5 μετρο και του κανεις το κάθισμα του αυτοκινήτου τερμα πισω θα φτάνει τα πετάλια να οδηγήσει; Νομίζω οτι αλλο πράγμα ειναι η τεχνική της πεδησης και αλλο η ανατομία του πενταλ.
Κανετε ενα τεστ.. Δοκιμάστε να τραβήξετε με το χέρι σας το εμπρός μερος του πελματος να δειτε ποσο πανω κανει; Μετά καντε το αντιστροφο (που μας ενδιαφέρει σε αυτη την περίπτωση).. Καντε το εκει στην κεφετερια μου μαζευεστε ενώ καθεστε στην καρέκλα, στην διπλα καρέκλα (με λυγισμένα γόνατα).. Αν ειστε 10 ατομα θα δειτε οτι ολοι ειστε διαφορετικοί! Γι'αυτο λοιπον υπάρχουν και ρυθμιστικά στα πενταλ αλλα και γενικά..
Στην μεση της διαδρομής που κάνει ο αστράγαλος-πελμα, συνυπολογίζοντας και τον επιπλέον πάτο της μπότας, θα πρέπει να ειναι το πενταλ. Δηλαδή στο πιο "δυνατο" σημειο της κινησης του πελματος να ειναι και αυτο που χρησιμοποιείται..! (Αυτό πρέπει να εννοούσε ο JIMARAS)
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ειναι και η απέναντι μερια, η μερια του λεβιέ ταχυτήτων (που δεν ανέφερε κανένας μεχρι στιγμής).. Αν και τιποτα δεν ειναι απόλυτα ίδιο (ακόμη και τα 2 μας πόδια ειναι διαφορετικά), ειναι κριτιριο και το που μας βολευει (σαν υψος) ο λεβιες ταχυτήτων (που ρυθμίζεται και πιο ευκολα) για να συγκρίνουμε με το φρένο..! Κανε μια βολτα γυρω απο την μηχανη - δεν μπορει οι ταχύτητες να μας βολεύουν τερμα πάνω και το φρένο στον πάτο - κατι παίζει..!

Σωστός,
μιλάγαμε σχετικά με την εργονομία όλων των χειριστηρίων χθες στο χωματοκαπουτσίνο.
Ο κάθε ένας μας πρέπει να διαβάσει την ανατομία του και να φτιάξει την εργονομία του. Τηρουμένων πάντα των ορίων.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: brake cooling system
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 03, 2017 21:43 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 16827
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Σήμερα δοκιμάστηκε το νέο ύψος του φρένου σε "δύσκολο" εντουροπιστάκι.
Κανένα πρόβλημα.
Το πήγα και σε απότομη κατηφόρα με νερογάγωμα.
Κατέβηκα όρθιος, τραβηγμένος πίσω με απόλυτο κοντρόλ και με ελάχιστη παραπάνω προσπάθεια από πριν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 71 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr