Ημερομηνία Παρ Ιούλ 20, 2018 14:45

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 54 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη τσιμουχας του αξονα του γραναζιου κινησης-ΟΔΗΓΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 22, 2011 23:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 20:27
Δημοσ.: 3901
Τοποθεσια: Αγρινιο
Moto: EXC 250
bbking έγραψε:
Πήρα το σέτ που δίνει η ktm.Tσιμούχα αποστάτη και λαστιχάκι.
Πήγα σε φίλο μηχανικό αυτοκινήτων και βγάλαμε αποστάτη και τσιμούχα,βγάζοντας τον αποστάτη είδα οτι μαζί βγήκε και το λαστιχάκι (ήταν πάνω στον αποστάτη).
Το λαστιχάκι που υπήρχε στο νέο σετ ήταν πιο μικρό,δεν "κούμπωνε στον αποστάτη"
Το παλιό δεν έδειχνε να εχει κάποιο προβλημα,οπότε βάλαμε το ίδιο.
Αποτέλεσμα?
Χάνει πάλι λάδια... :angry-banghead:
Βάζω καινούργιο γρανάζι μήπως και...αλλα πάλι τα ίδια,κάνει πάλι πιπί. :angry-banghead:
Τί άλλο να κάνω?


ας μην κουμπωνει
βαλε το λαστιχακι - o-ring - μεσα και μετα σπρωξε τον αποστατη και θα καθησει
(εκτος πια αν ειναι τελειως λαθος το "οριγκακι")οποτε βγαινεις μια βολτα στα ανταλακτικα αυ/των και ψαχνεις ενα ιδιο, που λογικα βρισκεις

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη τσιμουχας του αξονα του γραναζιου κινησης-ΟΔΗΓΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 23, 2011 12:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Φεβ 15, 2011 14:13
Δημοσ.: 943
Τοποθεσια: Περιστερι-Φοινικουντα
Moto: HONDA CRF 250
Μετά από δύο αλλαγές τσιμούχας και o ring με καινούργιο αποστάτη καινούργιο ktm γρανάζι χάνει πάλι λάδια :angry-banghead:
Το μόνο που δεν έχω αλλάξει είναι η ροδέλα πρίν το ρουλεμάν.

_________________
I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you.
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη τσιμουχας του αξονα του γραναζιου κινησης-ΟΔΗΓΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 23, 2011 14:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 31, 2010 13:19
Δημοσ.: 106
Τοποθεσια: Καβάλα
Moto: ΚΤΜ 250 EXC 08
bbking έγραψε:
Μετά από δύο αλλαγές τσιμούχας και o ring με καινούργιο αποστάτη καινούργιο ktm γρανάζι χάνει πάλι λάδια :angry-banghead:
Το μόνο που δεν έχω αλλάξει είναι η ροδέλα πρίν το ρουλεμάν.

Την αλυσίδα την έχεις τεντωμένη φουλ; Προσπάθησε λίγο πιο χαλαρή απο το κανονικο. Σου το λέω γιατί σε εμένα το πρόβλημα έτσι άρχισε,όταν μετα απο αλλαγή ελάστικου είπα " πολυ χαλαρή είναι η αλυσίδα, ας την τσιτωσω λίγο και τσουπ αμέσως η διαρροή.
Έβαλες γρασο απο την εσωτερική μεριά της τσιμουχας; Αδιάβροχο αν έχεις.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη τσιμουχας του αξονα του γραναζιου κινησης-ΟΔΗΓΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 23, 2011 14:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Φεβ 15, 2011 14:13
Δημοσ.: 943
Τοποθεσια: Περιστερι-Φοινικουντα
Moto: HONDA CRF 250
TheodorosKavala έγραψε:
bbking έγραψε:
Μετά από δύο αλλαγές τσιμούχας και o ring με καινούργιο αποστάτη καινούργιο ktm γρανάζι χάνει πάλι λάδια :angry-banghead:
Το μόνο που δεν έχω αλλάξει είναι η ροδέλα πρίν το ρουλεμάν.

Την αλυσίδα την έχεις τεντωμένη φουλ; Προσπάθησε λίγο πιο χαλαρή απο το κανονικο. Σου το λέω γιατί σε εμένα το πρόβλημα έτσι άρχισε,όταν μετα απο αλλαγή ελάστικου είπα " πολυ χαλαρή είναι η αλυσίδα, ας την τσιτωσω λίγο και τσουπ αμέσως η διαρροή.
Έβαλες γρασο απο την εσωτερική μεριά της τσιμουχας; Αδιάβροχο αν έχεις.


Tήν αλυσίδα την έχω λιγο πιο χαλαρή απ ότι λέει ο κατασκευαστής,γράσσο δέν έβαλα :think:
Από οταν σταμάτησα τις βόλτες τέλος ιουνίου ξεκίνησε η διαρροή,ένας φίλος μου λεεί οτι αν ξεκινήσω βολτες θα σταματήσει να χάνει,παίζει κάτι τέτοιο?
Τι να πω... :oops:

_________________
I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you.
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη τσιμουχας του αξονα του γραναζιου κινησης-ΟΔΗΓΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 23, 2011 18:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 31, 2010 13:19
Δημοσ.: 106
Τοποθεσια: Καβάλα
Moto: ΚΤΜ 250 EXC 08
Επειδή έχω ξεμείνει απο ιδέες κανε το εξής : το γρανάζια έχει μια ασφάλεια που το κρατάει στη θέση, βγαλτο και κουμπωσε το ανάποδα ώστε να πιέσει το γρανάζια μερικά χιλιοστά πιο μέσα.σε εμένα η ασφάλεια ε
Έπαιζε γύρω γύρω γιατί είχε χαλαρώσει. Την έβαλα ανάποδα και ήρθε και κουμπωσε σφιχτά. Αν θές σωστή δουλεια βγάλει προσεκτικά την τσιμουχας και έλειψε την με Αδιάβροχο κόκκινο γρασο απο την εσωτερική μεριά.
Χαλάρωσε και άλλο την αλυσίδα και πες αποτελέσματα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη τσιμουχας του αξονα του γραναζιου κινησης-ΟΔΗΓΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 24, 2011 17:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Μάιος 06, 2009 07:14
Δημοσ.: 1837
Τοποθεσια: Θεσσαλονίκη
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
TheodorosKavala έγραψε:
Αν θές σωστή δουλεια βγάλει προσεκτικά την τσιμουχας και έλειψε την με Αδιάβροχο κόκκινο γρασο απο την εσωτερική μεριά.

Δεν συμφωνώ με την επάλειψη γράσου. Με το ίδιο λάδι του που χρησιμοποιείς στο κιβώτιο μπορείς να κάνεις μια επάλειψη. Επίσης ο αποστάτης έχει «ειδική υποδοχή» για το o-ring

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη τσιμουχας του αξονα του γραναζιου κινησης-ΟΔΗΓΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 24, 2011 17:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Μάιος 06, 2009 07:14
Δημοσ.: 1837
Τοποθεσια: Θεσσαλονίκη
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
iatrodikastis έγραψε:
μου έχουν πει το κάτωθι,
αν η διαρροή είναι από την έξω πλευρά,πάνω στο γρανάζι,θέλει αλλαγή μόνο το ο-ring,
αν η διαρροή είναι και πίσω,τότε θέλει και η τσιμούχα.

:handgestures-thumbup:

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη τσιμουχας του αξονα του γραναζιου κινησης-ΟΔΗΓΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 24, 2011 19:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Φεβ 15, 2011 14:13
Δημοσ.: 943
Τοποθεσια: Περιστερι-Φοινικουντα
Moto: HONDA CRF 250
alexandrosvz έγραψε:
TheodorosKavala έγραψε:
Αν θές σωστή δουλεια βγάλει προσεκτικά την τσιμουχας και έλειψε την με Αδιάβροχο κόκκινο γρασο απο την εσωτερική μεριά.

Δεν συμφωνώ με την επάλειψη γράσου. Με το ίδιο λάδι του που χρησιμοποιείς στο κιβώτιο μπορείς να κάνεις μια επάλειψη. Επίσης ο αποστάτης έχει «ειδική υποδοχή» για το o-ring


Δηλαδη το o-ring το βαζουμε πανω στον αποστάτη? (στήν υποδοχή που έχει)
Γιατί εγω αυτό δέν το έκανα,έβαλα μέσα το o-ring και μετά έσπρωξα τον αποστάτη.

_________________
I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you.
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη τσιμουχας του αξονα του γραναζιου κινησης-ΟΔΗΓΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 25, 2011 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Μάιος 06, 2009 07:14
Δημοσ.: 1837
Τοποθεσια: Θεσσαλονίκη
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
bbking έγραψε:
alexandrosvz έγραψε:
Επίσης ο αποστάτης έχει «ειδική υποδοχή» για το o-ring

Δηλαδη το o-ring το βαζουμε πανω στον αποστάτη? (στήν υποδοχή που έχει)
Γιατί εγω αυτό δέν το έκανα,έβαλα μέσα το o-ring και μετά έσπρωξα τον αποστάτη.

Είναι σχεδόν τό ίδιο. Απλά θέλει προσοχή να πατήσει σωστά ο αποστάτης στο o-ring. Αν και πιστέυω δύσκολά δεν θα πατήσει ο αποστάτης το o-ring σωστά.

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη τσιμουχας του αξονα του γραναζιου κινησης-ΟΔΗΓΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 01, 2011 14:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Φεβ 15, 2011 14:13
Δημοσ.: 943
Τοποθεσια: Περιστερι-Φοινικουντα
Moto: HONDA CRF 250
Tελικά το πρόβλημα λύθηκε κάνοντας βόλτες. :-D
Προφανώς είχε δίκιο ένας φίλος που μου έλεγε βγαλτο βόλτα και θα σταματήσει να "στάζει"
Τώρα που ξεκίνησα σιγά σιγά της βόλτες σταμάτησε να χάνει λαδάκι από την τσιμούχα. :obscene-drinkingcheers:

_________________
I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you.
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη τσιμουχας του αξονα του γραναζιου κινησης-ΟΔΗΓΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 01, 2011 18:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Σάβ Σεπ 26, 2009 14:21
Δημοσ.: 105
Τοποθεσια: Αμφιλοχια
Moto: KTM EXC 250
ερωτηση;η μεταλικη ροδελα πριν το ρουλεμαν υπαρχει σε ολα τα μοντελα???γιατι το δικο μ δεν την εχει (250 07') :think:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη τσιμουχας του αξονα του γραναζιου κινησης-ΟΔΗΓΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 01, 2011 20:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 31, 2010 13:19
Δημοσ.: 106
Τοποθεσια: Καβάλα
Moto: ΚΤΜ 250 EXC 08
crypton_199 έγραψε:
ερωτηση;η μεταλικη ροδελα πριν το ρουλεμαν υπαρχει σε ολα τα μοντελα???γιατι το δικο μ δεν την εχει (250 07') :think:

Στα νεότερα μοντέλα δεν υπάρχει. 08 δεν έχει τέτοια ροδελα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη τσιμουχας του αξονα του γραναζιου κινησης-ΟΔΗΓΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 01, 2011 21:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Σεπ 03, 2009 22:44
Δημοσ.: 444
Τοποθεσια: Ανω Παρταλι
Moto: Build To Get Wild
Σχετικα με την επιλογη τσιμουχας με μεταλλικο η ελαστικο περίβλημα. Οι μεταλλικές τσιμούχες περιστροφής εχουν ποιο σφικτή εφαρμογή και γενικότερα ενδεικνειται για στεγανοποίηση σε τμήματα κινητήρων οπου αναπτυσονται θερμοκρασίες και πιθανότατα πιέσεις απο λάδι ή αέρα.Εάν αντικατασταθει με ελαστική ύπαρχει ο κίνδυνος να περπατήσει προς τα έξω με συνέπεια διαροής ή μη σωστής στεγανοποίησης. Στο PDS φυσικά και μπορεί να χρησιμοποιηθει ελαστική , αλλά στα κέντρα των τροχών θελουν προσοχή οταν υπάρχουν αποστάτες που στεγανοποιουν στην τσιμούχα και εδραζουν πολυ σφικτα στα ρουλεμάν (ΚΤΜ 08' και μετά).Δημιουργείται πίεση κατά την τοποθετηση του αποστατη στο ρουλεμάν που εκτονώνεται με ολίσθηση της τσιμούχας πρός τα έξω.

_________________
Always expect the unexpected............Chief Inspector Clouseau.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη τσιμουχας του αξονα του γραναζιου κινησης-ΟΔΗΓΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 02, 2011 21:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 20:27
Δημοσ.: 3901
Τοποθεσια: Αγρινιο
Moto: EXC 250
zar έγραψε:
Σχετικα με την επιλογη τσιμουχας με μεταλλικο η ελαστικο περίβλημα. Οι μεταλλικές τσιμούχες περιστροφής εχουν ποιο σφικτή εφαρμογή και γενικότερα ενδεικνειται για στεγανοποίηση σε τμήματα κινητήρων οπου αναπτυσονται θερμοκρασίες και πιθανότατα πιέσεις απο λάδι ή αέρα.Εάν αντικατασταθει με ελαστική ύπαρχει ο κίνδυνος να περπατήσει προς τα έξω με συνέπεια διαροής ή μη σωστής στεγανοποίησης. Στο PDS φυσικά και μπορεί να χρησιμοποιηθει ελαστική , αλλά στα κέντρα των τροχών θελουν προσοχή οταν υπάρχουν αποστάτες που στεγανοποιουν στην τσιμούχα και εδραζουν πολυ σφικτα στα ρουλεμάν (ΚΤΜ 08' και μετά).Δημιουργείται πίεση κατά την τοποθετηση του αποστατη στο ρουλεμάν που εκτονώνεται με ολίσθηση της τσιμούχας πρός τα έξω.


πολυ σωστα :handgestures-thumbup:

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη τσιμουχας του αξονα του γραναζιου κινησης-ΟΔΗΓΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 12, 2012 23:16 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17788
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Σήμερα που τσέκαρα το μηχανάκι μου,
είδα διαρροή λαδιού στο πάτωμα κάτω από το μπροστά γρανάζι,
τσέκαρα με φακό και διαπίστωσα ότι ήθελα αλλαγή τσιμούχας γιατί η διαρροή ήταν από μέσα και όχι εξωτερικά στο γρανάζι.

Οπότε μπήκα στην διαδικασία αλλαγής.
Μέχρι σήμερα είχα αλλάξει ξανά μόνο το ο-ring.

Λέω αφού το κάνω και υπάρχει και σχετικό θέμα,
δεν το φωτογραφίζω και εγώ, ώστε να έχουμε και φωτορεπορτάζ από νεότερο ktm, 08 μοντέλο.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 54 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Nsv, tasos karatasos και 11 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr