Ημερομηνία Δευτ Ιούλ 16, 2018 14:19

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 18 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2018 23:13 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Φεβ 15, 2015 19:12
Δημοσ.: 2422
Moto: ΒΕΤΑ 300
Τα κορυφαία κυβικά για Enduro. Ο φίλος μας ο Jarvis κέρδισε αγώνα με 250 4Τ, για όσους δεν το είδαν.

Για ακόμα μια φορά η προσωπική μου άποψη για το καλύτερο μοτό σε:
250 4Τ -- KTM ή Husqy με το μοχλικό και σε
300 2Τ -- μακράν το ΒΕΤΑ

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2018 23:15 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17778
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
andreasds έγραψε:
Τα κορυφαία κυβικά για Enduro. Ο φίλος μας ο Jarvis κέρδισε αγώνα με 250 4Τ, για όσους δεν το είδαν.

Για ακόμα μια φορά η προσωπική μου άποψη για το καλύτερο μοτό σε:
250 4Τ -- KTM ή Husqy με το μοχλικό και σε
300 2Τ -- μακράν το ΒΕΤΑ


Συμφωνώ απόλυτα.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 07:58 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17778
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Ήθελα να σηκωθώ το βράδυ να το γράψω,

τα παραπάνω μηχανάκια με αναρτήσεις συμπληρωμένα,
με τις μαμίσιες αναρτήσεις απλά οδοντόκρεμα.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 10:53 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 30, 2008 15:17
Δημοσ.: 1658
Moto: GG 300, CCM 404 E
andreasds έγραψε:
Τα κορυφαία κυβικά για Enduro. Ο φίλος μας ο Jarvis κέρδισε αγώνα με 250 4Τ, για όσους δεν το είδαν.

Για ακόμα μια φορά η προσωπική μου άποψη για το καλύτερο μοτό σε:
250 4Τ -- KTM ή Husqy με το μοχλικό και σε
300 2Τ -- μακράν το ΒΕΤΑ



To gasgas 300 του 18 όμως δεν θέλει καμμία επέμβαση-αναβάθμιση στις μαμα αναρτήσεις, αρα εγώ αυτό θα αγόραζα σαν καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο πακέτο αφού πρώτα δοκίμαζα όλα τα καινούργια 300 της αγοράς.

(κι οχι επειδή εχω gas, δεν εχω τέτοια κολλήματα)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 10:56 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17778
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
kordix έγραψε:
andreasds έγραψε:
Τα κορυφαία κυβικά για Enduro. Ο φίλος μας ο Jarvis κέρδισε αγώνα με 250 4Τ, για όσους δεν το είδαν.

Για ακόμα μια φορά η προσωπική μου άποψη για το καλύτερο μοτό σε:
250 4Τ -- KTM ή Husqy με το μοχλικό και σε
300 2Τ -- μακράν το ΒΕΤΑ



To gasgas 300 του 18 όμως δεν θέλει καμμία επέμβαση-αναβάθμιση στις μαμα αναρτήσεις, αρα εγώ αυτό θα αγόραζα σαν καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο πακέτο αφού πρώτα δοκίμαζα όλα τα καινούργια 300 της αγοράς.

(κι οχι επειδή εχω gas, δεν εχω τέτοια κολλήματα)


Από προσωπική δοκιμή το gg 300 2018 θέλει valving στις αναρτήσεις ώστε να εντουροποιηθούν, πολύ δουλειά στον κινητήρα για να γίνει σύγχρονος και τζετάρισμα για βελτίωση της αυτονομίας.

Προσωπικά δεν θα αγόραζα μηχανάκι αν δεν είχα λεφτά για αναρτήσεις.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 11:20 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member

Εγγραφη: Πέμ Οκτ 30, 2008 15:17
Δημοσ.: 1658
Moto: GG 300, CCM 404 E
iatrodikastis έγραψε:
kordix έγραψε:


To gasgas 300 του 18 όμως δεν θέλει καμμία επέμβαση-αναβάθμιση στις μαμα αναρτήσεις, αρα εγώ αυτό θα αγόραζα σαν καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο πακέτο αφού πρώτα δοκίμαζα όλα τα καινούργια 300 της αγοράς.

(κι οχι επειδή εχω gas, δεν εχω τέτοια κολλήματα)


Από προσωπική δοκιμή το gg 300 2018 θέλει valving στις αναρτήσεις ώστε να εντουροποιηθούν, πολύ δουλειά στον κινητήρα για να γίνει σύγχρονος και τζετάρισμα για βελτίωση της αυτονομίας.

Προσωπικά δεν θα αγόραζα μηχανάκι αν δεν είχα λεφτά για αναρτήσεις.



Μήπως ήταν άστρωτο και αρύθμιστο όταν το οδήγησες?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 13:29 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Ιουν 12, 2017 10:00
Δημοσ.: 369
Moto: KTM EXC 300
andreasds έγραψε:
Τα κορυφαία κυβικά για Enduro. Ο φίλος μας ο Jarvis κέρδισε αγώνα με 250 4Τ, για όσους δεν το είδαν.

Για ακόμα μια φορά η προσωπική μου άποψη για το καλύτερο μοτό σε:
250 4Τ -- KTM ή Husqy με το μοχλικό και σε
300 2Τ -- μακράν το ΒΕΤΑ


Σωστά τα κορυφαία κυβικά για Enduro είναι τα 250 4Τ & 300 2Τ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 14:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Σάβ Δεκ 27, 2008 11:44
Δημοσ.: 262
Τοποθεσια: Κηφισιά
Moto: Honda Z50R' 85, CR250R HM
kordix έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:

Από προσωπική δοκιμή το gg 300 2018 θέλει valving στις αναρτήσεις ώστε να εντουροποιηθούν, πολύ δουλειά στον κινητήρα για να γίνει σύγχρονος και τζετάρισμα για βελτίωση της αυτονομίας.

Προσωπικά δεν θα αγόραζα μηχανάκι αν δεν είχα λεφτά για αναρτήσεις.



Μήπως ήταν άστρωτο και αρύθμιστο όταν το οδήγησες?


Πάντως το GG έχει τις κορυφαίες αναρτήσεις αυτή την στιγμή. Όταν τα άλλα για να δουλέψουν (σύμφωνα με τα γραφόμενά σας) δεν θέλουν απλά valving αλλά αλλαγή. Για το θέμα του κινητήρα δεν ξέρω, πάντως ότι είναι ο πιό παλιός σχεδιαστικά αυτό ισχύει.

_________________
THE ULTIMATE MX BIKΕ: HONDA Ζ50R 1985


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 14:48 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17778
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
socratis έγραψε:
kordix έγραψε:


Μήπως ήταν άστρωτο και αρύθμιστο όταν το οδήγησες?


Πάντως το GG έχει τις κορυφαίες αναρτήσεις αυτή την στιγμή. Όταν τα άλλα για να δουλέψουν (σύμφωνα με τα γραφόμενά σας) δεν θέλουν απλά valving αλλά αλλαγή. Για το θέμα του κινητήρα δεν ξέρω, πάντως ότι είναι ο πιό παλιός σχεδιαστικά αυτό ισχύει.


Σωστά εκτός και πάρεις ΒΕΤΑ racing με close cartige Sachs.

Το κορυφαίες είναι σε αναλογία με τις άλλες μαμίσιες γιατί σε απόδοση είναι μοτοκροσάδηκες και το valving είναι μια πολύ ειδική εργασία που στοιχίζει πάνω από 300 ευρώ και με μεγάλες πιθανότητες αποτυχίας στην αίσθηση.

Έχω ακούσει διάφορα για τις γνώσεις του Γεωργακόπουλου πάνω στα kayaba,
αλλά θέλω να δω κόστος και αίσθηση σε GG.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 15:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Σάβ Δεκ 27, 2008 11:44
Δημοσ.: 262
Τοποθεσια: Κηφισιά
Moto: Honda Z50R' 85, CR250R HM
iatrodikastis έγραψε:
socratis έγραψε:

Πάντως το GG έχει τις κορυφαίες αναρτήσεις αυτή την στιγμή. Όταν τα άλλα για να δουλέψουν (σύμφωνα με τα γραφόμενά σας) δεν θέλουν απλά valving αλλά αλλαγή. Για το θέμα του κινητήρα δεν ξέρω, πάντως ότι είναι ο πιό παλιός σχεδιαστικά αυτό ισχύει.


Σωστά εκτός και πάρεις ΒΕΤΑ racing με close cartige Sachs.

Το κορυφαίες είναι σε αναλογία με τις άλλες μαμίσιες γιατί σε απόδοση είναι μοτοκροσάδηκες και το valving είναι μια πολύ ειδική εργασία που στοιχίζει πάνω από 300 ευρώ και με μεγάλες πιθανότητες αποτυχίας στην αίσθηση.

Έχω ακούσει διάφορα για τις γνώσεις του Γεωργακόπουλου πάνω στα kayaba,
αλλά θέλω να δω κόστος και αίσθηση σε GG.


Aκριβώς. Πάντα μιλάμε για stock καταστάσεις και στην πιο απλά μορφή τους για να υπάρχει και οικονομική σύγκριση.
Ακόμη και έτσι όμως τα 300€+/- που ίσως χρειαστούν, είναι πολύ λίγα σε σχέση με το κόστος νέων αναρτήσεων.
Αλλά και το Beta Racing, ίδιο πίσω αμορτισέρ δεν έχει με το RR? Οδοντόκρεμα δεν το χαρακτήρησες?

_________________
THE ULTIMATE MX BIKΕ: HONDA Ζ50R 1985


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 16:09 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17778
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Η ανάρτηση είναι επένδυση,
ασφάλειας και οικονομική.
Προτιμώ να αγοράσω ένα μηχανάκι και να επενδύσω σε αναρτήσεις από το να αγοράσω ένα μηχανάκι με το μοτέρ του gg και να μπω και σε διαδικασία ψαξίματος του valving.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 19:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Ιούλ 17, 2013 09:13
Δημοσ.: 556
Τοποθεσια: οπου να ναι.......
Moto: KTM SIX DAYS 300 TPI
Εντάξει ρε παιδιά μην τρελαθούμε τώρα πως στα δίχρονα η ΚΤΜ & HUSQΥ είναι
εκτός.

Άλλωστε όπως λέει και ο σοφός λαός....

Αν δεν επαινέσεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει. :dance:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 20:44 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Σεπ 15, 2017 08:02
Δημοσ.: 115
Moto: Honda Cre250r HM
Μου κάνει εντύπωση ή οδηγική ικανότητα ώστε να μην σας "φτανουν" οι μαμισιες αναρτήσεις σύγχρονων μοντέλων!
Εγώ έχω shova 46 και μου φαίνονται ιδανικά!! :angry-banghead:
Μάλλον πρέπει να οδηγησω κάποιο εντουρο με αναρτήσεις agter market!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 23:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 1028
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
Ειναι πολυ παρατηρητικοι... :lol:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 23:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 03, 2011 15:58
Δημοσ.: 608
Τοποθεσια: Αθήνα
Moto: exc 250 10'
Το λεει ξεκάθαρα πιο πανω για λογους ασφαλειας.
Ξεκοληστε από τα χρεπια σας και οδηγηστε με φοξακι αναρτησουλα....
Ειρωνεια στο επακρο... Κομπαρσοι
Πινετε τσαγακι απο τον Δικα και σας πειραζει τωρα και ο λογος ειναι ξεκαθαρος.... ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 18 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: EMC και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr