Ημερομηνία Σάβ Οκτ 21, 2017 08:31

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 41 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 11:28 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9351
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ 450 14
Byron έγραψε:
Απίστευτο, το είδαμε και αυτο... ασε που το καλάμι ασφαλίζει και με ενα βιδάκι στην μποτα!

Κοίτα μην απογοητεύεσαι ΕΑΝ τα σπειρώματα της μπότας και του καλαμιού είναι καλά και δεν καταστραφήκανε απο τα χτυπήματα και δεν έχει στραβώσει το cartridge απο κανενα χτύπημα πολύ πιθανόν να βιδώσει ξανά αλλά θέλει προσοχή.. Βεβαιώσου οτι το βιδάκι που συγκρατεί το καλάμι είναι πάνω στην μπότα, δεν θυμάμαι που είναι ακριβώς στο συγκεκριμένο πιρούνι αλλά θα το εντοπίσεις κάπου στην μπότα στο ύψος του σπειρώματος είναι ενα πολυ μικρό βιδάκι. Εαν λοίπει τότε κατάλαβες τι γιατί συνέβει αυτό, αν και εκεί βάζουν και locktite κανονικά, πολύ πιθανόν ο προηγούμενος να το είχε σκαλίσει... ευτυχώς που εσύ δεν έπαθες κάτι.

Θα χρειαστείς και καινούρια τακάκια και πολύ καλό πλύσιμο με ασετον την δισκόπλακα γιατι είναι μεσα στο λάδι ποτισμένα.




Άσετον χωρίς λάδι ;)

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 12:34 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιουν 24, 2016 20:09
Δημοσ.: 17
Moto: YZFR6 XT660X YZ125 3XP V5A1T
Στο βιντεο, στο 1:08 ( https://youtu.be/iF8-4edZgU8 ) ακουω κατι να κοπαναει και λεω η καμερα θα ειναι. μετα τη στροφη καταλαβα οτι δεν ειναι η καμερα και βγηκα εξω σιγα σιγα.... με το που κοιταζω κατω βλεπω τη μποτα μαυρη απο τα λαδια..τελος λεω, αυτο ειναι, χειμωνα παλι... αφου την εβγαλα χωρις τραυματισμους μια χαρα ειμαι !!!!

Ειχα παρατηρησει οτι δακρυζε μερικες φορες αλλα καθαριζα τις ξυστρες και σταματουσε. Μηπως ο προηγουμενος ειχε βαλει πολλα λαδια μεσα ;

Δεν το πειραζω τωρα, οταν παω αρτα με το καλο σε 2 μηνες θα το φτιαξω. Εχει καμια 30ρια++ ωρες πανω το πιστονι μηπως να το αλλαξω κ αυτο ;

Τακακια θα αλλαξω σιγουρα, αλλα εκτος απο αυτο, ποσο λετε να κοστισει η επισκευη στη χειροτερη περιπτωση; Τι ανταλλακτικα μπορει να χρειαστω περα απο τα αναλωσιμα τσιμουχες λαδια κλπ;;

Ευχαριστω ! !


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 17:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4549
Moto: 2017 RR 300
Ψηλέ...

Καταρχάς είσαι μια χαρά οδηγικά και μάλλον το έχεις τερματίσει το συγκεκριμένο πιστάκι και χρειάζεσαι επειγόντως να πας στο next level.

Όσον αφορά το πηρούνι, είναι πρακτικά αδύνατον να ξεβιδωθεί το καλάμι από το καβαλέτο ειδικά στο KYB το οποίο στην εσωτερική πλευρά έχει βιδάκι που το ασφαλίζει. Επιπλέον στα ΚΥΒ, αυτό το βιδάκι ειναι κεφαλωμένο με τέτοιο τρόπο (αντίστοιχο μεσαιωνικού βασανιστηρίου) που θέλει έμπειρο μηχανουργό για να αφαιρεθεί.
Στη φωτο το καλαμι -εκ πρωτης οψης- δειχνει ενταξει αλλα πρεπει να ελεγχθει πληρως.
Αυτο που μου φαινεται λιγο περιεργο, ειναι ο κυλινδρος στο εσωτερικο του (bottoming cone αγγλιστι).
Εαν φοραει το δικο του πηρουνι κλειστου φυσιγγιου, τοτε ο στανταρ κυλινδρος εχει πολυ μικροτερο υψος.
Για αυτο κανε πρωτα απ'ολα τον εξης βασικο ελεγχο.
Κοιτα εαν η ρυθμιση στην πανω ταπα ειναι αποσβεσης συμπιεσης ή αποσβεσης επαναφορας.

_________________
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Εικόνα

shockmaster

'87 DT200R, '89 DTR200, '91 YZ/WR250, '96 CR500, '98 XR600, '07 EXC300, '09 EXC250/300, '10 RR450, '11 RR450, '12 RR498, '13 RR300, '13 RR300 Racing, '14 RR250/300 Racing, '17 RR300


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 19:16 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιουν 24, 2016 20:09
Δημοσ.: 17
Moto: YZFR6 XT660X YZ125 3XP V5A1T
SHOCK MASTER έγραψε:
Ψηλέ...

Καταρχάς είσαι μια χαρά οδηγικά και μάλλον το έχεις τερματίσει το συγκεκριμένο πιστάκι και χρειάζεσαι επειγόντως να πας στο next level.

Όσον αφορά το πηρούνι, είναι πρακτικά αδύνατον να ξεβιδωθεί το καλάμι από το καβαλέτο ειδικά στο KYB το οποίο στην εσωτερική πλευρά έχει βιδάκι που το ασφαλίζει. Επιπλέον στα ΚΥΒ, αυτό το βιδάκι ειναι κεφαλωμένο με τέτοιο τρόπο (αντίστοιχο μεσαιωνικού βασανιστηρίου) που θέλει έμπειρο μηχανουργό για να αφαιρεθεί.
Στη φωτο το καλαμι -εκ πρωτης οψης- δειχνει ενταξει αλλα πρεπει να ελεγχθει πληρως.
Αυτο που μου φαινεται λιγο περιεργο, ειναι ο κυλινδρος στο εσωτερικο του (bottoming cone αγγλιστι).
Εαν φοραει το δικο του πηρουνι κλειστου φυσιγγιου, τοτε ο στανταρ κυλινδρος εχει πολυ μικροτερο υψος.
Για αυτο κανε πρωτα απ'ολα τον εξης βασικο ελεγχο.
Κοιτα εαν η ρυθμιση στην πανω ταπα ειναι αποσβεσης συμπιεσης ή αποσβεσης επαναφορας.


Σας ευχαριστω για τις απαντησεις.

Δεν ξερω να ξεχωρίσω τι είδους αποσβεσης ειναι ο ρυθμιστης , ισως μπορεις να μου πεις ;

Εικόνα

Εβγαλα αλλη μια φωτογραφα το καλαμι - οτι απεμεινε....

Εικόνα

Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να μην ειναι δικο του το μπροστινο ; :angry-banghead:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 19:43 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2277
αυτο ειναι ανοιχτού φυσιγγίου, τι ακριβώς χρονολογίας ειναι το συγκεκριμένο YZ για να σου πούμε.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 19:55 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιουν 24, 2016 20:09
Δημοσ.: 17
Moto: YZFR6 XT660X YZ125 3XP V5A1T
Byron έγραψε:
αυτο ειναι ανοιχτού φυσιγγίου, τι ακριβώς χρονολογίας ειναι το συγκεκριμένο YZ για να σου πούμε.

2006


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 21:19 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2277
Φοράει διαφορετικά, κανονικά θα έπρεπε να έχει κλειστού φυσιγγίου ΚΥΒ σαν αυτά εδώ
http://www.ebay.com/itm/2006-Yamaha-YZ2 ... 6a&vxp=mtr

Φαίνεται και η διαφορά τους απο το διάγραμμα εδώ
http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 21:59 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιουν 24, 2016 20:09
Δημοσ.: 17
Moto: YZFR6 XT660X YZ125 3XP V5A1T
πω.. να ψαξω να βρω καινουργιο να βαλω η να φτιαξω το παλιο ;
απο τι μηχανακι μπορει να ειναι αυτο που εχει πανω;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 07, 2017 22:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Φεβ 08, 2010 23:56
Δημοσ.: 1258
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Moto: ΥΑΜΑΗΑ WRF
thebadtall έγραψε:
πω.. να ψαξω να βρω καινουργιο να βαλω η να φτιαξω το παλιο ;
απο τι μηχανακι μπορει να ειναι αυτο που εχει πανω;

Σιγουρα ποιο παλιο απο 2004 πρεπει να ειναι 2003-04
η μποτα σου εχει το λουκι,, που περναει το μαρκουτσι του φρενου,
απο το 2005 κ μετα
ξεκινησε να μην το περνα απο κατω απο την δαγκανα
το ιδιο και στα wr :greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 13, 2017 13:56 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιουν 24, 2016 20:09
Δημοσ.: 17
Moto: YZFR6 XT660X YZ125 3XP V5A1T
Byron έγραψε:
Φοράει διαφορετικά, κανονικά θα έπρεπε να έχει κλειστού φυσιγγίου ΚΥΒ σαν αυτά εδώ
http://www.ebay.com/itm/2006-Yamaha-YZ2 ... 6a&vxp=mtr

Φαίνεται και η διαφορά τους απο το διάγραμμα εδώ
http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html



Δεν φτιάχνεται , έχει κλωτσήσει ή μπότα και έχει σπάσει και ή ασφάλεια. Πρέπει να είναι από ΥΖ 96 μοντελο ..και δεν βρίσκω ανταλλακτικα. Τι να κάνω ? Να βάλω κομπλε μπροστινό 2006 από eBay με 600€ ? Πόσα τελωνεία θα πληρώσω? Αξίζει ? Τα φρένα θα ταιριάζουν στο καινούργιο ή θ πρέπει να πάρω άλλη δαγκανα; Έμπλεξα..
Βοήθεια!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 14, 2017 09:34 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2277
Υπάρχουν δύο πιρούνια κομπλέ ebay αυτή την στιγμή απο Αμερική στα περίπου 300ε, αλλά ψάξε και Ελλάδα μεταχειρισμένα μήπως βρείς κάτι

http://www.ebay.com/itm/2004-YAMAHA-WR4 ... 8u&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/2004-YAMAHA-WR4 ... 8u&vxp=mtr

Από οτι φαίνεται απο την μπότα (λούκι/οδηγό για σωληνάκι φρένου) και τον ρυθμιστή συμπίεσης (άνω) έχουν κάνει μετατροπή όπως είπε ο ΤΕΟ και έχουν βάλει απο 04 WR.

Όμως για ρώτα και την Yamaha σε καινούριο καλάμι πόσο κοστίζει, το δίνει μαζί με την μπότα απο οτι βλέπω εδώ
http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html

part number
5DH-23120-L0-00

Εάν είναι πολυ ακριβό απο Yamaha Ελλάδα (σίγουρα θα είναι...) ίσως να αξίζει να το πάρεις απο τον partzilla κατευθείαν, όμως σε αυτά τα χρήματα σκέψου το διοτι αγοράζεις ενα σετ κομπλέ πιρούνια μεταχειρισμένα αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 41 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr