Ημερομηνία Κυρ Ιουν 24, 2018 22:51

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 30 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 02, 2011 00:05 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18233
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
βάζουμε το λάδι και είμαστε...ready to race!!!!!

:handgestures-thumbup:


Συνημμένα:
0064.jpg
0064.jpg [ 169.99 KiB | 3175 προβολές ]
0065.jpg
0065.jpg [ 158.75 KiB | 3177 προβολές ]

_________________
Εικόνα
Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 02, 2011 09:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Σάβ Σεπ 26, 2009 14:21
Δημοσ.: 105
Τοποθεσια: Αμφιλοχια
Moto: KTM EXC 250
Κατατοπιστικοτατος κ πολυ χρησιμος ο οδηγος σου Πετρο...
Θα προσθετα ενα πλησιμο του μοτερ αρχικα.... :greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 02, 2011 14:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Σάβ Δεκ 05, 2009 19:54
Δημοσ.: 624
Τοποθεσια: Αθηνα-Σέρρες
Moto: yamaha yzf250
αν δεν θελεται να βγαλεται τα λαδια,απλα γυρ ται το μηχανακι απο την αριστερη πλευρα, να ακουμπησει κατω το τιμονι ετσι ωστε τα λαδια να μαζευτουν στη μια πλευρα του μοτερ και ξενινηστε τη διαδικασια του πολυ κατατοπιστηκα αναφερει ο iatrodikastis


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 07, 2012 15:49 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Νοέμ 17, 2009 00:30
Δημοσ.: 159
Τοποθεσια: Αθηνα
Moto: Sherco 300 SEi
πολυ καλο ποστ. Θα βοηθησει αρκετο κοσμο πιστευω. Η διαδικασια ειναι ακριβως η ιδια και για τετραχρονο...???

Εχω αλλαξει μια φορα στο yz 250 που ειχα αλλα σε τετραχρονο ποτε. Υποθετω οτι δεν υπαρχει καμια διαφορα, αλλα καλο ειναι να το σιγουρεψω γιατι σε λιγο καιρο θα αλλαξω στο ktm exc r 450 2008 που πηρα.

Ευχαριστω,

Γιαννης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 09, 2012 11:40 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Απρ 28, 2010 15:16
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Χαλκίδα
Moto: Jotagas
Καλημέρα.Ένα ροπόκλειδο δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό , αλλά πολύ χρήσιμο ( ακόμη και για το σωστό βίδωμα του καπακιού στο τέλος της εργασίας ),όπως και για αρκετές σηνηθισμένες εργασίες συντήρησης.Έχω παρατηρήσει επίσης,ότι μετά από βόλτα - προπόνηση,αρκετές βίδες και από τις δύο μεριές του κινητήρα χρειάζονται έλεγχο.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 09, 2012 11:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 20:27
Δημοσ.: 3901
Τοποθεσια: Αγρινιο
Moto: EXC 250
380 έγραψε:
Καλημέρα.Ένα ροπόκλειδο δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό , αλλά πολύ χρήσιμο ( ακόμη και για το σωστό βίδωμα του καπακιού στο τέλος της εργασίας ),όπως και για αρκετές σηνηθισμένες εργασίες συντήρησης.Έχω παρατηρήσει επίσης,ότι μετά από βόλτα - προπόνηση,αρκετές βίδες και από τις δύο μεριές του κινητήρα χρειάζονται έλεγχο.


μαλλον τις κοιτας οταν ειναι ζεστος ο κινητηρας και τοτε μπορει να "παιρνουν" :think:

δεν ξερω αν ειναι και το πιο σωστο να τις "μαζευεις" τοτε

αν ειναι πολυ λασκα παντα βαλε λιγη κολα μετριας συγκρατησης καλυτερα πριν "παρεις" κανα σπειρωμα στο χερι :greetings-waveyellow:

εκτος κι αν κανω λαθος οποτε...ας γινει μια διορθωση

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 09, 2012 12:04 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Απρ 28, 2010 15:16
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Χαλκίδα
Moto: Jotagas
Δεν ξέρω αν κάνεις λάθος . Πάντως ο έλεγχος γίνεται με εντελώς κρύο κινητήρα . Δεν είναι λάσκα , αλλά δεν θα τις θεωρούσα και σφιγμένες .


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 09, 2012 12:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 20:27
Δημοσ.: 3901
Τοποθεσια: Αγρινιο
Moto: EXC 250
380 έγραψε:
Δεν ξέρω αν κάνεις λάθος . Πάντως ο έλεγχος γίνεται με εντελώς κρύο κινητήρα . Δεν είναι λάσκα , αλλά δεν θα τις θεωρούσα και σφιγμένες .


φιλαρακι εχεις "σφιξει" απ τις προπονησεις και σε βλεπω να κανεις αναροφηση τα σπειρωματα :lol:

οπως ειπες πιο πανω παρε ενα ροποκλειδο να εισαι σιγουρος ;)

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 09, 2012 12:15 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Απρ 28, 2010 15:16
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Χαλκίδα
Moto: Jotagas
Αγαπητέ Katsanick , αυτό ακριβώς προτείνω παραπάνω. Εγώ έχω ένα της Beta ( 8-60 Nm ) και μ΄αυτό σφίγγω όλες σχεδόν τις βίδες .Όσο αφορά στην προπόνηση , μάλλον είμαι υπερβολικά χαλαρός.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 09, 2012 12:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 20:27
Δημοσ.: 3901
Τοποθεσια: Αγρινιο
Moto: EXC 250
380 έγραψε:
Αγαπητέ Katsanick , αυτό ακριβώς προτείνω παραπάνω. Εγώ έχω ένα της Beta ( 8-60 Nm ) και μ΄αυτό σφίγγω όλες σχεδόν τις βίδες .Όσο αφορά στην προπόνηση , μάλλον είμαι υπερβολικά χαλαρός.


ναι ναι το ειδα και το τονισα

πολυ καλο ακουγεται το 8-60 μεγαλη γκαμα
αληθεια αυτα καθε ποτε να θελουν καλυμπραρισμα για να εχουν παντα ακριβεια στη μετρηση?

εισαι χαλαρος και τραβας οσο μπορεις σαν εμενα ε?

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 09, 2012 16:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Ιαν 22, 2012 11:19
Δημοσ.: 39
Moto: Ktm exc 250
Ωραιός!!!!

Επειδή εχω παρατηρήσει ακριβώς τα ιδια θεματάκια στο δικό μου στις τελευταιές βολτές, ποσό πηγέ το μαλλί. Τοσό χαλιά ειναί τα aftermarket γιατί αν δεν κανώ λαθός η διαφορά στην τιμή είναι τεράτια και σκεφτομούν να εβάζα ενα aftermarket. Τεσπά, αλλαξά τα υγρά συμπλεκτή και το ρυθμίσα λιγο πιο ψηλά μπας και σωθεί η κατάσταση, γιατι εχεί πέσει πολυ χρημα αυτο το καλοκαίρι στο εργαλείο.

keep up the good work


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 09, 2012 16:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 20:27
Δημοσ.: 3901
Τοποθεσια: Αγρινιο
Moto: EXC 250
user έγραψε:
Ωραιός!!!!

Επειδή εχω παρατηρήσει ακριβώς τα ιδια θεματάκια στο δικό μου στις τελευταιές βολτές, ποσό πηγέ το μαλλί. Τοσό χαλιά ειναί τα aftermarket γιατί αν δεν κανώ λαθός η διαφορά στην τιμή είναι τεράτια και σκεφτομούν να εβάζα ενα aftermarket. Τεσπά, αλλαξά τα υγρά συμπλεκτή και το ρυθμίσα λιγο πιο ψηλά μπας και σωθεί η κατάσταση, γιατι εχεί πέσει πολυ χρημα αυτο το καλοκαίρι στο εργαλείο.

keep up the good work


μπορει να μην εχουν σωθει αλλα να τα εχεις "γυαλισει"

παλιοτερα τα τριβανε για να φυγει η γυαλαδα πραγμα που σε κραταγε λιγο καιρο (ισως μεχρι να ερθουν τα καινουρια :lol: )
παντως μπορουμε να μαθουμε λεπτομεριες αν θες

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 09, 2012 17:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Μάιος 06, 2009 07:14
Δημοσ.: 1837
Τοποθεσια: Θεσσαλονίκη
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
380 έγραψε:
Έχω παρατηρήσει επίσης,ότι μετά από βόλτα - προπόνηση,αρκετές βίδες και από τις δύο μεριές του κινητήρα χρειάζονται έλεγχο.

Είχα το ίδιο μηχανάκι για σχεδόν 3 χρόνια. Ουδέποτε χρειάστηκε να σφίξω βίδα στον κινητήρα αλλά και γενικώς

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 09, 2012 18:08 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18233
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
user έγραψε:
Ωραιός!!!!

Επειδή εχω παρατηρήσει ακριβώς τα ιδια θεματάκια στο δικό μου στις τελευταιές βολτές, ποσό πηγέ το μαλλί. Τοσό χαλιά ειναί τα aftermarket γιατί αν δεν κανώ λαθός η διαφορά στην τιμή είναι τεράτια και σκεφτομούν να εβάζα ενα aftermarket. Τεσπά, αλλαξά τα υγρά συμπλεκτή και το ρυθμίσα λιγο πιο ψηλά μπας και σωθεί η κατάσταση, γιατι εχεί πέσει πολυ χρημα αυτο το καλοκαίρι στο εργαλείο.

keep up the good work



Δεν θυμάμαι διαφορά τιμής,

αν λάβεις υπόψιν σου ότι οι μαμά σε 200άρι, αντέχουν 250 + ώρες.
Νομίζω δεν είναι ώρα για πειράματα.
Εξάλλου ισχύει και ακόμα περισσότερο...
τώρα με την κατάσταση,
"...είμαι αρκετά φτωχός για να αγοράζω φθηνά πράγματα." ;)

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 10, 2012 12:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Ιαν 22, 2012 11:19
Δημοσ.: 39
Moto: Ktm exc 250
ΣΩΣΤΟΣ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ



Η αληθεία είναι πως και τα δικα μου αντέξαν 6 ολοκλήρα χρόνια!!!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 30 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr