Ημερομηνία Σάβ Δεκ 16, 2017 14:54

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 100 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 01, 2017 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
:lol:
Θέλω και εγώ τέτοιο χαλαρό προτζεκτάκι.

:lol: μετά το κομπρεσσεράκι ψάχνω ηλεκτροκόληση... :auto-dirtbike:

Inverter - Tig να πάρεις...
Η αναλογική δεν αξίζει πλέον!
Καλή, αλλα για απλές καταστάσεις - οχι παρατεταμένο γαζί..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 05, 2017 21:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
geormpal έγραψε:
Βαλβίδες, αβανς, μπιέλα, συμπίεση μηδέν, σα να κάνεις πείραμα ήταν... :-D

Τελικά μια στραβή βαλβίδα εισαγωγής την έκανε την δουλειά... Αυριο θα το δέσω να το τεστάρουμε..!
Εχει πολύ πλάκα το να δένεις ενα μοτερ απο παπάκι, ειδικά αμα εχεις κανα MX παράλληλα! Εμβολο Japan παπιού 16Ε / Εμβολο YZ250 190E, κλπ.
Εκανα μια λίστα με επώνυμα και κομβικής σημασίας για το μοτερ αναλώσιμα (καρμπ, καδένα εκκ, κομβίο μπιέλας,ρουλεμαν στροφ, ελλατήρια εμβόλου, βαλβίδες, πυρ.αντ.λαδιού, κλπ) και ρωτάω στο τέλος της παραγγελίας την τιμή και μου λέει 42Ε! Λεω τι 42Ε; Μου λέει, ολα! Ο μοντελισμός κοστίζει πολύ παραπάνω...!!! :lol: :lol: :lol:
Για να δούμε αυριο, θα συνεχίσει το projectάκι ή θα ειναι σκετη απογοήτευση.... :angry-banghead:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 05, 2017 22:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
https://www.youtube.com/watch?v=aEpy6VN7lpE
https://www.youtube.com/watch?v=LYUmLUSBTqg
https://www.youtube.com/watch?v=lTxmReBuchE
https://www.youtube.com/watch?v=E1_gNYClTOg
https://www.youtube.com/watch?v=zw0zb2gDMRg
https://www.youtube.com/watch?v=wthfAlxYFzM


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 06, 2017 06:51 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17323
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
geormpal έγραψε:


Δεν αντέχω, μου αρέσει τόσο πολύ το πρότζεκτ που έχω αρχίσει και ζηλέυω χοντρά,
θα την κάνω την τρέλα και θα προσπαθήσω για το άσπρο....δεν πάω καλά, μου αρέσει τρελά!


Συνημμένα:
ScreenHunter 30.png
ScreenHunter 30.png [ 582.43 KiB | 648 προβολές ]

_________________
Εικόνα
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 06, 2017 08:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Το δευτερο της φωτογραφίας απο πίσω (το πράσινο) ειναι με ρεζερβουάρ οπως ξεκίνησα να το φτιάχνω με τον οβαλ σωλήνα (2L).. Τελικά και ετσι δεν θα ειχε μεγάλη διαφορά!
Η βασική τροποποίηση ειναι το ύψος τιμονιού - σέλας που εχω κρατήσει ψηλά για τον σκοπό που το θέλω..!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 06, 2017 08:16 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17323
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
geormpal έγραψε:
......................................
Η βασική τροποποίηση ειναι το ύψος τιμονιού - σέλας που εχω κρατήσει ψηλά για τον σκοπό που το θέλω..!


και η έλλειψη αμορτισέρ, που προσωπικά θα καταργούσα και επίσης θα έβαζα πιρούνι.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 06, 2017 08:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4613
Moto: 2017 RR 300
iatrodikastis έγραψε:
geormpal έγραψε:
......................................
Η βασική τροποποίηση ειναι το ύψος τιμονιού - σέλας που εχω κρατήσει ψηλά για τον σκοπό που το θέλω..!


και η έλλειψη αμορτισέρ, που προσωπικά θα καταργούσα και επίσης θα έβαζα πιρούνι.


Μπορείς να βάλεις παλουκόσελο με αμορτισέρ..... κάτι έχει η FOX.... :?

_________________
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Εικόνα

shockmaster

'87 DT200R, '89 DTR200, '91 YZ/WR250, '96 CR500, '98 XR600, '07 EXC300, '09 EXC250/300, '10 RR450, '11 RR450, '12 RR498, '13 RR300, '13 RR300 Racing, '14 RR250/300 Racing, '17 RR300
_________________________________
Τα'λεγε ο Μπίλμπο....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 06, 2017 08:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 30, 2008 14:48
Δημοσ.: 739
Τοποθεσια: Athens
Moto: YAMAHA WR250F
iatrodikastis έγραψε:
geormpal έγραψε:


Δεν αντέχω, μου αρέσει τόσο πολύ το πρότζεκτ που έχω αρχίσει και ζηλέυω χοντρά,
θα την κάνω την τρέλα και θα προσπαθήσω για το άσπρο....δεν πάω καλά, μου αρέσει τρελά!


Και εγω το ζηλεψα,με φανταζομαι πιτσιρικα με αυτο,να σκαω μυτη στη πλατεια και να τους πεφτουν τα σαγονια...
:dance:

_________________
---Dum spiro, spero---


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 06, 2017 15:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
iatrodikastis έγραψε:
geormpal έγραψε:
......................................
Η βασική τροποποίηση ειναι το ύψος τιμονιού - σέλας που εχω κρατήσει ψηλά για τον σκοπό που το θέλω..!


και η έλλειψη αμορτισέρ, που προσωπικά θα καταργούσα και επίσης θα έβαζα πιρούνι.

Πέτρο, το κάναμε βόλτα σήμερα και τα αμορτισερ του δουλεύουν αψογα.. Πάλι καλα που επέμενα και τα έβαλα! Σε αυτή την γωνία που ειναι, ειναι σκληρά και απόλυτα (ουσιαστικά για κανα χαντάκι στο δρόμο για να μην σκοτωθείς..).
Το θέμα μου ειναι οτι έδεσα το μοτεράκι 4,7Χ4,14(bxs) 72cm3 και η δύναμη δεν φτάνει - θέλει πολύ τράβηγμα για να σηκωθεί..
Δεν άλλαξα αυτά που έλεγα, απλά ηταν μια λύση γρήγορη για να μπορέσω να το κανω βολτά να το δώ..!
Θέλει ενισχυμένη μπιέλα-κομβίο (4.14cm), ανοιγμα καρτερ, κυλινδροπίστονο 57-59χιλ, μεγάλο καρμπ, εκκεντροφόρο, ροϊκή. (110cm3, B/S ratio: 1,42)
Δηλαδή δεν αξίζει, θα κοιτάξω μηπως βρώ κανα έτοιμο που να παιρνει πηνιοπλακα με πλατίνες...
Απο άποψη σκελετού το πετύχαμε - σχεδόν πάει για βάψιμο..!
Το πηρούνι μπροστά φοβάμαι μην προσθέσει βάρος.. ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 06, 2017 16:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2438
:handgestures-thumbup:

Για το μοτεράκι δες μήπως μέινεις ικανοποιημένος με έμβολο 52mm (όριο στα 88cc με μαμά μπιέλα-κάρτερ) και τον μαμα εκκεντροφορο (ροπη-δυναμη χαμηλά) σε συνδιασμό με λίγο άνοιγμα την εισαγωγή, καθάρισμα/λείανση την εξαγωγή, ενα καρμπυρατεράκι 20mm, αντλία λαδιού υψηλής. Εαν φοράει την μεγάλη κεφαλή με high-comp έμβολο τότε στα 88cc επίσης με high-comp έμβολο θα δείς διαφορά, απλά φρόντισε να κρατήσεις το ίδιο piston deck height και τον λόγο συμπίεσης σε λογικά πλαίσια διότι με τον μαμά εκκεντροφόρο θα ανέβει αρκετά, μην εχεις πρόβλημα με προαναφλέξεις και καμιά μπιέλα... :)

Χαμηλού κόστους μετατροπές με καλό αποτέλεσμα χωρίς να ανοίξεις κάρτερ, γενικά το 41,4mm stroke δεν βοηθάει για ροπή χαμηλά οπότε μην περιμένεις και πολλά απο αυτό το μοτεράκι αλλά πιστεύω οτι για την χρήση αυτή με τις παραπάνω αλλαγές ίσως κάνεις δουλίτσα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 06, 2017 16:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Byron έγραψε:
:handgestures-thumbup:

Για το μοτεράκι δες μήπως μέινεις ικανοποιημένος με έμβολο 52mm (όριο στα 88cc με μαμά μπιέλα-κάρτερ) και τον μαμα εκκεντροφορο (ροπη-δυναμη χαμηλά) σε συνδιασμό με λίγο άνοιγμα την εισαγωγή, καθάρισμα/λείανση την εξαγωγή, ενα καρμπυρατεράκι 20mm, αντλία λαδιού υψηλής. Εαν φοράει την μεγάλη κεφαλή με high-comp έμβολο τότε στα 88cc επίσης με high-comp έμβολο θα δείς διαφορά, απλά φρόντισε να κρατήσεις το ίδιο piston deck height και τον λόγο συμπίεσης σε λογικά πλαίσια διότι με τον μαμά εκκεντροφόρο θα ανέβει αρκετά, μην εχεις πρόβλημα με προαναφλέξεις και καμιά μπιέλα... :)

Χαμηλού κόστους μετατροπές με καλό αποτέλεσμα χωρίς να ανοίξεις κάρτερ, γενικά το 41,4mm stroke δεν βοηθάει για ροπή χαμηλά οπότε μην περιμένεις και πολλά απο αυτό το μοτεράκι αλλά πιστεύω οτι για την χρήση αυτή με τις παραπάνω αλλαγές ίσως κάνεις δουλίτσα.

+10 :-D :handgestures-thumbup:
Μεχρι εκει μπορώ να το φτάσω..(52mm) :handgestures-thumbup:
Μετά μπατινάρουν και τα φελλά και δεν εχει μανιβέλα..
Εχει και κυλινδροκεφαλές σετ D52 γεμάτες απο Astra. Με ενα εμβολο μπομπέ κατι θα γίνει..
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 06, 2017 17:09 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Φεβ 15, 2015 19:12
Δημοσ.: 1799
Moto: ΒΕΤΑ 300
Τώρα έχει μια λογική

https://www.youtube.com/watch?v=ZsEgdnkB9rk


_________________
Τετάρτη μόνο......
Τα έλεγε ο Μάριος!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 06, 2017 17:38 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17323
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
andreasds έγραψε:
Τώρα έχει μια λογική

https://www.youtube.com/watch?v=ZsEgdnkB9rk



Λογικάρα έχει το προτζεκτάκι λέμε.

Θέλει 90άρι μοτέρ με υπερκύβιση όπου μπορεί να φτάσει και πιρούνι μπροστά.
Μετά ατελείωτη σούζα και xtremιές....

:bow-blue:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 06, 2017 18:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Μερικές φωτογραφίες.. αν και τπτ δεν τελειωσε ακόμα..

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


https://www.youtube.com/watch?v=5OC1K8A ... e=youtu.be


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C50 - η χαμενη μου εφηβεία..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 13, 2017 14:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 545
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Εφτιαξα και την εξατμησούλα, να μην εχει κανονική εξάτμηση απο παπι..
Δεν ξέρω κατα ποσο αρέσει στο ματι αλλα δεν το έκοψε καθόλου - αντιθέτως.
Ειναι απο briggs & stratton χορτοκοπτικό 148cc. :bow-blue:

Εικόνα

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 100 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr