Ημερομηνία Κυρ Μάιος 27, 2018 23:08

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 150 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 11:23 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18097
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Επιμέλεια θέματος:iatrodikastis
Mηχανάκι:ktm exc 300 07
Φωτοτογραφίες:iatrodikastis-mpou
Στις φωτό εμφανίζονται:katanas-mpou-iatrodikastis.

ΘΕΜΑ : Ρύθμιση στατικού sag.

Έστω ότι το μάνιουαλ γράφει στατικό sag 35 mm.

Έχοντας ανυψωμένο σε σταντ το μηχανάκι,
μετράμε την απόσταση από το κέντρο του άξονα,μέχρι ένα σταθερό σημείο στην ουρά που ορίζουμε εμείς,
στο συγκεκριμένο παράδειγμα ορίσθηκε η μύτη του πλαϊνού number plate.

H μέτρηση έδειξε 633 mm.


Συνημμένα:
12012011523.jpg
12012011523.jpg [ 117.44 KiB | 10625 προβολές ]

_________________
Εικόνα
Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 11:26 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18097
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Κατεβάζουμε το μηχανάκι από το σταντ...με το χέρι συμπιέζουμε γερά την ανάρτηση,2-3 φορές και το αφήνουμε να επανέλθει,όταν επανέλθει ανασηκώνουμε και μία προς τα πάνω,κρατώντας το μηχανάκι από το φτερό.


Συνημμένα:
12012011525.jpg
12012011525.jpg [ 113.71 KiB | 10610 προβολές ]

_________________
Εικόνα
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 11:28 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18097
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Τώρα μετράμε την ίδια απόσταση,με το μηχανάκι κατεβασμένο από το σταντ.

έστω ότι η μέτρηση δείχνει 583 mm.


Συνημμένα:
12012011526.jpg
12012011526.jpg [ 114.47 KiB | 10600 προβολές ]

_________________
Εικόνα
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 11:36 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18097
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
H διαφορά των μετρήσεων μας δίνει το sag.

δλδ 633-583=50mm στατικό sag.

Για να πετύχουμε τώρα την ρύθμιση που προτείνει το μάνιουαλ,στο παραδειγμά μας 35 mm,

φορτίζουμε το ελατήριο του αμορτισέρ,έχοντας ξεβιδώσει το παξιμάδι της φόρτισης ελατηρίου(στο πάνω μέρος του ελατηρίου) και με το μηχανάκι στο σταντ,περιστρέφοντας...βιδώνοντας...το ελατήριο με το χέρι.

ξαναμετράμε και επαναλαμβάνουμε μέχρι να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

υγ.στην περίπτωση που έχουμε στατικό sag μικρότερο του ζητούμενου,αποφορτίζουμε το ελατήριο...ξεβιδώνουμε.


Συνημμένα:
.JPG
.JPG [ 11.2 KiB | 10597 προβολές ]
12012011524.jpg
12012011524.jpg [ 126.27 KiB | 10609 προβολές ]

_________________
Εικόνα
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 15:26 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Σάβ Οκτ 31, 2009 10:16
Δημοσ.: 117
Λαθος η διαδιακασια 1) μετραμε το υψος της αναρτησης απο το πισω αξονα με ενα σταθερο σημειο που εχουμε σημιωση
στο φτερο με ενα μαρκαδορο πχ = 60 εκατοστα 2) μετον αναβατη πανω με πληρη εξοπλισμο κανουμε την ιδια μετρηση
πχ 48 εκατοστα . Εχοντας διαβαση το μανιουαλ ειναι στα γιαπωνεζικα 10 εκατοστα , πρεποι να βιδωσεμε την προφορτιση
του ελατηριου ωστε να επιτιχουμε τα με τον αναβατη στο παραδειγμα μας τα 50 εκαστοστα ολα καλα μεχρι εδω
Τωρα παμε στο στατικο σαγκ το οποιο ειναι περιπου 3-3,5 εκατοστα , περνουμε την πρωτη μετρηση στο παραδειγμα μας
60 εκατοστα μετα ιδια σημαδια και χωρις αναβατη επανω και αφου εχουμε συμπιεση μερικες φορες την αναρτηση μετραμε
και βρισκουμε πχ 56 εκατοστα πραγμα που μας δειχνη οτι η διαφορα ειναι 4 εκατοστα που σημαινη οτι το ελατηριο ειναι
(σκληρο για τα κιλα μας ) αν το αποτελεσμα ειναι μικροτερο του των (3 εκατοστων δειχνη οτι το ελατηριο ειναι μαλακο) για
τα κιλα μας. Με απλα λογια οταν το στατικο σαγκ ειναι μεγαλυτερο του 3.5 το ελατηριο ειναι σκληρο για τα κιλα του αναβατη
λογω οτι ειναι σκληρο αρα ειναι απροφορτιστο αρα χωρις να ειναι προφορτησμενο καθετε πιο πολυ, τωρα αν το στατικο
σαγκ ειναι μικροτερο των 3 εκατοστοστων ειναι μαλακο το ελατηριο για τα κιλα του αναβατη εχοντας το προφορτιση το ελατηριο
για να επιτυχουμε τα 10 εκατοστα μας δεινη μικρο στατικο σαγκ ελπιζω να εγινα κατανοητος :dance: :dance:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 15:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 06, 2008 14:59
Δημοσ.: 868
Moto: E1 WEC CHAMPION
εγω λεω πρωτα να μαθετε να οδηγατε σωστα τα μηχανακια σας και οταν φτασετε σε ενα πολυ ανεβασμενο επιππεδο εσεις σαν αναβατες τοτε ασχοληθειτε και με την αναρτηση :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Η ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΟΛΟ ΠΛΑΓΙΑ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 15:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Δεκ 03, 2008 13:22
Δημοσ.: 2514
Τοποθεσια: Δυτικά
Moto: Ktm620Lc4
nantin έγραψε:
εγω λεω πρωτα να μαθετε να οδηγατε σωστα τα μηχανακια σας και οταν φτασετε σε ενα πολυ ανεβασμενο επιππεδο εσεις σαν αναβατες τοτε ασχοληθειτε και με την αναρτηση :lol: :lol: :lol: :lol:


Nαι,αλλά για να οδηγήσεις σωστά το μηχανάκι σου,πρέπει να το έχεις ρυθμίσει και σωστά. ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 16:00 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Σάβ Οκτ 31, 2009 10:16
Δημοσ.: 117
Με ρυθμισμενη λαθος αναρτηση μαλον δεν θα εχεις χρονο να μαθεις γιατι θα τον τρως στα
εμπλαστρα το λιγοτερο να μην πω κατι χειροτερο χαχαχαχα :lol: :lol: :lol: :lol:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 16:03 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Νοέμ 03, 2008 11:44
Δημοσ.: 3302
Moto: xexexexe
nantin έγραψε:
εγω λεω πρωτα να μαθετε να οδηγατε σωστα τα μηχανακια σας και οταν φτασετε σε ενα πολυ ανεβασμενο επιππεδο εσεις σαν αναβατες τοτε ασχοληθειτε και με την αναρτηση :lol: :lol: :lol: :lol:



ελπίζω να αστειεύεσαι! :greetings-waveyellow:

Gasgasogeros έγραψε:
ελπιζω να εγινα κατανοητος


απόλυτα! :lol: :lol: :lol:

_________________
αθλητής enduro


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 16:05 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9719
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Gasgasogeros έγραψε:
Λαθος η διαδιακασια 1) μετραμε το υψος της αναρτησης απο το πισω αξονα με ενα σταθερο σημειο που εχουμε σημιωση
στο φτερο με ενα μαρκαδορο πχ = 60 εκατοστα 2) μετον αναβατη πανω με πληρη εξοπλισμο κανουμε την ιδια μετρηση
πχ 48 εκατοστα . Εχοντας διαβαση το μανιουαλ ειναι στα γιαπωνεζικα 10 εκατοστα , πρεποι να βιδωσεμε την προφορτιση
του ελατηριου ωστε να επιτιχουμε τα με τον αναβατη στο παραδειγμα μας τα 50 εκαστοστα ολα καλα μεχρι εδω
Τωρα παμε στο στατικο σαγκ το οποιο ειναι περιπου 3-3,5 εκατοστα , περνουμε την πρωτη μετρηση στο παραδειγμα μας
60 εκατοστα μετα ιδια σημαδια και χωρις αναβατη επανω και αφου εχουμε συμπιεση μερικες φορες την αναρτηση μετραμε
και βρισκουμε πχ 56 εκατοστα πραγμα που μας δειχνη οτι η διαφορα ειναι 4 εκατοστα που σημαινη οτι το ελατηριο ειναι
(σκληρο για τα κιλα μας ) αν το αποτελεσμα ειναι μικροτερο του των (3 εκατοστων δειχνη οτι το ελατηριο ειναι μαλακο) για
τα κιλα μας. Με απλα λογια οταν το στατικο σαγκ ειναι μεγαλυτερο του 3.5 το ελατηριο ειναι σκληρο για τα κιλα του αναβατη
λογω οτι ειναι σκληρο αρα ειναι απροφορτιστο αρα χωρις να ειναι προφορτησμενο καθετε πιο πολυ, τωρα αν το στατικο
σαγκ ειναι μικροτερο των 3 εκατοστοστων ειναι μαλακο το ελατηριο για τα κιλα του αναβατη εχοντας το προφορτιση το ελατηριο
για να επιτυχουμε τα 10 εκατοστα μας δεινη μικρο στατικο σαγκ ελπιζω να εγινα κατανοητος :dance: :dance:

πες τα χρυσοστομε :handgestures-thumbup: :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 18:07 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Μάιος 08, 2009 15:43
Δημοσ.: 166
Moto: husky wr 250
JIMARAS έγραψε:
Gasgasogeros έγραψε:
Λαθος η διαδιακασια 1) μετραμε το υψος της αναρτησης απο το πισω αξονα με ενα σταθερο σημειο που εχουμε σημιωση
στο φτερο με ενα μαρκαδορο πχ = 60 εκατοστα 2) μετον αναβατη πανω με πληρη εξοπλισμο κανουμε την ιδια μετρηση
πχ 48 εκατοστα . Εχοντας διαβαση το μανιουαλ ειναι στα γιαπωνεζικα 10 εκατοστα , πρεποι να βιδωσεμε την προφορτιση
του ελατηριου ωστε να επιτιχουμε τα με τον αναβατη στο παραδειγμα μας τα 50 εκαστοστα ολα καλα μεχρι εδω
Τωρα παμε στο στατικο σαγκ το οποιο ειναι περιπου 3-3,5 εκατοστα , περνουμε την πρωτη μετρηση στο παραδειγμα μας
60 εκατοστα μετα ιδια σημαδια και χωρις αναβατη επανω και αφου εχουμε συμπιεση μερικες φορες την αναρτηση μετραμε
και βρισκουμε πχ 56 εκατοστα πραγμα που μας δειχνη οτι η διαφορα ειναι 4 εκατοστα που σημαινη οτι το ελατηριο ειναι
(σκληρο για τα κιλα μας ) αν το αποτελεσμα ειναι μικροτερο του των (3 εκατοστων δειχνη οτι το ελατηριο ειναι μαλακο) για
τα κιλα μας. Με απλα λογια οταν το στατικο σαγκ ειναι μεγαλυτερο του 3.5 το ελατηριο ειναι σκληρο για τα κιλα του αναβατη
λογω οτι ειναι σκληρο αρα ειναι απροφορτιστο αρα χωρις να ειναι προφορτησμενο καθετε πιο πολυ, τωρα αν το στατικο
σαγκ ειναι μικροτερο των 3 εκατοστοστων ειναι μαλακο το ελατηριο για τα κιλα του αναβατη εχοντας το προφορτιση το ελατηριο
για να επιτυχουμε τα 10 εκατοστα μας δεινη μικρο στατικο σαγκ ελπιζω να εγινα κατανοητος :dance: :dance:

πες τα χρυσοστομε :handgestures-thumbup: :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:

gasgasogeros rules :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 19:50 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 07, 2009 19:48
Δημοσ.: 7346
Τοποθεσια: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Χωρίς να θέλω να σπαμάρω όπως οι προηγούμενοι συμφορουμίτες, έχετε την εντύπωση πως μηχανάκι φέρων

το βαρύ όνομα του SLabrou και με οδηγό τον mpou , μπορεί ποτέ να ρυθμιστεί ????? :think: :think: :think: :think:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 19:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 20:27
Δημοσ.: 3901
Τοποθεσια: Αγρινιο
Moto: EXC 250
λοιπον για να μην δινονται λαθος εντυπωσεις φτιαχτο απ την αρχη
μιας και θα ειναι μπουσουλας για καθε ενδιαφερομενο.
ευχαριστουμε gg

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 21:18 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18097
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
εγώ θεωρώ λάθος την άποψη του gasgasogeros,

περιγράφω μια κατάσταση για αναβάτη που είναι στα κιλά του ελατηρίου.

αν ο αναβάτης δεν είναι στα προβλεπόμενα κιλά...τότε πας για αλλαγή ελατηρίου,γιατί sag δεν ρυθμίζεις.

στην περιγραφόμενη περίπτωση και με αναβάτη στα κιλά του ελατηρίου,το δυναμικό sag που μετρήθηκε μετά το στατικό ήταν με ακρίβεια χιλιοστού.



αλλά και αν υποθέσουμε ότι πρώτα μετράμε το δυναμικό και μετά το στατικό και πάλι δεν υπάρχει λάθος στην διαδικασία που περιγράφεται για την μέτρηση του στατικού sag.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 21:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 20:27
Δημοσ.: 3901
Τοποθεσια: Αγρινιο
Moto: EXC 250
οταν παιρνεις ενα μηχανακι για να το ρυθμησεις δε λες "εστω ελατηριο σωστο"
εστριψες κανονικα λεμε :lol:

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 150 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr