Ημερομηνία Σάβ Δεκ 16, 2017 14:56

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 100 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 18, 2017 22:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2438
:bow-blue: :handgestures-thumbup:

'Οσον αφορά τον κεντρικό σωλήνα, ίσως θα ήταν καλή ιδέα να γίνει ενα ενιαίο ρεζερβουάρ χρησιμοποιόντας την χωρητικότητα και του κάθετου σωλήνα, ίσως ακόμα και του υπόλοιπου πλαισίου! 8-)

Μόνο τεράστια προσοχή με τις γειώσεις, πρέπει να είναι πολύ καλά γειωμένα τα πάντα γιατί μια διαρροή μπορεί να αποβεί μοιραία με το καύσιμο μέσα στο πλαίσιο!

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 19, 2017 00:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
ΤΕΟ έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:

Το chaly project αν θυμάμαι καλά!

το chaly ηταν πολυ νωριτερα
δες εδω ,,,βαραγε 80 τελικη κ δεν ειχε ποτε φρενα :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Εικόνα


δες ρεζερβουαρ κ τελικο :lol: :lol: :lol:

Πω ρε φιλε,τι μου θύμησες τώρα!!!!!!!
Δεν εχω φωτο να σου δειξω λογω των δυσμενων εποχών..
Σε ποδήλατο mountain 3άρι moter απο αλυσοπρίονο 45άρι...
Με βάσεις κυριολεκτικά στο χέρι!
Ακομα και το γραναζι της καμπάνας (απο το αλυσοπρίονο) το ειχα μοντάρει στο χέρι...απο το μύλο που εχουν τα ποδήλατα..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 19, 2017 00:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Παιδια δεν μου αρέσει καθόλου..
ΔΕΝ θυμίζει αυτό που ξεκίνησα να φτιάξω!
Η πρώτη λυση ειναι αυτό που ειπε ο μεγας Βύρωνας, συμπεραμβαλομένου οτι θα μπορώ να εχω και το κάθετο ως ρεζερβα (με 2ο σωληνάκι καυσιμου) και η δευτρη να το παιξω Ducati με πολλους και ακανόνιστους (χωρις λογο) σωλήνες...
Τι να κανω..;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 19, 2017 05:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Νοέμ 10, 2008 23:14
Δημοσ.: 133
Moto: KTM 400 EXC
Με την καμία ..... χάλια είναι...θα πάει κρίμα όλη η προσπάθεια. Κρίμα είναι

_________________
http://www.trailride.gr


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 19, 2017 06:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
ayrton έγραψε:
Με την καμία ..... χάλια είναι...θα πάει κρίμα όλη η προσπάθεια. Κρίμα είναι

:handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 19, 2017 08:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2438
Όντος φαίνεται πολύ, άσε που το έξτρα βάρος δεν θα βοηθήσει για την χρήση που το θές :-D

Χρησιμοποίησε πιο μικρό σωλήνα και κάνε άνοιγμα/τρύπα αντίστοιχης διαμέτρου στον κάθετο σωλήνα στο σημείο που εφάπτεται ώστε να γίνει και ο κάθετος ρεζερβουάρ, έτσι δεν θα χρειαστείς δύο σωληνάκια καυσίμου ;)

Επίσης ξέχασα να πω επειδή οι σωλήνες είναι απο ατσάλι σε βάθος χρόνου θα προκύψει θέμα με σκουριά εσωτερικά οπότε καλό είναι να τα περάσεις ενα ειδικό πρίμερ που υπάρχει για επίστρωση ρεζερβουάρ.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 19, 2017 10:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Όντος φαίνεται πολύ, άσε που το έξτρα βάρος δεν θα βοηθήσει για την χρήση που το θές :-D

Χρησιμοποίησε πιο μικρό σωλήνα και κάνε άνοιγμα/τρύπα αντίστοιχης διαμέτρου στον κάθετο σωλήνα στο σημείο που εφάπτεται ώστε να γίνει και ο κάθετος ρεζερβουάρ, έτσι δεν θα χρειαστείς δύο σωληνάκια καυσίμου ;)

Επίσης ξέχασα να πω επειδή οι σωλήνες είναι απο ατσάλι σε βάθος χρόνου θα προκύψει θέμα με σκουριά εσωτερικά οπότε καλό είναι να τα περάσεις ενα ειδικό πρίμερ που υπάρχει για επίστρωση ρεζερβουάρ.

Ετσι καταλήγω κ 'γω Βύρωνα, οπως ειπες.. :handgestures-thumbup:
Πήρα σωλήνα Φ50 πάλι και θα το μοντάρω σήμερα να το στείλω για κόλλημα.
Οι δύο σωλήνες μαζί ειναι 1,2L καύσιμο... :think:
Θα βγάζει καμια 40αριά χλμ και βλέπουμε! :doh:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 19, 2017 11:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Καλύτερα έτσι..;

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 19, 2017 12:13 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17323
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Τέλειο !

Να ρίξω μια παράμετρο στο τραπέζι για συζήτηση.

Μήπως λόγω της χρήσης, εκμάθηση σούζας με φρένο,
θα ήταν καλύτερο χωρίς αμορτισέρ.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 19, 2017 12:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
iatrodikastis έγραψε:
Τέλειο !

Να ρίξω μια παράμετρο στο τραπέζι για συζήτηση.

Μήπως λόγω της χρήσης, εκμάθηση σούζας με φρένο,
θα ήταν καλύτερο χωρίς αμορτισέρ.


Για σούζα σε καλό δρόμο σίγουρα..! :handgestures-thumbup:

Απλα πανω απο 50χλμ, φοβάμαι οτι θα γίνεται επικίνδυνο χωρις ανάρτηση..
Επίσης, μπορώ να φτιάξω και εξωτερικούς αποστάτες που να "κλειδώνουν-μαγκώνουν" τις αναρτήσεις, ενω αν δεν τις βάλω τωρα μετα θα θελει παλι κοψε-ραψε / βάψιμο για να μπούν... :think:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 19, 2017 14:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2438
+1 για αποστάτες ώστε να υπάρχει η επιλογή κλειδώματος ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 19, 2017 16:58 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17323
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Θα πρότεινα και μακρυά σέλα.
Ώστε 1. Όταν κάτσεις πίσω να σηκώνεται με γκάζι και
2. Να έχεις καλύτερη θέση για το φρένο.

Επίσης θα πρότεινα πίσω φρένο ποδηλάτου στο χέρι....

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 19, 2017 17:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
Μόνο τεράστια προσοχή με τις γειώσεις, πρέπει να είναι πολύ καλά γειωμένα τα πάντα γιατί μια διαρροή μπορεί να αποβεί μοιραία με το καύσιμο μέσα στο πλαίσιο!


Τι εννοείς προσοχή με τις γειώσεις, αφου θα ειναι ενιαίο το πλαίσιο..; Εννοείς το σώμα του πολλαπλασιαστή να το πιάσω στο μοτερ; Κατα τα αλλα, μπαταρίες, ρευματα, κλπ δεν θα εχει τπτ! Ουτε καν ηλεκτρονική γιατι ειναι πλατινοφόρο.. (του περασμένου αιώνα!! :scared-eek: )


Τελευταία επεξεργασία απο geormpal την Σάβ Αύγ 19, 2017 17:45, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 19, 2017 17:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
iatrodikastis έγραψε:
Θα πρότεινα και μακρυά σέλα.
Ώστε 1. Όταν κάτσεις πίσω να σηκώνεται με γκάζι και
2. Να έχεις καλύτερη θέση για το φρένο.

Επίσης θα πρότεινα πίσω φρένο ποδηλάτου στο χέρι....


Αυτό με την σέλα το σκεφτόμουν κ 'γω, αλλα φοβάμαι να μην γίνει κακάσχημο..! Το θέλω απλά να ποδηλατοφέρνει και να μην χασει το χαρακτήρα του.., ποδήλατο ή σιδηροκατασκευή - να μοιάζει αισθητά με ποδήλατο που κατα τύχη απέκτησε μοτερ.. :-D
Θα δείτε τι σκέφτομαι και για τιμόνι.. ;)
Επίσης αυτό με το φρένο ειναι καλη ιδέα, αλλα αν το πάρει πχ ενας πιτσιρικάς να μαθει σούζα με φρένο και το εχει στο χέρι, οταν μπει πχ στο YZ θα πηγαίνει το ποδι μονο του ή θα ψαχνει να βρεί μανέτα..;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 19, 2017 19:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2438
geormpal έγραψε:
Byron έγραψε:
Μόνο τεράστια προσοχή με τις γειώσεις, πρέπει να είναι πολύ καλά γειωμένα τα πάντα γιατί μια διαρροή μπορεί να αποβεί μοιραία με το καύσιμο μέσα στο πλαίσιο!


Τι εννοείς προσοχή με τις γειώσεις, αφου θα ειναι ενιαίο το πλαίσιο..; Εννοείς το σώμα του πολλαπλασιαστή να το πιάσω στο μοτερ; Κατα τα αλλα, μπαταρίες, ρευματα, κλπ δεν θα εχει τπτ! Ουτε καν ηλεκτρονική γιατι ειναι πλατινοφόρο.. (του περασμένου αιώνα!! :scared-eek: )

Σε αυτή την περίπτωση που ο σκελετός είναι το ρεζερβουάρ, οι πιθανότητες έστω και μικρής ηλεκτρικής διαρροής είτε απο πολλαπλασιαστή ή κινητήρα ή ακόμα και απο στατικό ηλεκτρισμό είναι πιθανές. Ακόμα και το πλατινοφόρο C50 που λες έχει μπαταρία εκτός για τα φώτα αλλά και για αυτό τον λόγο, μεν δουλεύει και χωρίς αλλά έχει για φώτα κλπ οπότε καλύτερα να την χρησιμοποιήσεις και να έχεις γειώσει καλά,

1) Τον κινητήρα με την μπαταρία, βεβαιώσου οτι ΟΛΗ η καλωδίωση είναι ΟΚ χωρίς σκισμένα/κομμένα καλλώδια απο όπου μπορεί να υπάρξει διαρροή.
2) Τον πολλαπλασιαστή ΜΗΝ τον στερεώσεις/γειώσεις στο πλαίσιο όπου θα υπάρχει εσωτερικά καύσιμο, προτίμησε είτε με κάποια βάση πάνω στον κινητήρα ή στον κάτω σωλήνα του πλαισίου ή αγόρασε πολλαπλασιαστές με φυσάκια και σύνδεσε την γείωση με καλώδιο κανονικά.

κάτι σαν αυτόν
Εικόνα

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 100 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Mike_16v και 8 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr