Ημερομηνία Κυρ Δεκ 17, 2017 19:41

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 22 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 13, 2017 16:26 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Ιουν 12, 2017 10:00
Δημοσ.: 138
Moto: KTM EXC 300
Δεν μου αρεσει και δεν εχει αλλαξει κατι με τα προηγουμενα μοντελα εμφανισιακα.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 14, 2017 23:40 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 30, 2008 14:48
Δημοσ.: 739
Τοποθεσια: Athens
Moto: YAMAHA WR250F
Φτουυυ,επεσε σβυσιμο και δε το προλαβα :lol:

Οσο για το beta οντως ειναι ασχημο,μου θυμιζει το πρωτο beta του πετρου

_________________
---Dum spiro, spero---


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 15, 2017 06:54 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17327
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
$py έγραψε:
Φτουυυ,επεσε σβυσιμο και δε το προλαβα :lol:

Οσο για το beta οντως ειναι ασχημο,μου θυμιζει το πρωτο beta του πετρου


όσον αφορά το σβήσιμο,
με παρακάλεσαν οι γράφωντες να το κάνω και σεβάστηκα την θέληση-άποψή τους.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 14, 2017 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Τρί Φεβ 03, 2009 09:10
Δημοσ.: 1372
Τοποθεσια: Φινλανδία
Moto: Sherco SE-R 300 Factory 2016
Γεια!

Σήμερα είχαμε δυνατό τεστ ραιντ τα Beta 2018 σε αμμουδερο πιστακι με μπόλικο σαμάρι και ένα μικρό κομμάτι στο τελείωμα με σκληρή βάση και μικρές φυτευτες. Όχι για πολλά συμπεράσματα αλλά ικανό για να μου θυμίσει τί μου άρεσε στα δικά μου 350 2015 EFI και 300 2Τ 2016.

Να θυμίσω ότι έχω φέρει τον τελευταίο καιρό το Sherco 300 2T σε άριστο σετταρισμα για μένα με ανάρτηση που δουλεύει πολύ καλά παντού με τα ίδια κλικ.

Πρώτη καβάλα το 300. Μου φάνηκε πολύ μαζεμένο με παναλαφρη αίσθηση και πολύ χαμηλό ειδικά όρθιος στα σαμάρια. Μοτέρ παντοδύναμο και ταυτόχρονα πάρα πολύ φιλικό. Δούλεψα μόνο τον μαλακό χάρτη όπως και πάντα στο 16αρι μου. Με τον δυνατό χάρτη απλά θέλει να στροφαρει πιο γρήγορα από χαμηλομεσαιες προς ψηλές. Σε κάθε περίπτωση θέλει σεβασμό όπως όλα τα 300 αλλιώς οι αγκαλιές με τα δέντρα είναι κοντά. Το σαγκ ήταν οκ όπως και η ισορροπία γενικώς κι έτσι από αρχή σχετικά άρχισα να το πιέζω αλλά με το μαμά σετταρισμα οι αναρτήσεις ήταν υπερβολικά μαλακές και δεν άργησαν να έρθουν κάποια τερματισματα στα πιο μεγάλα σαμάρια. Οι πέτρες εξαφανίστηκαν από το πιρούνι. Εργονομικως θα ήθελα το τιμόνι λιιγο περισσότερο προς τα μένα και τις μανετες λιιγο πιο κάτω αλλά ήταν οκ. Πάω σφίγγω από δύο κλικ μπρος πίσω και ηταν καλύτερα στον 2ο γύρο. Για στενότερη σιλουέτα που γράφουν δεν θυμήθηκα διαφορετικό το 16αρι μου αλλά έχω καλομαθει στο Σερκο που πάνω του δεν ενοχλεί τίποτα.

2η μοτο το 350. Χάρτης μόνο στο κανονικό. Οι αναρτήσεις ήταν και εδώ μαλακές αλλά και πάλι με καλή ισορροπία. Πιο αθλητικό, πιο ψηλό μου φάνηκε λίγο από το 300, αλλά μάλλον λόγω των σκληροτερων ελατηρίων μπρος πίσω. Φυσικά πιο βαριά αίσθηση από το δίχρονο αλλά όχι τρελές διαφορες. Το δίχρονο απλά θα πέφτει στις στροφές πάντα πιο εύκολα και θα αλλάζει γραμμές χωρίς δεύτερη σκέψη, ειδικά όταν φορτωμένα με λάσπη. Αψογο μοτέρ για 4Τ enduro. Φουριοζικο από το 0 αλλά πάντα απόλυτα ελεγχόμενο. Δεν πηραμε τυχαία μαζί το μετάλλιο στο Δύσκολο Six Days της Σλοβακίας παρά τις γκαντεμιες που ξεκίνησαν από την 1η μέρα. Είναι λίγο πιο ζωντανό τώρα με πιο ενδοτικο πιρούνι κυρίως λόγω των 4.6 ελατηρίων αντί των 4.8 που βαζαν στα 2015. Μου έλεγε όρμα στα σαμάρια αλλά και αυτό τερμάτισε. Οι πέτρες, ποιες πέτρες?

430. Άστα λα Βίστα. Ένας γύρος έφτασε και περίσσεψε. Έψαχνε μπροστά πιο εύκολα στην πιο μαλακιά άμμο σε είσοδο στροφών. Για μεγάλο 4Τ έχει σχετικά ελαφριά αίσθηση αλλά και πάλι η διαφορά με το 350 ήταν πολύ μεγάλη. Ραφιναρισμένο αρκουδογκαζο. Το δούλεψα μόνο στον μαλακό χάρτη. Και σε αυτό οι αναρτήσεις υπερβολικά μαλακιες.

250. Ο παλιός γνώριμος από το 2013 αλλά με λίγο πιο ελαφριά αίσθηση λόγω δίαιτας και πλαισίου. Τελικά το δικό μου το είχα φέρει σε πολύ καλή κατάσταση στο πώς κατεβαζε την δύναμη, ειδικά πριν γυρίσω πολύ κοντά στο μαμά τζεταρισμα το οποίο δεν έκανε για την Φινλανδία και το πράγμα ξύριζε αβερτα. Αυτό τώρα είναι πιο γεμάτο πολύ χαμηλά αλλά και πάλι θέλει άμεσα να στροφαρει με την μια προς τα πάνω χωρίς να υπάρχει κάποια κλωτσιά στις μεσαίες. Σαν να είναι το πιστόνι καμια πενηνταρια γραμμάρια μόνο. Σίγουρα πιο ελαφριά αίσθηση από το 300. Παντού και πάντα. Δεν ξέρω γιατί αλλά είχε όμως πολύ περισσότερους κραδασμούς, ειδικά στα μασπιε. Εμφανές και στην οδήγηση. Μου άφησε την εντύπωση ότι για κάποιον που θέλει να βελτιωθεί οδηγικά από την τεχνική άποψη, ήταν το καλύτερο της σειράς γιατί πολύ απλά δεν έχει το μοτέρ του 300 που ξελασπωνει από οδηγικά λάθη. Μιλάμε για κυρίως αγωνιστική χρήση τώρα...

Μετά ξαναοδηγησα το 300 και το 350 από δύο γύρους το καθένα χωρίς να νοιώσω κάτι διαφορετικό.

Να σημειώσω ότι από εμπειρία η απόδοση στα δίχρονα αλλάζει πολύ μέσω της βίδας αλλεν εξωτερικά για την ρύθμιση της βαλβίδας εξαγωγής. Δεν τα ακουμπήσαμε εκεί σήμερα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 02, 2017 17:54 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Απρ 20, 2010 13:31
Δημοσ.: 137
Moto: Yamaha DT 125
:think: Ρε παιδιά ξέρει κανείς αν το καινούργιο δίχρονο ΒΕΤΑ 125 θα έρθει Ελλάδα? Σ' ένα τιμοκατάλογο για τα νέα μοντέλα που έδωσαν τις τελευταίες ημέρες στο ΒΙΚΕΙΤ.gr δεν το έχει μέσα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 02, 2017 18:46 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Νοέμ 04, 2013 12:58
Δημοσ.: 742
Moto: ktm -530
θα ερθι φιλε μουυυ να ξερεις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 03, 2017 15:36 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Απρ 20, 2010 13:31
Δημοσ.: 137
Moto: Yamaha DT 125
:dance: Άντε να δούμε μήπως περάσουμε δεύτερη νιότη!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 22 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr