Ημερομηνία Πέμ Δεκ 14, 2017 17:04

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 80 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM 2018 2stroke new era
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 18, 2017 20:37 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9426
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ 450 14
παντως φιλος που το εχει και ειναι καλος εντουρας εχει ξετρελαθει με το γκαζι του

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM 2018 2stroke new era
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 19, 2017 15:22 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1369
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Sherco SE-R 300 Factory 2016
Μεσαίες και ψηλά όσα ένιωσα ήταν σε λογικό επίπεδο, γραμμικό και εύστροφο αλλά χαμηλά και σε καταστάσεις με έξτρα φορτίο στο μοτέρ ήταν σαν κακορυθμισμενο 150. Δεν θέλω να το θάψω πιο βαθιά γιατί ήταν και σύντομη η δοκιμή αλλά διανύω την καλύτερη οδηγική φόρμα και παρόλο κακομαθημένος από το τέλειο και φιλικό δούλεμα του Sherco 300, δεν μπορεί αυτό το πράγμα να με κάνει να νιώσω τόσο άσχετος μέσα σε λιγότερο από 4 χλμ σε πολύ γνωστό μου πιστακι.

Γράφω τί γράφω και μπορεί να ταιριάζει σε άλλους αλλά κρατήστε ότι πρέπει να τα δοκιμάσετε και να τα συγκρίνετε πριν την τελική απόφαση......


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM 2018 2stroke new era
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 27, 2017 10:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Νοέμ 19, 2008 10:31
Δημοσ.: 2795
Τοποθεσια: Στη σέλα...
Moto: Honda XR 200 '91 Seven Days
Leon_ShercoRacing έγραψε:
Μεσαίες και ψηλά όσα ένιωσα ήταν σε λογικό επίπεδο, γραμμικό και εύστροφο αλλά χαμηλά και σε καταστάσεις με έξτρα φορτίο στο μοτέρ ήταν σαν κακορυθμισμενο 150. Δεν θέλω να το θάψω πιο βαθιά γιατί ήταν και σύντομη η δοκιμή αλλά διανύω την καλύτερη οδηγική φόρμα και παρόλο κακομαθημένος από το τέλειο και φιλικό δούλεμα του Sherco 300, δεν μπορεί αυτό το πράγμα να με κάνει να νιώσω τόσο άσχετος μέσα σε λιγότερο από 4 χλμ σε πολύ γνωστό μου πιστακι.

Γράφω τί γράφω και μπορεί να ταιριάζει σε άλλους αλλά κρατήστε ότι πρέπει να τα δοκιμάσετε και να τα συγκρίνετε πριν την τελική απόφαση......


Καλημέρα φίλε!
Τι εννοείς?
Για το TPi 250 λες? ή για το 300?
Υστερεί τις χαμηλές από ότι κατάλαβα?
Για πες περισσότερα γιατί έχω τελείως διαφορετική εντύπωση.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM 2018 2stroke new era
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 27, 2017 11:05 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1369
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Sherco SE-R 300 Factory 2016
Καλημέρα Δημήτρη!

Το 250 ήταν. Τέλειωνε απότομα από ροπή χαμηλά, σαν 125, ειδικά στην πιο μαλακιά/βαριά άμμο και ήθελε επειγώντος κατέβασμα ταχύτητας για να ξαναξυπνήσει και να φύγει. Μεσαίες όταν υπήρχε ήδη ρυθμός και κάποια φόρα ανέβαζε μια χαρά, δούλευε κανονικά όπως πρέπει. Η 3η του χαμηλά (με φορτίο στο μοτέρ) ήταν εντελώς ον/οφ για δεδομένα 2018 δίχρονο 250 (αυτή είναι η κύρια ταχύτητα σε αυτό το πιστάκι..). Καμία ελαστικότητα εκεί, σε αντίθεση με όλα τα καινούργια με Keihin καρμπυρατέρ 250/300 αλλά και καμία σχέση στο ίδιο πιστάκι όταν δοκίμασα KTM 250 2T 2013, πριν κάμποσο καιρό και ήταν λίγο πιο εύκολο, πιο ξεκούραστο σε σχέση με το Beta 250 2013 που είχα τότε. Και πριν 4 βδομάδες οδήγησα την γκάμα Beta 2018 και το 250 παρά την "τρελή" ευστροφία του σε σχέση με το 300, χαμηλά δούλευε μια χαρά και ανέβαζε αμέσως και ήταν άνετο ώστε να δουλέψει μία πάνω. ΚΤΜ με Mikuni καρμπυρατέρ δεν έχω δοκιμάσει. Είχε 6 ώρες στο κοντέρ, δηλ. σχετικά στρωμένο.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: KTM 2018 2stroke new era
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 29, 2017 16:20 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1369
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Sherco SE-R 300 Factory 2016
Κι επειδή δεν μου αρέσει έτσι απλά να γράψω για να θάψω κάτι, ούτε κι έχω κάτι με την ΚΤΜ, η εμπειρία που είχα συμπίπτει με του αμερικάνου που ταξίδεψε στο Erzberg για την παρουσίαση. Απ΄ό,τι φαίνεται το 300 είναι τελείως διαφορετικό...

"The 250cc TPI machine delivered a light throttle with a quick response. From the low-end to midrange, the power was sluggish. I had to feather the clutch or downshift to get the rpm up. But then, from mid to top, it felt like a lightswitch was hit and the bike took off. The meat of the power was very high in the power range. The delivery was very hard to time correctly and if you misjudged where the power was going to kick in, you could actually looped out from the surprise (I know because I did).

I do, however, feel the power could be brought down with a few adjustments to the power valve as well as gearing changes. I say this with confidence due to the time I spent on the 300XC-W TPI machine. Why? Because the power of the 300 was remarkable. It had power when you needed and where you wanted it. I could ride a the 300XC-W TPI a gear high and just cruise around effortlessly. The power was strong. We are talking as strong or stronger than MXA’s 2017 Husky TX300 (which has the same engine as the KTM 300XC engine—sans fuel injection). ...."

https://motocrossactionmag.com/motocros ... cklund-12/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 80 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr