Ημερομηνία Σάβ Ιούλ 21, 2018 19:40

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 39 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 17:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4702
Moto: 2017 RR 300
Ψηλέ...

Καταρχάς είσαι μια χαρά οδηγικά και μάλλον το έχεις τερματίσει το συγκεκριμένο πιστάκι και χρειάζεσαι επειγόντως να πας στο next level.

Όσον αφορά το πηρούνι, είναι πρακτικά αδύνατον να ξεβιδωθεί το καλάμι από το καβαλέτο ειδικά στο KYB το οποίο στην εσωτερική πλευρά έχει βιδάκι που το ασφαλίζει. Επιπλέον στα ΚΥΒ, αυτό το βιδάκι ειναι κεφαλωμένο με τέτοιο τρόπο (αντίστοιχο μεσαιωνικού βασανιστηρίου) που θέλει έμπειρο μηχανουργό για να αφαιρεθεί.
Στη φωτο το καλαμι -εκ πρωτης οψης- δειχνει ενταξει αλλα πρεπει να ελεγχθει πληρως.
Αυτο που μου φαινεται λιγο περιεργο, ειναι ο κυλινδρος στο εσωτερικο του (bottoming cone αγγλιστι).
Εαν φοραει το δικο του πηρουνι κλειστου φυσιγγιου, τοτε ο στανταρ κυλινδρος εχει πολυ μικροτερο υψος.
Για αυτο κανε πρωτα απ'ολα τον εξης βασικο ελεγχο.
Κοιτα εαν η ρυθμιση στην πανω ταπα ειναι αποσβεσης συμπιεσης ή αποσβεσης επαναφορας.

_________________
_________________________________
Εικόνα

Εικόνα

_________________________________


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 19:16 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιουν 24, 2016 20:09
Δημοσ.: 17
Moto: YZFR6 XT660X YZ125 WR200 CRF250 VESPINO
SHOCK MASTER έγραψε:
Ψηλέ...

Καταρχάς είσαι μια χαρά οδηγικά και μάλλον το έχεις τερματίσει το συγκεκριμένο πιστάκι και χρειάζεσαι επειγόντως να πας στο next level.

Όσον αφορά το πηρούνι, είναι πρακτικά αδύνατον να ξεβιδωθεί το καλάμι από το καβαλέτο ειδικά στο KYB το οποίο στην εσωτερική πλευρά έχει βιδάκι που το ασφαλίζει. Επιπλέον στα ΚΥΒ, αυτό το βιδάκι ειναι κεφαλωμένο με τέτοιο τρόπο (αντίστοιχο μεσαιωνικού βασανιστηρίου) που θέλει έμπειρο μηχανουργό για να αφαιρεθεί.
Στη φωτο το καλαμι -εκ πρωτης οψης- δειχνει ενταξει αλλα πρεπει να ελεγχθει πληρως.
Αυτο που μου φαινεται λιγο περιεργο, ειναι ο κυλινδρος στο εσωτερικο του (bottoming cone αγγλιστι).
Εαν φοραει το δικο του πηρουνι κλειστου φυσιγγιου, τοτε ο στανταρ κυλινδρος εχει πολυ μικροτερο υψος.
Για αυτο κανε πρωτα απ'ολα τον εξης βασικο ελεγχο.
Κοιτα εαν η ρυθμιση στην πανω ταπα ειναι αποσβεσης συμπιεσης ή αποσβεσης επαναφορας.


Σας ευχαριστω για τις απαντησεις.

Δεν ξερω να ξεχωρίσω τι είδους αποσβεσης ειναι ο ρυθμιστης , ισως μπορεις να μου πεις ;

Εικόνα

Εβγαλα αλλη μια φωτογραφα το καλαμι - οτι απεμεινε....

Εικόνα

Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να μην ειναι δικο του το μπροστινο ; :angry-banghead:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 19:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2910
αυτο ειναι ανοιχτού φυσιγγίου, τι ακριβώς χρονολογίας ειναι το συγκεκριμένο YZ για να σου πούμε.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 19:55 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιουν 24, 2016 20:09
Δημοσ.: 17
Moto: YZFR6 XT660X YZ125 WR200 CRF250 VESPINO
Byron έγραψε:
αυτο ειναι ανοιχτού φυσιγγίου, τι ακριβώς χρονολογίας ειναι το συγκεκριμένο YZ για να σου πούμε.

2006


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 21:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2910
Φοράει διαφορετικά, κανονικά θα έπρεπε να έχει κλειστού φυσιγγίου ΚΥΒ σαν αυτά εδώ
http://www.ebay.com/itm/2006-Yamaha-YZ2 ... 6a&vxp=mtr

Φαίνεται και η διαφορά τους απο το διάγραμμα εδώ
http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 21:59 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιουν 24, 2016 20:09
Δημοσ.: 17
Moto: YZFR6 XT660X YZ125 WR200 CRF250 VESPINO
πω.. να ψαξω να βρω καινουργιο να βαλω η να φτιαξω το παλιο ;
απο τι μηχανακι μπορει να ειναι αυτο που εχει πανω;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 22:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Φεβ 08, 2010 23:56
Δημοσ.: 1403
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Moto: ΥΑΜΑΗΑ
thebadtall έγραψε:
πω.. να ψαξω να βρω καινουργιο να βαλω η να φτιαξω το παλιο ;
απο τι μηχανακι μπορει να ειναι αυτο που εχει πανω;

Σιγουρα ποιο παλιο απο 2004 πρεπει να ειναι 2003-04
η μποτα σου εχει το λουκι,, που περναει το μαρκουτσι του φρενου,
απο το 2005 κ μετα
ξεκινησε να μην το περνα απο κατω απο την δαγκανα
το ιδιο και στα wr :greetings-waveyellow:

_________________
Δεν μπορείς εσύ να κλ@σεις, και κουλούρια θες να πλάσεις.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 13, 2017 13:56 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιουν 24, 2016 20:09
Δημοσ.: 17
Moto: YZFR6 XT660X YZ125 WR200 CRF250 VESPINO
Byron έγραψε:
Φοράει διαφορετικά, κανονικά θα έπρεπε να έχει κλειστού φυσιγγίου ΚΥΒ σαν αυτά εδώ
http://www.ebay.com/itm/2006-Yamaha-YZ2 ... 6a&vxp=mtr

Φαίνεται και η διαφορά τους απο το διάγραμμα εδώ
http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html



Δεν φτιάχνεται , έχει κλωτσήσει ή μπότα και έχει σπάσει και ή ασφάλεια. Πρέπει να είναι από ΥΖ 96 μοντελο ..και δεν βρίσκω ανταλλακτικα. Τι να κάνω ? Να βάλω κομπλε μπροστινό 2006 από eBay με 600€ ? Πόσα τελωνεία θα πληρώσω? Αξίζει ? Τα φρένα θα ταιριάζουν στο καινούργιο ή θ πρέπει να πάρω άλλη δαγκανα; Έμπλεξα..
Βοήθεια!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 14, 2017 09:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2910
Υπάρχουν δύο πιρούνια κομπλέ ebay αυτή την στιγμή απο Αμερική στα περίπου 300ε, αλλά ψάξε και Ελλάδα μεταχειρισμένα μήπως βρείς κάτι

http://www.ebay.com/itm/2004-YAMAHA-WR4 ... 8u&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/2004-YAMAHA-WR4 ... 8u&vxp=mtr

Από οτι φαίνεται απο την μπότα (λούκι/οδηγό για σωληνάκι φρένου) και τον ρυθμιστή συμπίεσης (άνω) έχουν κάνει μετατροπή όπως είπε ο ΤΕΟ και έχουν βάλει απο 04 WR.

Όμως για ρώτα και την Yamaha σε καινούριο καλάμι πόσο κοστίζει, το δίνει μαζί με την μπότα απο οτι βλέπω εδώ
http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html

part number
5DH-23120-L0-00

Εάν είναι πολυ ακριβό απο Yamaha Ελλάδα (σίγουρα θα είναι...) ίσως να αξίζει να το πάρεις απο τον partzilla κατευθείαν, όμως σε αυτά τα χρήματα σκέψου το διοτι αγοράζεις ενα σετ κομπλέ πιρούνια μεταχειρισμένα αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 39 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr